@Guldy (13.03.2018 20:46): uvadel jsem priklad kdyz je soucast ukolu a proc to v te chvili vypada ze se ztratil, jestli si nejakej s nim mel rozdelanej , pokud nemel tak nevim, pisu jen co se mi stalo a jak to bylo. Taky existuje terminal kterej kdyz postavis tak ukazuje pozice vsech partaku na mape, kde konkretne jsou.
Diskuze
@Charllize (13.03.2018 20:15): Hele, uz jsem jednou napsal, ze jsem se na nej prikazem portnul a objevil jsem se na prazdny boude, takze to "hned se zase vyda zpatky k tomu ukolu" si mam jako ve fantazii namluvit jo? :)
@Guldy (13.03.2018 19:57): Nevim jestli sem to uz nepsal. Ale pes/npc pokud je soucast nejakyho ukolu a ty treba ten ukol v polovine prerusis a delas x hodin neco jinyho tak on se porad chova podle toho ukolu. To znamena ze ceka na miste ukolu pripadne je nekde na ceste k tomu ukolu. V tyhle chvili s nim neudelas nic, i kdyz ho treba najdes a posles domu tak to sice udela ale hned se zase vyda zpatky k tomu ukolu. Ja mel zeryka takhle ztracenyho taky, nakonec se ukazalo ze ceka na miste urceni, jakmile sem ten ukol dokoncil, vratil se do boudy:)
Pouzival jsem jako kompaniona psa, kterymu jsem dal nejaky dulezity soucastky a narazil na Piper, tak jsem si ji na chvili vzal a psa poslal do sanctuary hills. Samozrejme v zadny boude neni a nikde ho nemuzu najit, tak jsem zacal patrat na netu a k nicemu uzitecnymu nedosel. Ze zvedavosti pouzil nejakej command na port na toho psa a samozrejme jsem se objevil na boude za barakem, ale on tam neni. Tak to je docela fail. Myslel jsem si, ze je na chvili deaktivovanej a pozdeji se ukaze, ale neni k tomu zadnej duvod a podle internetu ma byt v boude.
edit:
Na konec teda pomohlo:
- prid 0001D162
- player.moveto 0001D162
edit:
Na konec teda pomohlo:
- prid 0001D162
- player.moveto 0001D162
@Korbitch (06.03.2018 19:30): myslím, že dokonce ne hned jak přiletí. Odemklo se to snad po nějakém questo pro Bratrstvo. Každopádně určitě až "po příletu":).
Kdy můžu začít používat dílnu na letišti? Až přiletí bratrstvo? Tady je totiž ideální místo na arénu...
@Nikdykde (01.03.2018 17:47): dělám to samé. S fasttravel by mi to nepřišlo tak "immersive" jak říkají youtubeři:). Vyjímečně ho použiju, když si nainstaluju mod a chci ho rychle vyzoušet. Jinak jediný co používám je Vertibird.
@Terien (02.03.2018 14:46): ja se taky nudim v praci. Dost casto se s wolfem chytnem prave v teto dobe:)
Jinak byt slecinka a hrat si hru jak chces se nevylucuje::)a klidek vetsinou s tvyma nazorama souhlasim :)
Jinak byt slecinka a hrat si hru jak chces se nevylucuje::)a klidek vetsinou s tvyma nazorama souhlasim :)
@Terien (02.03.2018 14:46): Víš jak, nuda v práci je zlo - a víš kolik času člověk zabije, než na telefonu vyťuká ty příspěvky? Ale neboj, ona nešťastná situace mi za měsíc skončí. No a proto si to tu ještě v tom březnu musím užít. :D
jůů tady to zas žilo :D
ty vaše potřeby hádat se o kraviny mě fascinují
@Charllize (02.03.2018 12:18):
hele psals ať si každej hraje jak chce a zase chrlíš hlášky na lidi co nechtějí survival že to slečinky a tak :)
mě to přijde prostě nesmysl, pro mě za mě klidně si můžeš zlomit zápěstí a hrát se zlomenou rukou a nebo se pověsit hlavou dolů a hrát takhle abys měl pořádnej challenge.. ale přestaň osočovat ostatní ze slabošství
fallout 4 jsem hrál jako simulátor stavění vesnic v postapokalypticým světě, příběh mě byl ukradenej, proto jsem splnil jen vedlejší q a dokončovat hru jsem neměl nejmenší zájem
atmosféra si mi velmi líbí, raději budu střílet plazmovou puškou mutanty než někde mávat mečem. To už mě dnes moc nebaví. Takže raději ta puška než stárnoucí polský geroj či Jindra z Horní dolní.
Zabíjení mečem je vůbec moc zromantizovaný, ten zápach proseklého žaludku, záseky v lebkách, vytékávájící mozkomíšní mok...křik obětí, svíjejících s v bolestech... :D ošklivá záležitost
@SilentWolf (02.03.2018 12:27): mě zas baví být ve hře nejvyšší vůdce :)
jen NPC alespoň třeba po zalidnění Sanctuary mohli alespoň něco opravit sami, ne jen dřepět na prdeli a čekat na Godota.
