Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (05.10.2018 20:15): Voľby majú dopad, ale logicky nie každá. No jednou môžeš hneď v úvode vyhubiť celý ostrov :)

@Paul (05.10.2018 19:59): Je celkovo zaujímavé, že hoci je Kassandra kanonická postava, propagácia sa sústreďuje takmer výhradne na Alexia :) Inak priamo porovnanie open worldu Rockstaru a Ubisoftu...ty ten Ubisoft nemáš rád :D
@Charllize (05.10.2018 20:29): jo to je možný. Witcher je v tomhle furt benchmark co se open worldu týče.

Moje oči nedávno dohrály Spidermana, to by stačilo a chtěl jsem jim dát u Odyssey oddech :)
Ale co, tak dám RDR2 před Odyssey, pokud Intel nepohne. Pak to bude zajímavý srovnání, open world po Rockstarovsku a po Ubisoftsku.
@Paul (05.10.2018 20:19): Ok, Horizon nebo Vedmak jsou na tom podle me lepe.

Jde spis o to jak to pusobi kdyz to hraju. Sice 30 je 30, ale tak nejak to na ty konzoli pusobi dobre a nijak me to neirituje. To poznam podle toho ze si na to vubec nevzpomenu. Samozrejme kdyz by to jelo 60 byl bych radsi. Coz je na konzoli nesmysl:)

Dej si to na toustru, aby si tve sedesatkove oci zvykli az budes hrat RDR 2:)
@Charllize (05.10.2018 20:15): Jasně že xichty v open world hře se spoustou postav a questů jsou horší než v lineárních polofilmech - to asi nikoho moc nepřekvapí..

"běží super" a "samo jen 30" jsou sebevylučující tvrzení :) Taky jsem schopen to tolerovat...u exkluzivit, ale tady ne.

@Paul (05.10.2018 19:59): Toustr verze bezi super, sice samo jen 30, ale kvalita obrazu a plynulost je perfektni. Jen zamrzi caste laodingy cutscen a kdyz odletis dal s orlodronem a obraz se ma vratit zpet k postave.

Kass mi prijde trosku jako buranka, ona i je, ale je sympaticka a kolikrat vtipna. Nekdy mi prijde ze ty cutsceny nejsou kvalitou na urovni treba GoW nebo Uncharted. ksichty obcas pusobi lehce umele a hure animovane, ale porad to je hodne nad prumerem. Volby moznosti v rozhovorech jsou taky jen obcas k necemu dobre, dost casto jde jen o prokecnuti moznosti s jasne danym zaverem rozhovoru bez volby. Ale uz se mi stalo ze jsem nekolik minut cucel na moznosti odpovedi a nemoh se rozhodnout co dat, i kdyz tak trochu zatim UBI neverim ze to bude mit dal ve hre nejaky nasledky, ale treba bude. Obcas mi taky prijde ze rozhovory jsou lehce retardovane a jaksi bez navaznosti na to co se pak deje, nebo je cast toho co se reklo pozdeji nejak zahadne ignorovano.

System rozvoje postavy je tak trochu 1+1=2. A itemizace to same. Ovsem ty ruzny armory a tak jsou presne to co se mi libi. Samozrejme prvni helma co clovek ve hra muze mit, je posrana kapuce..nastesti to pak dal tak neni:)
Doufal jsem že stařeček 2500K zvládne 60fps aspoň mimo města (a benchmark vypadal slibně, odehrává se v aténách a 52fps), ale už na tom úvodním ostrůvku vypumpuje pouhých 45-55, zatímco grafická karta se kope do zadku. Zkoušel jsem 30fps limit, ale...ne.
Takže bohužel musím počkat až konečně intel pohne a vyprdne ty nový brouky. Ale vypadá to fakt pěkně a Kassandra je prostě strašně sympatická, vyloženě se těším až to s ní projdu :)
Po pocatecnim ostruvku kde jsem stravil asi 7 hodin nez jsem to tam dostatecne prolezl jsem vyrazil dal. A mam pocit ze se v tom UBI posrali. Ja vedel ze ta hra je velka, ale tohle jsem jaksi necekal. jsem zvedav jak se jim tahle monstrozita podarila zaplnit obsahem. Obava ze to velmi brzy sklouzne v repetetivni nudu me popada dost casto.

Ten exploracni mod co hra nabizi neni tak hardcore a porad zobrazuje dost veci, ale neni to s nim uplne vozeni za rucicku, coz je docela fajn. Vypinani elementu HUDu je zajimava moznost ale pri predstave ze vypnu vse a neuvidim vubec ale vubec nic by to asi moc zabava nebyla. Je to proste moc velke, a to ze by clovek hodne veci minul se mi moc nelibi.

