@SavageCZ (08.03.2018 20:32): nebo též smuteční :DDD
Diskuze
@Flowerpot (10.03.2018 13:46): a co teda neco znamena? To by me zajimalo. Opak toho co si myslim ja? Lol
@Charllize (08.03.2018 22:22): Tak ľudia zas zvyknú stáť za kdejakou pičovinou, to nič neznamená.
@Jab (08.03.2018 22:16): odpoved skoro po dvou dnech neplati !
Ale za tim ze Bethesda je ve tvorbe open worldu mile pred CDPR si stojim :)
Ale za tim ze Bethesda je ve tvorbe open worldu mile pred CDPR si stojim :)
@Charllize (07.03.2018 14:31): Jestli bude Cyberpunk tak "dobrý" jako TES hry, tak se střelim do hlavy.
Btw otazníky ve Witcherovi mi přijdou ekvivalentní všem těm dungeonům a mohylám v TES světech. Mlátíš to zbytečně. Snažit se na téhle chybě třetího Witchera vyzdvihnout Skyrim je dost evidentní pokus utáhnout mě/nás na vařené nudli. ;)
Btw otazníky ve Witcherovi mi přijdou ekvivalentní všem těm dungeonům a mohylám v TES světech. Mlátíš to zbytečně. Snažit se na téhle chybě třetího Witchera vyzdvihnout Skyrim je dost evidentní pokus utáhnout mě/nás na vařené nudli. ;)
@KILLINGMACHINE (08.03.2018 18:54): Tryzna je slavnostní shromáždění k uctění zemřelých, šafrán je blizna krokusu užívaná jako koření, velmi ceněná, tudíž pokud je něčeho jako šafránu= je toho velmi málo.
@StriderCZ (07.03.2018 05:25): Jo stromy a tráva kývající se ve spartakiádním stylu je neuvěřitelná idiocie a vyloženě nechápu, kdo to pořád tlačí. Viděl jsem to i v té Vávrovině, kde jsem to tedy nečekal. Za tohle strhávám 20% (až tedy budu takovou hru hodnotitú :))
@KILLINGMACHINE (08.03.2018 18:54): otazniky nejsou vedlejsi ukoly.
@Charllize (07.03.2018 14:31): Souhlasím, vedlejší úkoly byly tryznou na 10 minut maximálně. Nijak tak nevybočovali z řady debilních vedlejších úkolů průměrných RPG, kterých je jak na louce šafránu.
@Jab (07.03.2018 14:24): neni pravda..
Mozna radiant ukoly ale ty s poi nemaji nic spolecneho. Poi tedy ekvivalent zaklinacskych otazniku ma skyrim na mnohem vyssi urovni. Viz treba shrine of azura coz je typicke poi a vede k pomerne obsahlemu a zajimavemu ukolu. Zaklinac ma kolobheh vybrani truhly a zabijeni topivcu na vsech poi co tam jsou. Des bes. Zajimavost a design sveta ma skyrim na mnohem vyssi urovni, w3 ho ma jen pekny ale nudny a je to fakt jen kulisa. Doufam ze na tom polaci zapracuji a cyberpunk bude v tomhle lepsi.
Mozna radiant ukoly ale ty s poi nemaji nic spolecneho. Poi tedy ekvivalent zaklinacskych otazniku ma skyrim na mnohem vyssi urovni. Viz treba shrine of azura coz je typicke poi a vede k pomerne obsahlemu a zajimavemu ukolu. Zaklinac ma kolobheh vybrani truhly a zabijeni topivcu na vsech poi co tam jsou. Des bes. Zajimavost a design sveta ma skyrim na mnohem vyssi urovni, w3 ho ma jen pekny ale nudny a je to fakt jen kulisa. Doufam ze na tom polaci zapracuji a cyberpunk bude v tomhle lepsi.
@Charllize (07.03.2018 14:22): Nepochopils zadání. Píšeme, že Witcher 3 má v těch otaznících stejnou filler činnost, jak Skyrim v těch svých vatových questech.
@AlieN (07.03.2018 14:18): ukazatel ukolu tam je. Jinak tam neni nic.Jen Ikony mist a mest. Ani npc nemaj nad hlavou vykricnik. POI nejsou taky nijak oznacene, pokud o nich hrac od nekoho neslysel atd. Otaznik tam neni ani jeden.
