Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (26.08.2017 20:24): a jsme zase doma, u tvejch klasickejch rádoby pozornost odvádějících kmetskejch keců typu "lidi se strasne radi ztotoznujou s nejakym fenomenem na internetu" kolikrát už jsem od tebe tuhle zbytečnost četl? Nesčetněkrát. Kašlem na to.
@Charllize (26.08.2017 20:24): No jasně. Chápeš alespoň trochu, jak procenta fungujou? Páč já je do téhle diskuze ani stínem nedával. Zato ty ses pěkně chytl. A ukázal.

Já se bavím o tom, že hodnocení (chutě...) je sdělitelné. A kvality i mínusy hry rovněž. Ty meleš v duchu postmoderního relativismu, že máme každý svojí pravdu (tj. kvalitu hledáme jinde). To je pak vždy dada diskuze a vše co říkáš, nemá žadný smysl.

Wait, to bude asi ono.
@Jab (26.08.2017 20:23): to byla ale tvoje argumentace, ne moje..



@Paul (26.08.2017 20:24): ja si spis ymslim ze vetsina lidi vnimala ten antihype ohledne ksichtu nez nejaky skenovani sutru, kdyby se Ryderova usmivala o fous lip hodnoceni by slo daleko vejs:) Ale lidi se strasne radi ztotoznujou s nejakym fenomenem na internetu, je to totiz dost jednoduchy a nevyzaduje to moc vlastni invence ale jsou proste IN, takze kdyz se Rderova zacla smat jak blbka a udelal se z toho ten fenomen Andromeda to mela spocitany.
@Charllize (26.08.2017 20:12): tuhle relativizaci všeho neberu. Existuje rozdíl mezi svatbou z Hearts of Stone a skenováním šutrů v Andromedě. Většina lidí ten rozdíl je i dokonce schopna vnímat a následně dle toho hodnotit hry. A pak dochází k těm událostem že Andromeda je nejhůř hodnocená hra Bioware a FO4 je nejhůř hodnocená hra Bethesdy od Morrowindu.
@Jab (26.08.2017 20:10): ze by to bylo tim ze hry nejsou restaurace? brambory jsou bud dobry nebo hnusny, hry takhle cernobile deleny nejsou ani nahodou. Takze kdyz ma nejaka hra hodnoceni 50 % znamena to ze si polovina lidi pochutnala a druha ne. Takze 50 lidi rikalo 100 lidem ze tam maji hnusny jidlo a presto to 50ti chutnalo. Eh..to zni debilne co?..kdepak, to nejde srovnavat.

i kdyz ma hra hodnoceni 70 vubec neni pravda ze na ni plati nejaky vase pravidlo o univerzalni herni kvalite ktera stejne neexistuje. Protoze se to zrejme plno lidem libilo takovy jaky to je, a jestli chces tvrdit ze tech par set tisic lidi jsou idioti bez vkusu tak se dostavame na uroven diskuze po 15ti pivech.
@Paul (26.08.2017 19:49): to mozna tak vidis ty, ale pro cloveka co vysbiraval vsechny krouzky v Sonicovi ackoliv mel 40 zivotu a vubec je nepotreboval a bylo to k nicemu bys mohl uznat jinej pohled na vec a to ze ma jinej nazor na vec nez vetsina dnesniho internetu. Dnesni pomery jsou jinde od her se pozadujou veci ktery z mojeho pohledu v mnoha smerech kurvi protoze plno lidem vyhovuji. Ale porad je to co se libi treba tobe lepsi nez dnesni trend hrani her pro trofeje a achievmenty kdy uz vubec nerozhoduje jaka hra je. A nejhorsi je ze uz pri vyvoji hry se na to mysli a plno her ma delanej obsah na to aby byli lovci trofeji spokojeny. Obrovska skupina hracu si dnes kupuje hry podle toho jak moc obtizne ma trofeje, takze tvoje mrmlani na skenovani sutru je jeste zlaty. S jednim takovym lovcem pracuju, je to k nepreziti, neznat ho 20 let tak ho prizabiju:)
@Charllize (26.08.2017 18:02): to zase odvádíš někam mimo. Jasně, stavění ve Falloutu je pro mě nuda a někoho jiného kdo má rád minecraft to může bavit, to nijak nerozporuju. Ale questy typu "naskenuj 20 kytek" prostě nemaj žádnou vnitřní hodnotu, je to jen natahování herní doby. Stavění si základen, ikdyž mě osobně nebere, je hodnotnější. Problém FO4 je ale v tom, že má bohužel taky spoustu podobnejch busywork questů, a tam je to ještě horší v tom že se některý i donekonečna generujou (aspoň že tenhle bullshit v Andromedě není, díky špageťákovi za ty dary). Je to prostě dno herního designu ať už si to Charlize přizná nebo ne (vím že ne :)).
@JohnCZ (26.08.2017 17:51): ja ti to neberu, ale me to holt tak prijde.



