Poslední příspěvek k tomuto. Celá ta "diskuze" s Croco je o hovně, evidentně si nechcete porozumět a uznat argumenty druhého a já jsem vůl, že se nedržím osvědčeného- nemíchat se mezi zdejší grafomany. Dál si porovnávejte pindíky, já se toho účastnit nechci a tímto se omluvám za zasírání prostoru.
Diskuze
@SavageCZ (02.03.2018 14:35): Tak jáký "Já myslel že je to tu o Prey?"? :)
@Gordon (02.03.2018 13:47): Chápu to od začátku naprosto správně. Já teda jo.
@SavageCZ (02.03.2018 08:22): Ty to nechápeš, ten banán a dort má být Bioshock a Prey. Takže ne. :)
Nechceš jít Gordone rozšlapávat bábovičky poklidně si hrajícím dětem v bílých košilách na jiné pískoviště? Oni s tebou hrad stavět nebudou... Jsem myslel, že je to tady o Prey.
@Gordon (02.03.2018 00:13): No, jak nasereš nesprávného, tak možná fakt budeš :-D
@CrocoRay (01.03.2018 23:54): Přesně tak, jsem osvícený jako ten hořící banán.
@Gordon (01.03.2018 12:40): Když už chceš být tak doslovný a takový důležitý jízlivý puntičkář, tak to ber alespoň podle chuti a nemíchej do toho ostatní smysly jako zrak, když bys z těch obrázků stejně rozdíl nepoznal, jak bys nevěděl, že pod tou čokoládvou polevou je banán, lol :-D Myslím, že to ti chtěl Iseling naznačit, ale evidentně nechápou jen všichni okolo tebe a ty vždy vše chápeš naprosto perfektně :-D
@lseling (01.03.2018 08:56): Přesně tak, jsou naprosto stejné jak přes kopírák, stejně jako ten dort a banán, banán je vlastně plod byliny a dort hrouda těsta, ale když opravdu hodně přimouříš oči, vlastně je celé zavřeš. Tak je to opravdu stejné, jako ty hry. Hrát ty hry poslepu, tak vlastně ani nepoznám která to je...
@Chuck (01.03.2018 10:14): Myslíš? Nebyl bych si tak jistej :-))
@Nikdykde (01.03.2018 09:29): Jako chápu, co tím myslíš a takhle už by hra šla opravdu jiným směrem a také bych musel vylevelovat postavu jiným směrem, takže tady by se už hodně lišila, ale nevím, zda by mě to tak moc bavilo. Bednami jsem házel, tyfoon schopnosti používal, ale v tomhle ta hra nebyla úplně pro mě, i když v kombinaci se střelnými zbraněmi už mě to bavilo, ale chtěl jsem to prostě trochu jinak. Samozřejmě je to o vkusu.
@lseling (01.03.2018 08:58): Tím, že nás neznáš osobně, o moc přicházíš! :-) Walome a spol. by mohli vyprávět! ;-)
@CrocoRay (28.02.2018 23:38): já spíš myslel, že bys mohl zkusit tu brokovnici zahodit a zkusit popřemýšlet a procházet to i bez ní. Třeba bys objevil v čem je vlastně ta hra dobrá.
@Chuck (28.02.2018 15:37): Chucku, nad tím seznamem se nedá než pousmát. Osobně vás sice neznám, jen tady z diskuzí, ale myslím, že ty, Romča i Drolin jste úplně v pohodě. Nebudeme přece nutit Gordona, aby tam přidal sám sebe, ne ;)
@Gordon (28.02.2018 23:44): Myslím, že těmi obrázky jsi prohlásil, že ty hry jsou skoro stejné :).
@Gordon (28.02.2018 23:44): No, můžeš podle polevy, ale tohle se mi nechce rozebírat. Předtím jsi to nerozvedl a nedal konkrétní obrázky.
@CrocoRay (28.02.2018 23:38): Počkej, tím chceš říct že dort a hořící banán nemají nic společného? Jak to můžeš říct? Jedl si někdy ten banán? vždyť mají společný základ, inspirace v cukrářství.