@Charllize (07.03.2018 14:16): Dobré ráno!
@Charllize (07.03.2018 14:16): tam se jim říká questy, ne? :)
@Jab (07.03.2018 06:36): ve skyrimu jsou otazniky? :)
@StriderCZ (07.03.2018 07:57): Viz Paní jezera, kde mě extrémně nebavily části se Ciri. Aspoň že poslední třetina měla koule.
Čtyřka byla v pohodě, spíš pětka se svým téměř tisíc stránkovým obsahem měla své nudnější chvíle. :)
Čtyřka byla v pohodě, spíš pětka se svým téměř tisíc stránkovým obsahem měla své nudnější chvíle. :)
@SilentWolf (07.03.2018 07:42): Je to podobné jako u knih... když autor úspěšné série neodolá a každý další díl má víc a víc stránek (u her: všeho 2x,3x,4x více). K tomuto tíhnou často ženské autorky knih, že jaksi zapomenou "proškrtávat" a děj ztrácí na spádu i dramatičnosti. Tímto syndromem trpí i Harry Potter- zejména čtvrtý díl.
Takže za mně má Zaklínač 95% (ještě jsem ho nedohrál) právě pro ten povzdech, že se autoři nedokázali držet hesla - méně je někdy více.
Takže za mně má Zaklínač 95% (ještě jsem ho nedohrál) právě pro ten povzdech, že se autoři nedokázali držet hesla - méně je někdy více.
@StriderCZ (07.03.2018 07:14): harampadi je zlo pritomne v 95% rpg. A hodne mi dokaze otravit gameplay. A u Witchera ho naprosto nechapu.
@Jab (07.03.2018 06:36): Jj, a právě pro tento balast hra u mně nezíská 100 %... Stejně jako pro neskutečný počet harampádí, neřku-li bordelu v inventáři (podobně jako ve Skyrimu)
@StriderCZ (07.03.2018 05:25): Ty otazníky jsou vždy bez výjimky kravina. Čili od Skyrimu není rozdíl.
@Arcee (07.03.2018 00:33): Mně tam nevadí kymácející se stromy, ale že se ty stromy neustále ohýbají ve větru- je to hrozně nepřirozené, a do očí bijící.
Další věc je, že se v přírodě prakticky nedá orientovat, že chybí orientační body hodné zapamatování. takové to- kouknu na mapu, řeknu si: na západě je vež, budu se jí držet po pravé straně a ...
@SilentWolf (06.03.2018 20:30): Ty zbytečné otazníky mně vysloveně serou: rád ve hrách prošmějdím každý koutek hry, splním každou misi a tady- nikdy dopředu nevím, zda se z "náhodného " objevu nevyklube zajímavý quest, nebo je to jen ikstá pí*ovina ....
V tomhle to měl Skyrim propracovanější - když už si chtěl plnit tyhle koko*iny, tak bylo hned jasné, který quest je donekonečna se generující záležitost (questy u hospodského).
Další věc je, že se v přírodě prakticky nedá orientovat, že chybí orientační body hodné zapamatování. takové to- kouknu na mapu, řeknu si: na západě je vež, budu se jí držet po pravé straně a ...
@SilentWolf (06.03.2018 20:30): Ty zbytečné otazníky mně vysloveně serou: rád ve hrách prošmějdím každý koutek hry, splním každou misi a tady- nikdy dopředu nevím, zda se z "náhodného " objevu nevyklube zajímavý quest, nebo je to jen ikstá pí*ovina ....
V tomhle to měl Skyrim propracovanější - když už si chtěl plnit tyhle koko*iny, tak bylo hned jasné, který quest je donekonečna se generující záležitost (questy u hospodského).
Sms od kamošky :D ten byl dobrej ..
Každýmu se hold nezavděčíš
@StriderCZ (06.03.2018 20:26): Zvykej si, kymácející se stromy a šumící řeky už teď ve velkých RPG většinou asi moc chybět nebudou :D
Každýmu se hold nezavděčíš
@StriderCZ (06.03.2018 20:26): Zvykej si, kymácející se stromy a šumící řeky už teď ve velkých RPG většinou asi moc chybět nebudou :D
@Jab (06.03.2018 21:54): ale houno. Jednou si te posadim za stul, zamicham si kavu, a budu ti vypravet o tom jak to je s hrami, az pak po par hodinach pujdes domu budes si pripadat jak Vladimir Remek po navratu z obezne drahy. Proste na internetu mi to prijde skoda byt zbytecne akuratni a presny, a nic me nenuti nad tim nejak extremne uvazovat, je to tady takova legrace..spis..nic co by clovek mel brat vazne, natoz tvorit nejake obhajoby:)
A uz si jdi lehnout, rano vstavas.)
