Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@sxg (28.02.2018 22:11): To je zastaralá verzia.
Nad polem i nad jezerem
jezdil vodník s buldozerem
praskla brzda rupla páka
praštila ho přes čůráka
"do prdele do piči
došla voda v chladiči"
ráno raníčko panna vstala
na kundě se poškrábala
"ach půjdu matičko k jezeru
na práci se ti vyseru"
"ach nechoď dcero na jezero
vodníkovi stouplo pero!"
ale dcera nemá zdání
myslí jenom na šukání
jen co první šáteček do vody ponořila
tu lávka se pod ní brobořila
i stouply vlny zdola
na hladině byla vidět jenom prdel holá
a na topole podle skal
zelený mužík smíchy chcal.
@Nikdykde (28.02.2018 20:55): Oblivion a Skyrim už je právě ta degenerace vůči které se Vávra s KC:D vymezuje, počátek u Bethesdy sice (do jisté míry) je - ale to u Areny, Daggerfallu a Morrowindu ;)
k tomu "přirozená hrdost na českou hru" – dělala na tom řada lidí a pokud vím, tak sám Vávra popisoval jak třeba tu krásnou českou krajinu dělá polák a švéd.
Já jsem hrdej na evropu. KC:D je dobrá evropská hra.
@Charllize (28.02.2018 17:27): člověče ty jsi slušný tragéd. Postoval jsem tematicky podobné video, toť vše. Už jsem ti sem psal dřív, že bugy jsou chyba u jakékoli hry KCD nevyjímaje. Tvůj bethesdí syndrom je už ale v pokrocilé fázi a chápu, že tu budeš moudra trousit dál.
@cvv (28.02.2018 18:29): Killian si tam robí prdel zo všetkých bez rozdielu, niektoré jeho videá sú super a toto sa mu tiež podarilo "his son Vakišlaki fourth - it's the Czech pronunciation! :D
@Tulareanus (28.02.2018 17:18): Jakože čeští fandové se těm bugům a glitchům budou smát stejně jako všichni ostatní, ale zároveň z toho nebudou mít radost, kvůli oné přirozené hrdosti, že české vývojářské studio vytvořilo tak majestátní hru, a lidi na netu si z ní dělají prdel.
@musa (28.02.2018 12:21): ešte dodatok, nemyslím si, že bugy sú ovplyvňované priamoúmerné kvalitou grafiky, bez ohľadu na to, že pôvodný skyrim vyšiel 2011. Každopádne mi príde divné, miesto toho, aby si sa zasmial alebo nezasmial na kravinkovom videu, ktoré mňa pobavilo (pre iný dôvod som to sem nedával), tak poukazuješ len ďalšie hry, ale nie s účelom pobaviť. :)
Mlynář mě má v začátku naučit kradení...říkám si...je trpělivej. Hrábnu a asi po 40ti pokusech vedle a pan mlynář tačne utíkat a řvát.....heeelp...thiev.

FUCK.
V kterou noční hodinu a hlavně kde najdu divočáka? Já snad zešílím. Poraďte někdo pls.
@Tulareanus (28.02.2018 11:59): Takových videí je na YT hromada. Mnohdy jsou to lidi, co se na tohle specializují. Když má hra úspěch a spoustu fandů, tak udělají kompilaci typu "hehé ta hra je blbá", čímž pobaví nezúčastněné, nadchnou hejtry a fandy rozzuří doběla. Naberou spoustu clicků a hlavně komentářů, což je super pro youtubový algoritmus. Pár jich to umí tak, že je to fakt prdel, ale většinou jsou očividní tryhardi, vtipní jak sitcom na Nově.
@Tulareanus (28.02.2018 11:59): něco podobnýho má i Skyrim. Spousta podobných chyb. Zásadní rozdíl u těch videí je, že Skyrim vypadá mnohem hůř. Jak jsem si ty videa pustil hned po sobě, tak mě to praštilo do očí, co to jako je? Ty postavy, krajina, zbraně...
@Kvasa (27.02.2018 22:58): No jo, i fanboy jako já uznávám, že ta jejich komunikace byla v tomto fakt mimo. Škoda že si to tak podělali, předtím měli díky té otevřenosti a vztahu ke komunitě skvělou pověst.
@Neelixx (27.02.2018 21:01): Gothicy jsou na tom s vyvážeností co si pamatuji líp - na začátku se zmůžeš aspoň na něco a na konci je aspoň něco výzva. Tady ne, na začátku nedáváš nic, nejen boj, ale i ostatní skilly, odemykání, střelba, plížení, etc - tak plníš jen hlavní linii která toho po hráči moc nechce, a bezmála exploity trénuješ aby ses rychle dostal na normálnější level - odemknout každou truhlu i když tě obsah nezajímá, zmlátit každou krávu na pastvě, do zemdlení opakovat tréninky u těch pár cvičitelů co tu jsou, a další.