Beztak to píšeš jen jako samoúčelná provokoce,,,
Beztak to píšeš jen jako samoúčelná provokoce,,,
@Gordon (28.02.2018 15:30): Ta tvá reakce je směšná a to přirovnání k dortu s banánem hodně přehnané. To, že tři lidi něco řeknou neznamená, že to nic společného nemá, zvláště když i v některých recenzích nebo článcích to k tomu párkrát přirovnali. A navíc ti, co říkají, že to nemá nic společného, tak tvrdí, že to vychází ze System Shocku, který hodně inspiroval Bioshocky. Ale evidentně pořád nechápeš ty tři společné charakteristiky, které jsem tu několikrát uvedl a přesto mi tu tvrdíš, že to nemá NIC společného.
Ostatní tu svůj názor alespoň rozvedli a vyjádřili se tu s nějakým dodatečným obsahem. Tvůj příspěvek byl jen pouhá samoúčelná provokace.
EDIT: A tebe nepovažuji za člověka, takže jen dva lidi.
Ostatní tu svůj názor alespoň rozvedli a vyjádřili se tu s nějakým dodatečným obsahem. Tvůj příspěvek byl jen pouhá samoúčelná provokace.
EDIT: A tebe nepovažuji za člověka, takže jen dva lidi.
@Chuck (28.02.2018 15:37): Určitě někdo komu je jedno co si o něm myslí naprosto cizí v podstatě neexistující človíček. :)
@Gordon (28.02.2018 15:30): Tak Tobě to zřejmě připadá děsně vtipný, a proto nad negativními ohlasy kroutíš hlavou, ale rád bych tu našel ještě jednoho inteligentního člověka, který by se nad tím pousmál.
@Chuck (28.02.2018 10:07): Já se jim nepyšním, naopak mě fascinuje jakou nekomfortnost u vás vyvoláva.
@CrocoRay (28.02.2018 11:37): Už tři lidi ti řekli že ty hry nemají nic společného, porovnávat to sice můžeš, asi jako můžeš porovnávat čokoládový dort s hořícím banánem...
@CrocoRay (28.02.2018 11:37): Už tři lidi ti řekli že ty hry nemají nic společného, porovnávat to sice můžeš, asi jako můžeš porovnávat čokoládový dort s hořícím banánem...
@SilentWolf (28.02.2018 11:27): Ne, na tom by si moc nepřivydělal, lootboxy tam přidává!!& :))
@Nikdykde (28.02.2018 10:52): O koridorovost nejde, to je jeden z rozdílných znaků, ale já zmiňoval hlavně ty dvě předchozí společné vlastnosti. Samozřejmě, že ty hry jsou odlišné a je tam více věcí, které jsou udělány jinak, ale jak vidím, tak se tu každý zastánce chytne zrovna té věci, kterou já nemyslím :-)
Prey jsem procházel skrz na skrz a vracel se a rozhodně nejde hrát tak lineárně a koridorově jako Bioshock, i když u prvních dvou dílů taky bylo otevřenější prostředí a spíše až Infinite tě táhl jedním tunelem.
A POZOR!!!!!!!!!!!!!! Tohle otevřené prostředí se mi zase více líbilo a více mi sedlo k tomu systému prozkoumávání prostředí! Tohle jsem NIKDY v životě nekritzoval a srovnával to na základě jiných vlastností. A na základě téhle skutečnosti nemůžeš říct, že ty dvě hry nemají spolu nic společného. Jde hlavně o to slovo "nic", což je dost pokrytecké tvrzení, když jsi záměrně ignoroval dva argumenty a přidal pouze ten jeden svůj jako by byl jediný správný.
Proti Prey nic nemám a je to zábavná hra, ale jen v určitých věcech mi nesedl, ale to neznamná, že neumím ocenit jeho kvality v jiných ohledech a otevřené prostředí spolu v kombinaci s prozkoumáváním je rozhodně zábavný v tomhle je zase lepší než Bioshock. Bohužel ta akce je tu ve větší míře a nelze ignorovat a měla být tudíž i zpracována lépe.
Prey jsem procházel skrz na skrz a vracel se a rozhodně nejde hrát tak lineárně a koridorově jako Bioshock, i když u prvních dvou dílů taky bylo otevřenější prostředí a spíše až Infinite tě táhl jedním tunelem.
