@Bravewolf (02.01.2021 14:15): Age of Empires II je samozřejmě výborná hra a v komentu k Definitive Edition jsem psal, jak se drží i na poli progamingu, ale rozhodně nelze říct, že by byla rozvinutější, složitější, nebo, že by představovala vrchol RTS. V tom byla vždy až za Starcraftem. Ono to možná svádí, když vidíš, že je tam více ras (národů) a že se sbírá více surovin apod., ale naopak v AoE II byly taktiky o maličko jednotvárnější než ve Starcraftu a herní mechaniky byly právě v SC:BW jednoznačně nejnáročnější. SC:BW má rozvinuté taktiky, protože se musí taktizovat už od výroby prvních jednotek. Existují strategie, které ukončí soupeře do 3 minut a s tím vším se musí počítat, buildy se musí přizpůsobovat, jednotky se musí nejen vyrobit, ale i správně použít atd. atd. Samozřejmě v AoE II to platí také, ale v SC:BW to platí v nejvyšší možné míře.
Co se týče HW nároků, tak zrovna k SC: Remastered je velmi málo informací, musel jsem vycházet z oficiálních požadavků. Ale je fakt, že ty remastery jsou většinou mnohem náročnější než původní hra, protože se využívají moderní technologie, byť jde o hru z roku 1998 a vývoj nemá optimalizaci pro slabý HW za prioritu.
Co se týče HW nároků, tak zrovna k SC: Remastered je velmi málo informací, musel jsem vycházet z oficiálních požadavků. Ale je fakt, že ty remastery jsou většinou mnohem náročnější než původní hra, protože se využívají moderní technologie, byť jde o hru z roku 1998 a vývoj nemá optimalizaci pro slabý HW za prioritu.