@Gordon (07.09.2017 13:34): Jinak když už jsme u toho, tak váha středověké zbroje se pohybovala klidně mezi 30-50 kg. Nemusí tě nutně omezovat v boji, co se týče určitých pohybů a máchání mečem - tedy v oblasti kloubů, že by tě to brzdilo nebo bys nedokázal v plném rozsahu narovnat ruce či nohy a nemohl tímpádem ani dělat prudké a úplné pohyby. Ale zkus si s takovým závažím skákat a běhat. Takže tak jako tak by ses svým způsobem mýlil a pohyblivost to omezí. Nevidím na tom nic zajímavého. Jen jsem nepovažoval za nutné to takhle rozebírat do detailů a myslel jsem, že pochopíš, jak jsem to myslel.
Diskuze
@CrocoRay (07.09.2017 12:07): Zajímavé.
@Tyrael (07.09.2017 11:20): Tak je fakt, že v řadě ohledů působil trochu zvláštně a třeba ty animace pohybů mi přišly někdy takové méně přirozené. Ale celkově jsem z toho neměl tak hrozný pocit. Ono je možná fakt, že se to schovalo za docela pěknou grafiku a pochmurnou atmosféru. Ale je pravda, že dvojka už mi přišla po technické stránce taková "úplnější".
@Gordon (07.09.2017 09:13): Co chceš rozvádět? To, že skákání s těžkou zbrojí může na Waloma nebo jiné působit divně i z jiného důvodu, než který jsi uvedl ty? Třeba díky té váhy? V tom byla pointa. Nic víc jsem ti v tom prvním příspěvku ani říct nechtěl a ani jsem to nemyslel blbě nebo kriticky. Pouze jsem konstatoval fakt. To ty se furt ohrazuješ a potřebuješ někde hledat problémy a nelogičnosti, aby ses mohl dohadovat o blbostech.
@Gordon (07.09.2017 09:13): Co chceš rozvádět? To, že skákání s těžkou zbrojí může na Waloma nebo jiné působit divně i z jiného důvodu, než který jsi uvedl ty? Třeba díky té váhy? V tom byla pointa. Nic víc jsem ti v tom prvním příspěvku ani říct nechtěl a ani jsem to nemyslel blbě nebo kriticky. Pouze jsem konstatoval fakt. To ty se furt ohrazuješ a potřebuješ někde hledat problémy a nelogičnosti, aby ses mohl dohadovat o blbostech.
@CrocoRay (06.09.2017 18:23): tak neviditelný bariery vychazí způvodního enginu, kterej byl dělanej přímo pro izometrický rpg....v tom zkrátka witcher tratí na tom, že od počátku vývoje netušili, co všechno tam vlastně bude (třeba geralt). a jak hru pojmou....no celkově se jedná o naposlední chvíli překopanou hru...takový hybrid......
@CrocoRay (06.09.2017 23:36): Můžeš to rozvést?
@účet smazán (07.09.2017 08:57): Jo... pořád mám nutkání ho tam dávat.
@účet smazán (07.09.2017 08:57): Jo... pořád mám nutkání ho tam dávat.
@Gordon (06.09.2017 22:58): Písmeno u s kroužkem se nikdy nepíše na začátku slova. Grammar Nazi out.
@Gordon (06.09.2017 23:21): Snad jsi aspoň díky druhého odstavce pochopil pointu. Já zase pochopil, že bude lepší s tebou jednat opatrně, protože se u tebe často stává, že vůbec nerozumíš tomu, co člověk píše. Nejen u mě, ale i u ostatních a svou nechápavost si pak vysvětluješ tím, že to vlastně druzí nechápou tebe :-D
@CrocoRay (06.09.2017 23:08): Páni! Tolik energie!
@Gordon (06.09.2017 22:58): Ach jo, ty jsi tak hloupý, takže ti to vysvětlím jako blbečkovi.
Walome napsal, že se mu zdá směšné, když Geralt skáče v těžkém brnění. Ty jsi napsal, že těžká zbroj neomezuje pohyb tak moc. Já napsal, že s 30 kg závaží se opravdu blbě skáče.
