@Coldplaz (25.08.2017 19:02): Musím tě zklamat ale podle toho scénáře to má špatný/neutrální konec. (což je super)
Diskuze
Je už čas sa s tým naozaj zmieriť, HL3 je nový DNF ktorý by nikdy nenaplnil obrovské očakávania a Valve sa nové hry robiť nechce, tak si radšej nejaký šťastný koniec domyslíme.
@Kwoky (25.08.2017 15:49): dobre :D
@Paul (25.08.2017 17:44): A přitom zrovna dělat v tom enginu je hrozná prdel, fakt... Sám jsem si to vyzkoušel.
Jinak prej dělají na nějaký Single FPS, těžko říct ale jestli nekecali, stačí se kouknout na YT na jejich Kartičkovou hru... nikdo ji nemá rád a to ještě nevyšla.
Jinak prej dělají na nějaký Single FPS, těžko říct ale jestli nekecali, stačí se kouknout na YT na jejich Kartičkovou hru... nikdo ji nemá rád a to ještě nevyšla.
@Garret (25.08.2017 17:21): jo, taky jsem doufal, byl kolem Source 2 nějakej hype, pořád se spekulovalo že na HL3 a Left 4 Dead 3 dělaj, ale kde nic tu nic. Ve výsledku už od Valve žádný hry kromě Dota/karetních hovadin nečekám. Co mě ale sere, proč aspoň nenajmou někoho schopnýho typu 4A games aby to udělali za ně, když jsou to sami neschopný lemry.
@Garret (25.08.2017 17:21): Vylepšení nynějšího enginu by bylo božské, obzvlášť když Black Mesa vypadá na dnešní standarty velmi dobře. Ani si to nedokážu představit.
Vsimli jste si toho, jak v tech konkretnich dvou odstavcich pise vlastne o sobe?
@Paul (25.08.2017 07:40): beru to jako zradu od Valve, kteří rozjeli epizodický formát a nejsou ochotni tuhle sérii dokončit. seru jim na standardy, kapacity na to mají. jenže mikrotransakce v CSGO jim vydělají mnohonásobně víc, tak proč se snažit... tak trochu jsem doufal, že přijdou s novým enginem, ve kterém EP3 poběží, ale tahle představa se právě rozplynula...
@Walome (25.08.2017 14:46): AI bylo v původním HL o dost horší a atmosféru vystihlo dokonale. To je ale věc názoru...
@Cobot (25.08.2017 14:50): Duck jump není tak složitej. :D
A koho zajímá to zakončení ale neumí tak dobře english tak tady je zaoblená česká verze: http://www.zing.cz/special/2024/half-lif ... e-si-nikdy-nezahrali
@Cobot (25.08.2017 14:50): Duck jump není tak složitej. :D
A koho zajímá to zakončení ale neumí tak dobře english tak tady je zaoblená česká verze: http://www.zing.cz/special/2024/half-lif ... e-si-nikdy-nezahrali
@Walome (25.08.2017 14:46): Kategoricky nesouhlasím.
@Walome (25.08.2017 14:46): a co teprve jak posrali skákání...
Každopádně jestli letos ten Xen dodělaj, tak mám taky v plánu projet komplet HL znovu. A dám i původní HL a BM po sobě. Hlavně mi dochází jak málo jsme hrál EP2. Skoro si jí nepamatuju.
Každopádně jestli letos ten Xen dodělaj, tak mám taky v plánu projet komplet HL znovu. A dám i původní HL a BM po sobě. Hlavně mi dochází jak málo jsme hrál EP2. Skoro si jí nepamatuju.
@Gordon (25.08.2017 10:40): vzdyt Black Mesa posrala to nejhlavnejsi (atmosferu a AI) nevim proc by z nich Valve melo byt odvarene.
@Cobot (25.08.2017 10:33): mohli by využit finance z výdělků Black Mesy na Steamu, a Valve by podle mě nebylo nějak zaujaté pokud by se zrovna tenhle tým toho ujal, nejlepší scénář by byl kdyby jim na to Valve samo dalo finance a bylo jako vydavatel a oni se staly plnohodnotným studiem.
@Gordon (25.08.2017 10:11): No je fakt, že kikstarter by byl možná řešení. Jenže to už by jednalo o komerční projekt a tam by tenhle scénář určitě narazil s autorkými právy. Takže to budou dělat zase zadarmo. Jestli tedy vůbec.
@Cobot (25.08.2017 10:06): Ale není, dělali to tak dlouho protože to dělali zadarmo.
