@Paul (28.01.2018 22:41): ale muze to zlepsit zazitek z hrani, u vetsiny her to tak je. A tady to dela velkou paradu a velke rozdily.
Diskuze
@Walome (28.01.2018 22:20): mám takovej dojem že nudný nezajímavě napsaný questy vyšší obtížnost nezlepší
@SíDžej (28.01.2018 22:12): zvyš si obtížnost.
Nemyslel jsem si, že se to stane, ale stalo se...po 10-15 hodinách objevování mapy a plnění vedlejšího obsahu začíná vyhořívat všechno počáteční nadšení a nastává celkem nudná rutina, zkusím se vrátit zpět do kolejnice hlavního příběhu. Snad ten to nějak zachrání. Taky mě vrtá hlavou, jestli se s takovou vůbec pouštět do nového asasína, jestli mě taky neotráví blbejma sidequestama.
@Charllize (27.01.2018 19:16): souhlasim :) ale to co mi trvalo prejit hodinu mi nyni trva 10 min a muj herni cas je drahy.
@Walome (27.01.2018 17:17): menit obtiznost v prubehu hry je srabarna, prizdisracstvi, a je to odstoupeni prezidenta dane hry z funkce!
ted se ti ta hra bude vysmivat az do konce zivota, az uslysis pred spanim takove hihihi tak to je ona:)
ted se ti ta hra bude vysmivat az do konce zivota, az uslysis pred spanim takove hihihi tak to je ona:)
Hm tak mezi ultra hard a very hard je cca 70% rozdil v cenach zbrani.
Edit: a hra se stala mega lehkou. Chtelo by to nejakej mezistupen.
Hmm a koukám, že tady maj využití i normální šípy a příšerky se rozpadaj prakticky hned. Si neumím představit jak to vypadá na lehčích úrovních.
Edit: a hra se stala mega lehkou. Chtelo by to nejakej mezistupen.
Hmm a koukám, že tady maj využití i normální šípy a příšerky se rozpadaj prakticky hned. Si neumím představit jak to vypadá na lehčích úrovních.
@Hydr0gen (22.01.2018 16:05): netřeba respektu, já tak hraju automaticky všechny dnešní hry, protože jsou lehčí, než tomu bylo dřív. Ale zjišťuju, že trend se vrací a ty nejtěžší už dokáží celkem potrápit (Max Payne 3, Witcher 3, Horizon). Je to proto, že mě to baví víc, protože tady tě dvakrát sekne Watcher a seš tuhej, což mi přijde adekvátní.
Co jsem ale netušil, že máš míň peněz, což je pro mě momentálně největší problém (nemám na rope lano) a celkově jsem si přečetl, že to na to ultra hard hrajou lidi, co maj nejlepší brnění ve hře... jako uvidim, asi si to snížím, protože proč se trápit, pokud to bude aspoň trochu výzva i potom, bude mě to bavit.
Co jsem ale netušil, že máš míň peněz, což je pro mě momentálně největší problém (nemám na rope lano) a celkově jsem si přečetl, že to na to ultra hard hrajou lidi, co maj nejlepší brnění ve hře... jako uvidim, asi si to snížím, protože proč se trápit, pokud to bude aspoň trochu výzva i potom, bude mě to bavit.
@Walome (22.01.2018 15:31): Aha, ty jedeš na nejtěžší? Respekt, já na normal. Na tu je to na levelu 30+ celkem ízy, ale jinak zezačátku jsem celkem dostával na budku.
@Hydr0gen (22.01.2018 13:29): nemám, to jsem začal plnit až teď :D Já myslel, že jsou ty hunting grounds ubisoft výplňovky, tak jsem to ignoroval :)
Peníze nemám skoro žádný.
edit: hm, teď si čtu, že na nejtěžší obtížnost je všechny několikrát dražší a příšerky maj větší dohled a rychlejc se jim nabíjej ty jejich spešl útoky... tak to možná bude ono :D jo a nějaký suroviny nejsou k dostání..., což vysvětluje proč obchodníci maj minimum resources.