Někdy si říkám, jestli jsi fakt takový nechápavý hlupák, abych ti musel vše vysvětlit nebo to pouze hraješ. A ještě se kvůli své hlouposti ohrazuješ a tvrdíš, že já nechápu tebe. Fakt směšné a ubohé. Vymysli si už něco nového.
EDIT: Kdybys použil mozek a nedělal tím svým geniálním rozborem ze sebe ještě většího hlupáka, tak bys udělal lépe. Už se k tomu prosím nevyjadřuj. Akorát bych s tebou ztrácel čas.
Walome napsal, že se mu zdá směšné, když Geralt skáče v těžkém brnění. Ty jsi napsal, že těžká zbroj neomezuje pohyb tak moc. Já napsal, že s 30 kg závaží se opravdu blbě skáče.
Někdy si říkám, jestli jsi fakt takový nechápavý hlupák, abych ti musel vše vysvětlit nebo to pouze hraješ. A ještě se kvůli své hlouposti ohrazuješ a tvrdíš, že já nechápu tebe. Fakt směšné a ubohé. Vymysli si už něco nového.
EDIT: Kdybys použil mozek a nedělal tím svým geniálním rozborem ze sebe ještě většího hlupáka, tak bys udělal lépe. Už se k tomu prosím nevyjadřuj. Akorát bych s tebou ztrácel čas.
@CrocoRay (06.09.2017 21:51): "O předmět tvého postu totiž vůbec nešlo" šlo, jinak bych ho nepsal. "Základ byl předmět postu Waloma" Whoa, očividně. "Tady je přesně důkaz toho, že někdy prostě vůbec nechápeš" Co bych neměl chápat? Tebe? Ano, protože reaguješ na mě a na něco co sis vyložil ůplně jinak než bylo zamýšleno. "Ale to je jedno" Tak proč se obtěžuješ? "Ty si stejně pořád myslíš, že máš vždycky pravdu, takže ti to vysvětlovat nebudu..." Ne, chybu si umím uznat a vysvětlovat mi tvou nechápavost nemusíš.
A už dost, dohajan! Ať se ti o tom psaní nezdá!
A už dost, dohajan! Ať se ti o tom psaní nezdá!
@CrocoRay (06.09.2017 21:51): jo to jo.
@Gordon (06.09.2017 21:24): O předmět tvého postu totiž vůbec nešlo. Základ byl předmět postu Waloma, na kterého jsi reagoval... Tady je přesně důkaz toho, že někdy prostě vůbec nechápeš, co ti člověk chce říct. Ale to je jedno. Ty si stejně pořád myslíš, že máš vždycky pravdu, takže ti to vysvětlovat nebudu...
@Walome (06.09.2017 21:46): No, ono tam vždycky něco bylo. Ale rákosem se dá projít a plot se dá přeskočit :-) Ale neviditelné bariéry byly na místech, kde byl půlmetrový sráz, kde šlo jenom seskočit. To už bych neviditelnou bariérou nazval.
@Walome (06.09.2017 21:46): No, ono tam vždycky něco bylo. Ale rákosem se dá projít a plot se dá přeskočit :-) Ale neviditelné bariéry byly na místech, kde byl půlmetrový sráz, kde šlo jenom seskočit. To už bych neviditelnou bariérou nazval.
@CrocoRay (06.09.2017 20:31): minimálně tam byl vždycky aspoň rákos!
@CrocoRay (06.09.2017 21:17): To nebylo předmětem mého postu...
@Gordon (06.09.2017 20:56): Možná mu jde o to, že se v ní pohybuje stejně lehce jako bez ní. A skákat s 30 kg, když si vezmu celkové vybavení, už může působit jinak. Ale je to jen hra a nemá smysl se zaobírat tím, jestli je možné, aby hlavní hrdina dokázal běžet 10 km a ještě se mu během toho průběžně doplňovala energie, že může místy i sprintovat.
@Walome (06.09.2017 20:11): Těžká zbroj zas tak enormě pohyb neomezuje jak si myslíš.