A POZOR!!!!!!!!!!!!!! Tohle otevřené prostředí se mi zase více líbilo a více mi sedlo k tomu systému prozkoumávání prostředí! Tohle jsem NIKDY v životě nekritzoval a srovnával to na základě jiných vlastností. A na základě téhle skutečnosti nemůžeš říct, že ty dvě hry nemají spolu nic společného. Jde hlavně o to slovo "nic", což je dost pokrytecké tvrzení, když jsi záměrně ignoroval dva argumenty a přidal pouze ten jeden svůj jako by byl jediný správný.
Proti Prey nic nemám a je to zábavná hra, ale jen v určitých věcech mi nesedl, ale to neznamná, že neumím ocenit jeho kvality v jiných ohledech a otevřené prostředí spolu v kombinaci s prozkoumáváním je rozhodně zábavný v tomhle je zase lepší než Bioshock. Bohužel ta akce je tu ve větší míře a nelze ignorovat a měla být tudíž i zpracována lépe.
@Bodkin (28.02.2018 11:21): yes .. rešerše na zimní DLC do KCD probíhají v plném proudu.
@Charllize (28.02.2018 10:59): Klečím na rohu u kafé Imperial a pokouším se o přivýdělek.
@Bodkin (28.02.2018 10:53): pracujes venku? :)
@Shoggot (28.02.2018 09:55): Souhlasím s Shoggotem, který souhlasí s Nikdykde.
Venku opravu mrzne, btw.
Venku opravu mrzne, btw.
@CrocoRay (28.02.2018 10:46): s Bioshockem to nemá nic společnýho, ten je vlastně koridorová FPS, kde se fakt nemůžeš ztratit.
Prey je prostě jedno z (velice zdařilejch) pokračování System Shocku 2. Jestli to ale hraješ jako koridorovou FPS, tak je jasný, že se ti to nelíbí, protože to děláš špatně.
To je jako kdyby si někdo koupil Thiefa a pak se dožadoval refundu, protože to nejde projít s brokovnicí. A pak si všude stěžoval, že to není FPS s brokovnicí.
Já ty tvoje stížnosti pročítal a je to naprostý nesmysl, tobě vůbec nedocází co je to vůbec za hru.
Prey je prostě jedno z (velice zdařilejch) pokračování System Shocku 2. Jestli to ale hraješ jako koridorovou FPS, tak je jasný, že se ti to nelíbí, protože to děláš špatně.
To je jako kdyby si někdo koupil Thiefa a pak se dožadoval refundu, protože to nejde projít s brokovnicí. A pak si všude stěžoval, že to není FPS s brokovnicí.
Já ty tvoje stížnosti pročítal a je to naprostý nesmysl, tobě vůbec nedocází co je to vůbec za hru.
@Nikdykde (28.02.2018 09:50): Tak ten důraz na to určitě kladen je velmi hodně a to mě také na hře hodně bavilo a proto to přirovnávám k Bioshocku, kde jsem také prolezl všechny lokace a snažil se vše najít a byly za to bonusy. Proto také ty dvě hry dost přirovnávám, přičemž pak ještě ty zmíněné speciální schopnosti v kombinaci se střelnými zbraněmi, čímž už se dostávám k té kritice, že ta akční složka je tu ve velké míře a proto mohla být lepší a to i bez ohledu na to, že je tu větší důraz kladen právě na to prozkoumávání, které je hlavní tahač celé hry a proto je tu u mě i nadprůměrné hodnocení a 60 v mém případě není málo.
Co se týče bosse, tak tam byla ta obří bestie, terou šlo udolat výbuchem, ne? Já tam s ničím nebojoval nějak moc a bossy jsem tam snad ani neviděl. Jen pár odolnějších nepřátel.
@Chuck (28.02.2018 10:07): Tak ten seznam je kravina. Kdejaký trouba si tam může dát i normálnější lidi a nic to neznamená, takže spíše takový výsměch sobě samotnému :-) Ty jsi rozhodně mnohem rozumnější a normálnější člověk, který se nad tímhle nemusí pozastavovat.
Co se týče bosse, tak tam byla ta obří bestie, terou šlo udolat výbuchem, ne? Já tam s ničím nebojoval nějak moc a bossy jsem tam snad ani neviděl. Jen pár odolnějších nepřátel.