Peníze nemám skoro žádný.
edit: hm, teď si čtu, že na nejtěžší obtížnost je všechny několikrát dražší a příšerky maj větší dohled a rychlejc se jim nabíjej ty jejich spešl útoky... tak to možná bude ono :D jo a nějaký suroviny nejsou k dostání..., což vysvětluje proč obchodníci maj minimum resources.
@Walome (20.01.2018 21:21): Ty si lama:). Dyk jsem ti to psal asi před měsícem:p.
Ale jestli máš hotový celý hunting ground, tak to sis musel koupit určitě ještě něco jinýho jako třeba prak nebo vylepšený tripcaster nebo ne?
Každopádně kupovat zbraně je cesta k větší rozmanitosti a tím i zábavě. A taky jedinej způsob jak utratit ty tisíce shardů:).
Ale jestli máš hotový celý hunting ground, tak to sis musel koupit určitě ještě něco jinýho jako třeba prak nebo vylepšený tripcaster nebo ne?
Každopádně kupovat zbraně je cesta k větší rozmanitosti a tím i zábavě. A taky jedinej způsob jak utratit ty tisíce shardů:).
@SilentWolf (22.01.2018 11:03): nebo aspoň rychleji přibývat zásoby (a to už to mám vylepšeno).
Mě taky jeduje sbírání léčivek. Mohly by padat z nepřátel.
@StriderCZ (21.01.2018 05:26): jo začíná mě to hodně štvát. Přes víkend jsem nejvíc času trávil trháním bylinek.
@Walome (20.01.2018 21:21): Na systému lootování ( a uměle natahované herní době) mi vadí ztráta dynamiky hry, tahu na branku.
Tak dnešek byl ve znamení Horizonu. Takhle dlouho jsem u toho ještě neseděl. Dostal jsem se do další lokace abych zjistil, že dostávám hrozně na prdel. Tak jsem se vrátil zpět a OBJEVIL LUK, KTERÝM MŮŽU STŘÍLET TAKOVÝTY ŠÍPY, KTERÝ ODDĚLUJOU SOUČÁSTKY!!! Po asi 15 hodinách hraní :D
S němi to jde trochu lépe, ale pořád to není nic moc. Každopádně se mi levelováním zvyšuje zdraví. Každopádně jsem dneska dováděl v první lokaci a postoupil asi o 3 levely - konečně jsem udělal hunter trial, protože JSEM MĚL TEN SPRÁVNÝ LUK!!! :D
No, pak jsem asi 4 hodiny šel z jedné strany mapy do druhé, protože spacák je nedostatkové zboží (sorryjako ale je snazší zabít watchera než ulovit králíka).
S němi to jde trochu lépe, ale pořád to není nic moc. Každopádně se mi levelováním zvyšuje zdraví. Každopádně jsem dneska dováděl v první lokaci a postoupil asi o 3 levely - konečně jsem udělal hunter trial, protože JSEM MĚL TEN SPRÁVNÝ LUK!!! :D
No, pak jsem asi 4 hodiny šel z jedné strany mapy do druhé, protože spacák je nedostatkové zboží (sorryjako ale je snazší zabít watchera než ulovit králíka).
@HolyMeatball (komentář): Souhlas s komentářem. Sice mám Xbox, a tak si tuhle hru užiji jen na youtube ale i tak mi některé (otravné) mechanismy připomněly posledního Zaklínače. A tak nějak doufám , že KC:D nebude obsahovat podobnou herní vatu.
@SilentWolf (18.01.2018 18:52): jo, to je dobrej přístup.
@SilentWolf (19.01.2018 05:17): :D jako jo no. Tam člověk přiběhne, že někoho dorazí a během toho se robot stihne zvednout, mezitím přiklušou další, Aloy si stihne nalakovat nehty...
@SilentWolf (19.01.2018 05:17): :D jako jo no. Tam člověk přiběhne, že někoho dorazí a během toho se robot stihne zvednout, mezitím přiklušou další, Aloy si stihne nalakovat nehty...
