@Kostěj (26.10.2017 16:27): Mňa skôr zaujíma, kto mu za to dáva pluská. Pre 11-15 ročných hráčov sú určené iné typy hier.
Diskuze
Thrawn: hele, to je zajímavý. Proč je to podle tebe určený pro 11-15?
@Starletka (01.09.2017 09:49): Máš pravdu, taky takový komentáře nemám rád. Obyčejně se tomu snažim vyhnout, ale tady mi to nějak nešlo. Je to moc krátký na nějaký dlouhý filozofování a množství větších či menších spoilerů. Navíc už jsem svoje pocity celkem hodně představil u jedničky a protože jsou víceméně pořád stejný, tak už je nezmiňuju. Každopádně se u další epizody zkusim polepšit ;)
Každopádně jsem rád za kritiku, konečně mě někdo posadil na zem :D
Každopádně jsem rád za kritiku, konečně mě někdo posadil na zem :D
@Walome (01.09.2017 09:54): to by šlo vypsat i jinak pokud to byl hlavní účel :D
@Starletka (01.09.2017 09:49): jo to mi taky přišlo divný, ale tak psal volby které udělal :) proč ne. Navíc do spoileru, takže lze vynechat.
@rikuhahl (komentář): Nechci moc rýpat (nebo možná že chci), ale co to je za komentář, když ve třech odstavcích polopaticky vypíšeš co se ve hře stalo a pak jen ve dvou větách vyjádříš svůj názor. Já bych si radši přečetla co si o hře myslíš, co se ti líbilo, co se ti nelíbilo než jenom suše číst děj hry, který dávno znám, protože jsem ji sama hrála. :)
@Walome (01.09.2017 08:38): kdoví, ale počítám že hry jsou postavený na reálnym základě :D
@rikuhahl (komentář): takovyto holcici dovadeni :D by me zajimalo jestli se fakt deje :)
Mně to jejich chování přijde naprosto pochopitelné. V žádném případě rozumné, ale snad každý jako teenager někdy udělal nějakou blbost jenom proto, že to bylo zakázané/vzrušující/nebezpečné.
A právě v tomhle mi přijde vztah hrdinek a jejich chování hodně realistické. Chloe jako ta šílená/nespoutaná/free/whatever se rozhodne pro nějakou nebezpečnou blbost, a Max si v duchu řekne "ach jo, no tak dobře..." a jde za ní.
Až mě překvapilo, jak dobře se dá do hlavních postav vcítit a pochopit jejich chování a motivace. Když k tomu připočtu skvělý soundtrack, tak pro mě je to taky jedna z her roku.
A právě v tomhle mi přijde vztah hrdinek a jejich chování hodně realistické. Chloe jako ta šílená/nespoutaná/free/whatever se rozhodne pro nějakou nebezpečnou blbost, a Max si v duchu řekne "ach jo, no tak dobře..." a jde za ní.
Až mě překvapilo, jak dobře se dá do hlavních postav vcítit a pochopit jejich chování a motivace. Když k tomu připočtu skvělý soundtrack, tak pro mě je to taky jedna z her roku.
@pipboy (26.01.2016 17:41): Môžeš chcieť, ale vo vzťahu Chloe/Max nie je Max tá dominantná osoba :D
@Paul (26.01.2016 12:09): teen hipsterina v dobrem slova smyslu wtfgtfo
A s vymluvama na teenagerky a vraceni casu mi vlezte na zada, vsechno ma svy meze. A v tomhle pripade by ta modrovlasa krava musela napsat cely ten scenar, bo tady tu epickou scenu jen vypichuju ze zastupu jinych, tolerovatelnejsich picovin, bo sem na to cumel s otevrenou hubou ze se me hra ani aspon nezepta jestli se chci fakt jit koupat, aby se pak stejne slo bez ohledu na to co vyberu.
A s vymluvama na teenagerky a vraceni casu mi vlezte na zada, vsechno ma svy meze. A v tomhle pripade by ta modrovlasa krava musela napsat cely ten scenar, bo tady tu epickou scenu jen vypichuju ze zastupu jinych, tolerovatelnejsich picovin, bo sem na to cumel s otevrenou hubou ze se me hra ani aspon nezepta jestli se chci fakt jit koupat, aby se pak stejne slo bez ohledu na to co vyberu.
