Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já hrál death march napoprvé a přišlo mi to těžké jen na začátku, pak všechny potvory a nepřátelé umírali o můj Quen.

V jedničce jsem zas na nejtěžší všechny smažil Igničkem.

S tím, že mám takové tušení, že obojí bude v posledních verzích obou her nějak nerfnuté.. :D

Každopádně DLC už bylo hardcore a tam jsem tu obtížnost musel snížit. Nikdy mě ale základní hra nepřinutila pít speciální lektvary, mazat oleje, používat petardy apod... snad někdy dám ten alchemy build. Chci zjistit, co se z toho dá vytřískat.
@ntz (17.04.2018 18:11): na death march jsem to hrál podruhý a nepřišlo mi že by měly potvory nějak přehnaně HP. To platí jen o těch co jsou o X levelů výš a maj tam tu lebku, u těch jsou HP boostlý a chvilku trvá než je Geralt seseká.
@ntz (17.04.2018 18:11): Používáš v boji všechny vychytávky co máš? Lektvary, jedy, znamení, etc, správné taktiky na daný typ nepřítele? To dokáže boj hodně urychlit (a zároveň debilně vybalancovaný Quen ve vanilla hře dělá tvou postavu prakticky nesmrtelnou)
tady je ten clanek s tema difficulties

https://www.polygon.com/2015/6/3/8712405/witcher-3-difficulty .. ja hraju na tu 3/4 a porad je to misty strasne lehky ... ta obtiznost je tam divne .. na ty se vyradim ve svym hodnoceni .. ta obtiznost 4/4 me nebavi, pac neni problem nestvury porazit, ale je divny, ze tebe rozparou dvema nebo trema ranama a ty je musis kuchat jako rybu 5 minut
@DonSnake (17.04.2018 17:52): vobchazej to tak dlouho dokud to nenajdes ... ja uz vim, v lese ve vychodni casti mapy ... iirc tam vylezes po takove zdi asi 45 stupnu ... jde se tam od ty cesty, co je na jih pod tim, ne ze severu

je to easy ... verim, ze uz tam jsi ...

ps. hraj alespon na na `blood and broken bones' obtiznost ... ty prvni dve obtiznosti jsou spatne nastaveny a vubec te nenuti toho witchera opravdu hrat
@ntz (16.04.2018 21:08): Koment bude, ale až to dohraju.


Potřeboval bych však pomoc. Jsem v okolí vypálené vesnice a blízko je jedno z těch Zajímavých míst (na mapě otazník). Tím místem je taková zřícenina na kopci, kde jsou banditi. Ale já se tam nemůžu dostat, nikde žádná cesta není, ani vyskočit mi tam nejde. Asi něco trvale přehlížím, ale už na to nemám nervy, prosím, pomozte :D
@DonSnake (16.04.2018 20:14): tak nezapomen napsat koment ;) ...

ja dopredu rikam, ze uz se dostavam do stejne faze jako predtim, pocatecni nadseni opadava a milej zlatej witcher me pomalu zacina docela s%$t, bojim se, ze hodnoceni nebude zacinat 8ckou

ted zrovna me stve napriklad ten gamey semi-broken trade system, kde mec stoji min nez flaska chlastu v hospode ...
Hehe, už se to instaluje, zítra se do toho pustím. Těším se na to jak malé dítě na Vánoce :D
@Jab (15.04.2018 22:15): na tohle jsem se uplne nezameril .. jeste to zkusim, dik za poznamku .. zkousel jsem docela dost explicitne ty mece (eg save pred bojem a dal jsem si ten konkretni boj obema meci nekolikrat) a prijde mi, ze oba zranujou skoro stejne, pricemz stribrnej je na tom lehce lip ..

napr. vlkovi kterej je bez zbroje (zvire v lese, ne operace vlca v necim zadku) dela vic zraneni stribrnej mec a to o dost

lidem se zbroji dela stribrnej mec taky vic zraneni, ale o cca 20%, tedy default mec, co ma zraneni ~100 Vs steel sword se zranenim ~30

