@SilentWolf (08.09.2017 18:24): kdyz to jako slabe stranky nevidis tak aby jsem byl spolecensky prijatelny budu delat ze je vidim. To fakt ne, sorry:)
Diskuze
@Jab (08.09.2017 18:24): Není :)
@Zx Atari 500 (08.09.2017 18:12): New Vegas je také dobrý. Ba velmi dobrý.
@Charllize (08.09.2017 18:14): ja bych nikdy slepe neobhajoval slabe stranky hry. Na hrach z me topky jsem schopen vyjmenovat chyby. Nevadi mi? Nevadi. Ale nikdy bych nikoho nepresvedcoval, ze mu taky nemaji vadit.
Na jake strane barikady stojis, kdyz ta ma je racionalita?
Na jake strane barikady stojis, kdyz ta ma je racionalita?
Navic tu kritizuji lide, kteri tomu dali solidni hodnoceni. Zadny hejt, zadne nuly apod. 70% je stale slusne.
@SilentWolf (08.09.2017 18:12): nic? Jen to cejtim jako ty akorat z druhy strany barikady:)
@Bodkin (08.09.2017 18:01): Ano mysleny oba dva dily,ale vzdavat hold budu u dvojky :)
@Charllize (08.09.2017 18:03): tak se nemas vyjadrovat ke konstruktivni kritice jinych, kdyz ty chyby tam jsou, jen ti nevadi. Je jedno, kolik toho napises, ty nedostatky ta hra mit bude. Jednoduche. Jaky je tvuj cil vlastne? Par lidi tu brbla, ze chce kvalitnejsi hry. To je toho, co je na tom spatneho, kdyz je ta kritika konstruktivni? Co si od toho slibujes ty? Nic ti nebrani si hru uzivat. Libi se ti, flakl jsi tomu 100%. Tak muzes akceptovat, ze nekdo u RPG hry hleda neco vic, nez strileni. Co je na tom tak spatneho porad?
@Bodkin (08.09.2017 17:41): to je sice hezky ale jak muze nekdo podavat konstruktivni kritiku kdyz nema co kritizovat a hra ho bavi takova jaka je? Ja bych treba konstruktivne kritizoval zaklinace ale delal by to paul aby dal tvurcum vedet? Asi ne. S prominutim se ted chovas jako ja, vsechno vim a vsechno je tak jak to vidis ty.
Proc zrovna tetris je plno legendarnich her co nepouzivaji psani jako to nejdulezitejsi.Proste si myslim ze podstata her alfa a omega neni writing.
Proc zrovna tetris je plno legendarnich her co nepouzivaji psani jako to nejdulezitejsi.Proste si myslim ze podstata her alfa a omega neni writing.
@Zx Atari 500 (08.09.2017 17:54): Chtěls říct Fallout bez čísla.
@Charllize (08.09.2017 17:46): Njn, tetris i arkanoid se bez toho obešli a jací byli!
@Charllize (08.09.2017 17:46): Njn, tetris i arkanoid se bez toho obešli a jací byli!
Jak to tady ctu,tak je cas zase rozehrat Fallout 2 a vzdat tim cest tomu pravemu a jedinemu Falloutu :o)
@Shoggot (08.09.2017 17:39): to mas pravdu, hry hraju z jinyho duvodu nez writing, je to pro me jen soucast celku ktera je min dulezita, protoze verim ze zabavna hra se bez toho obejde.
@Nikdykde (08.09.2017 16:03): "Někdo tu už psal, že je to dobrá hra a není si jistý, zda je to ale dobrý fallout. " Ano, to tvrdil i já. Jen jsem řekl, že je to mizerný fallout. Což mě hrozně mrzí jako fallout fana, ale dokážu se přes to přenést a dobře se pobavit prozkoumáváním a střílením.
"Kdybych od toho vyžadoval vlastní představu od falloutů" Na co vlastní představu, vždyť je tu několik předchozích dílů, kteří to dělali lépe. A teď mluvím o RPG systému a stavbě questů. Obojí bylo lepší v předchozích dílech. A ano, v předchozích dílech střílení a design světa nebyl tak dobrý jako ve čtyřce.
"JInak bych ti akorát nadával, že to není podle mne, ale tekový dětský ego já nemám." Tak nenadávej, ale klidně kritizuj. Na (dobře podané) konstruktivní kritice není nic špatnýho, naopak. Ano, Todd si to tu nikdy nepřečte, ale kdybych měl šanci, tak bych se mu pokusil vysvětlit. A upřímně, nebýt 'hejtu', tak nemáš tu tvou milovanou čtverku tak zábavnou, protože tu střelbu a design světa změnili, protože na to lidi nadávali. Takže doufám že ta hlasitá vlna hejtu na questy v F4 je donutí nad tím zasednou a zlepšit do pětky stejně, jako kvůli tomu zlepšili jiné věci do čtyřky. A to přeci chceš, ne?