@Cobot (26.01.2016 10:51): Life is Strange
(a myslím to v dobrém slova smyslu, LiS je moje druhá GOTY po Witcherovi)
(a myslím to v dobrém slova smyslu, LiS je moje druhá GOTY po Witcherovi)
@pipboy (26.01.2016 01:12): Jsou to dvě teenagerky, Chloe navíc dost v takové té "rebelské" fázi, od nich se kokotiny dají přímo očekávat. A Max umí vracet čas, tak si takovéhle blbosti klidně můžou dovolit.
@Paul (26.01.2016 09:07): co je dopr "teen hipsteřina"?
@pipboy (26.01.2016 01:12): je to teen hipsteřina, kokotiny v teen hipsteřinách neřešim :D
Ale zrovna tuhle konkrétně si ani nepamatuju
Ale zrovna tuhle konkrétně si ani nepamatuju
tyvole....vazne se du koupat na miste cinu po tom co jsem krad 5k dolacu? 86%? Dyt je to plne podobnych kokotin...
@Tulareanus (08.11.2015 13:51): to jo, on je to trochu paradox, kdybych to hrál při vydání, tak si nic nebudu pamatovat, ale když to hraju takhle, tak je to zas informační overload a taky si nic nepamatuju :D
Jinak teda čtvrtá epizoda zatím taky hodně silná..
A btw Dontnod teď řekli že chystaj druhou sezónu.
Jinak teda čtvrtá epizoda zatím taky hodně silná..
A btw Dontnod teď řekli že chystaj druhou sezónu.
@Paul (07.11.2015 20:47): No vidíš, hráš to po sebe a ešte aj tak to popletieš. :D
Uffff
už konec druhé epizody, kdy se mi nepodařilo zachránit Kate, protože jsem si nevzpomněl že má sestry a ne bratry a pak zmastil nějakou bible referenci, dost nepříjemně zapůsobil. Ale tohle bylo ještě silnější, jsem zvědav jak to bude pokračovat.
Ještě že nemusím dva měsíce čekat .)
už konec druhé epizody, kdy se mi nepodařilo zachránit Kate, protože jsem si nevzpomněl že má sestry a ne bratry a pak zmastil nějakou bible referenci, dost nepříjemně zapůsobil. Ale tohle bylo ještě silnější, jsem zvědav jak to bude pokračovat.
Ještě že nemusím dva měsíce čekat .)
Nezávidím těm, co to hráli, jak to vycházelo. Místo čekání mám opačný problém, je tam toho tak strašně moc že se cítím, jako by mi ty herní události přerůstaly přes hlavu. A to je poklidnější epizoda? tss...
Konec teda wow.. i když jsem čekal, kdy se přistoupí k takovým hrátkám s časem. Možná mě to i trochu mrzí. I když to nepochybně zvládnou, možná to mělo zůstat komornější.
Konec teda wow.. i když jsem čekal, kdy se přistoupí k takovým hrátkám s časem. Možná mě to i trochu mrzí. I když to nepochybně zvládnou, možná to mělo zůstat komornější.
Zvýšil som hodnotenie o 5%. To spoznávanie postáv je v konečnom dôsledku fajn. Každopádne mi ten pomalejší štýl tejto epizódy tak úplne nesadol, možno za to mohla aj moja únava.
Mne sa tretia páčila, bolo tam veľa vecí, aj keď lightových. A tie mi asi dosť chýbajú v hrách, lebo sú to práve tie momenty, kedy sa spoznávajú a zbližujú postavy. Najslabší bol pre mňa práve druhý diel.
Tiež sa mi síce druhá epizóda páčila o niečo málo viac, ale tretiu by som za prešľapovanie na mieste určite neoznačil a a tempo bolo hlavnej v prvej polovici slušné. :)
@Maximus (21.10.2015 22:32): No to je pravda, ale mě osobně to přišlo v druhém díle nic moc, až na ten konec, kdy jsem to podělal :D. No uvidíme co bude dál pomalu jdu do čtvrté kapitoly.
