Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak teď se mi stala divná věc. Dostal jsem se z Úžic, nebo jak se jmenuje ta vesnice s tím písařem, do Ratají teleportem.

Když jsem čekal na kupce, dostal jsem se kvůli vínu do bezvědomí. Docela bych i pochopil, že mě někdo odtáh do kostela jako na záchytku. Problém je, že mě odtáhl až do kostela v Ratajích. https://youtu.be/BlQ1Ye4147U :D

EDIT: PS4 verze, Patch 1.03, jestli by to zajímlo Bodkina nebo Guldyho.
Potřebuju sehnat lopatu. Už jsem jí měl, ale zahodil jsem jí a potřebuju ji znova. Nikde ji nemůžu sehnat. Čekal bych, že bude u každý chalupy v kůlně, ale prd. Chci vykopat to, co Smraďoch na zahradě zakopal.
Se mi teď često vybavuje památný bug v Deus Ex, který Ti dovolil získat nekonečno XP. Našel jsem ho hned při prvním hraní, něco jsem si nabušil a pak měl výčitky. Být Ugra, tak se radši ptám taky :)
wtf, ted jsem za splnění questu "trestající kámen" dostal přes 2000 peněz. To je správně? :o)

A celkově jsem zakončení questu nepochopil, předpokládám že to je další bug? Na konci jsem vběhnul do baráku, kde mělo bejt NPCčko, ale barák prázdný a po chvíli se napsalo že quest splněný :(
Zase tu nedělejte z Humblu nějakej trest... Novější hry beztak bývaj v Monthly, kde ta dohoda bude trochu jinak nastavená... a hry tam ani zdaleka nechodí jen umírat (až na DoW3 apod.). Minulý měsíc třeba byla Civka VI, rozhodně nijak mrtvá záležitost, a určitě jim to slušně boostnulo prodeje datáče, co teď vyšel.
@Zx Atari 500 (16.02.2018 14:25): vzhledem k tomu jak vypadaj prodeje by ve warhorse museli pracovat kreteni aby to dali driv jak do peti let do humblu, a ti tam myslim nepracuji

Mafii 3 tam ale tak do dvou let ocekavam.
@GodOfTheSick (16.02.2018 11:13): Viděl jsem, že si spíš stěžujou, že to Warhorse nevykomunikovalo dopředu. Že jen řekl ex post "papírový manuál je ti stejně k ničemu a plechová krabička by byla moc drahá, tak sorry no". Pokud to tak bylo, tak je to dost férová stížnost.
@GodOfTheSick (16.02.2018 11:13): no marginální problém... něco slíbilo a nesplnili to. Já bych třeba teď byl za papírový manuál rád a KDYBYCH becknul tak BYCH byl naštvanej :)

Zase jako odsamsaď pocamsaď, vše jim odpustit hráči nemusí :)
@cvv (16.02.2018 12:52): ACG řekl, "počkat na slevu... skoro až na velkou slevu". Jeho forma hodnocení je daná - kup rovnou, počkej na slevu, počkej na velkou slevu, nekupuj. V základní formě svého hodnocení byl víc než férový a držel se svého systému.

Mluvil jsem o zrušení číselného hodnocení úplně naprosto všude a u úplně každé hry, ale to je vysněná utopie která se nikdy nestane. Vztekat se nad tím, že je svět nefér je blbost.
Recenzování, správně a logicky, se vztahuje jen na stav produktu ve kterém jej recenzent dostal. Varovat před bugy a odrazit v tom hodnocení je zcela na místě.
Pánové nevíte někdo jak si prohlídnu artvook v elektronické podobě? Na steamu se mi ukazuje jako DLC, které vlastním, ale ve složce s hrou jsem ho nenašel.
@Marcusss (16.02.2018 12:43): Takže souhlasíš s mým naprosto absurdním argumentem. Ok.

ACG by měl doporučovat počkat ne na "hlubokou hlubokou slevu", ale na patche, pokud se mu hra tak líbila, jak tvrdil. Doporučení počkat na slevu beru úplně jinak.
@cvv (16.02.2018 12:37): Jak "rozdílné věci"? Obě jsou to produkty, které si člověk za své peníze koupí a očekává od nich určitou úrověň kvality a funkcionality. Hodnotí se na základě toho co recenzent má, a ne potenciálu toho co může být.
Budoucí opravy jsou irelevantní - pokud jsi např. člověk co si hru koupí bez Steamu a nebo nepoužívá automatické aktualizace (nebo internet na konzoli), tak neopatchovaná hra bude stále ta kterou budeš mít navždy = tu kterou sis koupil.
@cvv (16.02.2018 12:31): To je opět naprosto absurdní argument. Pokud by to měl být argument k něčemu, tak byla nevhodnost číselného/procentuálního hodnocení - s čímž bych možná i souhlasil.

