@
Charllize (26.10.2014 01:00): Můžeš obracet, co chceš, ale pravdu nemáš.
Za prvé jsem dokončil takřka vše, co ve hře lze a určitě jsem neskončil ve třetí kapitole. Ano, základem je střídání paradigmat, ale stejně je nejlepší utvořit skupiny: 3x sentinel, 3x medic, 3x synergist atd. + 1x commando a 2x medic pro udržení staggeru. A dohrát to mačkáním jednoho tlačítka jde, vyjma toho, že jsem vždy začínal kouzlením haste na celou skupinu.
To, že bossové mají větší množství HP by bylo v pořádku, pokud by to neznamenalo opakování té samé taktiky pořád dokola. Naházet buffy/debuffy, střádat stagger, počkat na bossův nejsilnější útok, přepnout na tří sentinely, heal a opakovat. Tahle taktika prostě platila na každého jednoho bosse ve hře. Snad vyjma dvou nepovinných.
Doom jako time limit byl použit pouze ve FFXII a FFXIII. Všude jinde se dalo nějakým způsobem přežít. A právě ona možnost udolání nepřátel po kousíčkách je ukázka nedomyšlenosti soubojového systému, který vyřešili pánové z SE právě časovým limitem. Dejme tomu, že u soubojů se summony to dává (příběhový) smysl. jenže Doom není zdaleka jen u nich.
"Hra je linearni do 11 kapitoly"
Takže vlastně "pouze" prvních 30 hodin.
" Pribeh je plny neznamych pojmu, stejne jako Jenova, Shinra nebo desitky pojmu z kterekoliv FF když ji clovek zacne hrat poprvé"
Tady zase nemáš pravdu. Co je Shinra se dozvíme velmi záhy. Jenova též. Podobně jako SEED ve FFVIII, Yevon v desítce a další. Pouze ve FFXIII k tomu potřebuješ kvanta textu v encyklopedii.
Moje kritika není tím, že jsem hru nepochopil, ale protože je prostě plná nepochopitelných rozhodnutí tvůrců.