@
SilentWolf (06.09.2017 17:56): Mě to stavění nevadí a lépe se ovládat (třeba možnost přepnout jako Theme Hospital a naklikávat si píčovinky), tak bych to snad dělal víc než nutné minimum.
Ano, když to budeš brát jako goofy emerickou verzi Stalkera, tak se dobře pobavíš. IMO.
@
Charllize (06.09.2017 18:12): Nevadí mi, že jako vystudovaná právnička jsi během pár dní postrach celé pustiny, který v ní žije desítky let. To je docela debilně funny.
Vadí mi (ok, sere mě), že staty můžeš vymaxovat. 1 v agility ve Falloutech značilo, že jsi vyloženě mrzák a bylo zábavné to hrát jako idiot, smolař nebo mrzák. Teď je 1 v agility normálně začátek a přidáváš bodíky. Vadí mi, že vymazali skilly, nahradili je (debilníma) perkama a ty navázali na staty a player level. Což se ukázalo jako meh volba, když jsem hrál high luck/charisma postavu a snažil jsem se dostat přes nepřátele tímhle.
Charisma 10 perk je, že si uděláš z nepřátele... přátele. Jenže první level perku má JEN MALOU ŠANCI dotyčného JEN DONUTIT UTÉCT. Takže ta bitka (s jedním) vypadala takhle.
Začne střílet a přibližuje se, dává solidní damage, protože mám malou endurance. Konečně na něj můžu použít můj super Charisma 10 perk.
Fail
Fail
Fail
Fail
Už jsem skoro mrtev.
Fail.
Success!
Přestává střílet a utíká pryč. Doběhne dost daleko (opustil zónu nebo vypršel čas, nevím), takže se otáčí a uvidí mě. Začne útočit. Vystřelí. Dorazí mě. Loaduju.
Další level, kdy se po Successu nedává na útěk, ale přidá se ke mě aby pomohl, se odemkne na lvl 21. A to je ten nejlepší Charisma perk k dostání. To je upřímně sračka.
@
Charllize (06.09.2017 20:00): Hodnotilo kladně = doporučilo. Já bych ho taky doporučil, ale s komentem, že je to mrdka fallout, ale lezení kolem a střílení je sranda a hrejte to na survival, je to ještě větší sranda.