A uz si jdi lehnout, rano vstavas.)
@Charllize (06.03.2018 21:49): Jj, tohle je tvoje pravidelná Bioware/Bethesda Čubačí obhajoba.
@SilentWolf (06.03.2018 21:40): Ok. ja fakt nemam naladu na tohle shromazdovani dukazu co jsem kdy kde rekl a nasledne pranyrovani. Proste si tamto skrtni, aby ti to nedelalo v hlave gulas, a zapis si to co jsem psal ted. Ja v tom zadnou zasadni spojitost nevidim a oboji se nevylucuje, ale sedet tady hodiny a vysvetlovat to fakt nechci.
@Jab (06.03.2018 21:29): Jindy meleš, že tyhle idiotské random "questy" třebas někoho baví a nedá se to tedy hodnotit.
To nevypada jako neco z 21:06..
@Jab (06.03.2018 21:29): Jindy meleš, že tyhle idiotské random "questy" třebas někoho baví a nedá se to tedy hodnotit.
To nevypada jako neco z 21:06..
@Charllize (06.03.2018 21:15): zvysil jsem tehdy hodnoceni Prey na 100% protoze se do me ten pribeh tak zakousl, ze me po nekolika mesicich nepustil. A napsal jsem to tam, abych navnadil potencialni novacky.
Tys napsal, ze nechapes tu potrebu obhajovat 100% jako by slo o neco duleziteho. Ze kdyz cloveka neco bavi, ma ji dat a ne ze k tomu musi najit nejake duvody nejprve. To byl ten kontext.
A ted to tvoje " pro ty co to berou vazne." Ale pritom ty se tady opiras do stovek a vadi ti.. :-D tak to uz je trochu usmevne. Beres nas vsechny obecne jako jednoho cloveka a neberes v potaz - ze ja treba neresim chyby v Bethesda hrach a uz vubec ne nejaka hodnoceni her. Me zaujala forma toho komentare. Nic vic. :-D ale jelikoz jsi nekolikrat uznal, ze rad trollis tak to nastesti moc vazne neberu. Ale konzistenci v nazorech nemas.
Tys napsal, ze nechapes tu potrebu obhajovat 100% jako by slo o neco duleziteho. Ze kdyz cloveka neco bavi, ma ji dat a ne ze k tomu musi najit nejake duvody nejprve. To byl ten kontext.
A ted to tvoje " pro ty co to berou vazne." Ale pritom ty se tady opiras do stovek a vadi ti.. :-D tak to uz je trochu usmevne. Beres nas vsechny obecne jako jednoho cloveka a neberes v potaz - ze ja treba neresim chyby v Bethesda hrach a uz vubec ne nejaka hodnoceni her. Me zaujala forma toho komentare. Nic vic. :-D ale jelikoz jsi nekolikrat uznal, ze rad trollis tak to nastesti moc vazne neberu. Ale konzistenci v nazorech nemas.
@Charllize (06.03.2018 21:15): Reagoval jsem na tvůj post z 21:06, to ještě udržím. Tohle není Memento.
@SilentWolf (06.03.2018 21:06): panbuvi v jakem kontextu jsem to myslel a na co jsem reagoval. A me to jedno je, pisu to pro vas co to berete vazne :) navic jsem psal ze kdyz hra bavi, a nerozvedl jsem to, az ted..
@Jab (06.03.2018 21:13): jo, vsak ja mluvim obecne, tech stovek tam je jak maku...
To mate nekde napsany v notesu co jsem kde napsal nebo co? :)
@Jab (06.03.2018 21:13): jo, vsak ja mluvim obecne, tech stovek tam je jak maku...
To mate nekde napsany v notesu co jsem kde napsal nebo co? :)
@Charllize (06.03.2018 21:06): Viděls moje hodnocení a můj komentář?
@Jab (06.03.2018 20:58): neni to spisovatel, nemusi davat smysl.