@Paul (26.08.2017 17:43): ne neni, je to cely jen o tom jak kdo na celou filozofii hrani her nahlizi, na tom na cem zacinal hrat, jak ty hry hral a proc je hral a na tom co pro nej hrani znamena. pro tebe je staveni ve falloutu bussywork a nuda, pro nekoho neni, a treba tomu kdo rad stavi ten svet pak prijde min jako kulisa. A seru na to, radsi je lepsi jit neco hrat, sbirat nekam nejaky sutry, nebo tak neco:)
@Paul (26.08.2017 17:27): to je mi jasny ze nevis co to znamena, jinak by jsme se tady vecne nedohadovali. me proste ukoly typu oskenuj sutry nevadej, a kdyby tam nebyli tak me to asi krapet bude vadit. S tim W3, jde mi o to ze kdyz tam vlezu do lesa tak v nem nic neni, neda se tam nic najit, neni tam zadny prekvapeni, neni tam nic co by vyzadovalo moji vlastni invenci. Chapu ze to tak v lese bejva, ale ja si holt hrani HRY predstavuju jinak, do lesa muzu tady u nas za barak. mame holt rozdilny nahlizeni na to co je ve hre zabava, a proto to drhne..:) A kdyz mluvis o te 69, tak pomerne dost lidi davalo mezi 80-90, takze asi nebudu jedinej exot. A jo, ta hra sla udelat lip, ale rozhodne ne tim ze se odstrani skenovani sutru.
Fakt nerozumim tomu, proč by jako mělo bejt špatný že je svět "kulisa pro úkoly", resp. co to jako má znamenat. Tím že v Andromedě jsou úkoly typu "oskenuj šutry" tak to tomu světu nějakej úžasnej vyšší účel fakt nedodává. Naopak to nudí. Kdyby tam místo těchto debilních junkquestů bylo víc normálních kvalitně napsaných questů se zajímavejma postavama/dialogama/mechanikama (prostě jako ve witcherovi nebo ME trilogii), tak by to tý hře jen prospělo a místo 69tky bysme tady viděli nějaký vyšší číslo.

@pajmič (26.08.2017 16:46): jasně, musela by se trochu poupravit ta struktura, ale to byl nebyl nijak neřešitelnej úkol.
@pajmič (26.08.2017 16:46): Ja totiz ani moc nevim jak jinak a lip by ten svet takovej jakej tam je slo udelat lip. Bud by z toho museli udelat koridor jako predchozi dily nebo by z toho vzniklo neco jako W3 kde ten svet je naprosto nevyuzitej a je jen kulisa pro ukoly. Samo skenovat mineraly neni zadna velka zabava ale potom jako celek to celkem smysl dava. Navic na tech planetach je plno dalsich veci ktery jsou o dost lepsi. Jasne cely to je trosku styl UBI kde objizdim ikony na mape jak hovado porad dokola a vidim je i tam kde jsme jeste vubec nebyl ale kdyz se na tu hru podivam globalne tak vsechny ty mini cinnosti aspon nejak plus minus zapadaj do toho co clovek v ty hre predstavuje. Ja jsem nakonec u toho hodnoceni taky ubral ale zejmena kvuli bugum, jinak jsem se bavil naramne, jen snad jeste, tech planet mohlo bejt vic :)
@Paul (26.08.2017 16:32): Na těch side questech ti ale bohužel leží prakticky celý design hry (story, story a jeho progress, exploring, progress postavy. Kdyby vypustili tu fetch vatu, rozsypalo by se ti to jak domeček z karet. To by už mohli z Andromedy rovnou udělat koridorovku.

