@mvp23 (21.11.2018 00:44): Odkedy sa rozpadli izotopy cézia, už to nie je zóna ale ukrajinská riviéra..
Diskuze
@mvp23 (21.11.2018 00:44): za $110 na den to je strasne predrazeny ... resil jsem to s dalsima lidma, co tam jeli po nas protoze jsem jim o tom vypravel ... jeli tam `na blind' s tim, ze tam si na miste domluvi pruvodce .. backreport znel, ze neni nic snazsiho pac to je mistni atrakce ze ktery zije turismus v cely oblasti ... muzes si objednat dopredu po netu vosklivou stetku v bangkoku za $500 dolaru na noc a nebo se muzes sebrat a do toho bangkoku doletet `na blind' a vybrat si krasnou stetku dle chuti za $100 (to je jen prirovnani samozrejme ...)
ps. tech $120 co nas to stalo ve 2011 bylo na oba dny ;) vc. prespani
pps. stoji to za to .. pokud jsi hral stalkera, tak si to uzijes ...
ps. tech $120 co nas to stalo ve 2011 bylo na oba dny ;) vc. prespani
pps. stoji to za to .. pokud jsi hral stalkera, tak si to uzijes ...
@ntz (20.11.2018 22:34): tak to se ti stejně nakonec vrátí z prodeje artefaktů.
@John Mirra (13.08.2018 18:30): Jak píše ntz - není to nic těžkého. V dnešní době už celkem hojně využíváná tour. Do Kyjeva se dá letět i za 3-4000 Kč a odtud je možno využít některou z agentur. Je to jen 140 km daleko. V létě za jednodenní prohlídku jsme platili asi 110 dolarů, což je takový střed. Může být tak o 30 dolarů dražší, nebo naopak levnější. Osobně mě nejvíc zaujal satelit Duga a samotný sarkofág.
@John Mirra (13.08.2018 18:30): neni nic jednodussiho ... zadej `chernobyl tour' (bohuzel umim jen anglicky a nemecky, treba bys' byl uspesnejsi s jinejma jazykama pokud umis) do vyhledavace vydej se tam ... byl jsem tam v roce 2011, stalo to relativne par korun ... tenkrat stala 2 denni tour vc. prespani v Chernobylu (tzn. v zone) asi $120 na osobu a meli jsme to fakt predrazeny (samozrejme cesta nebyla v ceste) ..
zkusil jsem zaguglit .. prvni hit ukazal https://www.chernobylwel.com/ .. tzn predrazeny je to o 100% ;)
zkusil jsem zaguglit .. prvni hit ukazal https://www.chernobylwel.com/ .. tzn predrazeny je to o 100% ;)
@Charllize (20.11.2018 21:10): Nie je obviniť Toda z pokročilého Katolíctva kontraproduktívne?
@valcik (20.11.2018 20:55): na teba raz Todd vyskoci z hajzla a pohryze ta do guli !!
@Malignus (13.07.2018 20:07): Onedlho tam asi nájdeme aj Todda Howarda ako talking head od ruských modderov. Ešte dobre, že vo F2 sa dajú NPC vraždiť na tisíc spôsobov! https://orig00.deviantart.net/3427/f/201 ... d888guns-dcpsd24.gif
@Truhlyk (13.07.2018 17:13): Já hrál verzi ze Score a rádio jsem v Klamathu vždy našel. A to jsem ani nevěděl, že ho budu potřebovat, tak jsem ho prodal. :-D
@Truhlyk (13.07.2018 17:13): taky doporucuju koupi fallout na GOGu a mit nainstalovane vsechny patche vcetne neoficialniho killapova patche kterej proste odstranuje ze hry praktycky vsechny chyby ... jakou mas verzi ?