"Svět už je takovej, že holt tvůrci tam maj posleldní slovo a je to asi tak i v pořádku. "
To možná mají, ale rozhodně nejsou neomylní. Dát jim (slušně a konstruktivně) vědět je v pořádku. Prospěje to všem.
"A s tím izo jsem to myslel jako reakci na opakovaně velebené první díly, které jsi zmínil v souvislosti s tím charismatem..." Tak vidíš, máš kliku, že jsi dostal to, co ti nakonec vyhovuje lépe. Jiní lidé dopadli naopak hůře. Koupili si krabičku s hermelínem a zjistili, že to hermelín není a takhle jim to nechutná. Změna k horšímu v pátém díle zavedené série prostě vyvolá nějaké emoce.
"Taky myslím, že dát to všechno do 3D není úplně snadný..." Já to vím víc než dobře, ale.... ALE i v předchozích 3D dílech to měli lépe uděláno. TO JE TO!
"Kdybych od toho vyžadoval vlastní představu od falloutů" Na co vlastní představu, vždyť je tu několik předchozích dílů, kteří to dělali lépe. A teď mluvím o RPG systému a stavbě questů. Obojí bylo lepší v předchozích dílech. A ano, v předchozích dílech střílení a design světa nebyl tak dobrý jako ve čtyřce.
"JInak bych ti akorát nadával, že to není podle mne, ale tekový dětský ego já nemám." Tak nenadávej, ale klidně kritizuj. Na (dobře podané) konstruktivní kritice není nic špatnýho, naopak. Ano, Todd si to tu nikdy nepřečte, ale kdybych měl šanci, tak bych se mu pokusil vysvětlit. A upřímně, nebýt 'hejtu', tak nemáš tu tvou milovanou čtverku tak zábavnou, protože tu střelbu a design světa změnili, protože na to lidi nadávali. Takže doufám že ta hlasitá vlna hejtu na questy v F4 je donutí nad tím zasednou a zlepšit do pětky stejně, jako kvůli tomu zlepšili jiné věci do čtyřky. A to přeci chceš, ne?
"Svět už je takovej, že holt tvůrci tam maj posleldní slovo a je to asi tak i v pořádku. "
To možná mají, ale rozhodně nejsou neomylní. Dát jim (slušně a konstruktivně) vědět je v pořádku. Prospěje to všem.
"A s tím izo jsem to myslel jako reakci na opakovaně velebené první díly, které jsi zmínil v souvislosti s tím charismatem..." Tak vidíš, máš kliku, že jsi dostal to, co ti nakonec vyhovuje lépe. Jiní lidé dopadli naopak hůře. Koupili si krabičku s hermelínem a zjistili, že to hermelín není a takhle jim to nechutná. Změna k horšímu v pátém díle zavedené série prostě vyvolá nějaké emoce.
"Taky myslím, že dát to všechno do 3D není úplně snadný..." Já to vím víc než dobře, ale.... ALE i v předchozích 3D dílech to měli lépe uděláno. TO JE TO!
@Charllize (08.09.2017 17:25): Ano, postava by se také mohla v zásadě ptát, jaké jsou třeba podmínky v krytech a podobně, ale ona se ptá "kdo jste a co děláte, nevzpomínám si", což je prostě debilní.
Však, že tebe v ničem neirituje writing je už dávno jasné všem.
Však, že tebe v ničem neirituje writing je už dávno jasné všem.
@SilentWolf (08.09.2017 17:13): tak jasne, plno veci jde udelat lip. Ale taky hur, taky to mohlo bejt tak ze by jste napred ten vault pomahali stavet, do kontextu hry by to zapadlo a jako builder tutorial by to slo, to by teprve bylo kecu:)
@Shoggot (08.09.2017 17:23): tak kdyz ti domu prijde pojistovak tak taky vis ze nejaky pojisteni existuje, dokonce muzou mit za rohem pobocku ale urcite se ho budes ptat oc jde pac vzasade nic moc o tom nevis. Ale jinak jo, slo by to udelat lip, ale me to jak to je nijak neirituje. Je to rychle z krku a mize se zacit hrat. Jako krovi mi to staci a uvedeni do deje taky.
@Shoggot (08.09.2017 17:23): tak kdyz ti domu prijde pojistovak tak taky vis ze nejaky pojisteni existuje, dokonce muzou mit za rohem pobocku ale urcite se ho budes ptat oc jde pac vzasade nic moc o tom nevis. Ale jinak jo, slo by to udelat lip, ale me to jak to je nijak neirituje. Je to rychle z krku a mize se zacit hrat. Jako krovi mi to staci a uvedeni do deje taky.