@jjjaaarrraaa (21.10.2015 22:26): Vlastne sa tu okrem záveru nič poriadne nestalo - okrem/kromě záveru !!! :)
@Maximus (21.10.2015 12:44): Cože? že v závěru se toho moc nestalo? já obrátil úplně celou minulost naruby :D
S touto epizódou som mal menší problém. Vlastne sa tu okrem záveru nič poriadne nestalo a prišlo mi to len ako prešlapovanie na mieste. U mňa zatiaľ najslabšia epizóda a skoro som na nej zaspal :)
V pozornosti ma udržiavala len tá šteklivejšia atmosféra :D (bazén, bozk, spoločná posteľ atď.)
V pozornosti ma udržiavala len tá šteklivejšia atmosféra :D (bazén, bozk, spoločná posteľ atď.)
@kuler91 (28.07.2015 22:15): Už jsem dohrál
Už někdo hraje 4 ? :)
Já zoufale moc toužím po krabičce.
LIS je opravdu povedená záležitost, ač podobné hry nehraju, tak tohle se opravdu povedlo a baví to dokonce i mě ...
Nebylo by na škodu do budoucna z toho udělat pořádně promakaný AAA projekt. Jenom na steamu mají přes 400 tis, což rozhodně není špatné číslo.
Nebylo by na škodu do budoucna z toho udělat pořádně promakaný AAA projekt. Jenom na steamu mají přes 400 tis, což rozhodně není špatné číslo.
@BINGMAN (20.07.2015 10:19): Ano, klidně. Ale taky říkají, že to budou jiné postavy a jiné prostředí atd. To až tak nevadí. Hlavně aby se uzavřel aktuální příběh.
@Zbyisek (19.07.2015 22:35): Vývojáři už otevřeně mluví o tom, že by chtěli druhou sérii. A vzhledem k úspěchu, jakou hra měla, je to myslím jasná věc.
@Smudge (19.07.2015 22:32): To je naprosto super a jediná správná cesta. Nesnáším všechny uměle natahované seriály vařené z vody. Prostě konec a tečka.
Už jen dvě epizody s Maxine. Pozitivní je, že příběh uzavřou a nebudou ho potom uměle natahovat.
@pajmič (16.07.2015 15:49): Ona sa už na to nehodí ani vekovo, ale sú tam podľa mňa aj horšie/nezmyselnejšie tipy na casting :)
Inak s tou kvetinou ma naštvali. Čo ak bolo vonku horúco? Zalial som ju len dvakrát behom dvoch dní, to predsa mohla prežiť :D
Inak s tou kvetinou ma naštvali. Čo ak bolo vonku horúco? Zalial som ju len dvakrát behom dvoch dní, to predsa mohla prežiť :D
Jsem jediný, kdo byl zdrcen při pohledu na můj utopenej plevel? Ten smysl pro detail je někdy překvapující.
@pajmič (16.07.2015 15:49): Nespletl sis červen s červencem?
Tak kde je ta čtvrtá epizoda? Na nějakém bloggu jsem se dočetl, že je plánovaná někdy na rozmezí 21-27 června.
@Tulareanus (06.07.2015 16:39): :D
@M.a.t.t. (06.07.2015 09:50): Tak Ellen Page je ta posledni, kterou bych dal roli Max :)
@Tulareanus (06.07.2015 16:39): :D
@M.a.t.t. (06.07.2015 09:50): Tak Ellen Page je ta posledni, kterou bych dal roli Max :)
@M.a.t.t. (06.07.2015 09:50): Meh, dosť slabé. A tá Chloe, inak asi najkrajšia baba v hre a niekto tam dá tamtú hnusotu, čo jej furt smrdí kapusta pod nosom?