Kdyz uz tam system skillu je, mohli tam dat skill at je silny utok pouzitelny.. to je nejdelsi rozmach v historii her. A jakykoliv políček ho prerusi.
@Paul (18.01.2018 12:26): thx. And do it! :D
@Walome (18.01.2018 12:52): Jop, ten kratky odstavec o skillech mel predeslat myslenku, ze tam zadny skill system vubec nemusel byt. Celkove je to predesignovane, hodne her dela to same, ale zrovna tady by fakt bodlo se peclive podivat na jejich game design, zbavit se vsech zbytecnosti a nechat jen to, co fakt dela jejich hru jejich hrou.
@SilentWolf (18.01.2018 18:52): Souhlasim, cauldrony byly super. O to vetsi skoda, ze jich bylo tak malo (a interieru obecne).
@Kunick (18.01.2018 22:10): Pff, kdyby Aloy mela na krku alkoholismus a z ust se ji linul irsky prizvuk, hned by byla 5435475x zajimavejsi a na beton bych ji hejtoval min. :D
@Walome (18.01.2018 12:52): Jop, ten kratky odstavec o skillech mel predeslat myslenku, ze tam zadny skill system vubec nemusel byt. Celkove je to predesignovane, hodne her dela to same, ale zrovna tady by fakt bodlo se peclive podivat na jejich game design, zbavit se vsech zbytecnosti a nechat jen to, co fakt dela jejich hru jejich hrou.
@SilentWolf (18.01.2018 18:52): Souhlasim, cauldrony byly super. O to vetsi skoda, ze jich bylo tak malo (a interieru obecne).
@Kunick (18.01.2018 22:10): Pff, kdyby Aloy mela na krku alkoholismus a z ust se ji linul irsky prizvuk, hned by byla 5435475x zajimavejsi a na beton bych ji hejtoval min. :D
@HolyMeatball (komentář): prostě si to přiznej - po roce v Anglii jsi chytil ten jejich hejt na zrzavé iry :D
@Charllize (18.01.2018 21:07): Mě to neva ... někomu se to líbilo víc, někomu méně ... Já osobně si to užil dost, což se dá říct většinou v mém případě tak o 3-4 hrách ročně., takže jsem happy.
Každopádně datač se mi hodně libil ... co mi u Horizonu zpětně vadí je lootováních, jak si sám říkal těch píč, nevýrazné hlavní město, souboje s člověkem, jak zmínil holy v komentu tak taky ten podivnej vendor systém.
Mám hroznou radost z toho co udělali v Zeldě, tam má člověk i po 40 hodinách pořád radost z nového lootu a pokud není farmář a hraje normálně, tak musí myslet i celkem ekonomicky a nepouštět se do všech soubojů, jinak mu zůstanou oči pro pláč ....
Doufám, že ta nová Zelda alespoň trochu díru do světa udělá, některé prvky tam fungují opravdu perfektně. Po dohrání Zeldy jsem musel srazit Horizon z 95 na 90 :)
Každopádně ta "prázdnota" v Zeldě je naprosto perfektní, v žádné jiné hře jsem neměl tak skvělý pocit z objevování .... zní to sice hodně ohraně, ale musím tomu dát za pravdu, je to super pocit chodit po obrovské mapě a těšit se na nové a nové věci, něco takového jsem u Horizonu ani Witcherovi v žádném případě nepociťoval.
Každopádně datač se mi hodně libil ... co mi u Horizonu zpětně vadí je lootováních, jak si sám říkal těch píč, nevýrazné hlavní město, souboje s člověkem, jak zmínil holy v komentu tak taky ten podivnej vendor systém.
Mám hroznou radost z toho co udělali v Zeldě, tam má člověk i po 40 hodinách pořád radost z nového lootu a pokud není farmář a hraje normálně, tak musí myslet i celkem ekonomicky a nepouštět se do všech soubojů, jinak mu zůstanou oči pro pláč ....
