@Cathan (18.07.2024 20:53): Zopár boli zjednodušenia a tým pádom logické problémy v hre, ale nenazval by som to úplne klišé. Klišé som tam naschvál nevypisoval, lebo mám pocit, že si dali pri tvorbe nejakú stávku, napratať do jednej hry čo najviac hollywoodskych klišé. Každopádne k 9. Ona babka vedela čo sa stalo, ako sa to stalo, aké "zaklínadlo" treba použiť, ale mala len jeden talizman no. Ale keď si vezmeš, že vedela, kde sa to stalo (strom rozčesnutý bleskom), tak ak už ona nevládala, tak mohla poslať rodinu, nech tam tie talizmany pohľadá. Navyše to bolo doslova za kopcom, čiže kúsok. A to, prečo sa práve s nimi nerozprávala bolo dosť bizarné a slúži to účelovo len tomu, aby Jodie na tie veci musela prísť sama a ona bola tá v rámci klišé "vyvolená" až s ktorou sa babka porozpráva.
Diskuze
@Tulareanus (17.07.2024 13:25): To je slušná sbírka :) Část z toho bych asi stejně zařadil spíš mezi klišé, ale dost jsem dneska přemýšlel o čísle 9. Nebylo nějak naznačeno, že bez toho aniž by věděla jak rituál funguje a neměla ty amulety, stejně nemohla nic udělat? To je asi jediné. Trope mlčící stařešina je jinak docela běžný, ale celkově to asi není tak nesmyslné.
@Cathan (14.07.2024 07:03): Nezabudol som, len som na to nemal čas. Tak za mňa veci, ktoré boli plot holes, nezrovnalosti alebo hlúposti v kontexte toho, ako sa príbeh tváril vážne:
1. Za malou Jodie chodili (prevažne v noci) nepriateľské entity. Ako je to možné, keď v celej hre sa tvrdí, že entity majú dosah len vtedy, keď je trhlina v infraworlde alebo sú do nášho sveta nejak vypustené?
2. Prečo chodili entity random a aj keď jej Aiden pomáhal (ale najprv nepomáhal, lebo sa ich tiež bál) tak vlastne po chvíli aj tak odišli, čo je úplne iné chovanie, ako tie entity počas dospelosti?
3. Keď už je staršia, tak sa problém s entitami vyriešil sám? Nikde nie je povedané, že prečo zrazu, keď bola teenager alebo staršia entity už za ňou nechodili.
4. Príde mi komické ako Aiden vie niekedy chodiť cez steny a niekedy nevie. Ako v niektorých misiach je na krátkom "povraze" a vtedy, keď to Jodie potrebuje, tak zrazu doletí ďaleko - Somálsko, snežná víchrica.
5. V mnohých kapitolách, hlavne v prvých dvoch tretinách hry stačilo pred entitami utiecť tak, že sa pred nimi zavreli dvere alebo utieklo z vody, hoci aj pri prvom condenser incidente bolo ukázané ako lietajú cez steny, čo dáva zmysel, keďže sú nehmotné, rovnako aj Aiden.
6. Prišlo mi dosť nerealistické, ako rýchlo sa dokázali adoptívni rodičia vzdať dieťaťa, ktoré vychovávali 9 rokov.
7. Gýčový hororový trope, v ktorom sa zobrazovali zakrvavená Nathanova žena s dcérou Jodie a "teleportovali sa" pred ňou nedáva zmysel. Ak by boli duchovia, tak mali vyzerať tak, ako vyzerali neskôr v hre alebo ako entity alebo ako Aiden a nie mať na sebe tú krv a mať plný tvar a ľudské farby, ale byť nehmotné s nejasnými kontúrami
8. Keď bola Jodie teenagerka a Aiden posadol Cola, nemala mať odvtedy pridelenú prísnejšiu kontrolu/ochranu vzhľadom na to, že ak je tam jeden človek, tak vždy ho vie v podstate posadnúť? Možno to mala mať už aj predtým?
9. U Navajo - babka 30 rokov neprehovorí, ale radšej sa pozerá ako jej rodina trpí, hoci sama vie príčinu toho, čo sa deje, kontext o čo sa jedná a ešte pozná aj spôsob, ako to vyriešiť.