Možný casting pre filmovú verziu, aj keď nereálny :)
Vcera jsem to koupil (epizody 1-3) a jaksi uz potrebuju k zivotu posledni 2 :D
91%? Tak zatiaľ najlepšia epizóda vravíte? :)
@Zbyisek (26.05.2015 09:01): Na druhej strane to nie je hra, kde sú nejaké ťažko pochopiteľné filozofické myšlienky (to nie je výčitka), ale zas to má tebou spomínané hraničné situácie, kedy sa napr. človek rozhoduje medzi tým, čo je racionálne správne a tým, čo je emocionálne vhodné na to, aby ti bol nejaký človek povedzme naklonený.
@dvorrmi (26.05.2015 00:28): Já s tím souhlasím. Není to hra, kde člověk vypne a pokosí hordy vetřelců. Musí u toho dávat pozor, přemýšlet a uvažovat. Stejně jako jsou filmy, které můžou být zábavné ale nevyžadují moc pozornosti. Pak jsou filmy, které vyžadují pozornost a i po skončení vám zůstanou v hlavě. A to je na této hře fajn, má to atmosféru i příběh, který si člověk zapamatuje a třeba se k tomu v myšlenkách i nějakou dobu vrací. Rozhodně do vydání příští episody nezapomenu, s jakým cliffhangerem ta poslední skončila :-)
@Tulareanus (25.05.2015 22:57): Samozřejmě jsou hry, které člověka dokáží potrápit i mnohem více. Rozhodování zde mi však nepříjde úplně snadné, neboť jen velmi těžko se odhaduje jakým směrem (směry) hra půjde dále. Osobně mám dojem, že se happy end nechystá, i když se vyzkouší všechny možnosti... Možná jsem použil nevhodné slovo. Nemění to ale snad nic na tom, že si autoři dali dost práce s tím, aby člověk přemýšlel nad příběhem a nad tím, co se může stát až do úplného konce. Snad právě pro toto jsem použil slovo potrápit.
@dvorrmi (25.05.2015 22:13): Ja nejak počítam s tým, že ak nerátam akčné hry a nejaké lightové rpg ala BioWare tak stále pri mnohých hrách adventúry, stratégie, hardcore rpg treba premýšľať. Keď je tam morálne rozhodnutie tak je to fajn, hlavne pri Life is Strange mám pocit, že občas je to ambivalentné a hlavne tie rozhodnutia sú také, že ich človek robí do budúcna a nielen pre zachovanie si priazne nejakej postavy v danom momente (hoci aj to môže spraviť). No na druhej strane si nemyslím, že je to nejaká dramatická "záťaž" na hráča, čo sa týka rozhodovania.
@Tulareanus (25.05.2015 22:02): Osobně si myslím, že by člověk měl přemýšlet nad těmi rozhodnutími, které ve hře dělá, není to myšleno zcela doslovně, ale v dnešní době u her často člověk mozek tak nějak příliš nepotřebuje :D.. samozřejmě se tím zabývat nikdo nemusí a může si vybrat stylem enyky beniky... no a pak se vám Kate rozmázne o zem...
@dvorrmi (komentář): Počkaj, takmer sa bojím opýtať, ale ako sa snažia autori naše mozgy potrápiť? :D
@Midis (23.05.2015 09:00): Díky, teď když vím, kde a jak to zapnout, tak to zkusím. Jen je mi tedy záhadou, kde mám najít tolik fotek. A to jsem si fakt myslel, že jsem prozkoumal všechna místa docela důkladně :-)
@Zbyisek (22.05.2015 15:41): Já se při hraní snažím vyfotit co nejvíc z těch 10 nepovinných fotek a ten zbytek, co nenajdu, vyfotím po dokončení epizody v tom režimu Collectible mode. Stačí v menu zvolit Play episodes, vybrat epizodu, pak kapitolu (pod níž je uveden počet fotek, např. 0/1) a následně zvolit možnost Play this chapter in collectible mode. Rozhodnutí se v tomto režimu nezapočítávají, pouze splněné achievementy.
@M.a.t.t. (22.05.2015 17:02): Je to otravný prudič. Dump him!