Doufám, že ta nová Zelda alespoň trochu díru do světa udělá, některé prvky tam fungují opravdu perfektně. Po dohrání Zeldy jsem musel srazit Horizon z 95 na 90 :)
Každopádně ta "prázdnota" v Zeldě je naprosto perfektní, v žádné jiné hře jsem neměl tak skvělý pocit z objevování .... zní to sice hodně ohraně, ale musím tomu dát za pravdu, je to super pocit chodit po obrovské mapě a těšit se na nové a nové věci, něco takového jsem u Horizonu ani Witcherovi v žádném případě nepociťoval.
FF XV tak prazdna neni, a Nier neni moc open world. Japonci vubec klasicke open worldy moc nedelaji ale ten dle meho nejlepsi delali samo oni a to sice Xenoblade Chronicles X.
U Horizonu je treba me brat s rezervou, koneckoncu jsme si koupil GOTY edici a tu hru jsme jeste poradne do hloubky nehral, ale rad lidi jako kuler a tak rozciluju :)
U Horizonu je treba me brat s rezervou, koneckoncu jsme si koupil GOTY edici a tu hru jsme jeste poradne do hloubky nehral, ale rad lidi jako kuler a tak rozciluju :)
Není to tak prázdné, jako japonské hry (teď se koukám na vás Niere a FF:XV) ale je pravda, že je tam vymazlená hlavně ta grafika, ale co se týká nějakých "lokací", tak si jako silný zážitek pamatuju jen vrcholky Tallnecků. :D
Na druhou stranu ty Cauldrony co tam jsou vypadají 100x líp než ty prastaré vaulty v ME Andromedě. Což je aspoň k plusu.
Ale je to fakt takové pozlátko - něco jako AC: Origins a podobné tituly... moc to neberu ani jako open world ani jako RPG jen prostě kvedlačku robotů v hezkém kabátku. Souboje s lidmi jsou opruz. Až dostanu sněhovou náladu tak to dohraju a koupím DLC, hra je to dobrá, ale nic mě k tomu nenutí..
Na druhou stranu ty Cauldrony co tam jsou vypadají 100x líp než ty prastaré vaulty v ME Andromedě. Což je aspoň k plusu.
Ale je to fakt takové pozlátko - něco jako AC: Origins a podobné tituly... moc to neberu ani jako open world ani jako RPG jen prostě kvedlačku robotů v hezkém kabátku. Souboje s lidmi jsou opruz. Až dostanu sněhovou náladu tak to dohraju a koupím DLC, hra je to dobrá, ale nic mě k tomu nenutí..
@Charllize (18.01.2018 17:56): Zalez do díry ehmm tedy do vaultu či jak se to jmenuje :(
zlute oznacena mista kudy splhat je ted definice dobreho open worldu ? To jsme to dopracovali. A vsude sviti ,,pici,, aby bylo hned jasne ze se tam da neco sebrat. Ten svet je jen hezkej. Ale jinak nuda a nuda. Je to casualni hra pro masy. Tam to sedi jak prdel na hrnec. Prilezitostny hrac si tam prijde na sve. A taky to je hra pro holky a milenialni chlapce co jim cumi hole kotniky z bot:)
@Paul (18.01.2018 13:27): jo, grafika se mi líbí. Líbí se mi jak se traviny vlní, líbí se mi i počasí (ačkoli slunce se hýbe dost rychle) a celkově se umím do hry dostat, když jsem na nějakém uzavřenějším místě. Ale jakmile cestuju, tak se nedostavují žádné výraznější pocity.
Musím ocenit i pohyb Aloy když sbíhá z kopce, to je hodně povedený, působí to realisticky.
Musím ocenit i pohyb Aloy když sbíhá z kopce, to je hodně povedený, působí to realisticky.
@Paul (18.01.2018 13:27): kupodivu se shodnem :)
@Walome (18.01.2018 12:52): ten svět tu působí příliš disneylandově a zároveň genericky - prakticky nic kromě Meridianu (a i ten byl slabší) z něj neutkvělo v paměti. Grafickou technologii maj zmáknutou perfektně, ale ta bohužel nestačí.
