Nevíte, zda ten HD Reworked v sobě obsah i modifikaci LoD aby se mi zobrazovaly podrobnější objekty a assety do větší vzdálenosti? Kdysi jsem na to používal extra mod, tak přemýšlím, že když si to po roce znovu nainstaluju, abych si prošel něco z vedlejších questů a potoulal se jen tak krajinou, že ten HD Reworked by mohl být právě skvělý. Jinač nechci moc nabourávat atmosféru původního settingu.
Diskuze
@kuler91 (25.06.2018 14:21): @Paul (25.06.2018 11:55): Jo, HD Reworked, Realistic Weather, ULM Redux, Ultra grass 420 a Gore Blood. Důležitý jsou jen ty textury, ty jsou opravdu skvělý a rozdíl je to veliký. Zbytek je jen o atmosféře :)
@Widl (25.06.2018 09:53): Řekni pls co i vše nahodil .. mám v plánu o prázdinách se do toho pustit taky :) ... mám takovej problém, skoro nic mě nebaví, tohle je sázka na jistotu. Blood and wide jsem nehrál, tudíž si musím doplnit vzdělání a vemu to taky v komplet edici :)
@Widl (25.06.2018 09:53): nech mě hádat, HD Reworked, STLM? Co ještě? :)
Po letech (hrozný jak ten čas letí) opět rozehráno a je to pořád paráda. Stačí doinstalovat mod s výrazně lepšími texturami, hustší vegetací, počasím, lepším nasvícením a vypadá to parádně i dnes. Tentokrát si to dám i s datadisky :)
Tak mě tak napadá, gwent karta postavy, která i v GOTY fakt edici chybí, je Shani. Člověk by mohl chtít aj Lamberta, Eskela, Bloody Barona a jiné, ale že Shani není třebas místo Dun Banner Medic je fakt škoda.
@kuler91 (20.06.2018 09:29): Ty grafiky snad půjdou ještě cenově dolů až horníci začnou těžit kryptoměny ve velkym na specializovanym HW.
Já mám asi hodně štěstí, že jsem tak 40% Q vynechal (hlavně Skellige). O to lepší asi bude další hraní. Otázka je, kdy ho uskutečnit. Je to přeci jen trochu na dýl. Ale výhoda je, že to vypadá jako něco, co zřejmě jen tak nezestárne - ba naopak.
@Jab (20.06.2018 09:05): Díky za odpověď .... Jo ta 1080 ti je teď moc drahá, počítám s tím, že podobný výkon koupím v další generaci za 15 k a pokud ne, tak si může Nvidia vysrat oči :) ... S tím G-sync máš pravdu, nedávno jsem kupoval obyčejný IPS monitor za 3,5 a musím říct, že ja naprosto super a g-sync opravdu ani nepotřebuju, všude se snažím teda o v-sync on a stabilních 60 fps a input lag nevnímám u 99 % prakticky žádný a pokud je vyplej, tak i tearing je minimální ... nevím, asi zázračný monitor :D ovšem mám i jiné zkušenosti z minulosti, kdy na předešlém IPsku se to fakt nedalo, takže mám strach kupovat obyčejné monitory ... :/
Tak jasně HDR bych bral hned, ale jak říkáš ty, tak alespoň tu 1000, ale to bude strašně drahé a 35 - 40 tis ? Za monitor fakt asi nedám ... to bych musel být extrémní pařan, navíc na to ani nemám čas, ale lákadlo je to velké :) Teď je fakt blbá doba na pořizování podobných komponent, protože potrvá ještě minimálně 2 roky, než budou podobné monitory za možná trochu lepší cenu ( ehhm ještě ani nevyšli ) ...
Jinak Pascal je už s námi poměrně dlouho, takže doufám, že nová řada bude nejpozději na podzim, no uvidíme.