Připomíná mi to Morrowind, kde jsem třetinu hry musel repetivně trénovat místo normálního hraní, a pak jsem naopak byl takový bůh že mě hra přestala bavit
@kuler91 (27.02.2018 20:09): Vždyť se od Neuhofu všechno točí okolo Henryho. Svět jen čeká, až Henry vyřeší nový problém, naservíruje další a všichni ostatní zatím sedí na zadku a šťourají se v nose. Nevidím nic úžasně světoborného. Příběh ještě dohraný nemám (jsem asi ve třech čtvrtinách), tak tu nechci vynášet definitivní soudy, ale hlavní zápletka je zatím naprosto klasická revenge story. Už jen stačí, aby umřel mentor a Henry zjistil, že je jeho utajeným synem, a bude to komplet.
@Neelixx (27.02.2018 21:01): Reversed difficulty by mal byť základ RPG hier v podstate nie?
Retardovaný level scaling ala Oblôivion, vlastne robí z akéhokoľvek levelovania úplne nezmyselnú stratu času.

Aby ťa hocijaký random noname chujko bez problémov zabil po 100 hodinách tréningu.... to je zle. Ja chcem byť neschopný manták, ktorý sa poctivo vytrénuje na Seagala a môže byť zdravo drzý voči zmrdom.

Otázna je samozrejme strmosť tej krivky v porovnaní s dĺžkou hry tam by mal byť práve balans.
Takže klasickej reversed difficulty curve ? Něco jako Elex (nebo jakákoliv jiná hra od PB).. Na začátku utíkáš od pštrosa, co na tebe vystartuje zpoza keře a na konci kosíš bez problémů celá města. Jedna z nevýhod absence level scalingu. :D
@Richmond (27.02.2018 19:20): Tipol by som, že dôvod je obálka predchádzajúceho čísla, predsa len mať 2 čísla po sebe na obálke KCD s veľkým viditeľným "KCD info inside" textom.... to by nebolo zrovna moc dobré.

A 10% je úvodný nástrel, ktorý sa postupne upraví do finálneho verdiktu po dohraní. Ale popisovať prvú moju 1,5 hodinu s hrou by ledva dalo na tých 10. To ako fakt.
Ovšem viem naisto, že sa to upgradne takže pohoda jazz.
@cvv (27.02.2018 20:37): To snad platí pro jakékoliv RPG ne? Si ještě do teď vzpomínám, jak jsem v F2 zabíjel členy Enklávy jednou ranou, to samé v New Vegas s obřími párači. On si někdo vyleveluje postavu na max a ještě se pak diví, že je moc dobrý?
@cvv (27.02.2018 20:37): No těžko říct jak to vybalancovat ... Asi by se mělo zrušit expení u Bernarda, ale pak člověk nebude mít perky, jelikož těch soubojů během hraní moc není, takže by nebylo na čem expit ....
Nebo přidají na výběr další obtížnost ...
No jo, od prostředka hry je člověk Terminátor, tohle čtu úplně všude. Nepočítám, že to Viktor Bocan takhle chtěl, a doufám, že to tak nenechá.
[neexistující komentář]: Klišé ? Jak a proč ? Mám odehráno 21 misí z příběhů, takže mi chybí možná 1/3, takže nemůžu ještě hodnit celek, ale tomuhle moc nerozumím ...
Hra má sice nějaký vychozí bod, což jako hnací motor někteří označují za klišé, ale jsem ve hrách, takže je potřeba vymyslet něco trochu klišoidního, aby to většinu lidí alespoň trochu zaujalo ... Každopádně hlavní linka má spousty vedlejších, menších příběhů, které v průběhu hlavní linky člověk prožívá a jsou náplň hlavní linky a já tam nikde žádné klišé nevidím, většinou se jedná o velice obyčejné, přízemní záležitosti, které člověk řeší, což v dnešní době hrozně osvěžující, navíc má pak člověk super pocit, že je pouze řádový človíček kolem kterého se netočí celý svět ...
Doporučuji si přečíst: https://cs.wikipedia.org/wiki/Kli%C5%A1%C3%A9

@Mirdaa (27.02.2018 20:07): S tím souhlasím ... Po cca 1 hodině treningů z Bernardem, který jsem absolvoval tak po 10 - 15 hodinách hraní mi souboje již nepřipadají jako žádná výzva. Když už má člověk trochu lepší výbavu, tak ani s tím Bernardem na ostří nože to už není žádná zábava :/
Kdyz pominu bugy a naprostou nelogictnost nekterych postav tak me doslova zarazila obtiznost hry. Ze zacatku jesm si rikal konecne dal nekdo jasny znameni hracum kdyz to neumis bez se to naucit debile.. kdyz uz to ale umite je z vas Rambo stred jsem nenasel. Ve finale si uzivam nejvic soubuju s Bernardem a drevenym mecem.