Hmm, musím říct, že mám ze hry trochu rozporuplné pocity.
Visuální (a zvuková) stránka i optimalizace (včetně rozložení map a nahrávání) je parádní - v podstatě takový "remaster" Doom do současné podoby a nenapadá mě nic, co bych vytknul. Ovládání a "feel" postavy je perfektní (snad se objeví další hry v engine). Monstra jsou taky fajn. Příběh je vcelku dobrý, neruší a dává v rámci možností smysl (nevím tedy co si myslet o celé té "Doom Marine" záležitosti, ale ok). Design map je taky prima (a jako úlitba modernizaci je tu "IDDT" tak trochu zabudované přímo do hry).
Ovšem (pro mě) to dost zabíjí celý ten arénový systém bojů - ok, ještě pochopím, že se budou po aktivaci něčeho teleportovat nepřátelé (původní Doom to koneckonců taky občas využíval, a jinak to bylo standardně otevření dveří nebo zdí), ale pokud je prakticky jediný (až na pár výjimek) boj typu - vejdu někam, všechny východy se "magicky" uzavřou, naladí se "bojová" hudba a v několika vlnách se přiteleportuje skupina nepřátel, po jejich vybití se zase východy otevřou a je možné pokračovat dál, tak to je hodně k pláči. Tak trochu doufám, že důvodem pro to je nějaké technické omezení nebo optimalizace a "nebude se to víckrát opakovat.
Tak a teď už může přijít nový Hexen :)