Tak jasně HDR bych bral hned, ale jak říkáš ty, tak alespoň tu 1000, ale to bude strašně drahé a 35 - 40 tis ? Za monitor fakt asi nedám ... to bych musel být extrémní pařan, navíc na to ani nemám čas, ale lákadlo je to velké :) Teď je fakt blbá doba na pořizování podobných komponent, protože potrvá ještě minimálně 2 roky, než budou podobné monitory za možná trochu lepší cenu ( ehhm ještě ani nevyšli ) ...
Jinak Pascal je už s námi poměrně dlouho, takže doufám, že nová řada bude nejpozději na podzim, no uvidíme.
@kuler91 (20.06.2018 07:51): Právě. Her mám rozehraných také hodně. Ale třetí Witcher je prostě lepší zábava.
4K nemám. Ale QHD je v pohybu relativně stejné jako FHD a na druhou stranu jako 4K DSR. Ty rozdíly jsou když se zastavíš především. I tráva poblíž vypadá už v QHD lépe a ostřejší (citelně). Ve 4K DSR vypadá ještě lépe a i vzdálenější objekty jsou podstatně ostřejší. Na Geraltovi samotném se ty rozdíly projevují poměrně málo. Gsync je ale příliš drahý špás. Počkal bych na schopný HDR (jas alespoň 1000) 4K IPS monitor. A kupovat 1080ti samozřejmě ne. Ani u příští řady bych nekupoval vrcholový model, pač imho nová, s výrobním procesorem na méně nanometrech, přijde podstatně dříve než po dvou letech.
Gsync je cool věc. Mám jej na tom notebooku. Připlatit bych za něj max kilo nehledě na fps. Že se občas trhne obraz je fakt něco, co přežiju. A kolikrát si asi ani nevšimnu.
Celkově pro fandy simulátorů, FPS a dalších rychlých her bych doporučil monitory s hodně Hz (alespoň 120). Pro hráče adventur, RPG atp. pak naopak preferovat vyšší rozlišení. Btw je vícero her, kde rozdíl mezi QHD a 4K DSR vůbec nepoznám. Namátkou Shadowruny či Pillars of Eternity.
4K nemám. Ale QHD je v pohybu relativně stejné jako FHD a na druhou stranu jako 4K DSR. Ty rozdíly jsou když se zastavíš především. I tráva poblíž vypadá už v QHD lépe a ostřejší (citelně). Ve 4K DSR vypadá ještě lépe a i vzdálenější objekty jsou podstatně ostřejší. Na Geraltovi samotném se ty rozdíly projevují poměrně málo. Gsync je ale příliš drahý špás. Počkal bych na schopný HDR (jas alespoň 1000) 4K IPS monitor. A kupovat 1080ti samozřejmě ne. Ani u příští řady bych nekupoval vrcholový model, pač imho nová, s výrobním procesorem na méně nanometrech, přijde podstatně dříve než po dvou letech.
Gsync je cool věc. Mám jej na tom notebooku. Připlatit bych za něj max kilo nehledě na fps. Že se občas trhne obraz je fakt něco, co přežiju. A kolikrát si asi ani nevšimnu.
Celkově pro fandy simulátorů, FPS a dalších rychlých her bych doporučil monitory s hodně Hz (alespoň 120). Pro hráče adventur, RPG atp. pak naopak preferovat vyšší rozlišení. Btw je vícero her, kde rozdíl mezi QHD a 4K DSR vůbec nepoznám. Namátkou Shadowruny či Pillars of Eternity.
@Jab (19.06.2018 23:10): Půjdeš pak i na datáče ? Máš teda o zábavu dlouho postaráno ... já mám ted rozehraných taky pár her, ale nic moc mě tak nebaví ... alespoň ten Detroit asi dohraju :D
Trochu ted vymýšlím kraviny a přemýšlím, že bych si koupil 4k g-sync monitor, přeci jen 2077, DL a metro si budu chtít zahrát v co nejlepším settingu :D ( vyhozené prachy ) ... a co jiného než 3 Witchera si na tom pak zahrát :) ...
Má někdo zkušenosti s 4k rozlišením u monitoru ? Nikdy jsem to v běhu neviděl, jestli to stojí za tu ivnestici ... je jasné, že budu muset vzít i něco jako 1080 ti :/ ... spíš počkám na další generaci.