Jasně hraju kvůli lootu, zabíjení stalé silnějších nepřátel...proto takový Diablo (když vemu všechny 3 díly) hraju už 17 let
tak jasně že to omrzí, V diablu 3 to dělám tak, že hraju jen když je sozóna...to začínáš od 0, vždy si vemu jinej char, hraju dokud mě to baví...a odejdu pak zas do hry přijdu až bude zas nová sezóna :D
takovej Bitcher 3 ten mě přestal bavi po 200 hodinách když jsem zjistil že moje postava nemá jak vylepšit :( už jsem měl 7 nevyužitejch skill pointů a nebylo kam s nima. Tak jsem jsem přešel zas do D3 do 12 sezóny. :D z mýho pohledu je proto Diablo 3 lepší a znovuhratelnější hra než zaklínač, ale radši jsem to ještě tu nepsal abych nebyl ukamenován :D
ty vaše potřeby hádat se o kraviny mě fascinují
@Charllize (02.03.2018 12:18):
hele psals ať si každej hraje jak chce a zase chrlíš hlášky na lidi co nechtějí survival že to slečinky a tak :)
mě to přijde prostě nesmysl, pro mě za mě klidně si můžeš zlomit zápěstí a hrát se zlomenou rukou a nebo se pověsit hlavou dolů a hrát takhle abys měl pořádnej challenge.. ale přestaň osočovat ostatní ze slabošství
fallout 4 jsem hrál jako simulátor stavění vesnic v postapokalypticým světě, příběh mě byl ukradenej, proto jsem splnil jen vedlejší q a dokončovat hru jsem neměl nejmenší zájem
atmosféra si mi velmi líbí, raději budu střílet plazmovou puškou mutanty než někde mávat mečem. To už mě dnes moc nebaví. Takže raději ta puška než stárnoucí polský geroj či Jindra z Horní dolní.
Zabíjení mečem je vůbec moc zromantizovaný, ten zápach proseklého žaludku, záseky v lebkách, vytékávájící mozkomíšní mok...křik obětí, svíjejících s v bolestech... :D ošklivá záležitost
@SilentWolf (02.03.2018 12:27): mě zas baví být ve hře nejvyšší vůdce :)
jen NPC alespoň třeba po zalidnění Sanctuary mohli alespoň něco opravit sami, ne jen dřepět na prdeli a čekat na Godota.
Jasně hraju kvůli lootu, zabíjení stalé silnějších nepřátel...proto takový Diablo (když vemu všechny 3 díly) hraju už 17 let
tak jasně že to omrzí, V diablu 3 to dělám tak, že hraju jen když je sozóna...to začínáš od 0, vždy si vemu jinej char, hraju dokud mě to baví...a odejdu pak zas do hry přijdu až bude zas nová sezóna :D
takovej Bitcher 3 ten mě přestal bavi po 200 hodinách když jsem zjistil že moje postava nemá jak vylepšit :( už jsem měl 7 nevyužitejch skill pointů a nebylo kam s nima. Tak jsem jsem přešel zas do D3 do 12 sezóny. :D z mýho pohledu je proto Diablo 3 lepší a znovuhratelnější hra než zaklínač, ale radši jsem to ještě tu nepsal abych nebyl ukamenován :D
@Nikdykde (02.03.2018 12:18): (Nvidia) Uhlobaron the way it's meant to be played. :-D
@SilentWolf (02.03.2018 12:12): je pravda, že já to dohrávám tak, že se stanu uhlobaronem s obřím domem na pláži, kde mi slouží hromada slečen a žiji se svojí Curie a občas se pro pobavení vypravuji na rybářský ostrov na severu pro další dobrodružství (a kde mimochodem ten ostrov je víc Fallout než celá základní hra dohromady) a syna většinou nechám vyletět i s institutem do povětří, protože je mi jedno, což by asi být nemělo.
@SilentWolf (02.03.2018 12:03): urcite to jde udelat lip. Jako vsechno. Ale ja sem s jejich hrama spokojenej, tak nejak tam porad maji ty legacy veci co me kdysi tak ohromovali, sem tam neco vyskrtnou a pridaji. Vzdycky si tam najdu prostor pro ,,moje,, hrani, vzdycky to tam je :)
Ja jejich hry po strance hlavniho pribehu zas tak moc neresim. Spis se mi libi prave ty mensi linky ktere tak jako zapadaji do mojeho hrani. Hrdinu a vyvoleneho predepsal hlavni pribeh, ale ja si to muzu hrat jinak a ujmout se te role az se tak opravdu citim.
Ja jejich hry po strance hlavniho pribehu zas tak moc neresim. Spis se mi libi prave ty mensi linky ktere tak jako zapadaji do mojeho hrani. Hrdinu a vyvoleneho predepsal hlavni pribeh, ale ja si to muzu hrat jinak a ujmout se te role az se tak opravdu citim.
@Nikdykde (02.03.2018 12:13): Nik Plantážnik!
@Bodkin (02.03.2018 12:07): je pravda, že jak v Conan Exiles tak ve F4 se často moje hraní změní na majetničení obřích hradů, manufaktur, továren a dolů, stavící na obchodě a koncentraci majetku, a následné ekonomické dominance nad tím herním světem. :D
Je fakt, že je pak komické posléze objevit institut a ten se tváří jako velmi mocný, ale v zásadě já už bych si se svejma továrnama a obchodnímy domy byl schopen si je koupit.