@Truhlyk (13.07.2018 17:13): truhliku, fo2 proste neni hra, co te vede se sipkou za rucicku ... :D
prave tohle na falloutu vsichni tak milujem ... googl urcite mas a pokud mas nejakej zasek, tak muzes zaguglit a najit jeden z mnoha desitek navodu, co jsou na netu k dispozici .. ja osobne ti spise doporucuju, aby ses snazil to vyresit bez gugleni ...
prave tohle na falloutu vsichni tak milujem ... googl urcite mas a pokud mas nejakej zasek, tak muzes zaguglit a najit jeden z mnoha desitek navodu, co jsou na netu k dispozici .. ja osobne ti spise doporucuju, aby ses snazil to vyresit bez gugleni ...
Prosím vás nemůžu udělat ani jeden qeuest začíná to klamanthem tam kde by mnělo bit rádio tam není nic a potom to pokračuje, dal.
Potřeboval bych poradit zmizli mi věci, co sem měl gecku a teď nevím, jak to udělám.
@John Mirra (09.04.2018 13:01): Potešilo :-)
Inak - pred mnohými rokmi som si kládol otázku, ako ich vôbec napadol názov tej zbrane. Vylučovacou metódou a vzhľadom na to, že tá zbraň je kurva overpowered som prišiel k záveru, že Interplay musel mať vo svojom vývojárskom tíme nejakého Slováka, pretože ak má hráč postavu so špecializáciou na ťažké zbrane alebo má v parte supermutanta Marcusa a rozhodne sa tú zbraň použiť v boji, tak vás všetci nepratelia (možno až na vojakov Enklávy, alienov a záverečného bossa) môžu po prvom ťahu tak akurát :-)
Až neskôr po rokoch som cez Fallout Wiki zistil, že to pomenovali po nejakej diere v Texase...
Inak - pred mnohými rokmi som si kládol otázku, ako ich vôbec napadol názov tej zbrane. Vylučovacou metódou a vzhľadom na to, že tá zbraň je kurva overpowered som prišiel k záveru, že Interplay musel mať vo svojom vývojárskom tíme nejakého Slováka, pretože ak má hráč postavu so špecializáciou na ťažké zbrane alebo má v parte supermutanta Marcusa a rozhodne sa tú zbraň použiť v boji, tak vás všetci nepratelia (možno až na vojakov Enklávy, alienov a záverečného bossa) môžu po prvom ťahu tak akurát :-)
Až neskôr po rokoch som cez Fallout Wiki zistil, že to pomenovali po nejakej diere v Texase...
Bozar :)
Brahminane by to meli spustit po vlastni ose a on uz by se nekdo pridal :)
Dvaja záujemci o prekladanie sa už na brahmíne mihli, ale po chvíli sa odmlčali a zmizli v pustine..
Hele preklad Fallout of Nevada do cz asi nikdy nebude co? :)
@pipboy (12.03.2018 00:18): LOL, chtel jsem fakt napsat kdyz jsem se ptal (do zavorky) `krome diabla' :D
@mazar1234 (12.03.2018 00:27): jasně, má to asi víc mechanismů, než by muselo a interface je meh, ale já měl obdobné problémy s těma JÓ hrama, takže... asi tak.
@pipboy (12.03.2018 00:18): Ja ti neviem, ten Underrail som prešiel na jeden záťah cca do polovice a už som sa k tomu nedokázal vrátiť. Má to dosť opruzných mechaník.
@Bragi (12.03.2018 00:17): JÓ + JÓ + @Bragi (12.03.2018 00:23): JÓ, byť teda AOD som trestuhodne zanedbal aj keď som tam cca 2 hodiny nahral. Každopádne sa hanbím.
@Bragi (12.03.2018 00:17): JÓ + JÓ + @Bragi (12.03.2018 00:23): JÓ, byť teda AOD som trestuhodne zanedbal aj keď som tam cca 2 hodiny nahral. Každopádne sa hanbím.