Trochu ted vymýšlím kraviny a přemýšlím, že bych si koupil 4k g-sync monitor, přeci jen 2077, DL a metro si budu chtít zahrát v co nejlepším settingu :D ( vyhozené prachy ) ... a co jiného než 3 Witchera si na tom pak zahrát :) ...
Má někdo zkušenosti s 4k rozlišením u monitoru ? Nikdy jsem to v běhu neviděl, jestli to stojí za tu ivnestici ... je jasné, že budu muset vzít i něco jako 1080 ti :/ ... spíš počkám na další generaci.
@Jab (19.06.2018 23:10): navíc většina rozmáchnutých her má neuspokojivy konec. Tady je to naprostá melancholická bomba. Až mě skoro mrzí, že mě hra nevyliskala nejhorším koncem - protože ten bych si chtěl určitě prožít. A kolik toho zvládne samotný soundtrack.
@Red (19.06.2018 22:33): Většinou si nechávám jen nejhezčí od každého bonusu. :)
Btw rozehrál jsem to znovu (raději než těch asi patnáct druhořadých her, na které jsem se chystal). Witcher 3 je taaaak dobrá hra. Teď jsem obětoval další FPS (locknul jsem to s tím raději na třiceti), nainstaloval mod na lepší grafiku a přepnul na 4K v DSR (z QHD). Nádhera. Grafika, hudba, zvuky... Už ve White Orchard jsou skvělé questy a dialogy, které tomu světu dodávají na realitě (vypálená kovárna, příběh gay lovce, temerianský guerrilla voják v přestrojení, farmář dodávající Nilfgaarďanům zkažené obilí, dva kecající zranění nepřátelští vojáci...). Lepší svět prostě žádná jiná hra nemá.
Btw rozehrál jsem to znovu (raději než těch asi patnáct druhořadých her, na které jsem se chystal). Witcher 3 je taaaak dobrá hra. Teď jsem obětoval další FPS (locknul jsem to s tím raději na třiceti), nainstaloval mod na lepší grafiku a přepnul na 4K v DSR (z QHD). Nádhera. Grafika, hudba, zvuky... Už ve White Orchard jsou skvělé questy a dialogy, které tomu světu dodávají na realitě (vypálená kovárna, příběh gay lovce, temerianský guerrilla voják v přestrojení, farmář dodávající Nilfgaarďanům zkažené obilí, dva kecající zranění nepřátelští vojáci...). Lepší svět prostě žádná jiná hra nemá.
@Red (19.06.2018 22:33): jsou uplne k nicemu ... muzes je hodit do potoka
@Jab (19.06.2018 22:01): Takže ty trofeje z potvor můžu prodat?
@AlieN (19.06.2018 20:45): v reviews jsou obvykle vysoce hodnocene `adrenaline burst' a `focus' ....
chci to dohrat jednou normalne ... pak zkusim https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2788?tab=description
chci to dohrat jednou normalne ... pak zkusim https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2788?tab=description
@Red (19.06.2018 21:05): Za pěstní souboje, gwent a rytířský turnaj. A před vstup do sklepa mini verzi sochy od sochaře, pro kterého splníš quest. Pak v Beauclair je prodejce obrazů. Plus si můžeš vystavit další obrazy z BaW, které získáš plněním questů. Jednou stojíš modelem (a tuším po cestě zabiješ griffina), další tě zachytí při souboji s housenkami. Pak je tam Olgierův obraz s jeho ženou z HoS a pak tvůj erb z rytířského turnaje. Jo a z nějakého questu ještě elfský erb. Ale nevím, odkud byl.
Hele co si můžu v té vinici vystavit za trofeje? Jsem si šetřil hlavy hrobic a nejde to tam dát :D
@ntz (19.06.2018 20:27): jo, jsou lepší skilly, ale tento jsem měl když jsem chtěl mít co nejvíc hp
Každopádně do lategame mě hodně bavil build mága - brnění na znamení, mutace z Blood and wine, a s Aardem brutální slow-mo pogrom na desítky nepřátel najednou.