@Chuck (28.02.2018 10:07): Tak ten seznam je kravina. Kdejaký trouba si tam může dát i normálnější lidi a nic to neznamená, takže spíše takový výsměch sobě samotnému :-) Ty jsi rozhodně mnohem rozumnější a normálnější člověk, který se nad tímhle nemusí pozastavovat.
@CrocoRay (27.02.2018 23:43): Já myslím, že nejsou důležité důvody jako spíš fakt, že takový seznam vůbec vznikl a že se s ním jeho autor ještě drze pyšní.
@Nikdykde (28.02.2018 09:50): Souhlas.
Tam je důraz na zvědavost a zkoumání. Já jsem hned na začátku použil hornbach pištol na cestu na vyšší patro a on tam hned na začátku leží blueprint na neuromody... no jako je tam nějakej boss na odstřel, ale toho jsem prostě postupně udolal a nepřišlo mi, že by to byl lehký boj, ale ani že by mne nějak mrzel.
U toho vojáka a vojenských robotů na konci mi došlo docela rychle, že boj s nima je ztráta zdrojů/munice a po identifikování toho kde je, jsem ho šel okamžitě usadit – pak to není nijak dlouhé a ty hromady robotů jsou jen dočasní, prostě je to jen úkol co je třeba hned vyřešit, nic víc.
Podle mne je ta hra naopak udělaná geniálně.
U toho vojáka a vojenských robotů na konci mi došlo docela rychle, že boj s nima je ztráta zdrojů/munice a po identifikování toho kde je, jsem ho šel okamžitě usadit – pak to není nijak dlouhé a ty hromady robotů jsou jen dočasní, prostě je to jen úkol co je třeba hned vyřešit, nic víc.
Podle mne je ta hra naopak udělaná geniálně.
@SavageCZ (27.02.2018 23:54): Jo jo, ale to byla sranda :-)) Já už mám též skoro 30.
@CrocoRay (27.02.2018 23:43): Tak vopatrně s tím stářím a zmateností, jo?
Já spíše nechápu, proč tam je Chuck, který tu patří mezi nejrozumnější a nejklidnější lidi na databázi :-) Je fakt, že vzhledem ke stáří už někdy je z nějaké hry trochu zmatený, ale to je tak vše :-D Ale v pohodě týpek a starý kámoš, beztak proto tam je.
@Drolin (27.02.2018 13:03): Je to nesmazatelná tabulka! Muhehe.
Ale můžu se tam sám napsat, chceš-li!
Ale můžu se tam sám napsat, chceš-li!
@Gordon (27.02.2018 00:23): Tedy čekal jsem, že po takovém usmíření smažeš Croca z "Největší exoti na DH" :(
@CrocoRay (27.02.2018 00:22): Díky.
@Gordon (27.02.2018 00:20): No, dobře sory. Ale s tím urážením jsi to trochu nevystihl, když následující věta byla poměrně urážlivá :-) Necháme to být.
@CrocoRay (27.02.2018 00:18): "Promiň" by tě taky nezabilo. :)
@Gordon (27.02.2018 00:12): No, dobře. Možná se teď chováš trochu lépe, ale přesto se vyjadřuješ ke spoustě věcí. Nechme to být. Přiznávám, že na vině je dost i moje špatná nálada.
Ale jinak tvoje uvažování chápu, ale nelíbí se mi. Mi nic vysvětlovat nemusíš.
Ale jinak tvoje uvažování chápu, ale nelíbí se mi. Mi nic vysvětlovat nemusíš.
