Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Konvickovsky syndrom (ostatne, neni to on?). Podivejte se, kolik napsal komentaru ke hram. je evidentni, ze ma slusny prehled a zkusenosti. Takze to je bohuzel jenom trolling, coz je ta horsi varianta, nez kdyby to myslel vazne.
@kuler91 (31.05.2017 16:49): jj, všichni jsou tuzí. je to bug, na Steamu se o tom píše v několika vláknech. docela oser... jediná možnost se tam dostat je, když to odemkne sám kuchař a jedinou přístupovou kartu má u sebe právě on. udělají deset přístupových možností do každé místnosti ve hře, ale tuhle konkrétní nechají s jednou jedinou možností a ještě to podělají.
zřejmě kvůli bugu se nemůžu dostat do kuchyně, kuchař mi neodemknul boční dveře. a to jsem mu chtěl rozcáknout mozek po zdi od první chvíle, co jsem ho viděl... takže to máme dva sidequesty neudělatelné... šajze
Mám taky choutky na new game, ale asi počkám v tomto případě na češtinu, pár věcí mi určitě uteklo :(
@SilentWolf (30.05.2017 11:33): taky mám věčný nedostatek mineralu, ale trochu jsem to vyvážil kritickými zásahy při sneaku a při skočení mimoňovi na hlavu. jinak jedu čistě bez mimoňských schopností, hlavně s brokárnou a pistolí (už mám golden verzi) a třebaže neuromodů mám dostatek, s náboji to taková sranda není. teď jsem třeba ustřílel nightmare do nohy, když jsem se krčil pod stolem :-)
@Guldy (30.05.2017 14:16): nevim no, me staci telepat a dva robici a jsem v kelu protoze elektrina. Ted jsem asi v nejobtiznejsi casti. Ale hadam, ze odted uz to bude lehci. Tak mam za sebou 12 hodin teprve. Ale zrovna jsem vylepsil brokadu na max a naucil se hackovat nepratelske roboty (hacking 3). Takze bez naboju ale aspon svita na lepsi casy.
@GodOfTheSick (30.05.2017 14:09): Ne, nepodařilo se mi dostat třeba k Blackboxu, protože tam musíš opravit rozbité dveře, což tak nějak nejde.

Bedny které nemůžu zvednou a nepohne s nimi ani exploze odstraňuju recyklačním granátem...
@SilentWolf (30.05.2017 09:38): Hral jsem na druhou nejtezsi. ze zacatku pekny a zabavny challenge. Pozdeji jsem mel 300 hp, obrovsky inventar, asi 70 jednotek jidla, diky kterym jsem byl po cely zbytek hry na fullu. Pak pleyada zbrani a schopnosti (treba jen beh bez zvuku), ty mimozemsky ability jsem taky nepouzival a najednou se ze hry stalo neco velmi jednoducheho. Nikde zadna challenge, takze jsem ke konci hry dokonce uz jen bezel a nikdo me nezajimal. Oni do me mohli kousat/strilet, uz me to vubec nezajimalo a bylo zbytecne nejak reagovat. Kdyz proste vyuzivas vsechny prostredky, konkretne lootovani materialu z priser (na to musi byt perk), dokazal jsem si vyrabet skill pointy a kvanta vseho, cimz se ta krivka obtiznosti neskutecne prehoupla prave. tak nejak lehce za pulku to jeste bylo vyrovnane a velmi zabavne, ale jsem ten difficulty treshhold hrozne preskocil.. ale i do ty doby jsem to hral proste tak, ze jsem si na kazdym kroku udelal save a pokud jsem nevzesel z encounteru bez ztrat, stacilo to proste loadnout. A takhle porad dokola.
@SilentWolf (30.05.2017 09:38): Bez lidských schopností je to ještě těžší, imo....

Máš prťavý inventář, nemůžeš si vymaxovat brokovnici, která je super problem solver, nemůžeš si zvednout život ani staminu ani damage do zbraní, ani hackovat, plížit se a ani si zvednou psi-pool... takže většinou zdrhám, opatrně chystám pasti a troufám si jen na osamocené sráče...

Ed:

@účet smazán (30.05.2017 10:28): :Lisk:
Tyjo ale ta obtížnost.. užívám si ji náramně. Bez mimozemských schopností..

