@Crash (23.06.2018 09:43): Ty nie, ale ja hej. A možno aj nieto iný. :D
Diskuze
@Kwoky (23.06.2018 00:56): Jak neznámy, keď ho máte v priateľoch?!
@mazar1234 (23.06.2018 00:25): Hrál s námi nějaký neznámý fake hráč a nevíme, kdo to byl. Tak jsme ho pracovně pojmenovali Mazar :)
@Rapier (22.06.2018 20:47): Ja som hral ????
Ledaže by mal pán admirál zmysel pre humor a nakonzoloval tam bota s menom Mazar.
Stalinove čistky na tú admirálsku lúzu.
Ledaže by mal pán admirál zmysel pre humor a nakonzoloval tam bota s menom Mazar.
Stalinove čistky na tú admirálsku lúzu.
@Kwoky (21.06.2018 10:16): díky za cenné rady. Akorát, že jsem ten příspěvek o tom jak hrát četl až po křestu ohněm. No hlavně, že jsem střílel raketometem přímo na postavy. :)
PS: zdravím svého jmenovce Ra piera ve hře! :) Párkrát jsem Tě dostal Mazare. :)
PS: zdravím svého jmenovce Ra piera ve hře! :) Párkrát jsem Tě dostal Mazare. :)
@Steve (22.06.2018 00:41): Made my night! :-D
odkaz
Kwoky zapomněl vykopnout Anarkiho, ten tam teď chudák běhá a sbírá vlajky, nejspíš už dlouhý hodiny... :D
EDIT: Ukončil jsem jeho trápení
Kwoky zapomněl vykopnout Anarkiho, ten tam teď chudák běhá a sbírá vlajky, nejspíš už dlouhý hodiny... :D
EDIT: Ukončil jsem jeho trápení
@Sarno (21.06.2018 16:47): Jsem věčně nespokojenej a furt musím něco měnit. :D
@watchOut (21.06.2018 16:53): O Rapiera se postarám. O server se pokusím postarat. Mám v úmyslu tam nahrát jednu fakt moc pěknou mapu, kterou bychom mohli vyzkoušet (a ne, není to Dust 2) :)
@Sarno (21.06.2018 16:47): Pokud víš, že umřeš, tak máš vlastně výhodu. Protože když náhodou neumřeš, tak máš důvod k radosti :) A díval bych se na to tak, že když lepšímu ubereš 50 životů, tak aspoň něco. Když 150, tak supr, ostatní s ním budou mít míň práce (a je téměř jisté, že umře velmi brzy).
@Sarno (21.06.2018 16:47): Pokud víš, že umřeš, tak máš vlastně výhodu. Protože když náhodou neumřeš, tak máš důvod k radosti :) A díval bych se na to tak, že když lepšímu ubereš 50 životů, tak aspoň něco. Když 150, tak supr, ostatní s ním budou mít míň práce (a je téměř jisté, že umře velmi brzy).
Hola, nevím, zda to dnes stihnu na osmou, ale kdyby ne, tak na mě nečekejte a začněte! Server stále jede steam://connect/dhcz.by.dawn-server.de:27960 a heslo je stále dh2018. Doufám, že tam nezůstala poslední herní nastavení z blbosti na konec... Snad by se o to Kwoky, Steve nebo Meatball postarali.
Dá taky někdo Rapierovi adresu TeamSpeaku?
Dá taky někdo Rapierovi adresu TeamSpeaku?
@Kwoky (21.06.2018 10:16): Pokud ovšem nejsi HolyMeatball/Jaryn (proč si proboha měnil nick...), Marvel a nebo HEAD.....pak je tvá výhoda v tom, že rychle umřeš :D
@Rapier (21.06.2018 09:42): Jestli můžu dát pár rad hned do začátku...
- Výhoda je stát výš než soupeř.
- Výhoda je mít víc životů a brnění než soupeř. Může být ale celkem náročné tohoto stavu dosáhnout, protože někteří tě k těm velkým předmětům (megahealth, brnění) nepustí. V takovém případě se s nimi neper a sbírej menší životy. Každý život se může hodit.