@ntz (12.03.2018 00:11): A pridal by som aj The Age of Decadence
@mazar1234 (11.03.2018 23:47): rekl bych, ze z tech starejch kusu je par hodne dobrejch rpg, zvlastni je, ze ty nove jsou vesmes pro kocku ... skoda ze se nejede ten styl s tou izometrickou kamerou, jinak ad. rpg. asi jedno z nej rpg je `planecape torment' a v podstate i `jagged alliance 2' by se dala pocitat mezi rpg ...
pokud te napada jeste neco s izometrickym pohledem co stoji za to, tak sem s tim ...
pokud te napada jeste neco s izometrickym pohledem co stoji za to, tak sem s tim ...
@lseling (11.03.2018 22:50): Hmm, urob to, lepších RPG existuje tak okolo 0, rovnako dobré sú, ale lepšie..... asi nie.
@lseling (11.03.2018 22:50): jezismaria :), diky
@ntz (komentář): Skvělý koment, dávám dvacátý plus :)
Já RPG nehraju, ale po takovým komentáři bych si to snad i zahrál. Někde to asi mám na starým Score DVD.
Já RPG nehraju, ale po takovým komentáři bych si to snad i zahrál. Někde to asi mám na starým Score DVD.
@Tulareanus (11.03.2018 13:34): Veru, ja som chvíľu pred tým ako sa mi dostal do rúk FT hrával Star Trek away team, ktorý má zo začiatku veľmi bavil, ale strašne rýchlo ma onudil a prestal som ho hrať. Tactics u mňa skončil ešte rýchlejšie.
@90210 (11.03.2018 10:34): Bez individuálnej postavy, ktorej charakter si mohol budovať, ako a aj svoj role-play a samotárske objavovanie nových ľudských osídlení, bol Fallout Tactics po tejto stránke dosť sterilný. Taktické boje to malo, ale to bol len jeden a nie najdôležitejší aspekt, ktorý robil Fallout Falloutom.
@90210 (11.03.2018 10:34): feeling rozhodně neměla - měla jen původní grafiku. Hodně posunula celé vyznění světa a BoS jako jiskra naděje pro budoucnost, jsou tu spíš takoví fašounci nebo aspoň takhle si to pamatuju.
Se divim, ze malokdo zminuje Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, pritom to byla super hra, ktera mela feel puvodnich Falloutu.
@ntz (komentář): nezbývá než souhlasit! +1
@ntz (komentář): První odstavec mi připomněl ty starý krutý časy, kdy jsem po oznámení prodeje značky Fallout Bethesdě takhle pořvával na barikadach proti takovym svinstvu nekolik let. Dik :D
@marwel (24.09.2017 03:23): Heh. Já mám odjakživa zafixováno, že Těžká ruka snižuje šanci na kritický zásah, protože to takhle kdysi přeložili a mně nikdy moc nenapadlo to zkoumat v originále :D
"You swing harder, not better. Your attacks are very brutal, but lack finesse. You rarely cause a good critical hit, but you always do more melee damage.” Ale je to tak.
Člověk se každý den dozví něco nového... :)
Tak to příště zkusím ten perk Finesse, pokud se teda fakt vztahuje i na boj beze zbraně.
"You swing harder, not better. Your attacks are very brutal, but lack finesse. You rarely cause a good critical hit, but you always do more melee damage.” Ale je to tak.
Člověk se každý den dozví něco nového... :)
Tak to příště zkusím ten perk Finesse, pokud se teda fakt vztahuje i na boj beze zbraně.
@John Mirra (23.09.2017 18:57): No ten crowd control je prave to odrazeni nepratel. Hodi se kdyz jsi obkliceny nekolika neprateli kteri utoci na blizko.