@Walome (06.09.2017 20:11): Tak koridor to je, ale je ohraničený neviditelnými bariérami. Když máš tunel a zdi, tak si přece jen řekneš, že od toho nemůžeš více očekávat. Ale když se hra tváří jako openworld, kde můžeš chodit volně bez omezení, tak to pak působí blbě ty neviditelné bariéry. Termín "koridor" a neviditelné bariéry, to se podle mě přímo nevylučuje. Tady je to pro mě obojí.
@CrocoRay (06.09.2017 18:23): to neni zadna neviditelna bariera ale jasne dany koridor. A ve trojce skace Witcher i v tezkem brneni a vypada to pekne pitomne (ale zase se clovek nezasekne).
@Tyrael (06.09.2017 11:38): Když už se bavíme o těch starších hrách, tak Witcher podle mě zaostává více v určitých mechanismech jakou jsou neviditelné bariéry, kde nemůžeš sekočit z nějakého menšího srázu, ale musíš to celé obejít. To bych stáří nepřipočítával. A pak ještě animací pohybů, což už ke stáří patří. Ale graficky a celkově atmosférou a zpracováním mi přijde solidní i v dnešní době. Ale stejně mě bavila nejvíce dvojka :-)
Ale Witcher mi nepřijde ještě tak starý. Když bychom to porovnali s Mafia sérií, tak má podle mě blíž už k té dvojce. A druhá Mafia je podle mě modernější než trojka. Ve většině ohledů se mi líbí více a neznat sérii, tak si myslím, že dvojka je novější. Tím chci říct, že hry od roku 2007 podle mě zase tak rychle nestárnou, ale první Mafia ještě pořád patří do toho období, kde se hry hodně měnily a vyvíjely.
Ale Witcher mi nepřijde ještě tak starý. Když bychom to porovnali s Mafia sérií, tak má podle mě blíž už k té dvojce. A druhá Mafia je podle mě modernější než trojka. Ve většině ohledů se mi líbí více a neznat sérii, tak si myslím, že dvojka je novější. Tím chci říct, že hry od roku 2007 podle mě zase tak rychle nestárnou, ale první Mafia ještě pořád patří do toho období, kde se hry hodně měnily a vyvíjely.
je fakt, že bez nostalgie ty hry už nejsou tolik atraktivní.....už můj milovaný Witcher trochu začal skřípat, když jsem ho onehdy dohrál....a viděl jsem ten kontrast mezi jedničkou a trojkou
@mazar1234 (05.09.2017 16:07): Já to beru i trochu nadneseně ze svého osobního pohledu, ale když už jsme u těch remasterů, tak hraji teď Grim Fandango a co se dívám na originální hru, tak tam také nevidím moc rozdílů kromě té grafiky, ale určitě se nějaké najdou a nezkoumám to tak podrobně.
Tvůj uvedený příklad nějak neposoudím, ale 100% pravý remaster by byl u mě přidání vyšších rozlišení a zpřístupnění na nových windows bez užití emulátoru.
Jinak jsem se ještě zajímal o Full Thorttle a tam jsou místy i rozdíly v cutscénách a to už je podle mě příliš velký zásah.
Tvůj uvedený příklad nějak neposoudím, ale 100% pravý remaster by byl u mě přidání vyšších rozlišení a zpřístupnění na nových windows bez užití emulátoru.
Jinak jsem se ještě zajímal o Full Thorttle a tam jsou místy i rozdíly v cutscénách a to už je podle mě příliš velký zásah.
@CrocoRay (05.09.2017 15:59): "tak to u mě je už úplně jiná hra než ta původní." - to neplatí absolútne, ale teda drvivou väčšinou to tak naozaj je - Baphometažiaľ.
Ako ojedinelý ale existujúci príklad uvediem Descent Rebirth, ten naozaj iba upgraduje grafiku a reálny pocit z gameplay nijako nemení, neobsahuje žiadne """geniálne vylepšenia""" (ano 3 úvodzovky aby bolo jasné o čo ide) tvorcov.
Ako ojedinelý ale existujúci príklad uvediem Descent Rebirth, ten naozaj iba upgraduje grafiku a reálny pocit z gameplay nijako nemení, neobsahuje žiadne """geniálne vylepšenia""" (ano 3 úvodzovky aby bolo jasné o čo ide) tvorcov.
