Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@valcik (28.10.2017 15:19): Pro koho maji mizernou hratelnost? Pro tebe a par lidi co uvazuje podobne? No hezkejch par milionum se to hralo dobre, ale to jsou kokoti, ze? To ze to je optimalizovane pro gamepad je chyba? Plno lidi s nim hraje, tak jaka chyba? Vymejslis hovadiny ktere vadi tobe a hlasas je jako pravdu sveta.
[neexistující příspěvek]: Aký postoj sa zmenil? Bethesďácke hry majú mizernú hrateľnosť, je to optimalizované pre gamepad a Pip-boy s celým inventárom stojí za pendrek.. Sawyerove kamarátstva na tom nič nezmenili.
@Feidias (19.10.2017 19:44): Btw ještě jsem si vzpomněl. V tom Project Nevada je místo VATS takový "bullet time", kdy po stisknutí tlačítka zpomalí čas, přičemž to ubírá staminu (akční body). Za mě je to o dost dynamičtější a hře to prospívá. Ale třebas se najde někdo, kdo má VATS fakt rád. :)
[neexistující příspěvek]: Aby sme sa vyhli klamstvám, napíš konečne kto tu hodnotil pracovné vzťahy zamestnancov Bethesdy a Obsidianu. Si úplne mimo, pretože dobrú vzájomnú spoluprácu si dávno pred Sawyerom pochvaľoval aj MCA, ktorý ocenil okrem vzťahov medzi code monkeys aj PR a výborný marketing.. Kultisti sformovaní z radov bethesďáckych fanboys nechápu, že kvalita pracovných vzťahov a kvalita výsledného produktu sú dve rozdielne veci, ktoré treba kritizovať samostatne.

Ak by ťa zaujímalo, prečo zamestnanci Obsidianu nikdy otvorene nekritizujú kvalitu konkurenčných produktov, MCA to zaradil medzi hlavné body svojich prednášok:
https://www.youtube.com/watch?v=ZG1fbnBDpKM&t=1380
"When you're in game development, do not talk trash about anybody else."
@Nikdykde (27.10.2017 13:47): Hele kdo konkrétně a jak tady popisoval práci Obsidianu s Bethesdou? :) Mě by to docela zajímalo.

Jinak máš ode mě za domácí úkol stoupnout si před zrcadlo, zvednout si prsty koutky úst a nechat si ten úsměv vydržet na tváři alespoň do osmi do večera. Taková zahořklost ti nesvědčí a nikomu na DH se nechce číst následky.
@SilentWolf (27.10.2017 14:01): podle mne ano, ale to bude hodně subjektivní. Můžu o věci vědět mnohem míň a pro tebe to bude jen shrnutí faktů co už znáš.
Za mne ano, v poslední době vůbec Level má hodně kvalitních článků a vyloženě blbosti jsem tam už dlouho neviděl.
V novém Levelu je rozhovor s Josh E. Sawyer. Je to jeden z důležitých tvůrců New Vegas.

Avšak místnímu disentu nedoporučuju to číst.

Chválí tam Bethesdu.
Popisuje tu práci s nima jinak, než místní nenávistníci. Bohužel pro ně, skutečnost je prostě jiná. Ale koho to zajímá, i okolnosti zrodu New Vegas, tak nové číslo Levelu je právě na stáncích.
@Jab (19.10.2017 19:21): zkusím..., ten Autumn Leaves je super. Jsem se tam celkem zasekl tuším asi celkem před koncem, ale docela rád jsem zas po dlouhé době zasekl:). Nechci ani radu, chci si na to přijít sám:)
@Paul (05.10.2017 14:14): Tak to tweetoval Avellone před více jak rokem. Věci se mohly hnout. Ale moc bych tomu nevěřil. Kdyby se k tomu Obsidian vrátil, byla by to skvělá zpráva, samozřejmě.

Spíš tipuji, že bude Avellone na nějakém bethesdím projektu (DLC) s Falloutem jako in-house writer.

@Ronik (05.10.2017 16:02): Doufám!
Byl by fajn nějaký spin-off, ale nechtěl bych teda New Vegas 2. Radši zas jinou lokaci...
@Tarhiel (05.10.2017 13:56): To asi nebude, Bethesda Obsidian k Falloutu už nepustí. Ale když jim Avellone dělal na Prey tak by možná mohl dělat něco s nima. Mě by např. docela vyhovovalo kdyby dostali šanci si ve Fallout světě pohrát Arkane Studios a Avellone by byl on board.
@Shoggot (01.10.2017 15:10): Atmosférou a příběhem určitě. Ale... Ten gameplay kvůli těm pastem, jedovatým mrakům a vražedným hologramům mi úplně nesedl. Ale ten příběh kasina a Very Keyes je parádní. Ne úplně veselý, ale parádní. :)
@Charllize (01.10.2017 14:35): Však je to jedno, nebylo by to poprvé a naposled, co společník v F4 šlápne na minu nebo jde někam do pasti, jde do zdi, zasekává se o překážky. Stejně jako v předchozích dílech, to je problém všech her se společníky víceméně.