Je fakt, že je pak komické posléze objevit institut a ten se tváří jako velmi mocný, ale v zásadě já už bych si se svejma továrnama a obchodnímy domy byl schopen si je koupit.
Navic Charllize pises ze chces volnost a pritom ve F4 musis hrat za otce Shauna, ktery prezentuje v dialozich smutek ze ztraty, ktery ale nekoresponduje s tim, co citis ty, jako hrac. Ty veci jsou ti od zacatku ukradene. Shaun je pro hrace "item". :-D
A ve Skyrimu hrajes za Dovakhiina. Taky se mi to moc nelibi.
Nejlepsi byl mod do Oblivionu, kde sis vybral jako kdo zacnes hru. Vyberes si domek a aby se pohnul pribeh tak dostanes dopis ktery zacne zapletku. Nic moc reseni, ale aspon jsem mohl hrat s tim, ze jsem si vybral puvod sve postavy. :-D
Stejne jako jsem si za sve obydli vybral jakysi astralni svet podobe japonskych zahrad. Taky mod.
Takze ano, bavi me moc tvorit si vlastni pribeh. Ale Bethesda tak na me bohuzel nepusobi. To uz vic ten Dragons Dogma.
A ve Skyrimu hrajes za Dovakhiina. Taky se mi to moc nelibi.
Nejlepsi byl mod do Oblivionu, kde sis vybral jako kdo zacnes hru. Vyberes si domek a aby se pohnul pribeh tak dostanes dopis ktery zacne zapletku. Nic moc reseni, ale aspon jsem mohl hrat s tim, ze jsem si vybral puvod sve postavy. :-D
Stejne jako jsem si za sve obydli vybral jakysi astralni svet podobe japonskych zahrad. Taky mod.
Takze ano, bavi me moc tvorit si vlastni pribeh. Ale Bethesda tak na me bohuzel nepusobi. To uz vic ten Dragons Dogma.
@Nikdykde (02.03.2018 12:05): Fuj, to zní jako kapitalismus!
Smarja pano a o čem jiným je ta virtuální realita, než svobodným honění péra? :D
A náhodou sims mody do F4 jsou naprosto skvělé. Hlavně rozšířený industriál, mám pak tam milíře, továrnu, doly, ropnou těžební věž a do ponků mi to sype suroviny a ti původně uprchlíci mají práci a nelelkují jen u baru.
A náhodou sims mody do F4 jsou naprosto skvělé. Hlavně rozšířený industriál, mám pak tam milíře, továrnu, doly, ropnou těžební věž a do ponků mi to sype suroviny a ti původně uprchlíci mají práci a nelelkují jen u baru.
@Charllize (02.03.2018 11:52): ale to bych taky bral. Ani nevis jak moc.
Ale Bethesda mi to zatim nesplnila. Tobe jo, me ne. To uz spis ty mody samotne. Ale obsah od Bethesdy ne. A nadeje umira posledni, proto doufam ve zlepseni v TES6.
Ja bych si obcas rad prozil zazitek nejakeho putovani apod.ale k tomu je ten svet moc maly a preplneny. Kdyz na tebe na kazdem kroku neco skace a hra ma blby soubojak, tak nejake napětí nefunguje.
Pamatuju si gamebook "Kaltske jeskyne". Zmrzly sever, druzina, mate psy a sáně a je to putovani. V nicem originalni, ale byl to zazitek. Zima, nebezpecna zver, barbari. Nepotrebuju filozoficke dilo, jak si mozna myslis. Chci poradny fantasy (popr. postapo) zazitek.
Bethesda nas vzdy posle do dungu, kde jsme hned hotovi a je po nas desitka nepratel. Je tam tolik malych zazitku, ale zadny poradny. A ano, reseni je jednoduche - nehrat to. Ale chci si v budoucnu zahrat neco co popisujes ty. A Bethesda na to ty kapacity ma.
A prave ten koncept, ktery od idealniho RPG chci, by si nerozumel s fast travelem. Tak jak rikas ty.
Ale Bethesda mi to zatim nesplnila. Tobe jo, me ne. To uz spis ty mody samotne. Ale obsah od Bethesdy ne. A nadeje umira posledni, proto doufam ve zlepseni v TES6.
Ja bych si obcas rad prozil zazitek nejakeho putovani apod.ale k tomu je ten svet moc maly a preplneny. Kdyz na tebe na kazdem kroku neco skace a hra ma blby soubojak, tak nejake napětí nefunguje.
Pamatuju si gamebook "Kaltske jeskyne". Zmrzly sever, druzina, mate psy a sáně a je to putovani. V nicem originalni, ale byl to zazitek. Zima, nebezpecna zver, barbari. Nepotrebuju filozoficke dilo, jak si mozna myslis. Chci poradny fantasy (popr. postapo) zazitek.
Bethesda nas vzdy posle do dungu, kde jsme hned hotovi a je po nas desitka nepratel. Je tam tolik malych zazitku, ale zadny poradny. A ano, reseni je jednoduche - nehrat to. Ale chci si v budoucnu zahrat neco co popisujes ty. A Bethesda na to ty kapacity ma.