@HolyMeatball (komentář): no tak jupí, někdo sdílí mé pocity. A nejhorší jsou ty řeči ostatních. Třeba kamarád mi tvrdí že se svět změní a Ty píšeš, že ne. A já Ti věřím, protože ten svět na mě působí stejně ploše, jako na Tebe. Blbej mlýn v Zaklínači 3 nebo stará věž v Gothici na mě měla větší efekt, než über vysoké trosky bývalé civilizace, které by měly být dechberoucí. Nějak to na mě prostě nefunguje.
A souhlas s tím, že to neměl být open world (podle mě ani rpg).
Ale hrozný je, že jsem celkem snadno přijal logiku - krčím se v kytičkách, takže mě nikdo nevidí :D původně mi to přišlo cool, protože jsem si říkal, že moje vlasy splývají s těma katkama a stroje to plete, ale pak jsem zjistil, že to funguje i u lidí :(
A souhlas s tím, že to neměl být open world (podle mě ani rpg).
Ale hrozný je, že jsem celkem snadno přijal logiku - krčím se v kytičkách, takže mě nikdo nevidí :D původně mi to přišlo cool, protože jsem si říkal, že moje vlasy splývají s těma katkama a stroje to plete, ale pak jsem zjistil, že to funguje i u lidí :(
@HolyMeatball (komentář): skvělej koment. Až mám chuť tomu retroaktivně taky trochu srazit hodnocení :))
@Hydr0gen (16.01.2018 16:30): to není o délce cesty ale o překážkách na ní číhající :D
Jako těm rpg prvkům moc nedávám no, to je fakt, přijdou mi tam děsně překážející, mám furt to samý brnění třeba.
Jo, Watchery oneshootuju, to jo.
A jak říkám tohle mě na tom baví, takže si nestěžuju. Jediný co mi vadilo bylo furt lézt do menu hledat slabý místa příšer ale pak jsem si všimnul, že je to znázorněno skrz to kukátko.
Jako těm rpg prvkům moc nedávám no, to je fakt, přijdou mi tam děsně překážející, mám furt to samý brnění třeba.
Jo, Watchery oneshootuju, to jo.
A jak říkám tohle mě na tom baví, takže si nestěžuju. Jediný co mi vadilo bylo furt lézt do menu hledat slabý místa příšer ale pak jsem si všimnul, že je to znázorněno skrz to kukátko.
@Walome (16.01.2018 08:08): 1) Ohýnků je tam spousta. Cesta od jednoho k druhému na 20min.možná pokud máš rozsah pozornosti jako Trump:).
2) Ptáky? Jako...roboptáky? Nejseš trochu podexpenej? Já došel do Daytower, za kterýma jsou teprve létající nepřátelé asi na levelu 20. Platí na ně ropecaster. Kup si zbraně a dělej hunting grounds, přinutí tě to si ty zbraně právě pořídit a naučit se s nima.
Taky to pomůžou správný skilly. S Concentration+ Watchery můžeš krásně one-shotovat do voka. Na něco tužšího potom double/triple shot. Už jsem se trochu naučil s PS4 ovladačem, takže to celkem jde.
Co se mi na hře líbí je, že opravdu tuhého oponenta člověk může dát díky pečlivé přípravě. Navaří lektvary, položí pasti, využije stealth, zjistí si slabá místa a pak na ně cílí (tou správnou municí - viz.Garret ohledně ustřelení děla tearblast šípem)...
Já jsem každopádně už asi moc naexpenej, protože se ani moc nebojim a více méně vykrosim, co na mě přijde. Na levelu 27 jsem uondal i Thunderjawa na první pokus.
Toho bosse cauldronu, o kterým píšu v předchozím přízpěvku jsem dal po tom hned na druhej a od tý doby jsem snad neumřel. Takže si to užívej:).