10. V kapitole s bezdomovcami bol vraj Aiden príliš slabý na to, aby Jodie pomohol pri bitke s nimi. V kapitole Navajo je Jodie oveľa slabšia, dehydrovaná a Aiden nemá problém fungovať a dokonca byť iritujúci. (Absurdné zjednodušenie pôrodu a to, že len také prestrihnutie pupočnej šnúry by malo negatívne následky pre dieťa nechám tak, lebo ok, to je také klišé zjednodušenie všeobecne vo filmoch.
11. Ďalšia vec súvisí aj s predošlým bodom, že xkrát hrozí niekto Jodie so zbraňou v ruke alebo ten pokus o znásilnenie v bare, no Aiden nezasiahne nikdy, kým nie je príliš neskoro napr. tak, že im vyrazí zbraň z ruky alebo ich zrazí na zem, alebo tých tínedžerov na oslave, ktorí niesli Jodie, aby ju zavreli v komore pod schodami.
12. Na misii v Somálsku Aiden niekoľkokrát dáva Jodie štít proti streľbe, aj v momente keď malý Salim začne po nej strieľať po tom, ako zistí, že zabila jeho otca. Ale následne, keď sa odtiaľ potrebuje dostať, tak ten štít vôbec nedáva, aby mohla byť niekoľkokrát postrelená v rámci plot device.
13. Na konci Somálskej kapitoly sa odhalí, že vlastne zabila zvoleného prezidenta. V tom prípade, ale malo ísť o dve bojujúce frakcie v uliciach toho mesta alebo je súčasť demokracie strieľanie neozbrojených ľudí na ulici, ktoré tam prebieha a ktorému sa dá párkrát cez Aidena zabrániť?
14. Keď je na konci misie na streche budovy, priletia dve americké helikoptéry, čím sa v rámci misie vlastne prezradili, ale okrem toho, po lane sa spustí Ryan a dvaja vojaci. Ryan Vezme Jodie do náručia, čo je ale problematické pre vyšplhanie hore. Tak či tak s ním vrtuľník odletí a vojaci sú stále dole! V strihu už na streche nik nie je ako helikoptéry odlietajú. Možno sa im to celé len nechcelo animovať?
15. Misia v pseudočíne - ako je ukázané, keď sa náhodou dostanu do nepriateľskej základne, na to, že zložili elitný tím agentov s misiou zničiť condenser, tak evidentne nemali žiaden plán, lebo ho zrazu začali vymýšľať. Neexistuje pre tak kritickú misiu, aby nemali vopred niekoľko plánov.
16. Misia v pseudočíne - keď nájdu dom so strechou v -40°C, tak si nechajú lyže, ich jediný dopravný prostriedok VONKU, kde ich môže ľahko zasnežiť a kde primrznú a nebudú sa dať použiť lebo pri takej teplote sa môžu pri dlhej expozícii aj lámať, ak nie je samotný problém ich odtiaľ vôbec potom dostať. Pri tom vo vnútri budovy bolo dosť miesta a nikomu by nezavadzali. Druhá vec je, že tým, že ich nechali vonku, ak by ich nezasnežilo, tak je to vlastne signál prípadne hliadkujúcim nepriateľom, že sú tam.
17. Nemyslím si, že CIA by mala jurisdikciu oprostiť a omilosiť Jodie od všetkého, čo vykonala, odkedy utiekla od CIA vrátane zabitia dosť policajtov, SWAT, agentov atď..
18. Ak začal Nathan len pred časom pracovať na tom stroji, v ktorom zachytil duchov svojej ženy a dcéry, tak to nedáva zmysel. Lebo však bolo to veľa rokov (15-16) od ich smrti a medzitým už asi mohli odísť na večný odpočinok. Navyše ako by vedel "zachytiť" prístrojom práve špecificky ich dve, keď to zas nebolo až tak extrémne sofistikované a sám xkrát tvrdil, že o tom infraworlde a jeho fungovaní nevedia v podstate nič?
19. Ten Nathanov nelogický prerod z racionálneho, zodpovedného a empaticky vybaveného človeka na smútiaceho šialenca bol absolútne nelogický a bez vývoja. Zároveň je Nathana extrémne ľahké ukecať, že spravil blbosť, ALE miesto toho, aby pomohol situáciu Jodie napraviť, tak sa rovno zabije a nechá to na ňu. Bolo tam priveľa vecí, ktoré išli proti jeho charakteru. Navyše, ak bola jeho rodina uzamknutá v jeho lokálnom prístroji v jeho kancelárii, prečo sa zrazu po jeho smrti, keď sa objavil jeho duch, objavili hneď pri ňom?