@Tulareanus (22.05.2015 16:02): Narážal som na to druhé :) Inak zaujímalo by ma, či Warren rovnako často smskuuje, keď sa s ním nedohodnem na stretnutí, pretože to fakt preháňa. :D
@M.a.t.t. (22.05.2015 16:00): Ja som nenašiel dve, úplne prvú, lebo klasika vždy na začiatku epizódy zabudnem na fotenie a potom som mal asi tú sošku odfotiť ale nešlo mi to.
No viem si predstaviť, že minimálne tá časť ženského pokolenia s ktorou som mal česť, by bola z neho znechutená. Teda možno okrem mojej sestry. :D
No viem si predstaviť, že minimálne tá časť ženského pokolenia s ktorou som mal česť, by bola z neho znechutená. Teda možno okrem mojej sestry. :D
@Zbyisek (22.05.2015 15:41): To si teda fakt dôkladne nehľadal, ja som našiel 6 a to vrátane jednej šikovne ukrytej a potom som si ťukal na čelo, ako som niektoré mohol minúť. :)
O tom móde počujem prvýkrát.
@Tulareanus (21.05.2015 23:27): Položme si ale otázku, akoby v danej chvíli reagovali osoby ženského pohlavia a či by to vnímali rovnako ako ty :D
O tom móde počujem prvýkrát.
@Tulareanus (21.05.2015 23:27): Položme si ale otázku, akoby v danej chvíli reagovali osoby ženského pohlavia a či by to vnímali rovnako ako ty :D
@M.a.t.t. (22.05.2015 15:13): Já se snažím taky prozkoumat všechno důkladně, ale ve 3. epizodě jsem našel tak asi 2 fotky. Tak teda nevím, kde mám ještě hledat :-)
To bych mohl vyzkoušet ten speciální herní mód, kterým se dá hra údajně prolézt a neovlivnit rozhodnutí... máte s tím zkušenost? Kde to aktivuju?
To bych mohl vyzkoušet ten speciální herní mód, kterým se dá hra údajně prolézt a neovlivnit rozhodnutí... máte s tím zkušenost? Kde to aktivuju?
Na tom mieste som sa zasekol aj ja, pritom riešenie bolo úplne jednoduché. Mne hraciu dobu naťahuje aj hľadanie nepovinných fotiek kvôli achievementom (a beztak som neobjavil všetky :) )
@Zbyisek (22.05.2015 13:05): Ale hej, tiež si myslím, že bola kúsok dlhšia.
@Tulareanus (22.05.2015 02:55): To bych neřekl. Z tohoto hlediska se mi zdají jednotlivé epizody vyrovnané. Třetí epizoda mi spíše přišla subjektivně delší. Možná proto, že jsem se hned na začátku zaseknul, když jsem nemohl přijít na to, jak proklouznout v noci kolem ředitele :-)
@Zbyisek (21.05.2015 23:35): Inak ako som si práve čítal tvoj komentár, tak som si uvedomil jednu vec a to, že z príbehového hľadiska je to náplňou epizódy i celkovo zas o čosi zaujímavejšie, ale z hľadiska hrania mám pocit, že v tejto epizóde hráč skutočne hral asi najmenej. Ten pocit mám možno i na základe toho, že bolo menej postáv k prekecnutiu a vecí celkovo k preskúmaniu.