@Charllize (08.09.2017 17:06): Jde to udělat jinak než tunou textu, kupříkladu lépe napsaným dialogem s drahou polovičkou, vyčtením z prostředí (což překvapivě postava může, používáním věcí ve svém bytě, stačí tam pohodit nějakou Vault-Tec věc), dialogem s Codsworthem, kde se Vault-Tec a jeho role zmíní. Ostatně věta "Vault - Tec je největší soukromý dodavatel technologií pro americkou vládu a armádu a teď začal budovat protijaderné kryty." není tuna textu.
Cokoli je lepší než "Promiňte, jsem asi po mozkové mrtvici, nemůžu si jako právnička/bývalej vojcl vzpomenout na největšího soukromého technologického dodavatele pro americkou vládu a armádu a má přímo druhou největší centrálu ve městě, kde nejspíš celý život žiju a ještě mi rovnou za barákem postavil bunkr jak prase. Můžete mi k tomu Vault - Tecu něco připomenout?".
Ale to je tím, že celý ten začátek je legrační.
Cokoli je lepší než "Promiňte, jsem asi po mozkové mrtvici, nemůžu si jako právnička/bývalej vojcl vzpomenout na největšího soukromého technologického dodavatele pro americkou vládu a armádu a má přímo druhou největší centrálu ve městě, kde nejspíš celý život žiju a ještě mi rovnou za barákem postavil bunkr jak prase. Můžete mi k tomu Vault - Tecu něco připomenout?".
Ale to je tím, že celý ten začátek je legrační.
@Charllize (08.09.2017 17:06): ne, stacilo by to vysvetlit tim blbe naanimovanym panakem s tim, ze by zacal slovy "Jak jiste vite....". Nechapu, proc by tam hned mely byt tuny textu. Vampire Masquerade Bloodlines je hodne komplexni svet a vse je vysvetleno v kratkych rozhovorech pro postavu ktera o nicem nevi. Chce to ale aby ten, co to pise, premyslel.
Kdyz se to tak jeste vezme tak toho textu je ve F4 jeste hodne, na to co ma vsechno rikat je.to.az az. Holt je ale blbe vyuzity.
Kdyz se to tak jeste vezme tak toho textu je ve F4 jeste hodne, na to co ma vsechno rikat je.to.az az. Holt je ale blbe vyuzity.
@Shoggot (08.09.2017 16:52): jo jde to udelat tunou textu na uvodni obrazovce, to by jiste intoskou skupinu hracu uspokojilo. Jako uvod do hry to je jeste luxus i kdyz nahustenej do par minut.
@Charllize (08.09.2017 16:46): Nezapomněl, jen mě baví, jak je to na lopatu vyřešené.
Samozřejmě, že ta možnost je tam čistě pro expozici novému hráčovi, ale jde to udělat mnohem líp a jinak. Namrdat na hráče takovou expozici v prvních dvou minutách co nejrychleji pomocí zdemntnění protagonisty aby to bylo z krku je už klasická fušeřina, která je svým způsobem roztomilá.
Ale jinak mi nedochází geniálnost Bethesdy, která tím jen chtěla hráčům dát úžasnou roleplay možnost hrát za člověka, co se ráno probudí po mozkové mrtvici.
Samozřejmě, že ta možnost je tam čistě pro expozici novému hráčovi, ale jde to udělat mnohem líp a jinak. Namrdat na hráče takovou expozici v prvních dvou minutách co nejrychleji pomocí zdemntnění protagonisty aby to bylo z krku je už klasická fušeřina, která je svým způsobem roztomilá.
Ale jinak mi nedochází geniálnost Bethesdy, která tím jen chtěla hráčům dát úžasnou roleplay možnost hrát za člověka, co se ráno probudí po mozkové mrtvici.
@Shoggot (08.09.2017 16:28): zapomel jsi ze muzes delat ze to vis A to ze to nevi je tam spis proto aby se to dozvedel hrac kterej treba nevi co to je.
@Bodkin (08.09.2017 00:54): JUDr. atomová máma je skvělá, když hned na začátku podržtaškovi za dveřma můžeš říct, že jsi ještě neslyšel o Vault-Tec (přestože jsi právnička, 100 metrů za tvým domem stojí masivní kryt a hned v centru města má VT masivní centrálu). Jaké štěstí, že se to můžeš dozvědět a podepsat jim lejstro zrovna minutu před jaderným útokem!
Kdyby byli trochu nápaditý, tak se můžeš zeptat, co je Vault-Tec pouze pokud si nastavíš PERCEPTION na 1 :))
Kdyby byli trochu nápaditý, tak se můžeš zeptat, co je Vault-Tec pouze pokud si nastavíš PERCEPTION na 1 :))
@Bodkin (08.09.2017 10:56): to chceme, ale zjevně to tak nikdy nebude. Já F4 beru jako to, co jsem popsal, dobrá role play na vandráka, co prochází dobře navrženou krajinou s feelem Dickovýho románu Dr. Divnoláska. A se stavěním osad a vytvářením si spojenců.