- Jakmile vidíš soupeře, hned bojuj. Může být skoro mrtvý a po dvou kulkách z kulometu získáš snadný frag. A když ne, tak jsi mu ubral a tím pomohl svému týmu - může ho dorazit někdo jiný.
- Naprosto kritická pro úspěch je volba zbraně. Zaměř se na raketomet, railgun a lightning gun. Tyhle zbraně se používají nejvíc a jejich kombinace je nejúčinnější. Plasma nebo brokovnice se také dají použít, ale jsou mnohem méně univerzální a snadno se s nimi můžeš dostat do situace, kdy budou zcela nepoužitelné.
Raketomet - nesnaž se trefit soupeře přímo, ale střílej pod něj do země. Ubereš mu třeba 60 hp, což je pořád lepší než ho těsně minout a ubrat 0 hp. Pokud je soupeř nad tebou na nějaké plošince, není raketomet dobrá volba, protože s ním nejde střelit do země. V takové situaci je MNOHEM lepší lightning gun.
Railgun - používej pouze na větší vzdálenost. Na blízko s ním zvládne bojovat jen zkušený hráč. Když se na blízko netrefíš, tak pak sekundu nemůžeš vystřelit ani změnit zbraň, takže z tebe zbyde potrava pro červy.
- Výhoda je stát výš než soupeř.
- Výhoda je mít víc životů a brnění než soupeř. Může být ale celkem náročné tohoto stavu dosáhnout, protože někteří tě k těm velkým předmětům (megahealth, brnění) nepustí. V takovém případě se s nimi neper a sbírej menší životy. Každý život se může hodit.
- Jakmile vidíš soupeře, hned bojuj. Může být skoro mrtvý a po dvou kulkách z kulometu získáš snadný frag. A když ne, tak jsi mu ubral a tím pomohl svému týmu - může ho dorazit někdo jiný.
- Naprosto kritická pro úspěch je volba zbraně. Zaměř se na raketomet, railgun a lightning gun. Tyhle zbraně se používají nejvíc a jejich kombinace je nejúčinnější. Plasma nebo brokovnice se také dají použít, ale jsou mnohem méně univerzální a snadno se s nimi můžeš dostat do situace, kdy budou zcela nepoužitelné.
Raketomet - nesnaž se trefit soupeře přímo, ale střílej pod něj do země. Ubereš mu třeba 60 hp, což je pořád lepší než ho těsně minout a ubrat 0 hp. Pokud je soupeř nad tebou na nějaké plošince, není raketomet dobrá volba, protože s ním nejde střelit do země. V takové situaci je MNOHEM lepší lightning gun.
Railgun - používej pouze na větší vzdálenost. Na blízko s ním zvládne bojovat jen zkušený hráč. Když se na blízko netrefíš, tak pak sekundu nemůžeš vystřelit ani změnit zbraň, takže z tebe zbyde potrava pro červy.
@Rapier (21.06.2018 09:42): Hlavně se nezapomeň rovněž připojit na TS, abys slyšel ty kecy k tomu, jinak je to jen půl zážitku... :D
@PRIVATE MARTIN (21.06.2018 09:09): ano čeká a je mi jasné, že dostanu na prdel. :) Neznám mapy, neznám zbraně, neznám výbavu, nikdy jsem nepreferoval tento typ her, Battlefiled je rozvážnější a pomalejší, tohle je zběsilá akce. :) Je mi jasné, že budu hodně, opravdu hodně často umírat. :)
Vidím to tak, že niekoho dnes čaká krst ohňom. :D
@Kwoky (20.06.2018 22:59): na steamu říkáš a jak se to dělá? :) Ok žádost poslána. :) Konečně první den kdy nebudu muset pracovat večer na projektu.....už mám chuť si vyčistit hlavu a něco ..... :) Vy víte co.
@Rapier (20.06.2018 22:56): 20:00. Kdyby tě zajímalo cokoliv k nastavení nebo tak, klidně se ptej. A přidej si mě na Steamu :)
Zítra jsem ready. V kolik se oficiálně začíná? :)
@HolyMeatball (20.06.2018 09:14): No výborne. Snáď mi do toho niečoho nevojde nič. :D
@PRIVATE MARTIN (20.06.2018 08:44): Kdepak, zajtra niečo.