@Tulareanus (21.05.2015 23:27): Warren je hrůza :-D
@Zbyisek (21.05.2015 23:09): Tak evidentne k tomu potrebuje fotku, na ktorej sa nachádza + si myslím, že aj byť nejak veľmi emocionálne rozrušená, aby sa to aktivovalo. Hoci emocionálne rozrušená ženská v puberte je celkom easy achievement I dare to say. :D
btw: Tiež Vám príde Warren ako neskutočne otravný trtko, čo to strašne pushuje? Ja keby som baba, tak ma to neustále pushovanie a pripomínanie, že mám s ním niekam ísť totálne odradilo od takého človeka. Pri tom ako ho nemám rád, som nemal vôbec dôvod váhať, či pobozkám Chloe. :D
btw: Tiež Vám príde Warren ako neskutočne otravný trtko, čo to strašne pushuje? Ja keby som baba, tak ma to neustále pushovanie a pripomínanie, že mám s ním niekam ísť totálne odradilo od takého človeka. Pri tom ako ho nemám rád, som nemal vôbec dôvod váhať, či pobozkám Chloe. :D
Tak jsem to už také dohrál. A musím říct, že to je čím dál tím zajímavější! S tím, co jste zde zmiňovali docela souhlasím. Akorát by mě zajímalo, když teď Max umí cestovat časem patrně víc než si myslela, tak kam až bude cestovat? Jestli se spokojí jen se situací která byla před tímto zvratem a nebo bude couvat kdovíkam, aby všechno upravila dle svých přestav... to je ale možná už námět na druhou sérii :-D
@M.a.t.t. (21.05.2015 12:29): Kokos, 90% obsahu z toho linku sú nejaké emobullshity detí alebo čo, strašné. :D Najhoršie je, ako sa teraz každý snaží gifkami niečo "Vystihnúť", tým, že ich tam dá akože viacej (Ten recap). Jedine tá spoileroidná teória vľavo mala hlavu a pätu, hoci aj tam to predsalen trocha škrípe.
@Tulareanus (20.05.2015 23:59): O tejto teórii som už počul (napríklad aj tu, pozor na spoilery - https://www.tumblr.com/search/the%20vortex%20club) a nie je zase až tak nezmyselné :D Ale stále nechápem, čo s tým majú tie zložky a tá blížiaca sa apokalypsa.
Inak by ma zaujímalo, ako sa prejavujú odlišné voľby práve v tejto epizóde, ak sa prejavujú nejak výraznejšie.
Inak by ma zaujímalo, ako sa prejavujú odlišné voľby práve v tejto epizóde, ak sa prejavujú nejak výraznejšie.
@M.a.t.t. (20.05.2015 21:47): Len aby sa z toho nestala nejaká blbina v zmysle, že ona je Rachel alebo Rachel je jej časť, prípadne, že je v kóme alebo rozdvojená osobnosť a podobne. :D
@Tulareanus (20.05.2015 21:11): Dohral a v zásade súhlasím. Sám príliš nečakám, že sa dej bude ďalej odvíjať v tejto konkrétnej alternatívnej realite, napriek tomu ma však zaujíma, k akým zásadným zmenám tam došlo. I tak mi ten záver príde veľmi zaujímavý, pretože ukazuje, že Max sa môže vracať v čase aj poriadne ďaleko. Presne toto môžu scenáristi patrične využiť v ďalšich dvoch epizódach.
@M.a.t.t. (20.05.2015 20:25): No ak si nedohral túto epizódu, tak sa to dosť zaplietlo, otázne je, či to rozpletú tým najviac obvious štýlom.
Pre tých čo dohrali túto epizódu: Imho sa asi veľmi skoro zmení "naspäť" to, čo sa stalo zmenou v tej fotografii, predsalen o tom svedčí už len ten zoznam rozhodnutí na konci epizódy a aj tých minulých, čo všetko má mať vplyv a postavy si to budú pamätať. Pri takejto radikálnej zmene by to potom nemalo vôbec zmysel a to minimálne v tejto epizóde, lebo väčšina tých rozhodnutí by ani neexistovala, lebo by sa tie veci nikdy nestali.
Pre tých čo dohrali túto epizódu: Imho sa asi veľmi skoro zmení "naspäť" to, čo sa stalo zmenou v tej fotografii, predsalen o tom svedčí už len ten zoznam rozhodnutí na konci epizódy a aj tých minulých, čo všetko má mať vplyv a postavy si to budú pamätať. Pri takejto radikálnej zmene by to potom nemalo vôbec zmysel a to minimálne v tejto epizóde, lebo väčšina tých rozhodnutí by ani neexistovala, lebo by sa tie veci nikdy nestali.
Aj jeden im musí stačiť. Zatiaľ šikovne splietajú jednotlivé linky, v náznakoch sa dozvedáme o postavách viac a viac a raz to musí naplno buchnúť ;)
@Tulareanus (20.05.2015 19:09): To doufám, že to bude mít vysvětlený konec. Žádné "pokračování příště" nechci ani vidět! :-) Dva díly jsou pořád dost na to, aby se to nějak vysvětlilo.