A prave ten koncept, ktery od idealniho RPG chci, by si nerozumel s fast travelem. Tak jak rikas ty.
@SilentWolf (02.03.2018 11:46): ja to vnimam jinak. Je to dobrodruzstvi a roleplay na vlastni triko, ne ten co mi nekdo predepsal a kazdy ho ma stejny. Ale to je tim ze ma kazdy herni koreny jinde a hry vnima jinak. A ne ke hrani nutne zapletku nepotrebuju. You write the story, podtitul Morrowindu. Tohle me u jejich her jde naramne:)
@Charllize (02.03.2018 11:39): je ti to jedno, kdyz nepotrebujes zapletku, abys nekam sel. Nebo je to jen kvuli lootu? Kdyby byla hra, ktera nemela omezeny level a porad by se generovali silnejsi a silnejsi nepratele tak u te hry umres? To te fakt neomrzi?
@SilentWolf (02.03.2018 11:35): tobe to je jedno. Me ne. Nejde o honeni trika. Jde o herni zpusobilost.
Pripomina kde co. Srovnavanim nikam nedojdes, budes se motat v kruhu jak laboratorni mys:)
Pripomina kde co. Srovnavanim nikam nedojdes, budes se motat v kruhu jak laboratorni mys:)
@Charllize (02.03.2018 11:28): nemam potrebu si honit ego v nicem. Natoz ve videohrach :-D
A nemyslel jsem to tak, ze bys nenasel cestu. Spis to, ze ti je jedno, proc to delas.
A ze zrovna ten F4 sims pripomina ze vsech RPG asi nejvic tema osadama. :-D
A ze je ta hra prumerna to je fakt. Vzhledem k hodnocenim. Neni to idealni indikator, ale nekomu, kdo argumentuje vekem to urcite vadit nebude.
A nemyslel jsem to tak, ze bys nenasel cestu. Spis to, ze ti je jedno, proc to delas.
A ze zrovna ten F4 sims pripomina ze vsech RPG asi nejvic tema osadama. :-D
A ze je ta hra prumerna to je fakt. Vzhledem k hodnocenim. Neni to idealni indikator, ale nekomu, kdo argumentuje vekem to urcite vadit nebude.
@SilentWolf (02.03.2018 11:22): az dohrajes Daggerfall prijd mi sem kafrat o markeru. Posero:))
Prumerna pro tebe. To je ok. Me sims taky prijdou jako nuda:)
Prumerna pro tebe. To je ok. Me sims taky prijdou jako nuda:)
@Charllize (02.03.2018 11:11): k cemu ty chces zrovna vic slov, kdyz ti staci markerem ukazat cil a bezis?
Jinak ano, variaci na slovo nudny je nepreberne mnozstvi.
Ohledne F4 je to jedno. Hra je prumerna. Skoda bude, jestli bude TES 6 zase preskinovany Oblivion.
Jinak ano, variaci na slovo nudny je nepreberne mnozstvi.
Ohledne F4 je to jedno. Hra je prumerna. Skoda bude, jestli bude TES 6 zase preskinovany Oblivion.
@SilentWolf (02.03.2018 10:57): ubijejici, frustrujici atd. Mate tam v tom vasem modernim hernim slovniku taky neco jinyho? :)
Nebavi te to tak to nehraj, vyreseno.
Nebavi te to tak to nehraj, vyreseno.
@SilentWolf (02.03.2018 10:57): alergii na "nábojové žínky".
No, ono je to skutečně divné, protože v RPG když nahradíš sílu kouzla zbraněma, je mnohem více vidět jaká je to vlastně blbost. V The Division si pravidelně připomínám, že je to jen (pro mne) dobrá další verze diabla. Naopak u Wildlands se mi líbí, že tam se na to vyflákli a záleží na tvym skillu se zbraní, máš super obrněnýho nepřítele, ale když ho trefíš čímkoliv přesně třeba do oka, lehne na tu jedinou správnou ránu. A když se vycvičíš ve střelbě a krytí, tak vlastně je ti pak úplně jedno na jakou obtížnost hraješ, protože to prostě dáš a padáš jen v případě, že uděláš fatální chybu.
No, ono je to skutečně divné, protože v RPG když nahradíš sílu kouzla zbraněma, je mnohem více vidět jaká je to vlastně blbost. V The Division si pravidelně připomínám, že je to jen (pro mne) dobrá další verze diabla. Naopak u Wildlands se mi líbí, že tam se na to vyflákli a záleží na tvym skillu se zbraní, máš super obrněnýho nepřítele, ale když ho trefíš čímkoliv přesně třeba do oka, lehne na tu jedinou správnou ránu. A když se vycvičíš ve střelbě a krytí, tak vlastně je ti pak úplně jedno na jakou obtížnost hraješ, protože to prostě dáš a padáš jen v případě, že uděláš fatální chybu.
@Nikdykde (02.03.2018 10:50): coz me nebavi. Nechci byt ve hre ten "nejvyssi". Je to ubijejici byt na jednu stranu "vudce" osady a na druhou hledat pro nahodne npc fláky masa. Protoze to muzes udelat jen ty.