@MarezCZE (25.08.2017 08:37): ep3 > HL3
@MarezCZE (25.08.2017 08:37): ep3 > HL3
Tak tohle je taková příležitost, že nepochybuju, že se toho někdo ujme. Tvůrce Black Mesy bych taky jednoznačně bral, ale je fakt, že je to na dalších deset let. No co no. Tak si počkáme.
@Paul (25.08.2017 07:09): Dokelu... fakt dúfam, že nejakí talentovaní moderi to vezmú a urobia Ep3, ktorú si nezaslúžim, ale potrebujeme :)
Čítať to radšej ani nechcem, radšej počkám daľších 10 rokov, kým si to zahrám.
Čítať to radšej ani nechcem, radšej počkám daľších 10 rokov, kým si to zahrám.
Ja jsem si to precetl, diky za sdileni. Vlastne vsechny leaky o Borealis a antarktide byly real. Na druhou stranu, nedivim se, ze to nevydali. O tom byl taky clanek, ze se ten projekt snazili asi 5x udelat, ale nikdy to nebylo ono. A to se uz psalo o jinych napadech, nez se pise v clanku..
Tak dnes uz je teda pravdepodobnejsi se ohlasi ten HL3, nez treti epizodu... I kdyz ta pravdepodobnost se blizi nule:D
@Paul (25.08.2017 07:40): Souhlasím, možná by to zvládli i lépe!
@Garret (25.08.2017 07:34): Indeed. Bylo by cool kdyby si tu outlajnu vzali tvůrci Black Mesy a tu třetí epizodu udělali sami. Sice bychom si počkali dalších deset let, ale co :)
@Paul (25.08.2017 07:09): shame on Valve
Tak to máme oficiálně, HL Episode 3 nikdy nevyjde, Mark Laidlaw vydal děj textově
https://pastebin.com/q9DMFa7c
Ale číst to zatím nebudu, až vyjde finální verze Black Mesa tak si jí chci zahrát spolu s dvojkou a epizodama, a tohle si přečtu až potom.
https://pastebin.com/q9DMFa7c
Ale číst to zatím nebudu, až vyjde finální verze Black Mesa tak si jí chci zahrát spolu s dvojkou a epizodama, a tohle si přečtu až potom.
@koudy_cz (09.07.2017 09:32): "konstrukční" - rozdělaná, rozpitvaná, fungující spíše na testování a nastínění finální verze.
@Gordon (08.07.2017 14:37): no, nevím co znamená konstrukční beta, ale většinou beta verze se již dosti blíží finální verzi ne? Toto je prostě úplně něco jiného... Krom postav a dialogů. Spíš tak alfa verze bych řekl.
Ale ještě jsem to neviděl celé, jen předpokládám že to bude tak jak na tech preview videích co jsem tehdy obdržel na CD.
Ale ta atmosféra je úplně jiná, stylizace odpovídá spíš HL 1 akorat skoro bez světel.
Ale ještě jsem to neviděl celé, jen předpokládám že to bude tak jak na tech preview videích co jsem tehdy obdržel na CD.
Ale ta atmosféra je úplně jiná, stylizace odpovídá spíš HL 1 akorat skoro bez světel.
@Kwoky (08.07.2017 23:09): je to spíše necelá hodinka, ale level-design si nic nezadá s Mission Improbable
@Garret (08.07.2017 22:19): Díky za tip. Tu půlhodinku tomu dám. Mám rád takovéto rychlovky.
@koudy_cz (08.07.2017 08:01): Tak ještě aby to nepůsobilo jako patlanina když to je jen konstrukční beta... :)
Ale jde třeba vidět že i jako v hl1 toho spoustu vyškrtli, třeba ten krabo tank na začátku nakonec dali jen do pozadí v citadele a ty vysoký combine stráže vyškrtli ůplně. I ta atmosféra je naprossto odlišná, ta beta je o dost temnější.
Ale jde třeba vidět že i jako v hl1 toho spoustu vyškrtli, třeba ten krabo tank na začátku nakonec dali jen do pozadí v citadele a ty vysoký combine stráže vyškrtli ůplně. I ta atmosféra je naprossto odlišná, ta beta je o dost temnější.
@Gordon (07.07.2017 23:33): mne to přijde jako hrozná patlanina a nedodelek... Vzhledem k tomu co bylo nakonec vydáno (jasně je to beta), ale i tak. Každopádně na to kouknu na celé až budu mít chvilku.
