Vzhledem k tomu, jak neskutečně mne pohltila ta hra a že opravdu jsem v ní si prostě vzal bojový kladivo na rameno a zmizel v tom světě, jsem zjsitil pár věcí
– není to copy paste. To může říct jen někdo, kdo to vidět akorát na youtube. Každej kraj, královstvíčko, ostrov je zapamatováníhodnej a rozpoznetelnej.
– herní systémy jsou prostě boží a jsou vyrovnaný. Pokud někdo do konce hry nadává na to, že nepřátelé amjí velký HP a pořád je musel zdlouhavě mydlit – zjevně se nezajímá o statistiky vybavení a neumí používat ty zbraně na různý nepřátele. Ty bitky jsou tu znamenitý, postupný zlepšování jasně viditelný, obtížnost přirozeně roste.
Taky jsem si koupil nějaký publikace k tomu, mimo jiné i Art of AC Odyssey a tam mne překvapilo, že hra nakonec vypadá tak, jak to od začátku tvůrci viděli a chtěli. To je docela dost vzácné, vždycky se nějak osekává, ale tady ne – ty koncepty v zásadě moc neměnili. To vysvětluje komplexnost celého světa a řadu rlzných prvků - mystiky, skutečný historie, techniku žoldáků, námořní boje, vyšetřování kultu a kultistů (a jejich stylizace), a další věci. Taky inspirace Dark souls byla zejména (mimo to bojování) hlavně v tom, jak From software vypráví expresionalisticky za pomocí prostředí.
Taky mimochodem to vyvrací rozšířený kec o tom, že je to jen přeskinovaný Origin a spíchnutej horkou jehlou. Ne, jedná se o dlouhodobej letitej projekt, kterej vznikal s konkrétní vizí a byl jeho tvůrci zdárně doveden do konce.
Je to jedna z nejvíc fungujících her, akční RPG v komplexně vytvořeném a fungujících open worldu s dobou A.I. (která dělá co má), humorem i temnotou, a příbehem co má hlavu a patu. Navíc jsou jednotlivé herní prvky ve správné rovnováze. Kdo navíc zná aspoň nějaké mýty a legendy, má tam hromady odkazů jak na historii Řecka, Mikén a dalších kultur, ale i legend a pověstí (a sahá se tam i k thrákům). Div, že něco takového vzniklo u velké firmy. Skutečně se tu dá prostě jít a procházet lesy, hory, potápět se v tůních i zálivech a všude na vás něco mrkne a něco je. Jste skutečně tulákem a žoldákem.
Kolem toho krásně opět vystavěná vesnice, města i život v antické době dává dohromady neuvěřitelní herní skvost. Hra mi navíc od vydání nikdy nepadla, bugů nebo spíš grafických glitchů bylo pár (koně běhající po stanu nebo v něm), obtížnost je příjemně vysoká.
– není to copy paste. To může říct jen někdo, kdo to vidět akorát na youtube. Každej kraj, královstvíčko, ostrov je zapamatováníhodnej a rozpoznetelnej.
– herní systémy jsou prostě boží a jsou vyrovnaný. Pokud někdo do konce hry nadává na to, že nepřátelé amjí velký HP a pořád je musel zdlouhavě mydlit – zjevně se nezajímá o statistiky vybavení a neumí používat ty zbraně na různý nepřátele. Ty bitky jsou tu znamenitý, postupný zlepšování jasně viditelný, obtížnost přirozeně roste.
Taky jsem si koupil nějaký publikace k tomu, mimo jiné i Art of AC Odyssey a tam mne překvapilo, že hra nakonec vypadá tak, jak to od začátku tvůrci viděli a chtěli. To je docela dost vzácné, vždycky se nějak osekává, ale tady ne – ty koncepty v zásadě moc neměnili. To vysvětluje komplexnost celého světa a řadu rlzných prvků - mystiky, skutečný historie, techniku žoldáků, námořní boje, vyšetřování kultu a kultistů (a jejich stylizace), a další věci. Taky inspirace Dark souls byla zejména (mimo to bojování) hlavně v tom, jak From software vypráví expresionalisticky za pomocí prostředí.
Taky mimochodem to vyvrací rozšířený kec o tom, že je to jen přeskinovaný Origin a spíchnutej horkou jehlou. Ne, jedná se o dlouhodobej letitej projekt, kterej vznikal s konkrétní vizí a byl jeho tvůrci zdárně doveden do konce.
Je to jedna z nejvíc fungujících her, akční RPG v komplexně vytvořeném a fungujících open worldu s dobou A.I. (která dělá co má), humorem i temnotou, a příbehem co má hlavu a patu. Navíc jsou jednotlivé herní prvky ve správné rovnováze. Kdo navíc zná aspoň nějaké mýty a legendy, má tam hromady odkazů jak na historii Řecka, Mikén a dalších kultur, ale i legend a pověstí (a sahá se tam i k thrákům). Div, že něco takového vzniklo u velké firmy. Skutečně se tu dá prostě jít a procházet lesy, hory, potápět se v tůních i zálivech a všude na vás něco mrkne a něco je. Jste skutečně tulákem a žoldákem.
Kolem toho krásně opět vystavěná vesnice, města i život v antické době dává dohromady neuvěřitelní herní skvost. Hra mi navíc od vydání nikdy nepadla, bugů nebo spíš grafických glitchů bylo pár (koně běhající po stanu nebo v něm), obtížnost je příjemně vysoká.