Ale tak co uz.
Kazdopadne jsem zvedav jak se tim popasuje Pathfinder RPG ktere ma byt taky o tom, ze jsi vudce. Uvidime jak se s tim popasuji. Mam to v hledacku.
A jinak zajimavost - me stalker prisel o dost jednodussi s tim modpackem, protoze vse padalo na jednu dve rany. I z pistole. Takze si jen stacilo davat pozor a clovek pistoli vystrilel vse. Od te doby jsem chytl alergii na "nábojové žínky". :-D
Ale tak co uz.
Kazdopadne jsem zvedav jak se tim popasuje Pathfinder RPG ktere ma byt taky o tom, ze jsi vudce. Uvidime jak se s tim popasuji. Mam to v hledacku.
A jinak zajimavost - me stalker prisel o dost jednodussi s tim modpackem, protoze vse padalo na jednu dve rany. I z pistole. Takze si jen stacilo davat pozor a clovek pistoli vystrilel vse. Od te doby jsem chytl alergii na "nábojové žínky". :-D
Mně se subjektivně taky svět F4 líbí a dává my smysl. Už jsem to tu psal před rokem, že mám rád P.K. Dicka a že zrovna tenhle díl mi přijde dost sušnou realizací některých jeho románů a že tam rád exploruju, kradu a zabíjím (mne napadá, proč tam nejde znásilňovat?).
@SilentWolf (02.03.2018 10:46): to je prave to. Nechapete ze svet f4 je zajimavy a smysl dava vic nez jinde.
@SilentWolf (02.03.2018 10:46): ano, je to tak. A s dobrým modem s moderníma zbraněma je to o to zajímavější a lepší.
Ono v survivalu oceníš mnohem více i vlastní osady, protože je tam najednou doktor, postel a spojenci. Jsou to strategický pointy, který pro tebe mají najednou velkou cenu a který si musíš tvrdě odpracovat.
Je to tam dobře už v základu vybalancované, vlastně i já mám pocit, že to zbytečně hraju na druhou nejvyšší obtížnost, protože ten survival je líp vybalancovanej.
Ono v survivalu oceníš mnohem více i vlastní osady, protože je tam najednou doktor, postel a spojenci. Jsou to strategický pointy, který pro tebe mají najednou velkou cenu a který si musíš tvrdě odpracovat.
Je to tam dobře už v základu vybalancované, vlastně i já mám pocit, že to zbytečně hraju na druhou nejvyšší obtížnost, protože ten survival je líp vybalancovanej.
@Nikdykde (02.03.2018 10:38): jo, to mi pripomina co Datastor modpack udelal do Stalkera. Dodnes nejlepsi pocit ze strelby.
@Charllize (02.03.2018 10:46): neni, jen se musi chtit. Co je orisek na tom, aby svet daval hlavu a patu a byl zajimavy? :-D
@Charllize (02.03.2018 10:46): neni, jen se musi chtit. Co je orisek na tom, aby svet daval hlavu a patu a byl zajimavy? :-D
@SilentWolf (02.03.2018 10:34): moc se pletes. Dnesni hraci jsou z velke casti tvoje sorta. Uspokojit jejich prehnane a mnohdy nesmyslne a nic nechapajici naroky je orisek.
@Charllize (02.03.2018 10:25), @Bodkin (02.03.2018 10:26): Tož to kvitujem a pripisujem im červené plus!
@valcik (02.03.2018 10:15): chtěl jsem tě opravit, ale @Bodkin (02.03.2018 10:26): +1 to udělal za mne.
Naštěstí survival ve Fallout neznamená prosté natáhnutí HP u nepřátel, naopak – kolega to pořád paří a přišlo mi, že se mu v tom líp střílí než na nižších obtížnostech, že je to dokonce vyrovnanější a líp odhaduješ co čím porazíš a co k tomu budeš potřebovat (tady maj váhu i náboje).
Proto hodně lidí jinak k F4 kritická, ho bere v tomto modu na milost.
Naštěstí survival ve Fallout neznamená prosté natáhnutí HP u nepřátel, naopak – kolega to pořád paří a přišlo mi, že se mu v tom líp střílí než na nižších obtížnostech, že je to dokonce vyrovnanější a líp odhaduješ co čím porazíš a co k tomu budeš potřebovat (tady maj váhu i náboje).
Proto hodně lidí jinak k F4 kritická, ho bere v tomto modu na milost.
@Charllize (02.03.2018 10:14): kdyby to tak bylo, tak nemas praci. Muzes byt rad, ze jsi v tomhle mimo.
@valcik (02.03.2018 10:15): Rád bych tě poopravil bratře Valčíku, protože na SURVIVAL obtížnosti F4 je super to, že nepřátelé nejsou kulkové houby, ale stačí dobře ložený headšot nebo dva a je vymalováno. A to je super.
@valcik (02.03.2018 10:15): na survival se zadny bullet sponge nekona. Raidera sejmes trema ranama, on tebe dvema:)
@Charllize (02.03.2018 09:47): Aj náboje si treba pripraviť? Bethboys teda jedú svoj starý dizajn a vyššiu obtiažnosť nasimulujú bullet-sponge pandrlákmi, ktorí vcucnú 1000 zásahov, než skapú? Joj, hardkôr! :)
@SilentWolf (02.03.2018 10:09): blby hry lidi nehrajou.