A pokud argumentuješ lidma co si to "koupí za rok", pak musíš užnat, že ACG hodnocení = "počkejte na slevu" je naprosto správné a férové.
Btw dvě věci, které mi od začátku vrtají hlavou - obojí z prologu:

Dá se uspět se speech checkem u Bořka v prologu (když ho přemlouváš, aby tě pustil z hradu)?

Dá se zabít Prcek na konci prologu? Viděl jsem streamera, kterému se Prcek zasek na terénu, týpek ho řezal jak žito, ale Prcek se pak vysvobodil a zabil ho. Je ten chlap nesmrtelný?
@Marcusss (16.02.2018 12:24): Srovnání neberu, dvě úplně různé věci. Btw ještě docela chápu, když to na Metacriticu kvůli bugům zhejtuje prostý uživatel a dá tomu 1/10. Beru. Ale profi recenzent by na technickou stránku buď měl mít čísýlko zvlášť, nebo to jen zmínit v textu a do hodnocení nepromítat.
@Tarhiel (16.02.2018 01:55): "A ty snáď s hodnotením nečakáš, až hru dohráš?
Akú výpovednú hodnotu así má tvoje hodnotenie, ak napáliš plný počet hre, ktorá nemá ani 3 dni a ani si ju nedokončil?

Upozorniť na bugy v hre nie je retardovanosť, je to ich povinnosť."

Mám nahraných asi 30 hodin, i kdyby odteď všichni začali mluvit čínsky a hra se změnila na střílečku, hodnocení bych nechal. Jinak ten koment byl spíš sranda.

Vážně jsem myslel to s těmi bugy. Podstatně větší respekt mám k recenzentům, kteří sice řeknou, v jakém stavu je hra v den vydání, ale do číselného hodnocení to nepromítnou. Retardovaní mi přijdou ti, co napíšou "hra emejzing nejlepší na světě, ale holt bugy - 4/10". Protože za čas, až vývojář problémy vyžehlí, to svoje hodnocení samozřejmě už neupraví. A když člověk za rok, za dva bude zvažovat koupi a procházet Metacritic, uvidí tam to zásadní info, že hra měla 13. února 2018 bugy.
Cwvůf [neexistující příspěvek]: Dle této logiky by měli přepsat všechny recenze na Destiny 1 a spoustu dalších věcí.

Hra má jen jedno vydání - právě po tom vydání je recenzována a to je stav který v dané době kupující zajímá a skutečně zasahuje.

Kdyby sis koupil nové auto ono mělo poškozený motor, sedrané sedačky, nefunční stěrače, špatnou svítivost světel a zlomenou kliku, tak bys taky těžko bral argument, že "ti ho časem opravěj".
@Bodkin (16.02.2018 11:54): Nějak jsem to v tom momentě na začátku bral jako běh/sprint. Prostě že stiskneš tlačítko a nemusíš držet shift při sprintu. Nevím jestli jsem to testoval nebo rovnou chytil gamepad. Mea culpa.
@Bodkin (16.02.2018 11:44): Ten byl v nastavení popsán jako "přepínání běhu", pokud si dobře pamatuju. :/ Takže je to chůze/běh?
I když si moc nedovedu představit, jak k+m zlepší ovládání boje oproti gamepadu. (a pokud zásadně ano, tak je to pořád stejně blbě co se týče designu)
@DJ (16.02.2018 11:08): Víš, ta hra se snaží (občas fakt neúspěšně) hrát si na realitu.

Proto nemůžu "jít někam pár týdnů expit" a chovat se, že neexistuje čas. Ostatní na mě čekají na nádvoří.

Ano, já jako hráč vím, že jsou to zabijáci (už jsem to několikrát loadnul. Ale jindra tak nemá z čeho usuzovat - pouze mu bylo řečeno, že ti dva Zrzka hledají. Hledat někoho není zločin a už vůbec ne zasluhující smrt. Musím s nimi nejdřív promluvit, abych si potvrdil, že mají nekalé úmysly.

A ten souboják opravdu není fantastický, protože musíš dělat právě to - expit. Nebo přesněji grindovat.
Nebo třeba ten souboják je fajn, jen hra není vůbec obtížnostně nastavená na to aby byla hratelná tím, že hráč logicky postupuje příběhem a nechová se, jako by jeho nadřízení měli nesmyslnou svatou trpělivost.
Takže buď je souboják špatně a nebo mě hra trestá za to, že ji hraji tak jak chtějí abych ji hrál.