Já včera našel chatrč čarodějnice s bublajícím kotlíkem a napil jsem se z toho...
Diskuze
@SilentWolf (31.10.2018 09:05): mne ted typek nabidnul ze si muzu na jeho ucet vybrat cokoli z kramu se zbranema, nechtel jsem ho zruinovat tak jsem vzal jen naboje :D
@CrocoRay (31.10.2018 07:54): Nejde o to osvojit si nebo neosvojit gamepad. Ale že hra má milion kombinací tlačítek na cokoliv a Artur chodí těžkopádně/ pokud ho rozběhneš na delší dobu tak u toho hubneš i ty. Jinak má hra auto aim a hraje se hezky, jen prostě vznikají situace kdy se rozběhneš, omylem do někoho vrazíš, najednou jsi hledaný desperád.. :D nedej bože otevřít dveře do obchodu, to vždycky nutí člověka utratit tam aspoň něco když už jim rozflákal sklo na dveřích.
Pročítám diskuze a vidím tu problémy s ovládáním. Dnes by to mělo dorazit, tak jsem zvědavý, když gamepad jsem si po těch desítkách hodin hraní celkem osvojil. U jedničky jsem měl hodně problémy nasměřovat postavu do dveří a trefit se do baráku, ale taky to byla jedna z úplně prvních her, co jsem na gamepadu hrál.
Ale jako to prostředí a grafika je fakt super, co se dívám na videa. Jsem zvědavý, jak to bude vypadat na 138 cm televizi. Tuším, že takhle graficky skvělé hry jsem hrál maximálně tak na PC a na PS byl nejhezčí zatím u mě jen Order a God of War.
Ale jako to prostředí a grafika je fakt super, co se dívám na videa. Jsem zvědavý, jak to bude vypadat na 138 cm televizi. Tuším, že takhle graficky skvělé hry jsem hrál maximálně tak na PC a na PS byl nejhezčí zatím u mě jen Order a God of War.
@Walome (30.10.2018 22:20): verim. Uz tu chvili co sem to hral a z videii to je videt, porad tak nejak chodi..pomalu. Hmm..nebylo to tak i v GTA 5?
@Walome (30.10.2018 20:33): ta nemizej!
@Charllize (30.10.2018 22:13): ver mi, je to fakt trosku hloupy.
@Charllize (30.10.2018 22:13): ver mi, je to fakt trosku hloupy.
@Paul (30.10.2018 22:10): on je default chuze? To zrejme bude problem. Kdyby to bylo naopak, default beh packou a podrzeni knofliku chuze, zrejme by to nebyl takovej problem. Aspon to tak u hodne her byva.
@kuler91 (30.10.2018 21:07): mě nevadí nutnost držení (nebo zmáčknutí, ono to jde nastavit v menu) Xka pro běh, vadí mi, že levej analog stick kterým se Arthur pohybuje má jen rozsah mezi ultrahyperpomalá chůze a ultrapomalá chůze. To je prostě hloupý :)
@Garret (30.10.2018 21:59): vsak ti to pisu, mackej vsechny 4 knofliky na vrchu gamepadu prostrednim clankem ukazovacku, pak nic kroutit nemusis :)
@Charllize (30.10.2018 21:01): rád bych to mačkal konečky prstů, ale ukazováky mám pak tak zkroucené, že mě z toho berou křeče. potřeboval bych ty páčky blíže ke středu, abych mohl prsty narovnat. kohoutek zbraně taky nemačkáš druhým, ale posledním článkem prstu. s páčkami takový problém nemám, koupil jsem si gumové kloboučky, aby mi z toho neklouzaly palce a celkem se to dá i s narovnaným palcem.
@kuler91 (30.10.2018 20:34): von ten PS3 gamepad je skoro stejný, ale nemá to tak členité ovládání a nemusel jsem furt přemýšlet, co mám zmáčknout :-) takže jo, ovládalo se mi to líp. taky to mělo responsivnější autoaim, tady ten gamepad musím drtit, aby zaměřoval kam chci. nehledě na to, že tenkrát jsem s gamepadem nahráno tolik jako dnes a stejně to celkem šlo...
@Walome (30.10.2018 20:33): na triggery mrknu, díky za tip. ale jestli to jen prodlužuje spodní páčky dolů, ale né do stran, taxi asi moc nepomůžu.