@Charllize (02.03.2018 09:47): vsak mi nevadi ze je ta hra blba. Dobrych her je pozehnane. Ale je chyba Bethesdy, ze je ta hra blba, ne moje.
@SilentWolf (02.03.2018 08:23): to je tvuj problem ze te to nebavi, ne muj ani bethesdy:)
Kdyz hrajes survival a mas ukol na druhym konci mapy musis nad tim uvazovat. Kudy pujdes, musis se pripravit, zasoby, naboje atd.
Jdes s pocitem ze to bude velka akce, ze kdyz umres bude to cele k nicemu. Je to napinavejsi, ostrazitost 100%. Rozmyslis si projit kolem tabora raideru a radsi jdes velkym obloukem. Pak je treba jit i zpet. Nejlip cestou kudy si prisel. Kazdej kousek objeveny mapy je maly vitezstvi, kdyz neumres. S tems svojema casualnima duvodama a svoji lenosti se hre venovat protoze te to nezajima jdi nekam. Fast travel by tohle cely pokazil.
Jste jak slecinky, kazda trochu vic narocnejsi vec vas frustruje.
Slavny hry jako treba Might and Magic mely mapy narvany potvorama, chodilo se sem a tam, stovky souboju, chcipani a bez fast travelu.Az pozdeji jsi mel omezenou moznost se portovat.Takovejch prikladu jsou stovky. Tak si prestan vymejslet blbiny a hraj hry na ktere tvoje herni zpusobilost staci.
Kdyz hrajes survival a mas ukol na druhym konci mapy musis nad tim uvazovat. Kudy pujdes, musis se pripravit, zasoby, naboje atd.
Jdes s pocitem ze to bude velka akce, ze kdyz umres bude to cele k nicemu. Je to napinavejsi, ostrazitost 100%. Rozmyslis si projit kolem tabora raideru a radsi jdes velkym obloukem. Pak je treba jit i zpet. Nejlip cestou kudy si prisel. Kazdej kousek objeveny mapy je maly vitezstvi, kdyz neumres. S tems svojema casualnima duvodama a svoji lenosti se hre venovat protoze te to nezajima jdi nekam. Fast travel by tohle cely pokazil.
Jste jak slecinky, kazda trochu vic narocnejsi vec vas frustruje.
Slavny hry jako treba Might and Magic mely mapy narvany potvorama, chodilo se sem a tam, stovky souboju, chcipani a bez fast travelu.Az pozdeji jsi mel omezenou moznost se portovat.Takovejch prikladu jsou stovky. Tak si prestan vymejslet blbiny a hraj hry na ktere tvoje herni zpusobilost staci.
Bethesda tvori hry tak, ze se vezmou dva barevne papiry a ty se rozstrihaji na urcity pocet ctverecku (pocet hodin planovane delky). Kazdy zamestnanec dostane urcitou cast a tvori obsah dle poctu ctverecku, ktery dostal. Ti co maji cerveny papir, tvori obsah se zombiky a mutanty. Ti co maji zeleny, tvori obsah s raidery. Jak maji hotovo, nalepi sve ctverecky na mapu. K tomu se vymysli stupidni hlavni linka, aby se nereklo a aby nezasahovala do tech ctverecku. Konzistentnost sveta? Kdeže..
Proto takove hry jedine s fast travelem. Protoze po vycisteni 50 zombiku z oblasti A, mam urcite chut cistit zombiky cestou k lokaci B, kde budu cistit 50 raideru...
A jen tak dal Charllize. Jen jim davej napady. Za chvili budou RPG proste jen o tom, ze hrace hodi do sveta a vlevo bude "enemy counter: 9 999 999". Uz tam nebudou NPCcka ani lokace ani ...text..
A po dohrani se zapne NG+ ktery prida nepratelum 50% zdravi. A loot tam bude takovy, ze kazdy item se bude jmenovat proste jen item a jak ho seberes, tak se hned promeni v +0,001% dmg. Nekonecny grind, zadny text, zadny tvurci napad, ktery by te rusil od toho byt ve svych predstavach treba jednorozec proklety do cloveka. Proste RPG jak řemen.
;-( ;-( a proto nemuzeme mit hezke veci ;-( ;-(
Proto takove hry jedine s fast travelem. Protoze po vycisteni 50 zombiku z oblasti A, mam urcite chut cistit zombiky cestou k lokaci B, kde budu cistit 50 raideru...
A jen tak dal Charllize. Jen jim davej napady. Za chvili budou RPG proste jen o tom, ze hrace hodi do sveta a vlevo bude "enemy counter: 9 999 999". Uz tam nebudou NPCcka ani lokace ani ...text..
A po dohrani se zapne NG+ ktery prida nepratelum 50% zdravi. A loot tam bude takovy, ze kazdy item se bude jmenovat proste jen item a jak ho seberes, tak se hned promeni v +0,001% dmg. Nekonecny grind, zadny text, zadny tvurci napad, ktery by te rusil od toho byt ve svych predstavach treba jednorozec proklety do cloveka. Proste RPG jak řemen.