Tezka ruka nesnizuje sanci na kriticky zasah, ale jak velky ten kriticky zasah je. V pripade kritickeho zasahu se voli nahodne cislo od 1 do 100. Cim vyssi cislo, tim lepsi kriticky zasah. Pri zasahu do oci a hodu 1-20 je zraneni zdvojnasobeno a nepritel hazi proti Stesti+4 jinak je oslepen. V pripade hodu 90-100 je zraneni 4x, nepritel je oslepen a knockoutovan bez sance na zachranu a utok ignoruje zbroj. Tezka ruka snizuje o 30 tyto hody, tedy je mozne hodit od 1 do 70. Dle meho dost drahe za ty ctyri body zraneni navic v boji na blizko. S perkem lepsi kriticke se zase tyto hody o 20 zvysuji, tedy na 21-120 (nebo mozna na 1-120). Utoky do oci, hlavy a tela s hodem nad 100 znamenaji okamzitou smrt. Takze must-have perk :). Pokud vas ty cisla a efekty zajimaji, tak tady a tady.
Sance na kriticky zasah je zvysena o to, o kolik je danou cast tela tezsi zasahnout nez torzo nepritele. Napriklad do oci je sance na zasah snizena o 60%, sance na kriticky zasah naopak o 60% zvysena. Tedy pri stesti 5 to dava sanci pri utoku do oci 65% na kriticky zasah. Nekde jsem ale videl, ze to zkouseli v praxi a sance na kriticky zasah byla jeste o nejakych 5% vyssi, tedy kolem 70%.
Tezka ruka nesnizuje sanci na kriticky zasah, ale jak velky ten kriticky zasah je. V pripade kritickeho zasahu se voli nahodne cislo od 1 do 100. Cim vyssi cislo, tim lepsi kriticky zasah. Pri zasahu do oci a hodu 1-20 je zraneni zdvojnasobeno a nepritel hazi proti Stesti+4 jinak je oslepen. V pripade hodu 90-100 je zraneni 4x, nepritel je oslepen a knockoutovan bez sance na zachranu a utok ignoruje zbroj. Tezka ruka snizuje o 30 tyto hody, tedy je mozne hodit od 1 do 70. Dle meho dost drahe za ty ctyri body zraneni navic v boji na blizko. S perkem lepsi kriticke se zase tyto hody o 20 zvysuji, tedy na 21-120 (nebo mozna na 1-120). Utoky do oci, hlavy a tela s hodem nad 100 znamenaji okamzitou smrt. Takze must-have perk :). Pokud vas ty cisla a efekty zajimaji, tak tady a tady.
Sance na kriticky zasah je zvysena o to, o kolik je danou cast tela tezsi zasahnout nez torzo nepritele. Napriklad do oci je sance na zasah snizena o 60%, sance na kriticky zasah naopak o 60% zvysena. Tedy pri stesti 5 to dava sanci pri utoku do oci 65% na kriticky zasah. Nekde jsem ale videl, ze to zkouseli v praxi a sance na kriticky zasah byla jeste o nejakych 5% vyssi, tedy kolem 70%.
@mazar1234 (23.09.2017 22:49): Aha, tak to jo... :-D A není to nakonec Sodoko? ;-) :-D
@Malignus (23.09.2017 22:35): Jo, to jsem ti jen říkal že je to Sadako :-D
@mazar1234 (23.09.2017 22:04): Já nejsem žádnej low-level redaktor Score...! :-D
@Malignus (23.09.2017 21:24): To pouzival ten low-level redaktor Score :-D
@John Mirra (23.09.2017 18:57): -30% na Critical by som nebral, pac jeden critical hit je viac ako 3-4 regulerne hity. Viem ze s tymTraitom (Finesse??) som daval s Gaussovkou bezne criticaly za cca 220.
@John Mirra (23.09.2017 18:57): -30% na Critical by som nebral, pac jeden critical hit je viac ako 3-4 regulerne hity. Viem ze s tymTraitom (Finesse??) som daval s Gaussovkou bezne criticaly za cca 220.
@Sadako (23.09.2017 20:52): Inventorář! :-D
@Malignus (23.09.2017 18:22): Je to inventář, ne invetorář! Inventář!