Jsme na tom podobně, až na to, že mi tehdy bylo jedno od koho ty hry jsou. Až u kotoru jsem si všimnul "hele, Bioware. Neudělali oni i ty baldury a MDK2? Aha" :D Citadelu si rozhodně nenech ujít je to asi jediný DLC (neřadím mezi expanze), které se opravdu vyplatí za 15 babek.
Teď jsem dojel na Voeld. Už chápu proč si lidi instalujou "shut up, Sam!" mod. Taky ho tam asi budu muset dát. Jinak teda nejdřív poušt, teď zase zamrzlej remake Noverie. Fakt se tu s invencí Bioware nepřetrhli :/

@pajmič (26.08.2017 14:23): byla by to sice kratší hra, ale kompaktnější, s lepším pacingem, a ve výsledku zábavnější.

@pajmič (26.08.2017 15:03): já měl Bioware rád od doby co jsem dohrál a zbožnoval KOTOR, ale až dohráním původní ME trilogie se u mě zařadili prakticky na úroveň CD Projektu. ME fakt žeru a těším se, až si je dám znova i s Citadel a Omegou, který jsem ještě nehrál. Akorát DAI pak zase mojí adoraci trochu srazilo, to mi nesedlo vůbec. Andromeda mě zatím baví, ale je fakt že má prostě spoustu nedostatků a hodně to drží nad vodou ten Mass Effekťáckej feeling a atmosféra.
@pajmič (26.08.2017 15:03): +1. Přesně. Též nerozumím tomu, proč se tu lidi pořád ohání pojmy jako fanboy a hater. Také jsem pravděpodobně spíše "fanboy" Bioware, ale pokud ta hra stojí za prd, tak ji přece nebudu slepě adorovat. Teoreticky řečeno, Andromedu jsem nehrál, ovšem tyhle zvěsti o junk questech, jak píše Paul, ve mně bohužel moc velkou důvěru nevyvolávají. :)
@Jab (26.08.2017 14:25): Paul a Johncz mě přepadli, chloroformovali, připoutali k židli a nutili mne neustále pozorovat záběry selhání, nekompetence a lží tohoto studia, aby mne přivedli na víru pravou.

Ale vážně, stále jsem na jejich straně, ale fanboyismus a hejterství se občas nebarví jen v černé a bílé, občas je i něco mezi tím. Jako třeba soudnost a konstruktivní kritika. Stále mám ty kanadský výrostky rád, ovšem má afektivita k nim se nedá popsat jinak než "tvrdá láska" Adoruju vás, chci vás adorovat, ale chci, aby nezapomněli proč jsem je začal adorovat, jelikož já jsem to nezapomněl. Když něco podělaji, je nutno dát to najevo, že? Aby opět byli ti, jenž jsem propůjčil svou herní dušičku před lety letoucími :) Ta též politika patří pro všechny, jenž se mi zavděčili, takže pokud si do někoho rejpnu není to proto, aby jsem tím na úkor toho někoho povyšoval nad druhým. Kdyby jsi si někdy, uctivě přečetl můj komentář k MEA, tak by jsi to snad pochopil :)
@JohnCZ (26.08.2017 10:35): tak, ikdyž v prvním ME ty generický planety taky nebyly zázrak designu. Ale furt lepší než tohle.

@Charllize (26.08.2017 10:47): 1) nerozčiluju se, vrtím hlavou nad blbostí vývojářů
2) a co jako že jsou na stejným místě
3) jsem pathfinder co má hledat nový světy. Skenování kytiček a šutříků si má dělat ta vědecká základna kterou jsem tam založil.
Fakt by tahle hra byla mnohem lepší bez toho debilního junku typu "oskenuj 20 kytek/šutrů/whatever". Jsem to i zkusil dělat, ale když ta hra ani není schopná tu kytku vyspawnovat aby to vůbec šlo splnit...marnost nad marnost. Tyhle tasky sem vůbec neměli cpát, měli se zamyslet, říct si "dává tohle hráči nějakej unikátní zážitek, nebo je to jen busywork na natažení času?" a střihnout to.
@Gordon (25.08.2017 20:35): kdyz si vezmu takove Xenoblade Chronicles X tak tech pet oblasti co na te planete je, je velmi mimozemskych a pritom povedomych. Ale ona i Andromeda ma aspon jednu planetu hodne emzackou, takze aspon neco:)