;-( ;-( a proto nemuzeme mit hezke veci ;-( ;-(
@Charllize (01.03.2018 20:20): tak tys mě obvinil z lenosti :) já jen zmínil že bych nehrál fallouta 4 bez fast travel
a Garretovi že mě ty q od Prestona bavili a to stavění osad
Lineage 2 není vůbec user friendly hra :) přemýšlel jsem napsat o něm zasvěcený komentář roky jsem ho hrál ale bylo by to x stránek a je tu nevděčné publikum , by mě mrdlo napsat 5-10 stránek a dostat 5 plusek :D
trpaslíci nebyli zlí, to jen ti kdo je tam posadil s takovýma cenama
a Garretovi že mě ty q od Prestona bavili a to stavění osad
Lineage 2 není vůbec user friendly hra :) přemýšlel jsem napsat o něm zasvěcený komentář roky jsem ho hrál ale bylo by to x stránek a je tu nevděčné publikum , by mě mrdlo napsat 5-10 stránek a dostat 5 plusek :D
trpaslíci nebyli zlí, to jen ti kdo je tam posadil s takovýma cenama
@Terien (01.03.2018 19:12): Lineage 2 mi nepripominej, malem jsem tenkrat vyhodil pocitac z okna. Strasne zakerna a zla hra :) Dodnes kvuli ty hre nenavadim trpasliky, kurvy jedny hamizny !!
Fast travel je uzitecny, ale kdyz u survival obtiznosti je jeho absence jednou s hlavnich slozek celeho systemu, je trosku blbina to vytykat.
Jasne at si kazdy hraje jak chce, s tim souhlasim, ale at si nestezuje :)
Fast travel je uzitecny, ale kdyz u survival obtiznosti je jeho absence jednou s hlavnich slozek celeho systemu, je trosku blbina to vytykat.
Jasne at si kazdy hraje jak chce, s tim souhlasim, ale at si nestezuje :)
@Charllize (01.03.2018 17:25): přesně tak :D
nebuď jak Mccoy a neboj se portit :) (ten se bál ne? )
když vemu hry jsem co jsem hrál:
MMORPG Lineage 2 -např. expím nějaký čas někde v nějaké lokaci, dojde mi "munice" potřebuju dokoupit zásoby. Naportím se přes svitek do města či clan hally a jdu shánět. Většina obchodníků se drží ve velkých městech, v každém je nenajdeš. Ale zase v každém městě stojí npc gatekeeper a ten portí za drobný bakšiš do okolních měst a farm lokací.
Nebo když už jsem měl velkej level, lognul jsem postavy level 1 někde na kopcích kde se hodně farmilo. (to byl Isle of prayer, tam nebýval port, muselo se plavat :P) Rozhlídl jsem se jestli tam nejsou nějací členové z nepřátelských klanů.
Když jsem tam někoho našel, nabufoval jsem se v clan halle. Napsal jsem si nebohého enemáka do target makra,lognul odloglého summonera v dané lokaci, naportil se přímo tam a šlo se na lov. Rychle dokud tam je. :)
Hlavně takové přestupové questy jsou hlavně o tom něco donést jednotlivým NPC všude po celém světě. Kdybych všude běhal pěšky tak za ty roky mám tak sotva level 40 a server by dávno skončil, než bych se někam dostal.
Unreal tournament 1 tam jsem translocator miloval. :) S pomocí něj ses dostal rychle na místa kam by ses jen tak nedostal.
Nebylo nic lepšího bežet chodbou proti nepříteli, portovat se ze strany na stranu. Nakonec mu to hodit pod nohy a naportovat se na něho a tím ho instatně zabít.
diablo 3 co zrovna zas hraju. Zase začla nová sezóna, už 13tá v pořadí. Přes porty portím jen do lokací kde mám nějaké questy a rychle tak všechny plním. Sezóny jsou časově omezeny, hraju to od něděle a už mám paragon 530? asi...a byl jsem 76 velkým riftu. Kdybych to běhal po svejch, tak myslím že bych rozhodně nebyl tak daleko.
takže nejde o nějakou lenost. Téma lenosti bych moc nerozebíral. Líní jsme všichni, jinak bychom nedřepěli na zadku u debilních počítačů a nehráli hry. :D Tady jde o efektivitu.
Ale samozřejmě ti nebráním se ve hrách kochat krajinou, běhat přes lesy a hory, já se třeba raději naportím aťse nezdržuji. Každý ať si hraje jak chce.
za mě tedy více teleportů ať se nezdržuji :P
nebuď jak Mccoy a neboj se portit :) (ten se bál ne? )
když vemu hry jsem co jsem hrál:
MMORPG Lineage 2 -např. expím nějaký čas někde v nějaké lokaci, dojde mi "munice" potřebuju dokoupit zásoby. Naportím se přes svitek do města či clan hally a jdu shánět. Většina obchodníků se drží ve velkých městech, v každém je nenajdeš. Ale zase v každém městě stojí npc gatekeeper a ten portí za drobný bakšiš do okolních měst a farm lokací.
Nebo když už jsem měl velkej level, lognul jsem postavy level 1 někde na kopcích kde se hodně farmilo. (to byl Isle of prayer, tam nebýval port, muselo se plavat :P) Rozhlídl jsem se jestli tam nejsou nějací členové z nepřátelských klanů.