Zajtra nič?
@watchOut (15.06.2018 10:15): No ty vole, tam sa dá hrať aj CoD! :D
ShootMania je nějaký Quake smíchaný s TrackManií? Bych zkusil, pokud to bude za rozumnou cenu :D
@Crash (15.06.2018 10:26): Trackmanii bych dal, samozřejmě Nations, protože... proto :)
@Crash (15.06.2018 10:26): Trackmanii bych dal, samozřejmě Nations, protože... proto :)
@watchOut (15.06.2018 11:12): to doufám to tom co jsem zažil. :) Quake žampiona už vlastním v rámci té akce na steamu včera. Taky mám poslední Unreal, ten co je jako žampion stále ve vývoji.
Jen doplním, že co si pamatuju, tak Shootmania měla naprosto šílené menu. Jestli to zkusíme, tak se psychicky připravte :)
@Garion (15.06.2018 10:28): Řekl jsem si, že server vychází podobně jako poweruserství na DH, takže bych mohl podpořit takto. Pokud bychom se tedy měli složit, částku bych rovnou propodporoval.
@watchOut (15.06.2018 11:12): Hele prý 21.6. mají začít letní slevy na Steamu, takže když se na něčem domluvíme, tak to bude ideální příležitost ke koupi.
@Crash (15.06.2018 10:26): Nějak mám demo ShootManie, které teď na Steamu ani nevidím, nicméně ta zábava, kterou jsem díky němu měl možnost zakusit, za 20€ stojí. Uvidíme.
Pro Rapiera: neboj, v žádném případě nejednáme o nahrazení QL čtvrtků něčím jiným. :-)
@Kwoky (15.06.2018 10:59): Podle mě to video, spolu s klíčovou informací o rozdílu směru pohybu a požadovaného směru pohybu, umí otevřít oči lépe nějaké "stay INSIDE the bar", protože ti ukáže, že strafy nejsou primárně rozhlížení s šipkami do boku, jak jsem si hloupě myslel prvních několik let, nýbrž "míchání směrů".
Pro fajnšmekry zde:
static void PM_Accelerate( vec3_t wishdir, float wishspeed, float accel ) {
#if 1
// q2 style
int i;
float addspeed, accelspeed, currentspeed;
currentspeed = DotProduct (pm->ps->velocity, wishdir);
addspeed = wishspeed - currentspeed;
if (addspeed <= 0) {
return;
}
accelspeed = accel*pml.frametime*wishspeed;
if (accelspeed > addspeed) {
accelspeed = addspeed;
}
for (i=0 ; i<3 ; i++) {
pm->ps->velocity[ i ] += accelspeed*wishdir[ i ];
}
}
Pro Rapiera: neboj, v žádném případě nejednáme o nahrazení QL čtvrtků něčím jiným. :-)
@Kwoky (15.06.2018 10:59): Podle mě to video, spolu s klíčovou informací o rozdílu směru pohybu a požadovaného směru pohybu, umí otevřít oči lépe nějaké "stay INSIDE the bar", protože ti ukáže, že strafy nejsou primárně rozhlížení s šipkami do boku, jak jsem si hloupě myslel prvních několik let, nýbrž "míchání směrů".
Pro fajnšmekry zde:
static void PM_Accelerate( vec3_t wishdir, float wishspeed, float accel ) {
#if 1
// q2 style
int i;
float addspeed, accelspeed, currentspeed;
currentspeed = DotProduct (pm->ps->velocity, wishdir);
addspeed = wishspeed - currentspeed;
if (addspeed <= 0) {
return;
}
accelspeed = accel*pml.frametime*wishspeed;
if (accelspeed > addspeed) {
accelspeed = addspeed;
}
for (i=0 ; i<3 ; i++) {
pm->ps->velocity[ i ] += accelspeed*wishdir[ i ];
}
}
Cítím to tak, že pro Vás budu potrava ale v pohodě. Projdu si základní výcvik a snad i nasbírám nějaký frag. Snad to není tak šíleně akční jako to co jsem jednou s Vámi hrál.
@watchOut (15.06.2018 10:15): Že vždycky, když se někdo ptá na základy strafování, vytáhneš tohle ultrahusté megaprasácké video :) Sranda to je, jako zajímavost ano, ale pro člověka, který chce vědět úplné basic věci, je to něco šíleného.
@Rapier (15.06.2018 10:37): Odsud fakt ne. :)
Když jsem včera spustil training v QL byl tam Crash. :) Crashi tak odtud máš ten nick? :)
HOTAS, pedaly i Track IR mám znovu zapojený a teď už mi jede úplně vše. :) Ale byl to tedy porod.
HOTAS, pedaly i Track IR mám znovu zapojený a teď už mi jede úplně vše. :) Ale byl to tedy porod.
@watchOut (15.06.2018 10:15): Pokud si to chceme nechat, tak nejak rozpocitame naklady, ne? Sice uz s vama prakticky nehraju, ale necim bych prispel.
@watchOut (15.06.2018 10:15): Hezky ty další hry. Shootmanii nemám, ale klidně jí koupím, jinak kdyby měl někdo zájem o Trackmanii (je jedno jakou verzi) tak jsem pro každou špatnost.
@Kwoky (15.06.2018 09:43): Mapy se dají uploadnout, máme na ně 10 GB a FTP s přístupem do baseql, takže to na mě klidně hrň. :-) Krom toho je možné na tom serveru hrát i hromadu jiných her a dokonce je automaticky střídat podle dne v týdnu, takže věřím, že zahálet nebude, když se do toho pustíme. Co třeba ShootMania Storm?
@Crash (15.06.2018 09:29): S konzolí jsme to snad celkem dali dohromady, už umíme server ovládat i ze hry (zaklínadlo: rcon). Blbost na konec budiž důkazem, že možnosti tu jsou. :-)
@Crash (15.06.2018 09:47): Strafe jumping je jednoduchý: rychlost nabíráš díky rozdílu mezi směrem, kam letíš, a směrem, kam letět chceš. To je celé. Proto při skákání jen dopředu nezrychluješ a právě proto přimačkáváš šipku do boku. Jde to ale i třeba na jedné šipce, pokud dokážeš vykouzlit ten správný rozdíl směrů. Doporučuji toto legendární demo, kde vše uvidíš v praxi.
@Crash (15.06.2018 09:29): S konzolí jsme to snad celkem dali dohromady, už umíme server ovládat i ze hry (zaklínadlo: rcon). Blbost na konec budiž důkazem, že možnosti tu jsou. :-)
@Crash (15.06.2018 09:47): Strafe jumping je jednoduchý: rychlost nabíráš díky rozdílu mezi směrem, kam letíš, a směrem, kam letět chceš. To je celé. Proto při skákání jen dopředu nezrychluješ a právě proto přimačkáváš šipku do boku. Jde to ale i třeba na jedné šipce, pokud dokážeš vykouzlit ten správný rozdíl směrů. Doporučuji toto legendární demo, kde vše uvidíš v praxi.
@Kwoky (15.06.2018 09:58):Hmm nějaký takový video už jsem viděl, ale zatím mi to bylo houby platný. Ale líbí se mi tam ten pokyn: "Remember to stay INSIDE the bar..." :D
@Crash (15.06.2018 09:47): Úplně do detailu a názorně je to rozebrané během pěti minut v tomhle pravěkém videu. odkaz Akorát si vypni hudbu, ta je fakt strašná :)
@Kwoky (15.06.2018 09:43): Dík no :) já bych se spíš potřeboval konečně pořádně naučit ten strafe jumping, furt mi to nejde. Včera to bylo jen o tom, že jsem odpoledne tam na tý mapě asi půl hodiny hopsal, takže jsem už věděl co a jak.
@watchOut (15.06.2018 07:49): Necháme si ho. Ale chce to další mapy. Naše zmlsané jazýčky se jen tak s něčím nespokojí.
Menší inspiračka pro Crashe a jeho závodní pokusy :) odkaz
Menší inspiračka pro Crashe a jeho závodní pokusy :) odkaz
@watchOut (15.06.2018 07:49): Za mě v pohodě, nevím jak to vnímali mistři konzole, ale snad se to nějak vše podařilo nastavit.
@Rapier (15.06.2018 00:38): Tak fajn, těšíme se na další ovečku! Jen pozor, že nehrajeme o víkendu, ale ve čtvrtek, výjimečně v jiný všední den.
@all: Jak hodnotíte zátěžový test serveru? Necháme si ho?
@all: Jak hodnotíte zátěžový test serveru? Necháme si ho?
@Rapier (15.06.2018 00:38): Jj chápu, tvoj 250 metrový penis je skrátka väčší ako môj trápny 249 metrový penis.
Ale viem si to predstaviť, maximálne som robil na 30" monitore v tom 2560x1600 či koľko to bolo ale od eplu.
A to som sa denne vracal ku 24" monitoru doma, ale lepšie GPU :-D
Ale viem si to predstaviť, maximálne som robil na 30" monitore v tom 2560x1600 či koľko to bolo ale od eplu.
A to som sa denne vracal ku 24" monitoru doma, ale lepšie GPU :-D
Finálně vyřešeno. Ty vo.. to by mě v životě nepadalo, že spustit Kváka Life na W7 kde mám normálně připojen HOTAS s pedály a Track IR, atd...bude takový problém. :)
Už jsem fixnul i ten pohyb by:
bring down the in-game console (tilde key, to the left of 1 and above tab usually)
/in_joystick 0
/in_restart
A světe div se konečně se nehýbu. Takže jsem ready na příšří víkend.
Mazar: ve 2K QL vypádá fakt dobře. Jasně je to stará hra ale....na 32" monitoru je to jiná liga.
Už jsem fixnul i ten pohyb by:
bring down the in-game console (tilde key, to the left of 1 and above tab usually)
/in_joystick 0
/in_restart
A světe div se konečně se nehýbu. Takže jsem ready na příšří víkend.
Mazar: ve 2K QL vypádá fakt dobře. Jasně je to stará hra ale....na 32" monitoru je to jiná liga.
@Rapier (15.06.2018 00:24): Prostě létáš, si na zemy .
Neviem fakt ti neviem poradiť, mám W7 a menil som medzičasom platformu z AMD na NVIDIA a nikdy som nič neriešil.
Stále mi to fičí rovnako bezproblémovo.
Neviem fakt ti neviem poradiť, mám W7 a menil som medzičasom platformu z AMD na NVIDIA a nikdy som nič neriešil.
Stále mi to fičí rovnako bezproblémovo.
@mazar1234 (15.06.2018 00:10): pro jistotu jsem fyzicky odpojil i Track IR neboť umí simulovat myš. Nicméně stále to chodí samo a já nevím co dělám špatně.
@Rapier (15.06.2018 00:03): Máš tam pripojené nejaké simulátorové sračky typu HOTAS a tak, ja mám len čisté K+M na W7 a nikdy som žiadny problém nemal.
Ale tak objektívne je to chyba hry, ono v nejakom roku +-1245 nikto neprogramoval podporu HOTAS.
Ale tak objektívne je to chyba hry, ono v nejakom roku +-1245 nikto neprogramoval podporu HOTAS.
@mazar1234 (15.06.2018 00:00): hele raději mě poraď proč když se připojím do hry tak automaticky chodím aniž bych sáhnul na klávesu W.
@Rapier (14.06.2018 23:55): Nemáš hrať tie tvoje debilné simulátory, "MY STRANA" hrajeme toho stupídneho Kvéjga.
Celé je to tvoja chyba :-D
Celé je to tvoja chyba :-D
Vyřešeno. Bylo to způsobeno tím, že mám trvale připojený HOTAS k PC. :) Ať žije strejda google! No ale trvalo mě to chvíli na to přijít. :) Nicméně mám další drobný problém. Když pustím training nebo match, okamžitě chodím aniž bych šáhnul na klávesnici. Zatraceně co to zase je? :)