Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (02.07.2018 00:24): Jeden z módů do sykrimu s vlastním světěm tohle vyřešil tak že se na interiery jednoduše vykašlal a zabudoval je do extereru, ten rozdíl, když můžeš hledeť z okna je ůžasný, pokud to betežda nevyřeší tak je to průser.

@StriderCZ (02.07.2018 09:39): To je ale zátež víc na CPU pokud to nevidíš ne? a co já vím tak Skyrim měl v cpu vždycky docela rezervy. To nebylo žádný KCD.
@StriderCZ (02.07.2018 09:39): ono to je problem taky kvuli tomu vsemu pohyblivymu bordelu co v tech barakach a dungeonech je. V jednom meste jde o tisice predmetu. Ale nevim. Mozna to tak nevadi. Pokud je ten loading rychly da se to prezit. Jen to nepusobi prilis moderne.
Ve Starfieldu si myslim staveni bude, mozna to dokonce o tom z velke casti bude. Nejake zabydlovani planet a tak. Ale kdo vi treba udelaji nejakyho Star Citizena nebo Elite . Jsem zvedav.
To, že použijí "starý" engine mně moc nepřekvapuje. Pracují s ním dvacet let a znají jej skrz naskrz. A načítání interiérů- upřímně mně nebaví a docela otravuje. Na druhou stranu chápu, že tento systém šetří výkon. Například když máš otevřený svět s otevřenými interiéry bez loadingů, tak pokud jdeš po ulici, tak na pozadí enginu se musí neustále propočítávat světla z pochodní, byť je ty sám nevidíš.
@Paul (02.07.2018 00:12): aspoň mají zase prostor pro dělání nafouklých interiérů. :D jsem zvědav, jak to vylepší. Ale absence modů by bolela.

Každopádně to možná bude znít trochu jako paradox - ale mě by možná ve Starfieldu pasovalo stavení těch settlementů z Falloutu 4. Něco jako v Andromedě člověk pomalu zlepšoval kvalitu života tím, že zabíjel tamní faunu, lootoval truhly a skenoval kameny, tak tady si dokážu představit stavbu nějakých předsunutých základen apd.. pokud to půjde tímto směrem, tak ve scifi hře podobného ražení by mi to sedělo víc, než ve Falloutu 4.
@Gordon (02.07.2018 00:14): každej engine jde vylepšit, ale bethesda verze gamebrya už tuhle cell strukturu a LoDy používá skoro 20 let napříč třemi generacemi konzolí, takže kdo ví.
@Paul (02.07.2018 00:12): zajimavy. To plno lidi klepne pepka :) Za mne je ten engine unikatni a mozna proto se ho drzej. I kdyz mam obavu ze tech loadingu interieru se jem tak zbavit nepujde.


@Gordon (02.07.2018 00:14): to uz odstranila special edice skyrimu. Okluze pro snih a dest tam funguje. Takze nemej obavy jak to bude dal:)
Todd potvrdil že Starfield i příští TES poběží na (neříkejte tomu gamebryo!) gamebryu. Na jednu stranu naprosto pochopitelný (znaj to, podporuje jim to modding), na druhou stranu už je na tom enginu vidět hodně vrásek (hlavně to rozdělení do buňek a nutnost loadingů interiérů + špatnej LoD), tak jsem zvědav jestli tam snad konečně dodělají kvalitnější streaming.
[neexistující komentář]: Ne kazdej blbec tu babu nezabije, ale ten kdo chce hrat guildu vrahu tak ten jo, Pac kdyz chces do guildy vrahu musis klesnout az na samy dno, treba tim ze zabijes babu co trapi decka. A jo, v guilde vrahu se zabijej lidi, i nevinny. Je to guilda vrahu. Doprdeleuz. Co bys tam chtel delat, budovat si pozitivni karmu..???
Vcera jsem zjistil ze survival z CC je najednou z niceho nic kompaktibilni s cestinou. Coz nebylo. Zrejme nekdo aniz by to oznamil svetu odvedl poradny kus prace. Sice to je prelozene jen partialne, tedy jen to nejpodstatnejsi ale dulezitejsi je ze to jde takhle vubec hrat. Coz predtim neslo. Jelikoz si to bez survivalu uz nedokazu predstavit hrat, tak to vitam. Ne ze bych to nemohl hrat anglicky, ale treba knihy me unavovaly cist a dost me to stvalo. Myslim tim cestinu z Nexusu ne z ulozto a podobne:)

Já nakonec vzal South Park.. :D ať to má nějaký closure.

Každopádně stále určitě ten Skyrim plánuji, pokud nic podobného nevyjde v brzké době. I za tu dvacku, mě vždycky jen odradí to hledání modů, jejich posledních verzí a zjišťování kompatibility apod... a hlavně strach, že prostě Oblivionem jsem se už unavil a tohle není ničím jiné.