20. Cole tvrdil, že keďže kondenzátor na konci sa ovláda z diaľky, samodeštrukčný výbuch zblízka ich zabije. Nič také sa nestalo
21. Absurdný plot armor počas celej hry bol extrémne viditeľný v poslednej kapitole a tej na tej čínskej pseudozákladni, kde entity útočili len keď sa to autorom hry hodilo, ale napr. mučený Ryan bez oka, dokázal bez problémov utiecť do ponorky a na konci, keď sa Jodie pokazil ten opasok so štítom, tak jej ho dal, okolo lietali entity, ale aj tak sa ho ani nechytili. + počas celej hry, entity útočili na Jodie pákrát a potom prestali a to aj napr. tá "ryba" u pseudočíňanov.
Určite som ešte na nejaké zabudol. :)
1. Za malou Jodie chodili (prevažne v noci) nepriateľské entity. Ako je to možné, keď v celej hre sa tvrdí, že entity majú dosah len vtedy, keď je trhlina v infraworlde alebo sú do nášho sveta nejak vypustené?
2. Prečo chodili entity random a aj keď jej Aiden pomáhal (ale najprv nepomáhal, lebo sa ich tiež bál) tak vlastne po chvíli aj tak odišli, čo je úplne iné chovanie, ako tie entity počas dospelosti?
3. Keď už je staršia, tak sa problém s entitami vyriešil sám? Nikde nie je povedané, že prečo zrazu, keď bola teenager alebo staršia entity už za ňou nechodili.
4. Príde mi komické ako Aiden vie niekedy chodiť cez steny a niekedy nevie. Ako v niektorých misiach je na krátkom "povraze" a vtedy, keď to Jodie potrebuje, tak zrazu doletí ďaleko - Somálsko, snežná víchrica.
5. V mnohých kapitolách, hlavne v prvých dvoch tretinách hry stačilo pred entitami utiecť tak, že sa pred nimi zavreli dvere alebo utieklo z vody, hoci aj pri prvom condenser incidente bolo ukázané ako lietajú cez steny, čo dáva zmysel, keďže sú nehmotné, rovnako aj Aiden.
6. Prišlo mi dosť nerealistické, ako rýchlo sa dokázali adoptívni rodičia vzdať dieťaťa, ktoré vychovávali 9 rokov.
7. Gýčový hororový trope, v ktorom sa zobrazovali zakrvavená Nathanova žena s dcérou Jodie a "teleportovali sa" pred ňou nedáva zmysel. Ak by boli duchovia, tak mali vyzerať tak, ako vyzerali neskôr v hre alebo ako entity alebo ako Aiden a nie mať na sebe tú krv a mať plný tvar a ľudské farby, ale byť nehmotné s nejasnými kontúrami
8. Keď bola Jodie teenagerka a Aiden posadol Cola, nemala mať odvtedy pridelenú prísnejšiu kontrolu/ochranu vzhľadom na to, že ak je tam jeden človek, tak vždy ho vie v podstate posadnúť? Možno to mala mať už aj predtým?
9. U Navajo - babka 30 rokov neprehovorí, ale radšej sa pozerá ako jej rodina trpí, hoci sama vie príčinu toho, čo sa deje, kontext o čo sa jedná a ešte pozná aj spôsob, ako to vyriešiť.
10. V kapitole s bezdomovcami bol vraj Aiden príliš slabý na to, aby Jodie pomohol pri bitke s nimi. V kapitole Navajo je Jodie oveľa slabšia, dehydrovaná a Aiden nemá problém fungovať a dokonca byť iritujúci. (Absurdné zjednodušenie pôrodu a to, že len také prestrihnutie pupočnej šnúry by malo negatívne následky pre dieťa nechám tak, lebo ok, to je také klišé zjednodušenie všeobecne vo filmoch.
11. Ďalšia vec súvisí aj s predošlým bodom, že xkrát hrozí niekto Jodie so zbraňou v ruke alebo ten pokus o znásilnenie v bare, no Aiden nezasiahne nikdy, kým nie je príliš neskoro napr. tak, že im vyrazí zbraň z ruky alebo ich zrazí na zem, alebo tých tínedžerov na oslave, ktorí niesli Jodie, aby ju zavreli v komore pod schodami.