Co si každopádně užívám pořád jsou ty pocity při objevení novýho stroje v divočině - směs zvědavosti, respektu a případně strachu (Snapmaw, Thunderjaw...).
2) Ptáky? Jako...roboptáky? Nejseš trochu podexpenej? Já došel do Daytower, za kterýma jsou teprve létající nepřátelé asi na levelu 20. Platí na ně ropecaster. Kup si zbraně a dělej hunting grounds, přinutí tě to si ty zbraně právě pořídit a naučit se s nima.
Taky to pomůžou správný skilly. S Concentration+ Watchery můžeš krásně one-shotovat do voka. Na něco tužšího potom double/triple shot. Už jsem se trochu naučil s PS4 ovladačem, takže to celkem jde.
Co se mi na hře líbí je, že opravdu tuhého oponenta člověk může dát díky pečlivé přípravě. Navaří lektvary, položí pasti, využije stealth, zjistí si slabá místa a pak na ně cílí (tou správnou municí - viz.Garret ohledně ustřelení děla tearblast šípem)...
Já jsem každopádně už asi moc naexpenej, protože se ani moc nebojim a více méně vykrosim, co na mě přijde. Na levelu 27 jsem uondal i Thunderjawa na první pokus.
Toho bosse cauldronu, o kterým píšu v předchozím přízpěvku jsem dal po tom hned na druhej a od tý doby jsem snad neumřel. Takže si to užívej:).
Co si každopádně užívám pořád jsou ty pocity při objevení novýho stroje v divočině - směs zvědavosti, respektu a případně strachu (Snapmaw, Thunderjaw...).
Tahle hra je fakt krásně tuhá. Na jednu stranu se mi líbí, že mi trvá 20 minut dojít od jednoho ohýnku ke druhému. Na druhou stranu mi to vadí, protože si k tomu sednu max na hodinu, ani ne, a velkou část trávím koukáním na loading obrazovku :D
A to jsem pořád na začátku, pořád jsem stejně slabej a je pro mě pořád trochu výzva i blbej watcher, a přesto už na mě nabíhaj obří příšerky, jako by se nechumelilo. A při objevení ptáků jsem se už jen hystericky smál.
Ovšem ten crafting je pekelná věc. Přitom sbírání předmětů trvá chvilku a celé je to poměrně intuitivní, tak už jsem ze sbírání paběrků trochu unavenej.
Ale hra mě baví. Gameplayově asi i víc, než Zaklínač 3.
A to jsem pořád na začátku, pořád jsem stejně slabej a je pro mě pořád trochu výzva i blbej watcher, a přesto už na mě nabíhaj obří příšerky, jako by se nechumelilo. A při objevení ptáků jsem se už jen hystericky smál.
Ovšem ten crafting je pekelná věc. Přitom sbírání předmětů trvá chvilku a celé je to poměrně intuitivní, tak už jsem ze sbírání paběrků trochu unavenej.
Ale hra mě baví. Gameplayově asi i víc, než Zaklínač 3.
@Hydr0gen (11.01.2018 15:20): Tohle je růžový sad oproti dataci:D
@Hydr0gen (11.01.2018 15:20): nj, souboje v HZD jsou naprosto žalostné. já mu sundal kanón Tearblastem a pak ho s ním usmažil
@Garret (11.01.2018 13:11): Vidim to tak, že to tam udělám pokládku bomb+blast wires, zacpu si uši a budu doufat v nejlepší.
@Hydr0gen (11.01.2018 11:31): taky jsem tam trpěl. gamepad skripal bolestí, ale šlo to...
Cauldron RHO. Jsem level 25, tento Cauldron je údajně level 12 (nevim podle čeho to počítaj:-/).
Co se týče bosse, jeden level 20 (snapmaw) - oukej. To by bylo možná až příliš jednoduchý. Ale to jak jse tam z ničeho nic vobjevil ten Ravager, další level 20, navíc resistentní na stun tripwirama... To už je darksoulsovskej kopanec do ledvin.
Ale vono to pude.