@CrocoRay (27.02.2018 00:09): Tak to upřesním i tobě, nevyjadřuji se tu úplně ke všemu jak Drolin tvrdí
Imho ten můj pidimozeček aspoň nemá tu aroganci tě opakovaně urážet, tak klídek. To že se ti všechno musí vysvětlovat doslovně a zdlouhavě, za to nemůžu. Pak ale taky není můj problém tvá nasranost z toho že nechápeš můj smysl vět a jejich konstrukt. Víš, já rád píšu k věci, nemám chuť se rozepisovat. (když to jde jedním slovem)
Imho ten můj pidimozeček aspoň nemá tu aroganci tě opakovaně urážet, tak klídek. To že se ti všechno musí vysvětlovat doslovně a zdlouhavě, za to nemůžu. Pak ale taky není můj problém tvá nasranost z toho že nechápeš můj smysl vět a jejich konstrukt. Víš, já rád píšu k věci, nemám chuť se rozepisovat. (když to jde jedním slovem)
@Drolin (26.02.2018 09:39): To co se týče toho místního šaška, tak máš pravdu. Na mě musel reagovat a na tebe ještě znovu reaguje stylem, že se k ničemu nevyjadřuje a přesto se vyjádří a odpoví ti a ani mu nedochází v tom jeho pidimozečku, že si to protiřečí, ale tak kašlat na to. Já moc nemám náladu se s ním hádat a celkově jsem nasraný, tak jsem vybuchnul kvůli kraviny, ale tak šlo hlavně i o jeho způsob vyjadřování :-)
Co se týče Prey, tak kvality zase celkem uznám, ale je tam spousta těch věcí, co by se mi líbily jinak a lépe. Uznávám, že jde i osobní vkus, ale třeba ta akce mohla být trochu propracovanější a dalo by se s ní více vyhrát. Takhle to bylo takové syrové nebo nevím, jak přesně to popsat.
Co se týče Prey, tak kvality zase celkem uznám, ale je tam spousta těch věcí, co by se mi líbily jinak a lépe. Uznávám, že jde i osobní vkus, ale třeba ta akce mohla být trochu propracovanější a dalo by se s ní více vyhrát. Takhle to bylo takové syrové nebo nevím, jak přesně to popsat.
@Nikdykde (26.02.2018 13:43): Je to tak, jsem tedy rád, že jsem třeba Thiefa II hrál poprvé před pár lety a SS v tomto desetiletí :). Kvalita se neztrácí s časem.
No je fakt, že akční stránka hry mě začala bavit až později. Na začátku mě to nebavilo. I atmosfra Prey na mě moc nefungovala. Na tom ale mělo hodně podíl prostředí.
Ono je to všechno víceméně na jedno brdo a je nesmysl si nalhávat, že není. Zajímavej setting, FPS, Vyprávění děje pozpátku, kdy přicházíte na to co se stalo. Audio logy, který maj na amosféru velkej dopad. V Prey se podle mě moc nepovedly. Nějakej RPG systém. A jo mě to vyhovuje. Tohle je to co mě baví. Každá z těch her má něco. Takhle pětně musím přiznat, že jsem u Prey ten pocit sterilnosti taky trochu měl. Podle mě to bylo proto, že jsem se ta neztotožnil s hrdinou. Možná je to trochu i tím, že já narozdíl od spousty ostatních preferuju nemluvné hrdiny.
Možná by stálo za to dát Prey znovu na nejtěžší obtížnost. Omezit boj a jet čistě stealth. Jenže nezabíjení asi jinde než v Thiefovi fungovat nebude. Já teď třeba hraju Deus Ex a ta hra s nezabíjením vůbec nepočítá. Ano pár Paoulovej hlášek ze začátku hry... V dialozích dokonce hra bere uspání šipkou jako kill. Nezabíjim jen proto, že nechci.
No už tu míchám hrušky s jablkama... :)
Ono je to všechno víceméně na jedno brdo a je nesmysl si nalhávat, že není. Zajímavej setting, FPS, Vyprávění děje pozpátku, kdy přicházíte na to co se stalo. Audio logy, který maj na amosféru velkej dopad. V Prey se podle mě moc nepovedly. Nějakej RPG systém. A jo mě to vyhovuje. Tohle je to co mě baví. Každá z těch her má něco. Takhle pětně musím přiznat, že jsem u Prey ten pocit sterilnosti taky trochu měl. Podle mě to bylo proto, že jsem se ta neztotožnil s hrdinou. Možná je to trochu i tím, že já narozdíl od spousty ostatních preferuju nemluvné hrdiny.
Možná by stálo za to dát Prey znovu na nejtěžší obtížnost. Omezit boj a jet čistě stealth. Jenže nezabíjení asi jinde než v Thiefovi fungovat nebude. Já teď třeba hraju Deus Ex a ta hra s nezabíjením vůbec nepočítá. Ano pár Paoulovej hlášek ze začátku hry... V dialozích dokonce hra bere uspání šipkou jako kill. Nezabíjim jen proto, že nechci.
No už tu míchám hrušky s jablkama... :)
@Nikdykde (26.02.2018 13:43): Nostalgie je svině no. Stačí se mrknout na TOP 10 her na DH. Z toho jen dvě jsou novějšího data a přitom herní průmysl neustále roste...