ja chapu tu logiku, pac beznymu nepriteli je asi jednu, jestli ho pichnu stribrnou a nebo zeleznou kudlou, ale proste jsem zmatenej z toho obrovskyho rozdilu v popisu tech zbranich kdyz vlezes do inventare a zmacknes svuj cudlik pro statistiky .... eg beznej mec ma zraneni ~30 a stribrnej ~100, ale v realu to je spocitany proti normalnim protivbikum nejak divne ...
@Blackhand47 (15.04.2018 22:05): jj, diky, tuhle teorii vim a chapu, ale ja jsem explicitne zkousel jak to funguje a pripada mi, ze stribrny mec funguje na vsechno (resp. ted mluvim o protivnicich, na ktere by se mel pouzivat mec zeleznej) porad na vsechny radove o 20% lip nez zeleznej mec ... napr. defaultni dva mece
rozehral jsem znovu witchera z gogu (up-to-date + all dlcs) nedari se mi to vyguglit a moc nechapu, jak tam presne funguje ta `damage formula' ? me stve, ze to nechapu u steel Vs silver swordu ...

1) poskozeni mece - ma to nejakej vliv, nezda se mi
2) silver sword ma treba v cislech a statistikach 5x vetsi damage nez steel (eg 100 silver Vs 25 steel) ale funguje to podivne .. stribrnej mec porad zranuje obycejne protivniky lehce vic zeleznej ackoliv jak to chapu, tak by mel mit malej pruraz na zbroje ..

pokud by mi nekdo vysvetlil, jak tam funguje presne ten vypocet zraneni u stribrneho Vs ocelovehp, tak bych byl moc rad .. zatim se mi zda, ze stribrnej je i na bezne prisery porad lepsi nez ocelovej .. dik
@Shoggot (13.04.2018 17:08): Města, dungeony, jeskyně, vinice, ostrovy a voda taky. A v BaW pak samozřejmě přebarevný svět kombinující několik pohádek dohromady v poněkud dospělejším tónu. Ne, nedělám si legraci. :)
A je tam teda něco jinýho než lesy, louky a nějaký chatrče a hrady? Je tam nějaký zajímavý prostředí?
Ve skutečnosti je to docela jednoduché. Story ve W3 mě vůbec nechytlo, naopak tím že jde proti knize mě to vysloveně štve (Celá ta válka tma nedává ani zbla smyslu. Už ve dvojce mě to nasralo, když se to začalo takhle schylovat.)

A o co jinýho než story tam jde, že jo?

A abych Jaba trošku uklidnil, jsem v místě, kde jsem dostal další stopu, kde ta Ciri vlastně je (na nějakých ostrovech), po nějakých 37 hodinách. W2 byl už za tu dobu hotov a W1 se blížil ke konci... Tady to vlastně ještě pořádně nezačalo?
@Bodkin (13.04.2018 16:02): Tak co bys chtěl, to musíš udělat líp.

Ale já to rozehraju už zítra, tak ti sem můžu házet svoje dojmy. A porovnat polský simulátor pěší turistiky v lese s tvým simulátorem pěší turistiky v lese.
@pajmič (13.04.2018 15:51): Zase takhle... Bylo by super, aby koment napsal, pokud prošel alespoň prologovou část White Orchard. Nic ve zlém, ale Bodkin už obdobně jednovětně plivnul na Neverwinter Nights 2, kde se také nedostal (nebo ledva dostal) za prolog. To bych mohl taky psát koment na Arcanum, jak je to hnusná hra s debilním soubojovým systémem a to ač jsem v ní strávil max tak deset hodin. Nemám důvod nevěřit, že je to dobrá hra. Ale i přes skvělé rozvíjení vedlejších dějových linií jsem se do ní prostě nedostal a tak ji ani nechci komentovat, neb prostě můj pohled nemá šanci být dostatečně relevantní. Zmiňuji to, páč Bodkin se přes ohyzdnou grafiku Arcana i ty hloupé souboje dostal, takže je naším směrem ve stejné situaci s Witcherem 3, jako někteří s jeho Arcanem. Asi...

@Bodkin (13.04.2018 16:02): Kdybys byl trpělivější, tak si mohl už zvesela reagovat na tenhle příspěvěk. :(
@Shoggot (13.04.2018 15:44): To byla jen taková má domněnka. Ví bůh co se Bodkinovi honí v makovici. Bylo by milé, kdyby Bodkin vytvořil nějaký ten komentář, aby ještě více rozčeřil neklidné vody zdejšího Witcher klanu.
Já si po cca 10 letech, co se ten termín objevil ještě pořád kladu otázku, co to to "overhyped" vlastně je. Nejbližší definice mi zatím přijde "nenaplněný vlastní očekávání, za který kladu vinu ostatním". Napadá někoho něco lepšího?