A dokonce mi ještě začala vadit grafika téhle edice tak nějak obecně - já vím, že se jedná o první věc, kterou člověk namoduje, ale proč je to tak žluté a rozmazané? Se jim tam zatoulal filter z Falloutu.
@Jab (24.06.2018 09:30): Já přemýšlím nad Shadow of War, protože mě jednička hodně bavila. A taky je tam za dvacku. Jen teď pátrám po netu, jestli se vlna kritiky snášela jen kvůli mikrotransakcím, nebo i hře samotné.
Uvítám teď něco, u čeho mohou mozkové závity odpočívat. Proto i ten Skyrim.
Cosi mě ta Speciálka láká jak jsou teď ty slevy. Nový TES daleko, od Oblivionu je to taky už věčnost a tak by mi to nepřišlo jak přes kopírák. K tomu je ta nová edice. Možná mě to dnes zlomí. :D
Pardon, sedím v hospodě. Jak to dopadlo s tim Skyrimem pro mě od Charllizeho?
@Charllize (12.06.2018 17:38): Musím sebe i tebe lehce poupravit. Já dostal jen základní hru bez DLCček, ty jsem si poté dokoupil v legendárce, neboť ta vycházela levněji než je kupovat samostatně. Legendárku jsem koupil 29.11.2015 za 7,49€ a zdarma poté dostal SE ...

EDIT: Nevím, jestli to bylo přesně před vydáním, nicméně jsem ji měl za 7,49€ ... takže možná máš pravdu a před vydáním SE stála 10€ ...
SE edici mivaji ve slevach kolem 500 korun. Je skoda ze plno lidi propaslo kdyz byla zadarmo.
A to same plati in pro survival ktery byl take ze zacatku zdarma. Hra je s nim zajimavejsi a plno featur ktere jsou pri normalnim hrani skoro k nicemu se tady vyuzije.
SE edice navic uz v zakladu vypada hezky a neprsi v ni pod pristresky :)
@Walome (12.06.2018 15:55): Nejvíc hrozí případný velký úspěch Falloutu 76. Pokud peněženky zákazníku odhlasují, že takové věci lidi chtějí, asi se lze rozloučit s nadějí.

Což je škoda, protože Todd na mě z nějaký starých videí působil ze stejného těsta jako Ken Levine - prostě tvůrce s velkým T.

Jinak tomu faktu, že by se TES prodral do mé TOP3 jakýkoliv rok dost nahrává to, že mé poslední iterace oblíbených značek dopadly zle.. :D a poslední TES je koneckonců Skyrim, který je prostě ještě dobrý.
@SilentWolf (12.06.2018 15:53): spíš to přeju vám, jakožto fandům série, já si užil jen ten Skyrim a to ještě po svém :) a věřím, že hraní mě úplně neopustí, spíš jde o to, že hraju málo - třeba teď vyjde Lara Croft 3 a já nehrál ani dvojku.

Mám z toho prd! Dělám to pro blaho ostatních!
@SilentWolf (12.06.2018 15:15): aha já až teď koukám, že Skyrim vyšel ve 2011, já to mám trochu zkreslený, páč jsem to hrál "nedávno" před 4 lety. Takže je vlastně celkem pravděpodobné, že TES V a TES VI bude dělit víc jak deset let, už rozumím těm nadějím, že to bude něco nového. Ono, co si budem povídat, Oblivion a Skyrim jsou přeskinované Morrowindy.

Já bych vám to všem přál, ale spíš bych se bál toho, že tam budou lootboxy, Sims a další kraviny, co si herní byznys v příštích třech letech vymyslí.
@Jab (12.06.2018 15:30): Thalmor jsou nácci, wtz, ale třeba v ESO mají konečně Aldmer královnu, která není nácek a jde Thalmoru po krku, já bych radši linii, která postupně, opatrně a nenápadně likviduje Thalmor než atomovku na Summerset a šlus.
Nadto, hrávám Elder Scrolls zásadně za Dunmer a Altmer a Morrowind už vybombardovali... nechci, aby vybombardovali i Summerset, to už by bylo příliš depresivní. :D
@orromis (12.06.2018 15:18): asi jako u všech her od Bethesdy tak mininálně něco na tmu v noci.

Dost to napomáhá atmosféře. Pamatuju i nějaké spešl zvukové efekty a smrtící pasti. Pak to byl v kobkách teprv zážitek.
@Sadako (12.06.2018 15:21): Příběh Skyrimu načrtl ten souboj xenofobního Thalmoru vs. Impéria. Thalmor jsou ve Skyrimu kardinální mrchy, ale nelze se tam s nimi skutečně vypořádat. Bylo by super, kdyby tenhle konflikt byl ponechán na hráči a ten jej mohl vyřešit. Altmery mám celkem rád. Ale byla by škoda nevyužít ten potenciál Thalmoru jako padoucha a vyřešit jej mimo dění her, bez přímého zásahu hráče. ;)