Na normální hru jsou každopádně zbytečné skoro všechny z general skillů.
Každopádně do lategame mě hodně bavil build mága - brnění na znamení, mutace z Blood and wine, a s Aardem brutální slow-mo pogrom na desítky nepřátel najednou.
Na normální hru jsou každopádně zbytečné skoro všechny z general skillů.
@AlieN (19.06.2018 18:40): dik ... me zrovna tohle pripada naprosto zbytecny, skoro az rozbitej skill, protoze vzdycky ti to bude okupovat alespon jeden slot a ``Acquired Tolerance'' ti bude vzdycky davat i s jednim bodem mnohonasobne vic ...
ps. za me poznamky k nasledujicim skillum - tyhle skilly jsou casto v ruznejch clancich zminovany jako k nicemu, neni to pravda
Metabolism Boosts - zajimavej skill pro ne-alchymistu co hodne pije lektvary
In Combat's Fires - super kombo s bombometcikem, pac lze vrhat petardy uplne nablizko
Battle Frenzy - super kombo s kocicim stylem
ps. za me poznamky k nasledujicim skillum - tyhle skilly jsou casto v ruznejch clancich zminovany jako k nicemu, neni to pravda
Metabolism Boosts - zajimavej skill pro ne-alchymistu co hodne pije lektvary
In Combat's Fires - super kombo s bombometcikem, pac lze vrhat petardy uplne nablizko
Battle Frenzy - super kombo s kocicim stylem
@SilentWolf (19.06.2018 18:41): me to napadlo diky ty zmince o tom lektvaru ... za 1000 zlataku muzes uprostred hry zmenit celej svuj zivot :D
@ntz (19.06.2018 18:04): jo ten build chci zkusit, jak to budu hrát podruhé. Pokud někdy. Přijde mi nejvíc meh.. a jak už to snad u všech her bývá, tak přehlížený build bude skrývat děsivý potenciál.. :D
@ntz (19.06.2018 18:04): na alchemy build je dobre Metabolism Control - byt nedava tolik jako Acquired Tolerance, tak je to dalsi decoction co muzes vypit
hraju za zelenej alchymistickej build a jsem skoro nesmrtelnej - na blood-and-broken-bones ... + skola kocky aka trida zbroje ... furt se mi to nepodarilo jeste dohrat :D
ps ... mam jak kocku tak gryfa, eg obcas mam 2 kusy lehke a 2 kusy stredne tezke zbroje najednou
zajimalo by me, co z tech hnedejch skillu pouzivate .... co je podle vas hodnotny, nejak odtamtud nic moc krom tech skillu na tridu zbroje nepouzivam ...
ps ... mam jak kocku tak gryfa, eg obcas mam 2 kusy lehke a 2 kusy stredne tezke zbroje najednou
zajimalo by me, co z tech hnedejch skillu pouzivate .... co je podle vas hodnotny, nejak odtamtud nic moc krom tech skillu na tridu zbroje nepouzivam ...
@Jab (18.06.2018 20:50): Funguje to, díky moc.
@DonSnake (18.06.2018 20:37): Klikni na něj v inventáři a pak zmáčkni "E".
Zdravím, může mi někdo říct, jak použiju lektvar očisty? Rád bych si znovu přerozdělil dovedností body, ale lektvar očisty mi nejde použít jako klasický lektvar (tudíž klávesa R,F,T,Y nefunguje). Zkoušel jsem na něj i poklikat v inventáři, ale nic. Může mi někdo píchnout?
Crones si většinou šetří na konec. Ale celkově ty příšery mají právě problém když má protivník mráz. A za Nilfgaard a jejich špionský jednotky s vysokým číslem je taky samozřejmost mít ten mráz při ruce. Takže tuhle taktiku používáme snad všichni - je to nevyvážené. Špionská jednotka dozadu je snad jen Thaler za severní říši se silou jedna a obdoba Villentretenmertha dozadu nebo do obléhání snad ani není.
https://i.imgur.com/cCyQlW6.jpg
Proč ušetříte karty s kombinací mrazu a Villentretenmertha. A to ještě nepřidal Crones, které si ušetřil na další kolo.