Zrovna včera jsem rozehrál sejv, který jsem nějak nezávisle uložil na základě toho že musím jít pryč. A co mě čekalo o dvacet sekund dál? Dva fantomové, telepath a nightmare. Nějak jsem to udělal ale hned potom přišel na řadu další telepath a já strávil následující hodinku prolézáním lokací a létáním kolem stanice abych sesbíral alespoň nějaké zásoby na výrobu nábojů a neuromodů. :D
A už jsem rozpouštěl i věci které bych třeba i použil ale pár nábojů mi znělo líp.

A takhle vysílený vejdu do "life support". Kde se to hemží novým druhem nepřátel. Výborně! Atmosféra se dá krájet.
Je fajn, že se hra zdejším lidem líbí :) ... pro mě určitě překvapení roku a zároveň adept na hru roku.
hm, to je super, tyhle ty random encounters. to si takhle vejdu do Data Storage, do vysílačky něco mele Alex i January, ale já je neslyším, protože na mě vříská nightmare
Už jsem v Arboretu a přituhuje. Přestože je tu jen pár druhů nepřátel, tak nepřestanou překvapovat. Škoda že jsem minul "nightmare" skrčený jako srab pod stolem. :D Asi jsem se okradl o zajímavý zážitek.

Vidím to taky na překvapení roku. Nevím proč tak zmastili prezentaci a ani se nedivím, že to je natolik kritizované lidmi, co od toho očekávali střílečku. Protože dle videí co jsem viděl a různých promo obrázků jsem od toho vážně nečekal... nic. (proto díky Bodkine!)

A zlověstnější mrmlání nepřátel snad v žádné hře ani není. Stačí jen za těch zvuků někde číst email a člověk má až tendenci otáčet se za rameno doma na své židli.

Jsem zvědavý jestli hra vyšumí do prázdna, nebo bude s odstupem času více oceňována.
Mě jich na konci pár chybělo. Docela škoda, že pak uzavřou některé sekce, a nejde dodělat tyhle vedlejšáky. Mě to osobně nic tedy nedalo, ale je za to achievement.
Sbiral nekdo vsechny ty cleny crew? Jde zpravidla o mrtvoly s nejakym lootem, nebo padne i nejaky dobry side quest?
Ňáksik mě chuť na tuto konkrétní scifárňáckou odrůdu nepřechází, tak jsem taky už začal hrát Prey. A mám za sebou sice sotva pár hodin, ale už teď to vidím minimálně na návykovku roku. Půl hoďky jsem si musel zahrát i ráno před prací, což je něco, co jsem naposled dělal tak dva roky zpátky, a sice s MP rychlovkami. Nemluvě o tom, že tu teď píšu taky z práce, a více méně před očima vidím jen to uhlazené, přehledné UI. @_@
Dostal jsem něčím po palici a když jsem se probudil tak jsem v Cargo Bay. Jak mám teď splnit vedlejšáky, když všechny vstupy do Electronics, Crew Quaters, Hardware Labs... jsou venku zamčené? Dostanu se ještě zpátky do hlavní lokace, ze které byl přístup všude?
@SimonEndt (21.05.2017 15:50): V jedný z laboratoří je video z prvního kontaktu. Jednalo se o napadení kosmonauta, který vystoupil mimo orbitální modul. A to je ten modul, který je izolovaný v centrální laboratoři Talosu.
@BINGMAN (21.05.2017 22:14): S tímhle musím bohužel souhlasit. Ta obtížnost mi přijde, že nedělá mnoho. Ani tomu nepřidá fakt, že až člověk dorazí do své kanceláře (cca hodina hraní), tak už má 6 zbraní z celkových 7 ve hře (nepočítám granáty). Hrozně rád bych si to zahrál znovu, ale vím, že cokoliv udělám jinak (Typhon schopnosti, zabíjení lidí, aktivace Nullwave) tak to znamená špatný konec a i tak to prakticky nic nezmění.

Edit:
@BINGMAN (22.05.2017 00:11): Pokud chceš vědět jak daleko, řekl bych, že ti zbývá tak 4-5 hodin cca. Záleží na side questech.
@kuler91 (22.05.2017 00:05): Právě jsem pomohl Salazarové v Cargo Bay odehnat ty typhoony pomocí turretek. Nevím tedy, jak daleko jsem. Ten pocit ale mám už od doby, co jsem se pohyboval v crew quaters
@BINGMAN (21.05.2017 22:14): A jak si daleko ? U mě ten non respekt syndrom začal až v době, kdy jsem měl tu schopnost cca + 300 % dmg ze slteathu, což bylo někde ve 3/4 hry.
Tohle je jedna z věcí, která mi asi taky nejvíc vadila :)