(postava spadne z 50 metru, sebere ji to vsechno zdravi ale neumre, navic se to zdravi behem 5 sekund obnovi, ach jo)
@ViRus (02.10.2018 11:00): Jak dopadl unboxing? Mne se bohuzel rozlomilo to kopi, kdyz jsem ho chtel vlozit do ruky, presne v pulce prasklo a katapultovalo se na konec mistnosti za stul, kam se nedostanu.
@Charllize (02.10.2018 23:24): Jo to si pamatuji, jak jsem hral Brotherhood a stretl se se snahou tvurcu zneprijemnit hraci splh na rozhledny (uz to neslo primo nahoru, clovek musel oblezt celou tu vec trikrat kolem dokola). Nasrat. At je to tam pekne simple nebo at to tam neni vubec. :P Hlavne je nejvetsi sranda hrat cokoli po AC. Treba Zaklinace. Kdyz jsem hral dvojku po Eziove trilogii... To bylo sprostych slov na to nemotorny hovado.
To lezení se mi třeba naopak hodně líbí. Po novým Zeldovi je to fakt parádní herní prvek, naopak mě štvalo, když v předchozích dílech bylo šplhání jen na předem dané zdi... A proč AC? Jednoduše, marketingový tah :)) nic víc bych v tom nehledal.
Takze si to shrneme.

1. moznsot volby pohlavi
2. nejsou tam kapuce (aspon ne jako hlavni vybava)
3. napovedy jdou vypnout
4. ukoly maji dialogove moznosti
5. reseni ukolu a hlavni linie ma vicero moznosti
6. vybaveni, obleceni, armory jsou soucast systemu, ne jen na okrasu
7. system aspon jakehosi zlocinu a trestu
Super Ubi sel do sebe a co naznacil v Origins tady dotahnul, jakz takz..protoze

a. porad se skace do kupek ze senem
b. postava leze po vsem jak opice krizena se spidermanem
c. cisteni taboru
d. rozhledny
e. porad duraz na plizeni a schovavani ve vsudepritomnych trsech travy
f. proc se to jmenuje porad AC nikdo asi moc nevi:)

Uz jsou kousek a bude to spicka, priste snad:)
@Paul (02.10.2018 10:55): tak v tom případě se ti to bude líbit.
Jen počítej s větší obtížností boje, už se naučili bojovat a nebojí se ti skutečně ublížit, mají psy, lidi nemají rádi když jim udeš zabíjet před očima a podobné věci.
Ale dává to smysl a hraje se to skutečně dobře.
@Nikdykde (02.10.2018 10:52): jo to plánuju, exploration mode + vypnutá většina HUDu. Konečně imersivní AC. Akorát ještě budu muset zkouknout ty části z přítomnosti Origins, abych věděl co se tam vůbec děje.
@Paul (02.10.2018 10:17): jsou mnohem lepší. V origins to bylo navěšené kolem hlavního příběhu, neexistovaly samy o sobě. Tady ne, tady je to samostatné a navíc, i zde jsou volby a občas úkol, kterej vypadá jako malej a vedlejší, ti po správné volbě může dost zjednodušit i hlavní quest.
Osobně doporučuju jet ten mod, kde nevidíš automaticky návodné značky, víc prokecávat okolí a vůbec ti nepřijde že to nějaký grind má. Navíc tady platí, kdo hledá najde, je tu spousta skrýší se zajímavejma věcma.

Potom naopak budeš hodně spokojenej.
@Nikdykde (02.10.2018 10:13): tohle jsem četl taky. Prý to tu není až tak špatný jako v Origins, a hlavně ty sidequesty jsou kvalitnější, takže to tolik nevadí. Snad to nebude otravovat moc.
A bohužel pro Paula – naposled se mu u Origins nelíbilo, že když dodělal jeden main quest, tak aby mohl pokračovat musel jít dělat vedlejšáky a zvyšovat si level a grindit (podle mne tenhle výraz ve spojení s těmahle Ubi hrama používá jen někdo, kdo nehraje a nezná asijské hry :D, tam se skutečně grindí).
Tady je to taky, takže to není hra pro něj.
Odemklo se mi to o půlnoci (ultimátka na XOX).

Chytilo mne to stejně, jako ve své době Zaklínač 3, no možná díky prostředí i víc.
Je to výborný.
Jarda Mowald taky spokojen

Assassin's Creed Odyssey je ten uplne nejlepsi dil serie. Bez nejakych "ale" a "az na dil". Je to fakt pecka i pro me, ktery hral uplne vsechny dily a doted mel nejlepsi vzpominky na Brotherhood a dvojku. Kompletni recenze bude v nadchazejicim patecnim Questu.