Proč ušetříte karty s kombinací mrazu a Villentretenmertha. A to ještě nepřidal Crones, které si ušetřil na další kolo.
@Tarhiel (04.06.2018 08:55): uz se taky tesim ... docela by me zajimalo, jestli mi tam da Keira Metz o.O
Tak už som konečne dorazil do Kaer Morhen. Hurá!
@SilentWolf (31.05.2018 20:54): a porad dokola...neni to tak u vsech her !
@Red (31.05.2018 20:33): spíš bych to asi nechal tak a holt se smířil s tím, že obchodníci a finanční odměny jsou vesměs zbytečné.
U Zaklínače to mrzí víceméně jen z toho důvodu, že ten svět má působit krutě. Lidé jsou nevděční a zaklínač přežívá o salámu gothaj a ještě se o peníze na něj musí hádat. Ale i tak tam otravuje například ta nutnost opravovat zbraně, protože vás to stojí víceméně jen tu cestu, protože peníze neřešíte.
Ale tím, že jsi hrál Lone Wolfa možná trochu chápeš, jak by to mohlo fungovat. Vždyť tam ve druhém díle přijít o peníze znamenalo smrt, protože jsi neměl na nocleh a musel spát kdesi venku, kde tě ubodali. :D Ale dokud se ve hrách noci neliší ode dne, dokud z každého sudu cinká zlato a každý klacek jde prodat, tak to tak vždycky bude no.
@SilentWolf (31.05.2018 20:54): Jo, přesně to mám na mysli. Zrovna u téhle hry to obzvlášť bije do očí.
U Zaklínače to mrzí víceméně jen z toho důvodu, že ten svět má působit krutě. Lidé jsou nevděční a zaklínač přežívá o salámu gothaj a ještě se o peníze na něj musí hádat. Ale i tak tam otravuje například ta nutnost opravovat zbraně, protože vás to stojí víceméně jen tu cestu, protože peníze neřešíte.
Ale tím, že jsi hrál Lone Wolfa možná trochu chápeš, jak by to mohlo fungovat. Vždyť tam ve druhém díle přijít o peníze znamenalo smrt, protože jsi neměl na nocleh a musel spát kdesi venku, kde tě ubodali. :D Ale dokud se ve hrách noci neliší ode dne, dokud z každého sudu cinká zlato a každý klacek jde prodat, tak to tak vždycky bude no.
@SilentWolf (31.05.2018 20:54): Jo, přesně to mám na mysli. Zrovna u téhle hry to obzvlášť bije do očí.
Problém je, že ve W3 to působí hodně divně oproti podání světa (klasická "trapná" situace je quest s Gaetanem - Geralt určitě soucitně přikyvuje, jak je to nevděčná práce a pytle zlata, které chudák Klepna stále musí tahat, v oboru člověk rozhodně nezíská).
@SilentWolf (31.05.2018 10:46): Hmm pruzení by šlo odstranit třeba automatikou. V hospodě bys mohl koupit proviant (třeba i bez váhového limitu) a v průběhu dne by se ti automaticky odčítal. Když bys dosáhl nuly tak by se ti začala snižovat stamina a zdraví.
@SilentWolf (31.05.2018 10:46): to je jak v blazinci..