12. Na misii v Somálsku Aiden niekoľkokrát dáva Jodie štít proti streľbe, aj v momente keď malý Salim začne po nej strieľať po tom, ako zistí, že zabila jeho otca. Ale následne, keď sa odtiaľ potrebuje dostať, tak ten štít vôbec nedáva, aby mohla byť niekoľkokrát postrelená v rámci plot device.
13. Na konci Somálskej kapitoly sa odhalí, že vlastne zabila zvoleného prezidenta. V tom prípade, ale malo ísť o dve bojujúce frakcie v uliciach toho mesta alebo je súčasť demokracie strieľanie neozbrojených ľudí na ulici, ktoré tam prebieha a ktorému sa dá párkrát cez Aidena zabrániť?
14. Keď je na konci misie na streche budovy, priletia dve americké helikoptéry, čím sa v rámci misie vlastne prezradili, ale okrem toho, po lane sa spustí Ryan a dvaja vojaci. Ryan Vezme Jodie do náručia, čo je ale problematické pre vyšplhanie hore. Tak či tak s ním vrtuľník odletí a vojaci sú stále dole! V strihu už na streche nik nie je ako helikoptéry odlietajú. Možno sa im to celé len nechcelo animovať?
15. Misia v pseudočíne - ako je ukázané, keď sa náhodou dostanu do nepriateľskej základne, na to, že zložili elitný tím agentov s misiou zničiť condenser, tak evidentne nemali žiaden plán, lebo ho zrazu začali vymýšľať. Neexistuje pre tak kritickú misiu, aby nemali vopred niekoľko plánov.
16. Misia v pseudočíne - keď nájdu dom so strechou v -40°C, tak si nechajú lyže, ich jediný dopravný prostriedok VONKU, kde ich môže ľahko zasnežiť a kde primrznú a nebudú sa dať použiť lebo pri takej teplote sa môžu pri dlhej expozícii aj lámať, ak nie je samotný problém ich odtiaľ vôbec potom dostať. Pri tom vo vnútri budovy bolo dosť miesta a nikomu by nezavadzali. Druhá vec je, že tým, že ich nechali vonku, ak by ich nezasnežilo, tak je to vlastne signál prípadne hliadkujúcim nepriateľom, že sú tam.
17. Nemyslím si, že CIA by mala jurisdikciu oprostiť a omilosiť Jodie od všetkého, čo vykonala, odkedy utiekla od CIA vrátane zabitia dosť policajtov, SWAT, agentov atď..
18. Ak začal Nathan len pred časom pracovať na tom stroji, v ktorom zachytil duchov svojej ženy a dcéry, tak to nedáva zmysel. Lebo však bolo to veľa rokov (15-16) od ich smrti a medzitým už asi mohli odísť na večný odpočinok. Navyše ako by vedel "zachytiť" prístrojom práve špecificky ich dve, keď to zas nebolo až tak extrémne sofistikované a sám xkrát tvrdil, že o tom infraworlde a jeho fungovaní nevedia v podstate nič?
19. Ten Nathanov nelogický prerod z racionálneho, zodpovedného a empaticky vybaveného človeka na smútiaceho šialenca bol absolútne nelogický a bez vývoja. Zároveň je Nathana extrémne ľahké ukecať, že spravil blbosť, ALE miesto toho, aby pomohol situáciu Jodie napraviť, tak sa rovno zabije a nechá to na ňu. Bolo tam priveľa vecí, ktoré išli proti jeho charakteru. Navyše, ak bola jeho rodina uzamknutá v jeho lokálnom prístroji v jeho kancelárii, prečo sa zrazu po jeho smrti, keď sa objavil jeho duch, objavili hneď pri ňom?
20. Cole tvrdil, že keďže kondenzátor na konci sa ovláda z diaľky, samodeštrukčný výbuch zblízka ich zabije. Nič také sa nestalo
21. Absurdný plot armor počas celej hry bol extrémne viditeľný v poslednej kapitole a tej na tej čínskej pseudozákladni, kde entity útočili len keď sa to autorom hry hodilo, ale napr. mučený Ryan bez oka, dokázal bez problémov utiecť do ponorky a na konci, keď sa Jodie pokazil ten opasok so štítom, tak jej ho dal, okolo lietali entity, ale aj tak sa ho ani nechytili. + počas celej hry, entity útočili na Jodie pákrát a potom prestali a to aj napr. tá "ryba" u pseudočíňanov.