Co se týče bosse, jeden level 20 (snapmaw) - oukej. To by bylo možná až příliš jednoduchý. Ale to jak jse tam z ničeho nic vobjevil ten Ravager, další level 20, navíc resistentní na stun tripwirama... To už je darksoulsovskej kopanec do ledvin.
Ale vono to pude.
Tak jsem to uz taky rozehral, at hned zkraje roku pro zichr mam tu vyzvu rozpracovanou. Po 4.5 hodinkach jsem dojel Proving a zrobil jeden side quest.
- Je to pekny, pekne se vsechno hejbe, ale kinesteticky mi to nesedi. Aloy je jakasi moc lehka, strelba z luku pocitove nic moc. Zatim poradnej feeling ma jen to machani kopi, u ktereho je ale zase v naprostych koncich kamera. Nicmene travnatej stealth je zatim sam o sobe dostatecne fun, takze budiz.
- Dialogy zatim obzaloba, ale vlastne jsem toho zatim nakecal dost malo, tak nebudu soudit moc dopredu. Ta staticka kamera na ramenou a nehybni akteri budou ale nesporne dost bolestivej trn, za vsechny veci jsem v tomto tim Zaklinacem zhyckan asi nejvic. Nehlede na to, ze to bije do oci o to vic v necem takto graficky kvalitnim.
- Z mapy jsem toho pravda zatim moc nevidel, ale co jsem videl me opravdu neoslovilo. Doufam, ze jak poradnejc vycestuju do sveta, tak se situace zlepsi, ale minimalne ten zacatecni regionek je hrozive nudnej a okoukanej, absolutne nulova sance si z toho mista neco vizualne zapamatovat a nekam jit a vedet, kudy a jak se tam dostat.
- Cenim si moznosti upravit si HUD, ale taky jsem zastancem toho, ze kdyz uz bych rad vsechny informace najednou, tak by mi to hra mela umet zprostredkovat s citem. Tady ale jakmile jsou na obrazovce vsechny elementy a ukazatele naraz, tak je to neskutecnej clusterfuck. Inventar aspol taky docela bordel, UI celkove tedy fujky.
Nicmene nemuzu poprit, ze me to chytlo, jakousi navykovost v tom cmucham, ostatne uz ted se tesim, az si dalsi hodinku dve po smene na dobrou noc strihnu, a rozhodne me porad zajima, jak presne budou teda ti roboti vysvetleni, protoze od prvniho reveal videa jsem nabyl dojmu, ze to bude bud nehorazne debilni, nebo naprosto genialni.
- Je to pekny, pekne se vsechno hejbe, ale kinesteticky mi to nesedi. Aloy je jakasi moc lehka, strelba z luku pocitove nic moc. Zatim poradnej feeling ma jen to machani kopi, u ktereho je ale zase v naprostych koncich kamera. Nicmene travnatej stealth je zatim sam o sobe dostatecne fun, takze budiz.
- Dialogy zatim obzaloba, ale vlastne jsem toho zatim nakecal dost malo, tak nebudu soudit moc dopredu. Ta staticka kamera na ramenou a nehybni akteri budou ale nesporne dost bolestivej trn, za vsechny veci jsem v tomto tim Zaklinacem zhyckan asi nejvic. Nehlede na to, ze to bije do oci o to vic v necem takto graficky kvalitnim.
- Z mapy jsem toho pravda zatim moc nevidel, ale co jsem videl me opravdu neoslovilo. Doufam, ze jak poradnejc vycestuju do sveta, tak se situace zlepsi, ale minimalne ten zacatecni regionek je hrozive nudnej a okoukanej, absolutne nulova sance si z toho mista neco vizualne zapamatovat a nekam jit a vedet, kudy a jak se tam dostat.
- Cenim si moznosti upravit si HUD, ale taky jsem zastancem toho, ze kdyz uz bych rad vsechny informace najednou, tak by mi to hra mela umet zprostredkovat s citem. Tady ale jakmile jsou na obrazovce vsechny elementy a ukazatele naraz, tak je to neskutecnej clusterfuck. Inventar aspol taky docela bordel, UI celkove tedy fujky.