@Paul (31.05.2018 10:00): bez pořádně promakané potřeby noclehů, jídla a odpovídajících cen to nebude nikdy fungovat (a to by byl zbytečný opruz - tak si vyber). U zaklínače to mrzí fakt hrozně, protože dle pár povídek jsem nabral dojem, že se mu to málokdy finančně vyplácelo, protože náklady na zakázku nebývaly malé. Proto byl často svině - musel, aby vyžil. Ale žádná hra mě ještě nepřinutila udělat něco nemorálního za peníze. Krom Bloodlines, kde to ten chudák na pláži vždycky schytá, ale je to finanční injekce, která za to stojí. :-D
To bych třeba rád v nějaké hře viděl. Ale milionové ceny určitě neudělají peníze atraktivnější odměnou. Je to naopak stejný případ jako snižování XP odměn na vyšším levelu. Jen u peněz na to sere pes. Protože peníze.. :-D
Prostě potřeba nejsou a kdyby byly tak by se musely implemetovat mechaniky, které jsou opruz. Tak to neberu jako zápor, ale věřím, že absence finančních odměn za Q by si skoro nikdo nevšiml. :-D
To bych třeba rád v nějaké hře viděl. Ale milionové ceny určitě neudělají peníze atraktivnější odměnou. Je to naopak stejný případ jako snižování XP odměn na vyšším levelu. Jen u peněz na to sere pes. Protože peníze.. :-D
Prostě potřeba nejsou a kdyby byly tak by se musely implemetovat mechaniky, které jsou opruz. Tak to neberu jako zápor, ale věřím, že absence finančních odměn za Q by si skoro nikdo nevšiml. :-D
@Paul (31.05.2018 10:00): no vidis. Me na konci nezbyde skoro nic, naopak bych potreboval jeste vic abych vybavil vsechny postavy co pouzivam. Vzdycky tam mam pak jednoho nevykonnyho cloveka:)
@Charllize (31.05.2018 09:49): je hezký že si můžu koupit předraženou výbavu která je mi k ničemu, ale to ten problém fakt neřeší :) To už tam aspoň měli dát možnost ty prachy vrazit do upgradů Skyholdu jako s Corvo Bianco.
@Jab (31.05.2018 06:36): kdyz to takhle sedres na dren tak mas pravdu. Ale o tom jsem ja nemluvil. Hra nabizi mechaniky kde ty penize vyuzijes. A to ze je nekdo nedela je jeho problem a neznamena to ze nejsou potreba.
Snad ve Venezuele vědí, že nemají tak úplně na hovno finanční systém. Jen ho mají okopírovaný z JRPG.
@Charllize (30.05.2018 22:38): Stejně jako ve Witcherovi 3. Koupíš si za ně pár věcí, bez kterých bys to zvládnul dohrát i tak. Proto taky od začátku píši, co píši.
@Jab (30.05.2018 22:31): ja to ale nesrovnaval se zaklinacem, ja reagoval na to ze v zadnych rpg nejsou potreba nakonec penize..
@Paul (30.05.2018 22:37): to bys utratil za tri recepty legendarniho vybaveni:)
@Paul (30.05.2018 22:37): to bys utratil za tri recepty legendarniho vybaveni:)
DA Inquisition jsem končil se stopadesáti tisíci :)
@Charllize (30.05.2018 22:28): Ještě lepší by bylo, kdybys zkusil před odesláním příspěvků přemýšlet.
V MM 6-8 se mi peníze hromadily de facto od začátku. A ve Witcherovi utopíš prachy v Grandmaster zbrojích, runách a baráku. Kde je rozdíl od toho tvého Skyrimu, který si tak "překvapivě" zmínil? Podobně DA, kde je také utrácíš za pár předmětů.
V MM 6-8 se mi peníze hromadily de facto od začátku. A ve Witcherovi utopíš prachy v Grandmaster zbrojích, runách a baráku. Kde je rozdíl od toho tvého Skyrimu, který si tak "překvapivě" zmínil? Podobně DA, kde je také utrácíš za pár předmětů.
@Jab (30.05.2018 22:21): vzdycky udelas z cehokoliv exekucni proces. Pritom jsem jen rekl ze penize jsou v monoha hrach potreba a uvedl jsem jrpg. Ty ses sem priseres a zacnes me urazet ze sem rpg diletant a kdesi cosi. Asi to zacnu delat jako Nyk ktery vas posila uz rovnou do prdele pri prvni prilezitosti, chytrej kluk.