@koudy_cz (07.07.2017 23:17): Je, ale asi musíš hodně hledat, neboť i v komentářích na YT si nevědí rady kde to vzít.
mě to přijde strašně zvláštní a atmosferické, by mě docela zajímalo jak by tahle verze vypadala kdyby to nepřekopali.
mě to přijde strašně zvláštní a atmosferické, by mě docela zajímalo jak by tahle verze vypadala kdyby to nepřekopali.
@Gordon (04.07.2017 12:12): tohle mi připomnělo screeny z HL2, co jsem dostal k originálce CS Condition zero na zvláštním CD jako preview k HL2. Není to ještě ta verze co unikla před vydáním a oni to pak celé prekopali?
Nevěděl jsem vůbec že je to někde hratelné k dispozici.
Nevěděl jsem vůbec že je to někde hratelné k dispozici.
@Garret (04.07.2017 16:40): Ježiš o těch hrncích jsem nevěděl, teď jsem si to našel na youtube. :DD
@mazar1234 (04.07.2017 14:44): Tohle viděli v Arkane při tvorbě Prey a řekli si, že z toho udělaji stealth mechaniku, ale posunou to ještě dál. Hrnek, hajzpapír, židle :)) Takže máš recht byla to revoluce, jenž nikdo nedokázal do té doby ocenit.
@pajmič (04.07.2017 12:32): skoro tak epic jako hrnec na hlavě obchodníků ve Skyrimu
Náhodou, na taký brutálny "Stélz" (Stealth) sa nechytajú ani legendy žánru.
Já to říkám furt, že fyzika v HL2 je víc ke škodě než k užitku :)
@pajmič (04.07.2017 12:32): Nechtěl si zníčit své drogy na bolest, ez.
(imho to tu už několikrát bylo)
(imho to tu už několikrát bylo)
Citadela je umelecky a designove vydarena a na 2004 technicky bezpochyby pokrocila, jenom mne proste dvakrat moc nebrala (a to ani poprve pred 13ti lety). Moc mne nebral ani Water Hazard, bo ta jizdni fyzika je uz dnes opravdu zastarala (byla slabsi uz tenkrat). Trochu nepovedeny je i system spolubojovniku, drzi se jako klistata a zavazeji. Na druhou stranu celkem prirozene umiraji a pridavaji se novi, to pusobi dynamicky a verohodne :)
Skvely je naopak snad cely sirsi prostredek hry, napr. atmosfericka mise Sandtraps (krome toho hopskani). Vubec vecerni/nocni mise v HL2 jsou skvele zrovna tak jako byly ve Far Cry (ktere si tematicky zahraju, az se v cervnu vratim z Laosu a Vietnamu :)
Skvely je naopak snad cely sirsi prostredek hry, napr. atmosfericka mise Sandtraps (krome toho hopskani). Vubec vecerni/nocni mise v HL2 jsou skvele zrovna tak jako byly ve Far Cry (ktere si tematicky zahraju, az se v cervnu vratim z Laosu a Vietnamu :)
@Gordon (13.05.2017 20:55): taky se mi xen velmi líbil, hrozně dlouho jsem na něj čekal až jej dodelaji do Black Mesy! Podle mne tam naprosto zapadá, dyt je v něm i finále!
@Gordon (13.05.2017 20:32): Já neříkám, že je to špatný nebo že to do hry nepatří. Naopak, Citadela se mi líbí. :-)
@Kwoky (13.05.2017 20:52): Přesně, mimozemský svět má být co nejvíc fatamagorický. Hlavně je to podle mě i originální koncept, představa létajících kontinentů v plynné planetě je dle mě ůžasný.
@Gordon (13.05.2017 20:32): Nejsi v tom sám. Taky se na Xen dívám jako na normální součást hry a nijak mi žíly netrhá. Je pravda, že koncepčně tam nezapadá (hraje se úplně jinak než zbytek hry), ale pocit "cizokrajnosti" se jim podařilo navodit vážně skvěle.
@Malignus (13.05.2017 20:28): To je divný jak se to lidem příčí i s xenem z jedničky, pro mě to jsou stejně dobré části jako ostatní, takové pořádné jízdy před koncem. Pro mě to už po tom střílení ve městě bylo takové ulevující, jen jedna zbraň a jeden nepřítel...
Xen byl zas pro mě zpestření od neustálých chodeb a střílení.
Xen byl zas pro mě zpestření od neustálých chodeb a střílení.
Citadela je spíš takovej epilog...
@ještěr (13.05.2017 12:11): Té akci výrazně pomáhá i hudba.