Nicmene nemuzu poprit, ze me to chytlo, jakousi navykovost v tom cmucham, ostatne uz ted se tesim, az si dalsi hodinku dve po smene na dobrou noc strihnu, a rozhodne me porad zajima, jak presne budou teda ti roboti vysvetleni, protoze od prvniho reveal videa jsem nabyl dojmu, ze to bude bud nehorazne debilni, nebo naprosto genialni.
@kuler91 (16.12.2017 19:32): Hele tak to po týdnu hraju a vyčistil jsem první bandit camp a kydlit lidi mě bavilo naopak extrémně. Náhodou chodit na ně s Rattlerem a Sharpshot bow si zkoušel? Na dálku sharshot bow jako sniperovka (s tlumičem), na blízko rattler...a je vymalováno
Já ano.
Tak mě teda nepřijde, že by s levele nějak stoupala obtížnost nepřátel.. Opět asi doporučím si zvednout obtížnost herní. Thunderjawa nebo stormbirda skolit na přibližně stejném levelu jako jsou oni je dost oříšek, ale na maximální už jsem se nesnažil ani skrývat.
Tak mě teda nepřijde, že by s levele nějak stoupala obtížnost nepřátel.. Opět asi doporučím si zvednout obtížnost herní. Thunderjawa nebo stormbirda skolit na přibližně stejném levelu jako jsou oni je dost oříšek, ale na maximální už jsem se nesnažil ani skrývat.
To by me zajimalo kolik lidi si tady troufne tvrdit ze Horizon je rpg. Ja teda ne:)
@Marcusss (18.12.2017 14:17): jo, souhlas.
Budte radi - ja letos objevil "japonsko" a spawn lootu vazne nikdy nepochopim. :-D
@Walome (18.12.2017 14:15): Jo, respawn objektů je docela blbina.
Všeobecně jediné co mě tam fakt sere je ten rng loor system s barevnými předměty.
Popravdě i ten RPG systém tomu nesluší (levely nepřátel atd). Mnohem lepší by bylo, kdyby člověk jen odemykal nové zbraně a schopnosti, ale obtížnost nepřátel zůstávala persistentní.
Prostě by to bylo lepší, kdyby se to mechanicky nesnažilo být RPG, ale akční adventura.
Všeobecně jediné co mě tam fakt sere je ten rng loor system s barevnými předměty.
Popravdě i ten RPG systém tomu nesluší (levely nepřátel atd). Mnohem lepší by bylo, kdyby člověk jen odemykal nové zbraně a schopnosti, ale obtížnost nepřátel zůstávala persistentní.
Prostě by to bylo lepší, kdyby se to mechanicky nesnažilo být RPG, ale akční adventura.
@Marcusss (18.12.2017 13:50): nedává smysl po pár metrech a hlavně nedávaj smysl objekty, které se respawnují v mrtvolách. Ale tak zvykl jsem si, jen prostě mohl být citlivější. Na druhou stranu systém Gothicu, kde po pár desítkách hodin pobíháš po prázdné mapě taky nic moc.
Chtělo by to nějakou střední cestu :) Třeba v Bioshocku mi to přišlo supr.
Chtělo by to nějakou střední cestu :) Třeba v Bioshocku mi to přišlo supr.
@Walome (17.12.2017 17:49): Tak ten respawn dává smysl...:) Zničíš stroj a Couldron vyplyvne novej...;)
@Walome (17.12.2017 17:49): nektere zeny takove jsou :)
@kuler91 (16.12.2017 21:06): taková ukňouraná dobroserka která každýmu pomáhá za dobrý slovo. Tyhle charaktery měly zůstat někde v minulém herním století.
Jo a zapomněl jsem na docela otravný respawn :( to trochu kazí zážitek.
Jo a zapomněl jsem na docela otravný respawn :( to trochu kazí zážitek.