Určite som ešte na nejaké zabudol. :)
@Tulareanus (13.07.2024 23:03): Plot holes :D
@Cathan (13.07.2024 22:57): Teraz myslíš tie plot holes alebo tie klišé?
@Tulareanus (13.07.2024 21:35): Hm, co máš na mysli?
Teda tej hre trvalo celkom dlho kým začala byť zaujímavá a zabávná a nielen koláž klišé, ale i tak po dohraní musím povedať, že si nepamätám, či som niekedy zažil hru, ktorá by mala tak extrémne veľa plot holes napriek tomu, že používala asi všetky existujúce najznámejšie filmové a seriálové klišé a barličky. :D
Co je to sakra zase za debilní trend rvát do interactive filmů ty obří černé pruhy bez možnosti je vypnout, mělo to The Quarry, má to i Beyond, přitom v Heavy Rain nic takového nebylo. Jakože k čemu to má být vlastně dobré? To jako má evokovat ten filmový pocit tím, že mi osekají nějakých 20%-30% obrazu? Vážně ty vývojáře někdy nechápu, přitom přidat možnost tu debilitu vypnout/zapnout (aby si teda jakože každý zvolil co mu to vyhovuje), by nemělo být kdovíjak obtížné,..
U The Quarry jsem si na to nakonec nějak zvyknul a asi si zvyknu i tady (než tam cpát ty fixy, které podle všeho nejsou kompatibilní s nejnovější verzí a tak), ale jako je to debilita ne že ne :).
Obzvláště vtipné je, že to prý ty černé pruhy zobrazuje i u Ultra widescreen monitorů, to musí být teprve sranda :) (alespoň tedy v The Quarry, u Beyond nevím).
U The Quarry jsem si na to nakonec nějak zvyknul a asi si zvyknu i tady (než tam cpát ty fixy, které podle všeho nejsou kompatibilní s nejnovější verzí a tak), ale jako je to debilita ne že ne :).
Obzvláště vtipné je, že to prý ty černé pruhy zobrazuje i u Ultra widescreen monitorů, to musí být teprve sranda :) (alespoň tedy v The Quarry, u Beyond nevím).
@Chuck (27.01.2024 22:11): Už mi pomalu docházejí adventury, co chci hrát, takže na to asi dojde :) Když už je to všechno na PC, tak mě to stejně nejspíš nemine. Na konzolích bych to nehrál.
@Jumas (27.01.2024 22:08): Vyloženě se to nabízí, co? :-) Musím to omrknout, už je to hodně dávno, co jsem na tu hru koukal. A naopak Ty by ses mohl pustit právě do BTS. ;-)
Takže teď je na řadě Fahrenheit? Omikron: The Nomad Soul je trochu něco jiného.
@Pluto (27.01.2024 17:08)@M.a.t.t. (27.01.2024 17:08): Tak třeba příště. ;-)
@Chuck (27.01.2024 16:59): Já jsem to tehdy (na půjčeném PS2, s Heavy Rain jsem si tehdy dal dvojboj za týden, protože jsem to chtěl vyzkoušet, pak jsem konzoli zase s radostí vrátil majiteli zpátky) hrál s tím přeskakováním a podle mě to mělo větší kouzlo, než v té posloupnosti. Protože některé informace ti byly sdělované ve správný čas, tak jak to autoři zamýšleli. Tu druhou variantu s časovou posloupností tam přidali jako variantu až později, když si někteří hráči stěžovali, že se v příběhu ztrácí.
Na preskákačku je to určite zaujímavejšie. Ten príbeh navyše nie je ani nejak komplikovaný.
@Pluto (27.01.2024 16:39): Já jsem jel podle časové osy, jelikož to mi odhadem přišlo takové nejrozumnější.
@Chuck (27.01.2024 16:31): Díky. A ty jsi zvolil kterou?
@Pluto (27.01.2024 16:25): Můžeš v menu hry zvolit obě možnosti.