Tak to bylo udělaný a nabídnutý a mně se to tak nakonec i líbí.
Kdybych od toho vyžadoval vlastní představu od falloutů, tak bych to ztrhal a vyhodil, jenže tohle není moje hra, udělala jí Bethesda a takhle jí nabídla a já zjistil, že mne to takhle i baví. Někdo tu už psal, že je to dobrá hra a není si jistý, zda je to ale dobrý fallout.
Já beru hry jako něčí dílo a chápu, že to bude takový jako to on udělá. Na vaši hru se taky těším a asi tam taky nebude to, co bych si představil já pod "správnou" RPG hrou ze středověku co se snaží být nohama na zemi (budou tam vši, nemoci?), ale budu hrát vaše dílo a tak k tomu budu přistupovat. JInak bych ti akorát nadával, že to není podle mne, ale tekový dětský ego já nemám. Svět už je takovej, že holt tvůrci tam maj posleldní slovo a je to asi tak i v pořádku.
A s tím izo jsem to myslel jako reakci na opakovaně velebené první díly, které jsi zmínil v souvislosti s tím charismatem. Plné textu a víc to stálo na statistikách i v tom, jak na tebe reagovali. Mne to asociovalo víc ilustrované knížky, než hry.
Ve F4 to prostě tak není, nevím proč, asi nechtěli dělat víc dialogů nebo se prostě soustředili na tu krajinu a lovy lidí, nicméně ona i tak výborně funguje a neskutečně mne pořád baví. Jistěže to mohlo být lešpí, co by nemohlo být lepší? Taky myslím, že dát to všechno do 3D není úplně snadný a hlavně – moře textů mne odrazovalo už i v New Vegas. Tam bylo blbě udělaný i to bojování, teda.
Tak to bylo udělaný a nabídnutý a mně se to tak nakonec i líbí.
Kdybych od toho vyžadoval vlastní představu od falloutů, tak bych to ztrhal a vyhodil, jenže tohle není moje hra, udělala jí Bethesda a takhle jí nabídla a já zjistil, že mne to takhle i baví. Někdo tu už psal, že je to dobrá hra a není si jistý, zda je to ale dobrý fallout.
Já beru hry jako něčí dílo a chápu, že to bude takový jako to on udělá. Na vaši hru se taky těším a asi tam taky nebude to, co bych si představil já pod "správnou" RPG hrou ze středověku co se snaží být nohama na zemi (budou tam vši, nemoci?), ale budu hrát vaše dílo a tak k tomu budu přistupovat. JInak bych ti akorát nadával, že to není podle mne, ale tekový dětský ego já nemám. Svět už je takovej, že holt tvůrci tam maj posleldní slovo a je to asi tak i v pořádku.
A s tím izo jsem to myslel jako reakci na opakovaně velebené první díly, které jsi zmínil v souvislosti s tím charismatem. Plné textu a víc to stálo na statistikách i v tom, jak na tebe reagovali. Mne to asociovalo víc ilustrované knížky, než hry.
Ve F4 to prostě tak není, nevím proč, asi nechtěli dělat víc dialogů nebo se prostě soustředili na tu krajinu a lovy lidí, nicméně ona i tak výborně funguje a neskutečně mne pořád baví. Jistěže to mohlo být lešpí, co by nemohlo být lepší? Taky myslím, že dát to všechno do 3D není úplně snadný a hlavně – moře textů mne odrazovalo už i v New Vegas. Tam bylo blbě udělaný i to bojování, teda.
@Bodkin (08.09.2017 10:56): Jo nektery dily SMT to maji ( Lucifers Call, Strange Journey a mozna nejaky dalsi ktery jsem nehral) Ale ja si uz vzpomel kde to bylo. Ve starym Xcomu, Jenze tam jsem je neukecaval ale byla na to nejaka ta Mind Probe, Psi zbran nebo tak neco.
@Jab (08.09.2017 09:47): ja ti dam amebu, proste jsem to tak pochopil, ale kdyz tobe tak strasne zalezi na tom usvedcit me ze melu kraviny ze to holt vidis za kazdym mojim pripevkem. Nevim proc si s tim porad davas takovou praci, pac skutecne obcas kraviny melu, jako kazdej.
@StriderCZ (08.09.2017 08:40): prestam uz mrmlat, ja bych si to za tech 5 dolaru taky nekoupil, ale treba tam bude nekdy neco co za ty penize stat bude.
@Jab (08.09.2017 09:47): ja ti dam amebu, proste jsem to tak pochopil, ale kdyz tobe tak strasne zalezi na tom usvedcit me ze melu kraviny ze to holt vidis za kazdym mojim pripevkem. Nevim proc si s tim porad davas takovou praci, pac skutecne obcas kraviny melu, jako kazdej.