@Tommywise (23.09.2017 20:00): Tak se zas pak pro auto vrátíš až je nabereš.
@Shoggot (23.09.2017 19:47): no jo ale mam jen jeden mikro clanek do auta, tak budu muset pecha co
@Tommywise (23.09.2017 19:14): Ono to má naprosto lineární pathfinding, takže se často stává, že v těhle místech auto narazí na pobřeží, takže se zastaví. Postupným klikáním to člověk objede.
tak deje se me to jen mezi San Franciskem a navarrem kam mam namireno,kdyz chci jet dolu tak to s problemy jde a kdyz se pak dostanu dal na vychod tak uz muzu normalne jezdit po mape kam chci ale nemuzu se dostat z toho bodu kde sem natankoval mezi SF a Navarrem do Navarra, nechapu
@Mirus (23.09.2017 18:40): Tak perk akční hoch (přidává jeden akční bod) asi znáš :) Můžeš ho mít dvakrát. Perk bonus hand to hand attacs snižuje cenu akčních bodů pro boj na blízko o jeden (podobně jako perk bonus kadence). Takže pak fakt není problém mít 5-6 útoků za kolo.
Energopěst dává velký poškození, chladné zbraně jsou dobré na skupiny nepřátel (i když já je nikdy nepoužíval, protože mě nebavilo ty odletující nepřátele pořád dobíhat... ale na to je zas dobrý perk bonus pohybu).
Perk na větší poškození ti dává jenom 2 body do zranění a počáteční rys (trait) Těžká ruka ti zase sníží o 30% šanci na kritický zásah :)
Já to většinou jel právě na ty kritický zásahy, trochu větší štěstí, pak perky na častější a lepší kritické zásahy... pak není problém nepřátele omráčit/zabít hned v prvním kole.
Box v New Renu nebo kung-fu zápas v San Francisku jsou pak hrozně zábavný :)
EDIT: Jo a ještě je tam ten perk, který ti přidá jednu dvanáctinu z dovednosti beze zbraně do tvé třídy zbroje... tzn. 120 bodů v boji beze zbraně = automaticky +10 k třídě zbroje. Navíc při čekání pak přidá jeden akční bod dvě třídy zbroje, což není tak super, ale taky se to hodí.
Hrome, mám chuť si to zas zahrát :D
Energopěst dává velký poškození, chladné zbraně jsou dobré na skupiny nepřátel (i když já je nikdy nepoužíval, protože mě nebavilo ty odletující nepřátele pořád dobíhat... ale na to je zas dobrý perk bonus pohybu).
Perk na větší poškození ti dává jenom 2 body do zranění a počáteční rys (trait) Těžká ruka ti zase sníží o 30% šanci na kritický zásah :)
Já to většinou jel právě na ty kritický zásahy, trochu větší štěstí, pak perky na častější a lepší kritické zásahy... pak není problém nepřátele omráčit/zabít hned v prvním kole.
Box v New Renu nebo kung-fu zápas v San Francisku jsou pak hrozně zábavný :)
EDIT: Jo a ještě je tam ten perk, který ti přidá jednu dvanáctinu z dovednosti beze zbraně do tvé třídy zbroje... tzn. 120 bodů v boji beze zbraně = automaticky +10 k třídě zbroje. Navíc při čekání pak přidá jeden akční bod dvě třídy zbroje, což není tak super, ale taky se to hodí.
Hrome, mám chuť si to zas zahrát :D
@Malignus (23.09.2017 18:22): jo dik, natankoval sem ale porad me nejde odjet, kdyz klikam kamkoli na mape tak se posunu jen kousek nebo vubec. Kdyz kliknu na misto kam chci jet,tak stojim ale jen se posune cas po kazdem kliknuti :(
@marwel (23.09.2017 00:41): Když to anglický povídání, napíšeš česky, tak to rozehraju :D