@kuler91 (30.10.2018 20:34): von ten PS3 gamepad je skoro stejný, ale nemá to tak členité ovládání a nemusel jsem furt přemýšlet, co mám zmáčknout :-) takže jo, ovládalo se mi to líp. taky to mělo responsivnější autoaim, tady ten gamepad musím drtit, aby zaměřoval kam chci. nehledě na to, že tenkrát jsem s gamepadem nahráno tolik jako dnes a stejně to celkem šlo...
@Walome (30.10.2018 20:33): na triggery mrknu, díky za tip. ale jestli to jen prodlužuje spodní páčky dolů, ale né do stran, taxi asi moc nepomůžu.
@kuler91 (30.10.2018 21:07): jako rika se ze xbox gamepad je lepsi do ruky, uz od dob prvniho xboxu. Asi na tom neco bude. Me osobne to je uplne jedno, oboje je fajn. To takove gamepady od Nintenda, treba pro N64, to by jste teprve rvali, hruzou a bolesti :)
@Walome (30.10.2018 21:04): Jo jo, lampicka za telkou je fajn. :)
@Paul (30.10.2018 21:02): tak pac mas trenink a ses zvyklej, co jsi psal hrajes casto i na Pc gamepadem. O nicem jinem to neni, jen s tim takzvane srust:)
Jinak takova vyssi divci je ovladat R1 a L1 ukazovackem a R2 a L2 prostrednickem. U plno her, jako treba Tekken nebo Fifa to dela rozdil mezi mistrem a amaterem :)
@Walome (30.10.2018 21:04): Jo jo, lampicka za telkou je fajn. :)
@Paul (30.10.2018 21:02): tak pac mas trenink a ses zvyklej, co jsi psal hrajes casto i na Pc gamepadem. O nicem jinem to neni, jen s tim takzvane srust:)
Jinak takova vyssi divci je ovladat R1 a L1 ukazovackem a R2 a L2 prostrednickem. U plno her, jako treba Tekken nebo Fifa to dela rozdil mezi mistrem a amaterem :)
@kuler91 (30.10.2018 21:07): xboxackej je mnohokrat lepsi a to jsem ho drzel jen asi 10 min.
@Charllize (30.10.2018 21:01): Já mám s DS4 taky trochu problém ... Dost často se mi během hraní umrtvuje - část dlaně, malíčku a prsteníček na obou rukách... je to hodně nepříjemné a chápal bych to po 5 hodinách hraní, ale to je co půl hodiny skoro. S xboxem nemám sebemenší problém :(
@Paul (30.10.2018 21:02): Pokud se nepletu, tak alespoň během přestřelek stačí jednou zmáčknout tlačítko pro běh a držet ho už dál nemusíš, dokud se tedy nezastavíš, ale máš pravdu že to není ideální, ale po těch desítkách hodin si člověk prostě zvykne :D
@Paul (30.10.2018 21:02): Pokud se nepletu, tak alespoň během přestřelek stačí jednou zmáčknout tlačítko pro běh a držet ho už dál nemusíš, dokud se tedy nezastavíš, ale máš pravdu že to není ideální, ale po těch desítkách hodin si člověk prostě zvykne :D
@Charllize (30.10.2018 21:01): lampicka za televizi funguje a uz jsem u Jeziska objednal ledku s ruznyma barvama. Coz jsem chtel udelat davno, ale dokopals me k tomu - diky!
Je to pecka. Ted jsem se jen 30 min prochazel po Strawberry. A dnes jsem to ukazoval rodicum a taky zirali :)
Je to pecka. Ted jsem se jen 30 min prochazel po Strawberry. A dnes jsem to ukazoval rodicum a taky zirali :)
@Garret (30.10.2018 20:24): budu "that guy" a řeknu že s ovládáním nemám problém a nic z uvedenýho se mi nestalo :) Ikdyž je trochu komplikovanější než je zvykem. Co mi ale pije krev, je ta nemožnost běhat pomalu. Prostě je to buď ultrapomalá chůze, nebo rovnou běh. Přitom to, jak se má analog používat na regulaci rychlosti pohybu, je věc co byla vyřešená cca 20 let zpátky.
@Garret (30.10.2018 20:24): ty mackas R2 a L2 konecky prstu? No potes. Nauc se to strednim clankem prstu, tak krasne prsty ,,obejmes,, cely vrsek gamepadu. Packy je lepsi ovladat spodni casti briska palce smerem nahoru a stredem briska dolu, to same doleva a doprava a ne konci palcu. Pokud jde o knofliky tak je dobre mit spodni cast briska palce na X a mel bys pak bez prehmatavani dosahnout na vsechny knofliky a take se tak snadneji mackaji dva knofliky najednou kdyz je potreba. Driv nez mi zacnes nadavat tak to chvili zkousej, uvidis :)
@Garret (30.10.2018 20:24): A jednička se ti hrála líp ?