@Zbyisek (20.05.2015 18:29): No práve, bola to už tretia epizóda z patich a ono sa to celé len nabaluje a komplikuje, tak sa bojím, že ako to chcú dostatočne duchaplne vysvetliť v dvoch epizódach. Už len čakám, ako bude na konci piatej epizódy, že pokračovanie v druhej sezóne alebo to skončí nejakým Bobbym v sprche.
@Tulareanus (20.05.2015 11:50): To já, co Zaklínače nehraju, jsem už odehrál asi 2 hodiny 3. epizody. A dobrý dobrý... finále si nechám zase na jindy. Už se těším, jaké tam budou zase zvraty a záhady :-)
@Maximus (20.05.2015 10:34): Tak hej, ale ja hrám série rád poporadí a po jednotke si teraz od witchera potrebujem oddýchnuť.
No tak nakoniec bude musiet pockat tato epizoda a prednost ma Witcher 3. Vcera ma to neskutocne chytilo.
@Tulareanus (19.05.2015 19:35): Mas novy pc nie je lepsia hra ako witcher 3 na otestovanie.
@Tulareanus (19.05.2015 19:35): Mas novy pc nie je lepsia hra ako witcher 3 na otestovanie.
@Tarhiel (19.05.2015 19:23): posledný víkend som dohral jednotku, dvojku mám kúpenú, ale nechce sa mi to teraz hrať, celkovo ak nerátam adventúry, tak si chcem dať pauzu od fantasy. Alebo si budem protirečiť a budem pokračovať v rozohranom FF XIII. Každopádne o mňa sa netreba bať, ja si ešte dnes večer dačo na hranie vyberiem, hier mám dosť a restov ešte viac. :)
@Tulareanus (19.05.2015 19:13): A W2 si teraz hned asi nechceš zahrať, že?
Ja som už od jednotky dostatočne odpočatý, len dvojka by mi nešla, o torjke nai nehovboriac, inak by som hned rád dal W2/W3 v tesnom závese.
Ja som už od jednotky dostatočne odpočatý, len dvojka by mi nešla, o torjke nai nehovboriac, inak by som hned rád dal W2/W3 v tesnom závese.
@M.a.t.t. (19.05.2015 19:00): No neviem, neviem. Od Witcherovania si chcem dať teraz na chvíľu pauzu. Keby bola aspoň ďalšia kapitola Dreamfall Chapters. Mám chuť na nejakú adventúru zameranú na príbeh.
@Tulareanus (19.05.2015 18:48): Jednoducho, zavoláš si na pomoc Witchera :D
Kurnik, napirek tomu, že najprv táto epizóda bola celkom pomalá, tak sakra, teraz neviem, ako vydržím čakanie na tú ďalšiu. :D
@Maximus (19.05.2015 11:48): Detto, aj keď u mňa si ten Witcher počká dlhšie, keďže len tento víkend som prešiel jednotku.
To už tu máme tretiu epizódu? Witcher 3 bude musieť teda počkať :)
@Tulareanus (17.05.2015 22:19): Pravda. Reálně by to asi moc nešlo nebo ani nemělo smysl. Ale jestli tohle bude jediná nelogická věc v celé hře, tak pořád super :D
@Zbyisek (17.05.2015 21:36): Že sa jej tam chcelo trepať kvôli jednému roku. :D Mne prišlo dosť zvláštne, že niekam nastupuje v 18 rokoch a že je tam tak špecializovaný predmet ako fotografia.
@Tulareanus (17.05.2015 17:21): Americký vzdělávací systém je postaven jinak, ale je asi zřejmé, že Max je studentkou jisté formy "high school" - Blackwell Academy, konkrétně je v posledním 12. ročníku. Takže je vlastně středoškolačka.
@Tulareanus (17.05.2015 17:21): Niektorí tam bývajú aj do dvadsiatich. :D
@Tulareanus (17.05.2015 17:21): V osmnácti se pořád chodí na střední.
Fakt je Max stredoškoláčka? Veď v prvej epizóde jej gratulovali rodičia k 18 rokom.