@SilentWolf (30.05.2018 22:14): Hej. Vícero lidí má mangu, anime, jRPG hry rádo. Nikomu to neberu. Ten Satoshi Kon či GitS jen pro mě byly lépe stravitelné. Jindy jsou holt mimo mé mentální naladění. Třebas Wolfs Rain, GTO nebo Monster jsou oukej seriály. Tak 7 až 8/10. Ale co z toho vždy vyrobí za modly západní fanoušek je mi občas záhadou.
Podobně se ale netvářím, že třebas Sapkowski je vrcholem západní fantasy. Dokonce bych řekl, že dějově, i přes mé výhrady (viz diskuze k falešné Ciri) si autoři třetího dílu vedli lépe.
@Charllize (30.05.2018 22:15): Jestli spíše neobtěžují ta tvá diskuzní kolečka a vymýšlení si problémů.
Podobně se ale netvářím, že třebas Sapkowski je vrcholem západní fantasy. Dokonce bych řekl, že dějově, i přes mé výhrady (viz diskuze k falešné Ciri) si autoři třetího dílu vedli lépe.
@Charllize (30.05.2018 22:15): Jestli spíše neobtěžují ta tvá diskuzní kolečka a vymýšlení si problémů.
@Jab (30.05.2018 22:05): Dekuji za dalsi uzasny psychologicky profil moji osoby. Bohuzel s lidmi jako ty jina diskuze neni mozna.
Aneb..nelibi se mi zaklinac tak jsem c*rak, libi se mi F4 tak jsem taky c*rak. Podle teto rovnice se tady diskutuje, co jeden pak nadela ze:) nastesti se neserete do jrpg a tam se da normalne bavit.
Aneb..nelibi se mi zaklinac tak jsem c*rak, libi se mi F4 tak jsem taky c*rak. Podle teto rovnice se tady diskutuje, co jeden pak nadela ze:) nastesti se neserete do jrpg a tam se da normalne bavit.
@Jab (30.05.2018 22:05): tak já považuju Japonce za vrchol v kreativitě. Pro mě osobně jsou to borci. Kojima, Miyazaki, Ito, Mikami. Jen holt ty dialogy jsou vždycky jak z nějakého snového světa. A to i mimo hry. Když vše ostatní funguje nikdy to nějak moc neřeším. Prostě jsem jim na to přistoupil. :-D
@SilentWolf (30.05.2018 22:00): J. Ale manga i anime se najdou občas dobré. Nikdy jsem neměl žádný "Japan Shock", nicméně GitS, Berserk, Paprika (brzká smrt Satoshiho Kona je věčná škoda), Jin-Roh a pár dalších věcí bylo hodně fajn.
@Charllize (30.05.2018 22:01): Diletant si především tím, co neustále meleš k RPG (a k Witcherovi 3 zvlášť) za blbosti. Ta kritika je úplna mimo a jen si léčíš mindráky z místní neoblíbenosti Bethesdy a případně i novějších Bioware her. Jako ty mi podbízíš nějaké jRPG, tak já ti stejně tak mohu vnucovat Planescape. Tak či tak je to zase argumentace postavená na hlavu. Prostě jen mimózně hejtuješ.
Podobně jako neustále točíš kolečko s tím, že tu nejsme k Witcherovi 3 kritičtí, což je blbost. A na kritiku tě stále někdo odkazuje. Což ti nestačí a "problémy" si tak vyfantazíruješ.
@Charllize (30.05.2018 22:01): Diletant si především tím, co neustále meleš k RPG (a k Witcherovi 3 zvlášť) za blbosti. Ta kritika je úplna mimo a jen si léčíš mindráky z místní neoblíbenosti Bethesdy a případně i novějších Bioware her. Jako ty mi podbízíš nějaké jRPG, tak já ti stejně tak mohu vnucovat Planescape. Tak či tak je to zase argumentace postavená na hlavu. Prostě jen mimózně hejtuješ.
Podobně jako neustále točíš kolečko s tím, že tu nejsme k Witcherovi 3 kritičtí, což je blbost. A na kritiku tě stále někdo odkazuje. Což ti nestačí a "problémy" si tak vyfantazíruješ.