@Kwoky (05.09.2017 15:40): To máš sice částečně pravdu. Ale spíše jsem to myslel tak, že když už to jednou bylo vydané, tak by to jako originální původní hra mělo zůstat tak jako tak. I když hraju někde nějaký remaster, tak to u mě je už úplně jiná hra než ta původní. Tím ale rozhodně neříkám, že remaster nemůže být lepší, a že je zbytečný.
Ale když bych to vzal na svoji konkrétní osobu, tak u mě hraje dost ta nostlagie, takže bych neměl problém se vcítit zpátky do minulosti. Ale už je to delší doba, co jsem to naposled hrál. Uvažoval jsem, že bych si zkusil dát celou trilogii po sobě. Mně se líbí hlavně ty spojistosti, že v každém díle se objeví hlavní postava z předchozí hry, tak takové detaily prostě potěší.
Ale když bych to vzal na svoji konkrétní osobu, tak u mě hraje dost ta nostlagie, takže bych neměl problém se vcítit zpátky do minulosti. Ale už je to delší doba, co jsem to naposled hrál. Uvažoval jsem, že bych si zkusil dát celou trilogii po sobě. Mně se líbí hlavně ty spojistosti, že v každém díle se objeví hlavní postava z předchozí hry, tak takové detaily prostě potěší.
@CrocoRay (05.09.2017 15:04): Na čistotu s "originální původní hrou" si hrát nemá cenu. Stejně už dneska Mafia působí na hráče jinak, je jiná doba, jiný kontext, jiné herní mechaniky. I kdybych dneska hrál Mafii poprvé, nebudu z ní mít stejný zážitek, jako když jsem ji hrál poprvé před lety.
@Wolverine (04.09.2017 17:28): Ono celkově, když tam bude chybět jeden jediný song, tak už to nebude ta pravá Mafia. Každý měl své umístění a hodil se k dané scéně, a když jsem hrál dvojku, tak jsem byl rád, že jsem mohl poslouchat i něco z jedničky. Tak nějak nostalgie. Ale zase, když se k tomu někdo dostane úplně poprvé, tak mu to může být úplně fuk. Stejně už to ale podle mě nebude ta pravá úplně originální původní hra.
@rikuhahl (04.09.2017 17:18): Ale zase na druhou stranu, kdyby ses ve hře pohyboval v Čínský čtvrti a nehrála u toho Chinatown, tak už by to taky nebylo ono :-(
@Cobot (04.09.2017 17:02): Kdyby to aspoň vyndali jako v GTA San Andreas, blbý řešení, ale hra je aspoň k dostání. Nikdy ale tuhle politiku nepochopim. Když už to tam jednou je, tak by to mělo bejt na furt. Pochopil bych to jedině v případě, že by třeba vyšel nějakej HD remake, nebo tak, že by se musela smlouva udělat znova, ale jinak je to prostě blbost a v důsledku škoda pro všechny 3 strany :/
@Kwoky (04.09.2017 14:32): Samozřejmě pokud někdo podepíše smlouvu, tak jasný. Otázkou je, že vůbec někoho napadne sepstatsmlouvu s takovou podmínkou. A když už to někoho napadne, tak ten co to podepisuje by si měl uvědomit důsledky. No zkrátka s tím nic neuděláme.
Jinak já si vždycky myslel, že je nějakej obecnej problém s hrama od Ilusionu. Vietcong se taky nedá koupit ani (tam je hudby dost... takže asi..), ale Hidden & Dangerous 2 nedávno na gogu vyšel.
Jinak já si vždycky myslel, že je nějakej obecnej problém s hrama od Ilusionu. Vietcong se taky nedá koupit ani (tam je hudby dost... takže asi..), ale Hidden & Dangerous 2 nedávno na gogu vyšel.
@Cobot (04.09.2017 14:21): v česku...tam je všechno možný :D
@Charllize (04.09.2017 15:55): WTF to hodnocení?
Nejlepsi hra vsech dob. Gratz k vyroci.
@Wolverine (04.09.2017 15:12): Jop. Porsche a Ferrari.