@StriderCZ (08.09.2017 08:40): prestam uz mrmlat, ja bych si to za tech 5 dolaru taky nekoupil, ale treba tam bude nekdy neco co za ty penize stat bude.
@Feidias (08.09.2017 08:10): čož to je prvada, dobrá hra se dá udělat tak i tak. Wasteland II, věřím, že je dobrá hra a asi do toho stejně někdy půjdu. Vím i, že IZO pohled není to hlavní důležitý, ale spíš jsem to myslel, tak jak i ty píše FPS je prostě pro mě víc "IMMERSIVE":), ale třeba na taktické souboje, což mě až tak nebaví je určitě lepší IZO.
@Bodkin (08.09.2017 10:56): já ti nic nevyčítám ani nevkládám do úst:). Spíš reagoval na celkovou diskuzi:)
@Bodkin (08.09.2017 10:56): já ti nic nevyčítám ani nevkládám do úst:). Spíš reagoval na celkovou diskuzi:)
@Charllize (08.09.2017 01:37): Shin megami Tensei na tom přesvědčování nepřátel stojí.
Ano, vadí mi že, že se RPG systém snažili streamlinovat a příliš se jim to nepovedlo.
@Feidias (08.09.2017 08:10): Já dávám přednost FPP pohledu před izo, ale nevadí mi ano jedno... takže netuším, proč mi to tu bylo vytýkáno že chci Izo.
@Nikdykde (08.09.2017 09:26): To jsem rád, že se shodneme na tom, že chceme co nejlepší Fallout RPG ve First Person Pohledu...
Ano, vadí mi že, že se RPG systém snažili streamlinovat a příliš se jim to nepovedlo.
@Feidias (08.09.2017 08:10): Já dávám přednost FPP pohledu před izo, ale nevadí mi ano jedno... takže netuším, proč mi to tu bylo vytýkáno že chci Izo.
@Nikdykde (08.09.2017 09:26): To jsem rád, že se shodneme na tom, že chceme co nejlepší Fallout RPG ve First Person Pohledu...
@Jab (08.09.2017 09:47): v takovém případě není relevantní ani jeho argument s charismem.
@Nikdykde (08.09.2017 09:28): Tak zpět. Máš recht, přišel si s tím ty a začal tím Bodkinovi argumentovat, jako by to bylo v diskuzi relevantní. Nebylo.
@Shoggot (08.09.2017 09:38): Právě. Postřílím tábor legie bez ztráty kytičky a když jim chci vybrat truhly, tak najednou klesá karma. :)
@Shoggot (08.09.2017 09:38): Právě. Postřílím tábor legie bez ztráty kytičky a když jim chci vybrat truhly, tak najednou klesá karma. :)
@Jab (08.09.2017 08:43): Karma v NV nepřestane bavit tím, že dostáváš záporné body z to, že kradeš věci Legii :))
@Nikdykde (08.09.2017 09:28): No a, tak si začal? Nicméně si to nikomu nepřišil.
@Jab (08.09.2017 09:27): o tom izometrickým pohledu jsem začal já, a mělo to svůj důvod. Takže máš asi vlčí mlhu.
@Nikdykde (08.09.2017 09:26): Nemluvil jsem o tobě. Nemusíš tedy kejhat.
@Charllize (07.09.2017 21:09): já při prvním průchodu, 500 hodin, jsem použil power armor jen tak třikrát. Hrál jsem to vlastně za něco jako lovce s odstřelovačkou a zemřel skutečně jen párkrát (což si nejsem jistej zda je to úplně dobře :)
@Jab (08.09.2017 08:30): můžu vědět, kde jsem améba diskuze a jak měním názory, nebo co to třepeš za lži? Sem akorát přišlo pár jedinců, který rozepsali celé romány a když se začal ozývat někdo jinej, začali otřepávat mantru 30 sekund, protože samozřejmě mají akorát názor, ne argumenty. A mluvit o lidech ve třetí osobě je poměrně sprostý.
@Bodkin (08.09.2017 00:54): OK, tak aspoň an tom se teda shodnem.
@Jab (08.09.2017 08:30): můžu vědět, kde jsem améba diskuze a jak měním názory, nebo co to třepeš za lži? Sem akorát přišlo pár jedinců, který rozepsali celé romány a když se začal ozývat někdo jinej, začali otřepávat mantru 30 sekund, protože samozřejmě mají akorát názor, ne argumenty. A mluvit o lidech ve třetí osobě je poměrně sprostý.
@Bodkin (08.09.2017 00:54): OK, tak aspoň an tom se teda shodnem.
@Paul (08.09.2017 08:50): JJ. Stále ale ovlivňuje pár důležitých věcí. Namátkou jaký lvl 50 perk ti to nabídne, některé konce a jeden parťák tě při nízké karmě opustí (možná i víc).
@Jab (08.09.2017 08:43): karma tam je, ale víc na pozadí, neovlivňuje chování npc. Ne ideální, ale v rámci enginu výrazně lepší.