@Chuck (komentář): Jak je to u PC verze? Jednotlivé příběhové kapitoly jedeš "na přeskáčku", jak to bylo v originále na konzoli a nebo je příběh posloupný dle časové osy?
@Charllize (19.05.2023 23:35): Máš pravdu. :-) Nevím, proč se vždycky nechám nasrat každým idiotem a jeho stupiditama. :-((
@Malignus (19.05.2023 23:19): Že nemlčíš a nenecháš to v klidu odeznít, tak nadějně to vypadalo, celých pět hodin nic :)
@Karasman (19.05.2023 17:48): Samozřejmě, že první Matrix dělali bratři Wachovští! Kdo jinej by to dělal?! Svědkové Jehovovi! A nic takovýho jako sestry Wachovský neexistuje!
@Karasman (19.05.2023 17:48): Jop, dělaly. Jako mě je to jedno, jak to kdo napíše, nebo bych to aspoň nehrotil, ale je to prostě použití současného stavu věci, což se dělá pořád. Třeba právě s příjmením po sňatku to taky děláme pořád, nepíšeme to se stejným příjmením jako ta osoba měla v době kdy něco vytvořila/udělala. Stejně tak to děláme s pseudonymy.
Je to zkrátka Elliot Page, Lilly Wachovská a Lane Wachovská. Je mi jedno co je v titulcích z té doby nebo cokoliv, ale nejde mi přes prsty o nich psát jen jinak proto, že tehdy měli jiná jména, to ani není o pohlaví.
Je to zkrátka Elliot Page, Lilly Wachovská a Lane Wachovská. Je mi jedno co je v titulcích z té doby nebo cokoliv, ale nejde mi přes prsty o nich psát jen jinak proto, že tehdy měli jiná jména, to ani není o pohlaví.
@Cathan (19.05.2023 15:05): Takze prvni Matrix delaly sestry Wachovske? (real otazka, fakt me zajima,jestli se to tak bere,ja bych to tak nikdy nenapsal.)
@Karasman (19.05.2023 13:27): Ano, a Hillary Clinton promovala ještě jako Hillary Rodham, ale mohu tě ujistit, že to nikdo tak v životě nenapíše :) Je to Elliot Page, to je zkrátka současné jméno.
@Cathan (komentář): Žádnej Elliot Page tam nezáří, v téhle hře je to ještě Ellen... :-)
@Pluto (15.05.2023 15:13): Je to fakt bída. Fakt není v pořádku, když nezvládneš nějaké věci čistě jen kvůli matoucímu či vyloženě nefunkčnímu ovládání. Výcvik u CIA bylo čisté peklo. Ta hra je jinak vážně dobrá, Elliot Page i Wiliam Defoe tam září a ještě mě toho dost čeká a jsem nadšnený, ale tohle je děs.
@Cathan (14.05.2023 11:00): Tak to já jsem právě zvědavý, jak se to na PC bude hrát. Kdysi jsem to hrál na gamepadu na konzoli (jako jednu ze dvou her ve svém životě, pak ještě možná párkrát NHL) a ovládání pro mě bylo příšerné.
@Cathan (14.05.2023 11:00): Jo tahle hra chce jednoznačně gamepad.
Do háje ale s tím PC ovládáním, fakt že jo xD
@CrisBenton (komentář): Milý Crisi, ty jsi urcitě trochu mimo. Hra je to relativně stará, teměř 10 let, grafika je mozna dobrá, s tím souhlasím, ale proboha. Jak můžeš být zmatený během hraní, když časová osa je tak dokonale promyšlená. To je proto, abys se děj netáhl jen v jedné dějové lince. Nevím, jestli si tu hru hrál nebo při ní piješ chlast, ale příště zkus víc přemýšlet a nehraj to tak pasivně. Sbohem
Rekapitulace, proč to ovládání je tak špatné ? Je vidět, že to bylo dělané na konzole, ale proč věci, co jsou všude tu nefungují ? Třeba běh ? Postava běhá jen někdy. Takže hra je neskutečně nudně pomalá. A včera jsem to málem odinstalovala. Už nemám sílu to hrát.
Jako, abych wasd se učila, jak nasadet na koně apd sra**, to je fakt moc. Upřímně nepamatuji si, že by Detroit byl tak dement**.