Jsem před nedávnem četl nějaké články k výročí vydání Fallout 3. Úplně to vynášeli do nebes, ta jsem si říkal, jak na lidi funguje neuvěřitelně nostalgie. Fallout 3 je zcela objektivně nejhorší díl. Přesto však ta nostalgie způsobuje neuvěřitelné věci.
@Nikdykde (26.02.2018 13:15): Zrovna konec SS2 i Prey (tedy až to finální, ne souboje) se mi zdají dobré :). Zvláště tedy ten u SS2.
Harvey je známý přestup, ale nijak to v mých očích nemění to, že se naučili (okoukali) postupy a místo aby je posunovali, tak spíše těží z konceptu roku 1994. Určitě, je to lepší jak akční BioShocky nebo Dead Space, ale i tak mně přišel Prey jako hra, které něco chybí a má proměnlivou kvalitu (to samé jako Dishonored). U původních SS 1, 2 a Thiefa to tak nebylo, tam bylo znát, že jejich režii měl pod palcem někdo lepší a pozornější k "pacingu" her.
Máš to jako u trenérů a jejich asistentů - když tým převezme asistent hlavního trenéra (třeba po pěti letech), tak to pak není to samé mužstvo a často to spíše sklouzává k napodobování toho již naučeného.
Harvey je známý přestup, ale nijak to v mých očích nemění to, že se naučili (okoukali) postupy a místo aby je posunovali, tak spíše těží z konceptu roku 1994. Určitě, je to lepší jak akční BioShocky nebo Dead Space, ale i tak mně přišel Prey jako hra, které něco chybí a má proměnlivou kvalitu (to samé jako Dishonored). U původních SS 1, 2 a Thiefa to tak nebylo, tam bylo znát, že jejich režii měl pod palcem někdo lepší a pozornější k "pacingu" her.
Máš to jako u trenérů a jejich asistentů - když tým převezme asistent hlavního trenéra (třeba po pěti letech), tak to pak není to samé mužstvo a často to spíše sklouzává k napodobování toho již naučeného.
Hlavní designéři jsou lidi co začínali na Deus Ex, dělali na dvojce a pak hodně z nich dělalo na Thief DS, což jde poznat i v tý akční složce a proč se to CrocoRayjovy hraje blbě jako akční hra. A zrovna i škola Warrena Spectora je na tom poznat na míle daleko. Jsou to lidi z jeho týmu.
@Drolin (26.02.2018 13:07): tak těžko je označovat za fanoušky. Jeden z nich, Harvey Smith – fanoušek? Je to chlap co dělal s Warrenem Spectorem Deus Ex :D
Udělali si System Shock 3 a proč ne? Nemaj práva na ten název, ale Bethesda hledala co dělat se značkou Prey, vždyť to už popisoval i Avellone. Tak se šlo a udělalo tohle.
Je to prostě normální další titul od týmu lidí, co už jsou fakt dlouho na trhu a dělali všechny tyhle tituly – jasně, jsou tam i mladší, ale tak to na věci nic nemění a je fakt hodně troufalé jim říkat "fanoušci". Fanouškovská hra – to se přece definuje zcela jinak.
Spíš bych chápal, kdybys tvrdil, že se ti nelíbil konec a že ho měli blbej už i SS2 a že za ty roky by to už mohli kriticky zhodnotit jako zbytěčné prodlužování herní doby, to bych chápal…
Udělali si System Shock 3 a proč ne? Nemaj práva na ten název, ale Bethesda hledala co dělat se značkou Prey, vždyť to už popisoval i Avellone. Tak se šlo a udělalo tohle.
Je to prostě normální další titul od týmu lidí, co už jsou fakt dlouho na trhu a dělali všechny tyhle tituly – jasně, jsou tam i mladší, ale tak to na věci nic nemění a je fakt hodně troufalé jim říkat "fanoušci". Fanouškovská hra – to se přece definuje zcela jinak.
Spíš bych chápal, kdybys tvrdil, že se ti nelíbil konec a že ho měli blbej už i SS2 a že za ty roky by to už mohli kriticky zhodnotit jako zbytěčné prodlužování herní doby, to bych chápal…