@Charllize (06.03.2018 21:06): je blbost si objajovat 100% hodnoceni. Pokud me hra bavi tak proc ne - to jsou tvoje slova. U Prey. Ze se s temi 100% zbytecne moc nadela. Psal jsi to ty sam.
Ta tva potreba se furt dohadovat zpusobuje takove veci.. :/ :/
@Charllize (06.03.2018 21:06): je blbost si objajovat 100% hodnoceni. Pokud me hra bavi tak proc ne - to jsou tvoje slova. U Prey. Ze se s temi 100% zbytecne moc nadela. Psal jsi to ty sam.
Ta tva potreba se furt dohadovat zpusobuje takove veci.. :/ :/
@Jab (06.03.2018 20:58): tak dokonala hra by to mela mit v poradku tyhle veci ne ? A ne ze dam stovku s tim ze pulku gameplaye ignoruju. Ja davam stovky hram kde jsem hral vsechno a bavilo me to..
@Charllize (06.03.2018 20:54): Ty si fakt vtipnej. Jindy meleš, že tyhle idiotské random "questy" třebas někoho baví a nedá se to tedy hodnotit. A když si potřebuješ vybít svojí Bethesda frustraci, tak najednou tu sílu najdeš.
@Charllize (06.03.2018 20:54): tak kdyz uz je neco GOTY, tak to semtam to kilčo dostane. S tim se musime naucit zit.
@SilentWolf (06.03.2018 20:44): jo je to zoufalost, ale stovky litaj...
@Charllize (06.03.2018 20:34): kazdy ale nema tu poruchu, ze musi vyzobávat vše. Nikdy by me nenapadlo resit nejaka pirka v Assassinovi. A zahrnovat je do hodnoceni.
@SilentWolf (06.03.2018 20:30): tim ze neco ignorujes to existovat neprestane, spisovateli:)
@StriderCZ (06.03.2018 20:26): +1
@StriderCZ (06.03.2018 20:26): +1
@StriderCZ (06.03.2018 20:26): to jde ale ignorovat. Urcite to neni napln hry. :-D vedlejsaky, ty jsou. A ty jsou skvele napsane.
Kdyby bylo nutne vyzobavat otazniky, tak by slo hodnoceni o dost niz.
Kdyby bylo nutne vyzobavat otazniky, tak by slo hodnoceni o dost niz.
@Arcee (06.03.2018 19:57): Myslíš ty opakující se místa zájmu ( otazníky i minimapu jsem v rámci zachování zdravého rozumu vypl) kde je zakopaný poklad plný harampádí.... A pak prakticky nezapamatovatelná příroda- opakující se lesy, stále se kymácející se stromy ve větru... Prostě mám rád rozsáhlá RPG, kde ale i poslepu jsem schopen dojít zjednoho města do druhého. Já design venkovní přírody hodnotím jako nedobrý architektonický design.
@Arcee (06.03.2018 19:57): Co je presne to lip napsany? Ses scenarista ci spisovatel ze to muzes posoudit? Proste se ti to jen libilo, ale to muze smska od kamosky taky...
Vážně chlapci? Ta hra měla i nejstupidnější vedlejší úkoly víc promyšlený a líp napsaný, než většina ostatních AAA titulů :D
@StriderCZ (06.03.2018 08:21): Já souhlasím, jak říkám 4 první hodiny luxus a 4 poslední epic. zbytek byl už slabší, více mě bavilo exploitovat hru skrze nekonečně se reainkarnujícího vlkodlaka :D([loop]zabil jsi ho lootnul, odešel, přišel, cut scéna, zabil jsi ho, lootnul, odešel, přišel[/loop]
Ty stovky procent tady jsou fakt k smíchu. Holt hra s nejlepším hodnocením na webu musí být dostatečně populární a podbízivá.
@KILLINGMACHINE (05.03.2018 20:13): Mně na Zaklínači vysloveně vadí taková ta herní vata...
I když celkově to není špatná hra, tak tlak na rozsáhlost hry je vysloveně na škodu...
I když celkově to není špatná hra, tak tlak na rozsáhlost hry je vysloveně na škodu...
@KILLINGMACHINE (05.03.2018 20:13): Hodnocení u pc 45% na konzolích 55% to si to hrál na třech platformách najednou?
Vidím, že je tu tolik komentářů jak na louce šafránu.
A stovky vylitly jak certik z krabicky, slusna prace :)
PS: ale ten safran nedomyslel...
PS: ale ten safran nedomyslel...