@SilentWolf (25.08.2017 21:08): me prisli celkem ok, pripominaj mi starodavny egyptany, ale asi jen tim jak vypadaji. Ovsem ta jejich planeta je krapet otravna, to je pravda..dal bych ji tak 70 % .)
Ále jo. Dost věcí mi tu přijde horší než u původní trilogie, a nechápu proč první (ok, druhá) planeta na který se přistává musí bejt zrovna nudná poušť, ale je to furt mass effect, atmosféru to má a chytlo mě to. Na žádný velký bugy jsem taky zatím nenarazil, jen takový ty klasický glitche.
@pajmič (22.08.2017 14:53): co vim tak lead cinematic designer z cdp se kvůli manželce stěhoval do nizozemí, takže přešel do Guerilly, psal to kdysi na neogafu. Měl na starosti ty cinematic dialogy cutscény. Hlavní writer horizonu je John Gonzales, což není ex-bethesďák, ale ex-obsidioňák kde psal New Vegas. Proto jsem i od Horizonu čekal supr příběh a dialogy, abych byl trochu rozladěn (bylo to dobrý, ale New Vegas je jinde).
@Charllize (22.08.2017 09:53): Horizon je spíš takovej mix Assasina (jak řikáš) a Far Cry Ubisoft s podpůrným RPG elementem, což mě baví. Killzone série nikdy skvostným story neoplývala, ale co já vím, tak si Guerrilla games najali několik lidí z CDPR. Ačkoliv nevím, co konkrétně dělali. Story to asi nebylo. Na tom asi dělal jeden z ex-Bethesda pánů :)
@pajmič (21.08.2017 23:56): Horizon je urcite krasna hra, mozna i nejhezci. Ale obliceje a jejich animace nema uplne top. Zaklinac ma urco lepsi. Vlasy dle meho ma nejlepsi FF 15 spolu s animaci pohybu postav. S Horizonem mam ten problem ze mi dost evokuje asasiny ktery moc nemusim ale zrejme to bude lepsi open world nez W3. Po strance postav a narace se samozrejme na polaky nechyta:)
@Paul (22.08.2017 00:11): Jab moc dobře věděl co mám na mysli :D

No uvidíme. Než odešel zastával funkci kreativního ředitele a directora pro ME trilogii, Těd je z něj Generální ředitel/manažer, takže na samotný vývoj produktů nebude mít asi takový vliv, ale kdo ví, jak jim tam ta hierarchie funguje. Jedno vím jistě, kdyby tam nebyl, ME by asi navěky zůstal zakopán ve studně zapomění. Určitě má ted větší moc :)
@pajmič (21.08.2017 23:56): Jab měl předpokládám na mysli jednotlivý ostrovy souostroví Skellige, kde loadingy nejsou. Velen je pevnina, ne ostrov. Tys to původně napsal trochu nepřesně ;)
Uvidíme co ten Hudson, jestli to zas pozvedne..

@7c (21.08.2017 23:50): Zoltan je boží, taky bych ho chtěl víc. Ale já mám rád celej ten cast. Nejvíc Dijkstru.
@Jab (21.08.2017 23:45): "Witcher má loading screen mezi Skellige, Velenem atd z důvodu geografický vzdálenosti" Potvrdil ti to největší fanda Witchera ve vesmíru a já mám mít jako Alzheimer? Ty jsi tu z nás poslední, kdo to dohrál :D

@Paul (21.08.2017 23:45): Na mě prostě tak Geralt působí, sorry. A volnost jsem měl na mysli šplhání, plížení, skákání a tak.

Nevím proč nenajali Hulicka. To se ale s návratem Hudsona do budoucna změní. Ten na něj nedal dopustit. Ona hudba v MEA je fajn, ale je mizerně implementovaná.