Když jsem tam někoho našel, nabufoval jsem se v clan halle. Napsal jsem si nebohého enemáka do target makra,lognul odloglého summonera v dané lokaci, naportil se přímo tam a šlo se na lov. Rychle dokud tam je. :)
Hlavně takové přestupové questy jsou hlavně o tom něco donést jednotlivým NPC všude po celém světě. Kdybych všude běhal pěšky tak za ty roky mám tak sotva level 40 a server by dávno skončil, než bych se někam dostal.
Unreal tournament 1 tam jsem translocator miloval. :) S pomocí něj ses dostal rychle na místa kam by ses jen tak nedostal.
Nebylo nic lepšího bežet chodbou proti nepříteli, portovat se ze strany na stranu. Nakonec mu to hodit pod nohy a naportovat se na něho a tím ho instatně zabít.
diablo 3 co zrovna zas hraju. Zase začla nová sezóna, už 13tá v pořadí. Přes porty portím jen do lokací kde mám nějaké questy a rychle tak všechny plním. Sezóny jsou časově omezeny, hraju to od něděle a už mám paragon 530? asi...a byl jsem 76 velkým riftu. Kdybych to běhal po svejch, tak myslím že bych rozhodně nebyl tak daleko.
takže nejde o nějakou lenost. Téma lenosti bych moc nerozebíral. Líní jsme všichni, jinak bychom nedřepěli na zadku u debilních počítačů a nehráli hry. :D Tady jde o efektivitu.
Ale samozřejmě ti nebráním se ve hrách kochat krajinou, běhat přes lesy a hory, já se třeba raději naportím aťse nezdržuji. Každý ať si hraje jak chce.
za mě tedy více teleportů ať se nezdržuji :P
já jsem taký blbec, že i když nemám v F4 survival, tak stejně v zásadě co nejvíc chodím. Třeba za 500 hodin hry jsem se rychlopřesouval tak jenom 20x, víc ne.
Dělám to v hodně hrách, třeba ve Wildlands od Ubi se taky zásadně přesouvám jen za pomocí techniky.
Dělám to v hodně hrách, třeba ve Wildlands od Ubi se taky zásadně přesouvám jen za pomocí techniky.
@Terien (01.03.2018 16:30): fast travel by to cely pokazil ten survival. Navic pozdeji mas moznost presouvat se pomoci frakcniho letadla ( zapomel jsem jak se jmenuje). Survival je super. Nikdy bych uz F4 nehral jinak.
To je nejakej druh digitalni lenosti chodit ve hrach? Slysim to od kde koho. Jeee tam musim moc chodit. Jeeee to fakt musim jit zpatky?atd. Chozeni ve hrach je normalni, ve hrach se chodi, chodilo a bude chodit/behat. Co by jste chteli lenosi? Star trek teleporty kazdych deset metru? :)
To je nejakej druh digitalni lenosti chodit ve hrach? Slysim to od kde koho. Jeee tam musim moc chodit. Jeeee to fakt musim jit zpatky?atd. Chozeni ve hrach je normalni, ve hrach se chodi, chodilo a bude chodit/behat. Co by jste chteli lenosi? Star trek teleporty kazdych deset metru? :)
@Garret (01.03.2018 16:05):
Jasan proto jsem byl zásadně proti survival obtížnosti :) běhat jen po svejch tak za těch 400 hodin bych se nerozlezl a nepropojil osady všude po mapě( i v dlc).
Sice dobrej nápad aby moje postava měla hlad, žízeň a únavu ale bez zrychleného přesunu nasrat. :)
Jasan proto jsem byl zásadně proti survival obtížnosti :) běhat jen po svejch tak za těch 400 hodin bych se nerozlezl a nepropojil osady všude po mapě( i v dlc).
Sice dobrej nápad aby moje postava měla hlad, žízeň a únavu ale bez zrychleného přesunu nasrat. :)
@Terien (01.03.2018 09:43): jak sám píšeš, používáš quick travel. já ho nepoužívám, ale u Minutemanů jsem musel začít. jednak proto, že mě Preston Garvey posílal přes celou mapu kvůli naprostým zbytečnostem do pevnosti Minutemanů a zpět do Sanctuary, druhak proto, že nestále dokola musíš běhat k osadám a pomáhat jim - dokola k těm stejným! zkus to hrát bez quick travel a pak si povíme, jak moc tě to bude bavit. s prvním použitím quick travel to pro mě šlo do kopru, už mě to nebavilo.
stejný problém jsem měl i New Vegas, kde u Dr. House bylo cestování také nevyvážené a člověk lítal od jednoho konce pustiny na druhý jen proto, aby si z někým promluvil a ve druhém questu běžel zpátky, jen o centimetr na mapě vedle, aby si promluvil s někým jiným.
stejný problém jsem měl i New Vegas, kde u Dr. House bylo cestování také nevyvážené a člověk lítal od jednoho konce pustiny na druhý jen proto, aby si z někým promluvil a ve druhém questu běžel zpátky, jen o centimetr na mapě vedle, aby si promluvil s někým jiným.