@StriderCZ (08.09.2017 08:40): To přesvědčování se dělo tím stylem, že pro "někoho" to může být dobrá cena, takže ty to vlastně nemůžeš posoudit a tvůj názor je irelevantní. :)
@Paul (08.09.2017 08:40): Stejně karma fungovala mizerně. Viz můj komentář k New Vegas. Karma tam btw stále je.
@Paul (08.09.2017 08:40): Stejně karma fungovala mizerně. Viz můj komentář k New Vegas. Karma tam btw stále je.
@Jab (08.09.2017 08:30): u karmy je to jinak, v NV fungovala mnohem logičtěji než v F3, pro každou lokaci tam má hráč vlastní reputaci, podobně jako F1/2. Co mohli Obsidiani vylepšit, to udělali (dialogy, quest design, logika světa), co nemohli (engine,vats,interface) zůstalo.
Jinak ač mam F1/F2 za top hry, tak preferuju first/thirdperson. Ale bethesdě by velmi prospělo najmout avellona fulltime a pagliarula a spol. přeřadit na design krabice nebo tak.
Jinak ač mam F1/F2 za top hry, tak preferuju first/thirdperson. Ale bethesdě by velmi prospělo najmout avellona fulltime a pagliarula a spol. přeřadit na design krabice nebo tak.
@Jab (08.09.2017 08:04): Tento typ debaty je vhodné ukončit po 30 vteřinách. Víš co se stane, když se hádáš s ****** více jak 30 vteřin? Začnou se hádat blbci dva
Je fakt, že mně občas to mlácení prázdné slámy baví (třeba když mně někdo přesvědčuje, že dát pět dolarů za brnění je o.k. cena), ale jinak...
Je fakt, že mně občas to mlácení prázdné slámy baví (třeba když mně někdo přesvědčuje, že dát pět dolarů za brnění je o.k. cena), ale jinak...
@Feidias (08.09.2017 08:10): Skvělé RPG se dá udělat nezávisle na pohledu. Bethesda ale zbytečně roubovala do svých Falloutů věci, které měly připomínat první dva díly. Nemohu se vyjadřovat k F4, nicméně u New Vegas (a tedy i F3) to byly například VATS, pip-boy či systém karmy. Všechno to fungovalo naprosto příšerně.
Izo vs FP či TP pohled tu Bodkin nerozjížděl. To mu připsali v duchu améba diskuze. New Vegas měl třebas bezvadné Vaulty. Těm imho prospěla i změna pohledu. Na madbrahmině se kdysi sáhodlouze řešilo, jak 3D Falloutu ublíží. Nicméně taky jsem to považoval za blbost a představoval si, o kolik působivější by bylo setkání s Masterem tváří v tvář. A upřímně... Ta snaha oživit izo RPG v posledních letech přinesla dobré tituly, ale zase nic, co by mě vyloženě posadilo na zadek.
Izo vs FP či TP pohled tu Bodkin nerozjížděl. To mu připsali v duchu améba diskuze. New Vegas měl třebas bezvadné Vaulty. Těm imho prospěla i změna pohledu. Na madbrahmině se kdysi sáhodlouze řešilo, jak 3D Falloutu ublíží. Nicméně taky jsem to považoval za blbost a představoval si, o kolik působivější by bylo setkání s Masterem tváří v tvář. A upřímně... Ta snaha oživit izo RPG v posledních letech přinesla dobré tituly, ale zase nic, co by mě vyloženě posadilo na zadek.
jste mi teď připomněli moment z fallouta dvojky (myslím, si už je to dlouho), jak je tam vtip u jednoho z terminálů. Fallout je teď ve 3D a z pohledu prvn osoby:). Už tehdy jsem si to přál a byl to fakt jen vtip:). Když jsem teď koukal na recenzi Krai Mira, tak si říkám. Tyjo proč to dělají v tom izometrickým pohledu. Kdyby alespoň šlo dát kameru z pohledu first person a ok pohybovat se teda myší, ale hra v roli a pohled vlastníma očima jasná volba:)
Miluju tenhle améba styl diskuze. Někoho usvědčíš, že mele kraviny. Nicméně je to úplně k ničemu, páč améba změní tvar a tvrdí zase zcela něco jiného. To není diskuze, ale nekonečné leporelo.
@Charllize (08.09.2017 01:37): V tahovce ne. Myslíš ordoské deviatory v Duně dva. Close enough.
@Charllize (08.09.2017 01:37): V tahovce ne. Myslíš ordoské deviatory v Duně dva. Close enough.