Jinak Sierra Madre je s těmi společníky opravdu dost jednodušší, to bude řežba s Elijahem jednoduchá teda hodně. Nejspíš s nimi jako mulami půjde odtáhnout i všechno zlato z trezoru :)) A God/Dog je výborně napsaná postava. Stejně jako celý ten motiv "let go", který z tohohle dělá asi moje nejoblíbenější DLC.
@Shoggot (01.10.2017 11:16): Jo to je ukol Treasure of Jamaica plain. Ty laserovy veze co tam jsou stejne musi vypnout pres terminal nebo je odstrelit, odstraneni tech laserovejch dratu nepomuze. Takze by pravdepodobne chcipl i bez psa.
Navic ho tam mohl poslat sam za ucelem natoceni veseleho videa. Ja tam byl myslim jednou s Piper a podruhe s Nickem a nikdo z nich nic nespustil, ale moznost ze pes je tupejsi tady je, samozrejme. Ja jen ze bych hned vsemu co na YT vidite neveril obvzlast kdyz je takhle vytrzeny z kontextu a neni vubec poznat co se delo pred tim. Podle me to je cely fake, neni tam ani zvuk, pac by asi jinak bylo slyset ze ty veze aktivovali jeste predtim nez tam ten pes vlezl. . A u toho druhyho videa ten pes steka? No to jiste.
@Jab (01.10.2017 11:04): Tady je to taky tak, chci odjistit tripwire a zrovna God si to tam nakráčí vesele s radostí a obdouchne úplně všechno.

Jinak ale mám přes všechny možné výhrady (které sdílím) Fallout: New Vegas - Dead Money hodně rád. Ta atmosféra, příběh i enviromentální vyprávění se mi tam strašně líbí. Plus v té technologii, kterou Sierra Madre disponuje a zbytek pustiny ne je cosi znepokojivého.
@Shoggot (01.10.2017 10:55): :)

Kdysi bylo super video u čtyřky, jak ten idiotskej pes vyhodí celou chodbu do vzduchu, když si to nakráčí do pastí. Nějak jsem to nedávno nebyl schopen dohledat. Na youtube to nemělo přehršle zhlédnutí. Ale u toho jsem chytl záchvat smíchu. :)
@Jab (30.09.2017 15:26): Já jsem teď v Sierra Madre a protože mám mód Unlimited Companions, tak mi to domů poslalo jen Boonea a zbytek parťáků je tam se mnou :))

To půjde teda asi rychleji než obvykle.
@Shoggot (30.09.2017 15:10): JJ, tyhle tam mám také. Přidal jsem aj Electro City pro více osvětlení. Jasný je ten FNV realistic wasteland lighting, Interior Lighting Overhaul, NMC Texture Pack, Weapon Retexture Project a nakonec se mi povedlo nainstalovat aj ten New Vegas Redesigned, který právě potřebuje ten Character Overhaul.

Logicky teď potřebuji ten 4GB Ram mod, jinak se nedostanu do svého Underground Hideout New Vegas (taky mod).
@Jab (30.09.2017 15:03): Škoda, takový Camp Forlorn Hope má během deštivé bouřky dost atmosféru :))

Z grafických módů ještě používám EVE (Essential Visual Enhancement) a Fallou Character Overhaul pro ksichty. Pak tomu skoro nic nechybí.
@Shoggot (30.09.2017 14:49): To už si to tam nedám. Už teď vidím kulové v noci, ještě abych viděl kulové přes den. :)

Jinak musím říci, že se mi vlastně celkově asi líbí více původní New Vegas. Ten zamlžený "filtr" více přispívá k atmosféře. Teď mi NV spíše připomíná barvami čtvrtý díl. Ale to jsou ty grafické mody. Project Nevada je třebas hodně fajn.
@Jab (29.09.2017 09:51): Máš teda mód Nevada Skies? Ten přidává různý počasí do hry a taková písečná bouře docela stojí za to, ta viditelnost stojí dost realisticky na hovno a radši se vyplatí si někam zalézt a přespat to :))
Je ještě nějaký mod, který je jen o trochu horší než Autumn Leaves?:)
@SilentWolf (29.09.2017 09:55): prosimte prestan uz mlejt tyhle sracky. Vis uplny kulovy kdo jsem a jak na tom jsem. To ze se stydis hrat a zakrejvas to hovadinama aby jsi vypadal ze si uzivas zivota a mas jiny priority nez hrani neznamena ze tady budes delat soudce nekomu kdo je o ctvrt stoleti starsi nez ty. Az toho budes mit za sebou vic tak me prijd soudit a vychovavat ale do ty doby radsi mlc. Ja obvykle tohle neresim, jsem pomerne hodne tolerantni ale mam rymu a jsem krapet v horsi nalade tak si to schytal.
@Feidias (29.09.2017 09:39): Vypadá to lépe. Občas i citelně. Ale ne vždy je to ku prospěchu věci. Měl jsem tam třebas mod na realistické nasvícení. Což znamenalo v noci tmu jak v pytli. S Project Nevada můžeš u některých helem zapnout termovizi atp., ale dokud je nemáš, tak budeš chodit s rozsvícenou baterkou. Což... Na druhou stranu může mnohým vyhovovat ještě více. Těžko to posoudit. Je to pak daleko od původního zamlženého New Vegas a jeho atmosféry. Ale vypadá to lépe a naopak to přidává trochu hororovou atmosféru. Na tmu jako v pytli ale celkově New Vegas není moc stavěn. Ve městě chybí lampy a vypadá to pak vlastně v nich v noci divně. Jen světlo tu a tam a žádný světelný smog, jak je člověk z měst zvyknutý. Ale... Je na to zase další mod, který ty lampy přidává. Čím více jich ovšem máš, tim více hrozí, že se něco pokazí, jako včera mně (měl jsem jich 18 asi).