@Kwoky (04.09.2017 14:32): To jim jako vypršela například smlouva na používání značky Porshe či co, že to takhle pořešili? :-)
@Cobot (04.09.2017 14:21): Když vydavatel hry podepíše smlouvu s takovými podmínkami, tak ji pak holt musí dodržet.
Už jste jezdili s šedými auty v GTR 2: FIA GT Racing Game? :)
Už jste jezdili s šedými auty v GTR 2: FIA GT Racing Game? :)
@Walome (04.09.2017 14:23): Bezúčelné nadavání na internetech mě vždy pobaví, ale má pravdu!
@Cobot (04.09.2017 14:21): nech mě hádat - volíš Piráty :D
Celý tyhle hudební práva ve hrách jsou neskutečná trapárna. Jak je vůbec možný vydávat umělecké dílo (hru), která v sobě má další licencně vázanej obsah. To se divim, že nědko třeba někdo nevymáhá práva na zobrazení baráku ve hře a nebo kola, boty, hodinek, pistole... Fakt nepochopim... Filmy se kvůli tomu taky nevysílaj, že má někdo práva na padesát let starej flák, kterej hraje v pozadí nějaký scény.
Dyť je to snad celek ne? Hra, film. Co když třeba ten co postavil piano nebo kytaru na který hraje někdo nějakou skladbu, řekne, že chce licenci na to, že je to zahraný na jeho nástroji. A když ne tak to z tý hry nebo filmu vymažte. Autorský práva jsou odpad.
Dyť je to snad celek ne? Hra, film. Co když třeba ten co postavil piano nebo kytaru na který hraje někdo nějakou skladbu, řekne, že chce licenci na to, že je to zahraný na jeho nástroji. A když ne tak to z tý hry nebo filmu vymažte. Autorský práva jsou odpad.
@Wolverine (04.09.2017 00:22): Mohli by to vydat bez hudby. Třeba GOG by byl ideální platforma. Kdo by chtěl, tak by si tu hudbu mohl sám doplnit.
@Walome (04.09.2017 14:05): Zlý opičák!
@player (04.09.2017 14:01): mohl, ale nechci.
@Walome (03.09.2017 22:20): To by jsi mi mohl jednu tu originálku prodat. Jestli je taky na třech CD tak by to že se nenačte jedno CD nevadilo. Mohl bych to načíst z té neoriginální verze.
@Tyrael (04.09.2017 04:38): Taky teť lituju že jem si v minulosti nekupoval originálky, protože některý už nejsou k dostání a budou mít velkou cenu.
@Tyrael (04.09.2017 04:38): Taky teť lituju že jem si v minulosti nekupoval originálky, protože některý už nejsou k dostání a budou mít velkou cenu.
@Walome (03.09.2017 19:58): Zkusím na w10.
Zrovna od mafie jsem taky propasl éru originálek...no co už jsem se smířil se steamem
@player (03.09.2017 22:18): Bohužel, kvůli vypršení licence na některé songy se už v obchodech nesmí prodávat. Můžeš se ale podívat na aukro/bazos/sbazar, jestli tam tuto edici někdo nenabízí (pokud si to chceš sehnat legální cestou...).
@player (03.09.2017 22:18): neda.
Jo a ted mi doslo ze mam mafie dokonce doma dve, ale z te starsi uz se nenacte jedno cd.
Jo a ted mi doslo ze mam mafie dokonce doma dve, ale z te starsi uz se nenacte jedno cd.
@Wolverine (03.09.2017 11:59): Dá se ještě někde originálka koupit?Já jsem zkoušel JRC, i to dát do vyhledávače Zboží. A neměli to.
@Tyrael (03.09.2017 20:37): jede ale musis tam neco nastavit, ale jde to vygooglit.
@Walome (03.09.2017 19:58): svatá pravda.....modlim se aby to jelo i na desítkách.....když už se nacpaly všude
@Fatality (03.09.2017 17:36): ne, neni. Meni se os, meni se ovladace grafiky atd. Stare hry proste obcas hapruji.
@Walome (03.09.2017 15:16): Spíš je to mezi klávesnicí a židlí (: