@
Charllize (20.07.2018 10:47): to byla legenda na internetech, kde se rozšířila tichá pošta, že znaj kamaráda, kterej i po 48 hodinách strávených ve hře dostal peníze zpět.
Právo na vrácení peněz se tu vztahoval jen podle běžných reklamačních pravidel, žádná vyjímka.
Prodeje na PC nebyly dělaný pod SONY, ale samozřejmě v souladu se smlouvou s ní. Třeba do slev to chodilo cca ve stejné míře, cenově a dobu jako na PS4 store.
Vyjímkou byl pouze GOG, kde absentovaly i hysterické křiky a převažovaly tam docela velice kritické ale rozumné reakce. V zásadě to bylo místo, kde ta indie hra a malé studio bylo doma. Tam právě bylo poznat, jak některé věci prostě do toho korporátního prostředí nepatří.
Dneska při pohledu zpět bych ale řekl, že ani SONY nelze vinit ze zlých úmyslů. Oni prostě tam dostali za úkol propagovat nějaký produkt a ten zcela zjevně vůbec do téhle sféry nepatřil a nepatří. Je to indie hra a jako taková měla zůstat, mimo to svý prostředí nerdů a počítačovejch a možná konzolovejch bláznů, v mainstreemu to prostě napáchalo škody. Už tím jak každý skutečně čekal po takový prezentaci kvalitu SONY a jeho produktů úrovně Horizonu.
Podle mne si tam vůbec neporozuměli, kdo je kdo. Že Hallo games v tý době bylo studio nadšenejch mladejch kluků málem pracující ještě v garáži, smolící si svůj projekt se simulací kosmických zvířátek a SONY chápalo hru jako že mají na PS4 konečně nějaký vesmírný simulátor, vlastní Elite, který jim pomůže svednout cenu akcií herní divize. Není rozdílnějších světů.
Já si třeba za nákup den před vydáním na nic nestěžoval, protože jsem věděl že kupuju indie hru za vyšší cenu od prťavýho studia lidí bez větších zkušeností. A přesně to jsem dostal :D
Co se týká nahypovaných milionů hráčů – tam se jen ukázalo jak je marketing nebezpečná hra často v nezodpovědných rukou. A že youtubeři a jejich využívání k prezentacím je hoodně velkej risk.