Příběh je táhlej, jak konské ... A na ostříhanou postavu jsem silně averzní. Sice detroit tam měl za toho černocha jednu stupidní pasáž ohledně ovládání, Zbytečné. Jestli to bylo ono.
No asi zbytek dokoukám na youtube.
Jako, abych wasd se učila, jak nasadet na koně apd sra**, to je fakt moc. Upřímně nepamatuji si, že by Detroit byl tak dement**.
Příběh je táhlej, jak konské ... A na ostříhanou postavu jsem silně averzní. Sice detroit tam měl za toho černocha jednu stupidní pasáž ohledně ovládání, Zbytečné. Jestli to bylo ono.
No asi zbytek dokoukám na youtube.
@Brasikona (10.04.2021 19:22): Heavy Rain je až na pár plot holes skvělej
Díky moc :) za reakce. Uvidíme, jak dlouho potrvá než to dohraji. Prolínám to s dalšími hříčkami v seznamu, tak to asi nebude hned :).
Detroit jsem ještě nehrál, takže nemůžu soudit. Naopak Beyond jsem hrál (kvůli tomu jsem si půjčil jednou jedinkrát v životě konzoli a dal jsem hned po sobě Heavy Rain a Beyond) a musím říct, že se mi to líbilo a i když je to trochu jiné než Heavy Rain, pořád je to hodně dobé a za zahrání určitě stojí. Tuším, že jsem tomu chtěl dát 80, ale asi jsem to nikde nesepsal...
Mně naopak Beyond docela sedl (ještě jsem ale nehrál Detroit, tak nedokážu porovnat). Některé epizody byly slabší, to jo, ale jako celek mě to bavilo hodně. Taky mě hodně oslnily hlavní postavy v podání Willem Dafoea a Ellen Page.
@Jessy (10.04.2021 18:46): Upřímně, já se třeba na Beyond hodně těšila, ale vůbec mi to nesedlo. Tak půjdu na Heavy Rain. Ale možná že kdybych nehrála Detroit jako první... Kdo ví.
@Jessy (10.04.2021 18:46): Není. :)
@Jessy (10.04.2021 18:46): Detroit je fajn, příběh je hodně interaktivní, je dobře dávkovaný a má zajímavé postavy. Beyond, podle mě, nemá ani jedno z toho :D Ale nenech se odradit. Pokud se ti opravdu líbil Detroit, je možné že nepohrdneš ani tímhle :)
Beyond - Two Souls, tak jsem na to zvědavá. Dohrála jsem Detroit Human :). Ovšem po Vašich komentech vidím, že je to orpavdu špatné.
@pajmič (15.07.2020 23:27): To je to tak šíleně špatné ? Já jsem dohrála ted ten Detroit :), který jsem měla v knihovně nějakou tu dobu :D a ted se chystám na zakoupený Beyond s Heavy :)
@pajmič (15.07.2020 23:27): To je to tak šíleně špatné ? Já jsem dohrála ted ten Detroit :), který jsem měla v knihovně nějakou tu dobu :D a ted se chystám na zakoupený Beyond s Heavy :)
Proč se k Jodie každý chová jako kolosální superzmrd? :( Proč to nemůžu nějak ovlivnit? Zatím mám pocit, že ta "hra" hraje mě....tohle nebude blažená zkušenost,
@Bellerofontes (08.11.2017 20:21): jednou, maximálně dvakrát za pět let. byl jsem ukřivděný.
@HolyMeatball (08.11.2017 20:24): Byl jsem na tom úplně stejně. Ikdyž tam vidím určitý řemeslný kvality, tak mě to dost nudilo. Rozhodně nejnudnější cageovka.
Taky jsem to par dni zpatky konecne dohral. Prestoze ke konci se mi to zacalo libit trochu vic, v prubehu cele hry jsem se musel neskutecne nutit to zapinat a travit s tim cas. A i ve finale mi stejne bylo uplne jedno, co se s kterou postavou stane. :/
Ale urcite musim pochvalit oproti Heavy Rain ovladani.
Ale urcite musim pochvalit oproti Heavy Rain ovladani.
@Garret (komentář): "Přepadla mě taková nasranost, že jsem DVD vyrval z mechaniky ještě před nájezdem titulků a měl jsem v úmyslu ho rozlámané poslat zpět vývojářům."
Takový rage quit? Jak často tě to chytá?
Takový rage quit? Jak často tě to chytá?