@Bodkin (08.09.2017 00:54): jo hral, nekdy kdyz to vyslo. Ale mel jsem za to ze kdyz jsi tak pekne navazal ve svojem drivejsim prispevku z te agility na charizmu ze se to oboji tyka starych falloutu. jako vytka co je ve F4 oproti tem starym blbe. Sam si to samozrejme uz nepamatuju, jediny co si celkem dobre pamatuju ze mi to myslim u jednicky nekde na konci pri souboji s bossem vzdycky spadlo a nemoh jsme to dohrat, ale myslim ze to byl stejne konec hry. Fajn je to ficura Bethesdy, ja to stejne nikdy pouzivat nebudu:)
Ale nekde v nejaky tahovce tohle bylo, jen nevim uz v jaky.
Chapu to teda spravne ze ses proste nasranej proto ze jsi do toho investoval body a bylo to k hovnu ? No jo, to ma dneska ale kdejaka hra, skilly a dovendosti ktera jsou uplne k nicemu. A treba i v tech starejch Falloutech by se nenaslo neco co bylo na nic, co?..priznej se:)
Ale nekde v nejaky tahovce tohle bylo, jen nevim uz v jaky.
Chapu to teda spravne ze ses proste nasranej proto ze jsi do toho investoval body a bylo to k hovnu ? No jo, to ma dneska ale kdejaka hra, skilly a dovendosti ktera jsou uplne k nicemu. A treba i v tech starejch Falloutech by se nenaslo neco co bylo na nic, co?..priznej se:)
@Nikdykde (07.09.2017 20:19): Eh, ok. Nevím kdes vzal to, že chci mít F4 reálný, já chtěl lepší RPG prvky a vývoj postavy. Svou judr. atomovou mámu má docela rád a přišlo mi to vtipné (zábavné, to značí že to vidím positivně) Žádný realismus, žádný reálný problémy, jen tu pohádku (scifi). Tudíž pláčeš hezky, ale na špatným hrobě.
@Charllize (07.09.2017 20:54): Co to meleš ty vořechu, hráls vůbec někdy ty starý fallouty? Tam žádný chujovina - ukecej nepřítele při boji - nebyla. To si vymysleli až v Bethesdě do čtyřky, když se snažili zaplnit perkama ten jejich zmrzačený 'RPG systém' a v questech jim to 'přirozené ukecávání' chybělo. Žádná ulitba, ale kůl fíčůra.
A totální pitomost. Ale to je přesně to, co jsem se naučil od Bethesdy očekávat při jejich chápání zdrojového materiálu.
@Charllize (07.09.2017 20:54): Co to meleš ty vořechu, hráls vůbec někdy ty starý fallouty? Tam žádný chujovina - ukecej nepřítele při boji - nebyla. To si vymysleli až v Bethesdě do čtyřky, když se snažili zaplnit perkama ten jejich zmrzačený 'RPG systém' a v questech jim to 'přirozené ukecávání' chybělo. Žádná ulitba, ale kůl fíčůra.
A totální pitomost. Ale to je přesně to, co jsem se naučil od Bethesdy očekávat při jejich chápání zdrojového materiálu.
@SilentWolf (07.09.2017 21:04): par ukolu ktery jdou resit non combat tam je, nektery maji tech reseni i vic a nektery mivaji i pozdeji nejakou dohru. Blbe se rozhodnes a casem te ceka nejakej opruz nebo neprijemny setkani. navic me prijde celkem prirozeny ze treba s tlupama mutantu se to resi hlavne zbranema, co taky jinyho s nima:) ja bych si s nima ani moc povidat nechtel, staci ze tam je jeden jako partak Jeden muj znamy rad hraje bethesdi hry stealth stylem a co vim tak u F4 mu to nakonec timhle stylem docela slo taky. Samo jsou tam situace kdy to nejde, ale nestezoval si. Vlastne nakonec skoro vubec nepouzival Power Armor, bez kteryho si muj silovejsi survival neumim moc predstavit. Taky se da cela hra+dlc odehrat jen s chladnejma zbranema, i kdyz zacatek survivalu musi byt timhle stylem desnej oser. Ale fakt je ten ze ta hra hodne svadi k tomu proste zacit strilet, ale ze by tam nebyli vubec zadny rpg moznosti si nemyslim.
@Nikdykde (07.09.2017 21:06): napodobne :) Kde mi to dava smysl je treba Diablo 3. I kdyz je fakt ze podobnej princip fungoval celkem dobre v hellgate london ve 3D.
@Nikdykde (07.09.2017 21:06): napodobne :) Kde mi to dava smysl je treba Diablo 3. I kdyz je fakt ze podobnej princip fungoval celkem dobre v hellgate london ve 3D.
@SilentWolf (07.09.2017 20:44): velmi svérázná interpretace toho, co jsem vlastně ani neřekl, ale máš na ní právo.
Já osobně izo hry rád, až na pár vyjímek, vůbec nemám. Ve svý době jsem to hrál akorát protože nic lepšího nebylo. Já reaguju tímhle na lidi, co milujou kvanta textu, ilustrovaného paňáčkama na nějaký mapě. Neberu jim to, já to ale nesnáším.
Nevidím důvod, proč by 3D hra nemohl mít perfektní příběh a ani nic takovýho netvrdím.
Já osobně izo hry rád, až na pár vyjímek, vůbec nemám. Ve svý době jsem to hrál akorát protože nic lepšího nebylo. Já reaguju tímhle na lidi, co milujou kvanta textu, ilustrovaného paňáčkama na nějaký mapě. Neberu jim to, já to ale nesnáším.
Nevidím důvod, proč by 3D hra nemohl mít perfektní příběh a ani nic takovýho netvrdím.
@Charllize (07.09.2017 20:54): stacilo by to rozumne napsat a hlavne (protoze si to rika RPG) tam nechat skill checky. Vzdyt ve Far Harbor najednou zase jsou... co jsem videl video.
Proste je to vse o combatu no. Aspon ten gunplay je dobry a nenici se tam zbrane.
Proste je to vse o combatu no. Aspon ten gunplay je dobry a nenici se tam zbrane.
@SilentWolf (07.09.2017 20:44): mozna ze nektery veci v izometrii fungujou lip a davaj vetsi smysl nez v plnym 3D? Navic kdyz treba boje jedou jen na AP? Treba to co pise Boda s tim presvedcovanim nepratel v boji. Realtime 3D to je od zakladu trochu blbina, obvzlast kdyz tam tech nepratel pobiha po ruznu treba 10. Prijde mi ze tam podobny blbosti jsou jen jako ulitba fandum starejch falloutu a aby skutecne fungovali tak jako ve Falloutech starejch ani moc nejde.
Daleko vetsi smysl pro tyhle ucely dava treba Pax Syringe ammo, ktera nepritele pacifikuje na 30 sekund aby nebyl nepratelskej, bohuzel vcelicka aby byl kamos a strilel po svejch bliznich tam neni (aspon o ni nevim)
Daleko vetsi smysl pro tyhle ucely dava treba Pax Syringe ammo, ktera nepritele pacifikuje na 30 sekund aby nebyl nepratelskej, bohuzel vcelicka aby byl kamos a strilel po svejch bliznich tam neni (aspon o ni nevim)
@Charllize (07.09.2017 20:33): vsak to je mysleno ironicky. Nikdykde si dle sveho prispevku mysli, ze existuje bud dobre napsana izometrie, nebo 3D hra, kde je vse jedno a nebere se nic vazne.
Ja izomerii taky moc nemusim. Na Pillars ani Tyranny jsem zatim moc nesahl (ac je to v planu). Ale tak neni nic proti nicemu, kdyby se u navrhovani sveta pouzila hlava. Ted uz je to jedno, akceptoval jsem to a treba me to chytne. Ale proc ty narazky na izometrii? :-D
New Vegas daval smysl. Ale nebyl to minecraft :(
Kazodpadne po te vlekle diskuzi uz to asi fakt musim koupit. Citil bych se vuci vsem hloupe, kdybych se na to vyprdl. :-D
Ja izomerii taky moc nemusim. Na Pillars ani Tyranny jsem zatim moc nesahl (ac je to v planu). Ale tak neni nic proti nicemu, kdyby se u navrhovani sveta pouzila hlava. Ted uz je to jedno, akceptoval jsem to a treba me to chytne. Ale proc ty narazky na izometrii? :-D
New Vegas daval smysl. Ale nebyl to minecraft :(
Kazodpadne po te vlekle diskuzi uz to asi fakt musim koupit. Citil bych se vuci vsem hloupe, kdybych se na to vyprdl. :-D
@SilentWolf (07.09.2017 20:35): tak trochu asi je, proste se tam da stavet. Ale zdaleka to neni tak promakany jako Minecraft kde si designujes uplne vsechno z malejch soucasti (kosticek). Ve F4 nic netezis, nekopes diry do zeme. Jen recyklujes. Nemuzes postavit Disneyland jako v Minecraftu. Fallout ma mnohem vetsi mantinely a jednotlivy dily z kterych stavis jsou designovany pro konkretni vec. Ono tam je od ruznych stavecich her od kazdeho trochu. Treba tam najdes i neco malo treba z Factoria. A nejvetsi rozdil oproti Minecraftu je ten ze se na to ve F4 muzes uplne vykaslat a stejne tam porad budes mit hru se spoustou obsahu. ( Ale tan vlastni Vault za zvazeni stoji, preci jen, je to Vault, a poradnej:)
Zaklady nejaky vetsi stavby v Minecraftu delas hodiny, tady ty zaklady mas za par minut.
Zaklady nejaky vetsi stavby v Minecraftu delas hodiny, tady ty zaklady mas za par minut.
@Charllize (07.09.2017 20:33): a je to teda minecraft nebo ne? Dohodnete se. Nevim cemu verit.