@Garret (30.10.2018 20:24): muzes si koupit plastovy nasadky na L2 R2, tzv triggery.
1st je hroznej.
Jinak jo, nekdy clovek ceka detail a zrovna tam neni - konsky bobky mizej :D
1st je hroznej.
Jinak jo, nekdy clovek ceka detail a zrovna tam neni - konsky bobky mizej :D
to ovládání je katastrofa. snažím se vyhnout medvědovi a místo toho vytáhnu pušku a střelím do země. nebo stojím před koněm a snažím se z něj pět minut pušku dostat na svá záda. lootování těl se dělá jedním tlačítkem, ale lootování truhel jiným... a je to snad poprvé, co bych uvítal, kdyby Sony nabízelo různé velikosti gamepadu, protože tahle defaultní velikost je pro nás dlouhoprsťáky trochu nedostatečná a naše ukazováčky jsou zkroucené a v křeči při snaze mačkat L2 & R2.
a nevím, jestli je to jen můj pocit, ale při hraní z 1st person se ta hra docela trhá, na rozdíl od hraní ve 3rd person... a při přeskakování plotu, který má na sobě 10cm sněhu, nezanechám žádnou stopu. hlavně že tam jsou smrskávající se varlata a průhledné uši.
ale jinak luxusní záležitost.
a nevím, jestli je to jen můj pocit, ale při hraní z 1st person se ta hra docela trhá, na rozdíl od hraní ve 3rd person... a při přeskakování plotu, který má na sobě 10cm sněhu, nezanechám žádnou stopu. hlavně že tam jsou smrskávající se varlata a průhledné uši.
ale jinak luxusní záležitost.
Nevím jestli to někomu pomůže, ale když takhle na vás nastoupí tři borci a vy máte jasno, že se bude střílet, tak to namačkávání R2 takhle bezezbraně v ruce funguje stejně jako při duelu. (Taky jsem to nevěděl, musel mi to někdo říct)
@Walome (30.10.2018 18:47): Právěže co se dívám na gameplay videa, tak mi to tu přijde takové přehlednější než v jedničce, která byla taková "šedivější" nebo méně pestrá co se týče barev a tak někdy nepřátelé šli snadněji přehlédnout. Tady mi to přijde jako taková klasika.
Co se týče pohybu, tak to věřím, že bez autoaimu je těžké je všechny sledovat a pokud jsou trochu přesnější, tak jsi automaticky hned mrtvý, jak nejsi zrovna profík na páčkách.
No, pak napíšu sám, jak mi to míření jde, až si to zahraji.
Co se týče pohybu, tak to věřím, že bez autoaimu je těžké je všechny sledovat a pokud jsou trochu přesnější, tak jsi automaticky hned mrtvý, jak nejsi zrovna profík na páčkách.
No, pak napíšu sám, jak mi to míření jde, až si to zahraji.
@CrocoRay (30.10.2018 18:12): oni se tady desne hejbou a jsou blbe videt.
@SilentWolf (30.10.2018 18:16): jo taky jsem se ted vyhnu ctverici.
@SilentWolf (30.10.2018 18:16): jo taky jsem se ted vyhnu ctverici.
Já potkám tři týpky co mě chtějí přepadnout a jsem mrtvý... :D
Ale když se za něco kryju tak dobré, teď jsem vystřílel celou pevnost. Chce to asi vylepšovat ten dead-eye.
Spíš mě děsí že už mi sejv ukazuje kolem 30%. Naštěstí příběhu mám jen 16%, dělám vše kolem.. ale zdá se mi, že ten content nějak rychle mizne. Člověk potká pár lidí a už mu to píše 8/10 strangers 21/25 encounters apod.. což je škoda.
Ale když se za něco kryju tak dobré, teď jsem vystřílel celou pevnost. Chce to asi vylepšovat ten dead-eye.
Spíš mě děsí že už mi sejv ukazuje kolem 30%. Naštěstí příběhu mám jen 16%, dělám vše kolem.. ale zdá se mi, že ten content nějak rychle mizne. Člověk potká pár lidí a už mu to píše 8/10 strangers 21/25 encounters apod.. což je škoda.
@Walome (30.10.2018 17:45): Došla, jen si z tebe dělám srandu a pro jistotu to i napsal :-)
Ale jsem na to míření zvědavý. V jedničce mi nepřišlo tak hrozné, ale Red Dead je vpodst. GTA na divokém západě a GTA jsem vždy hrál pouze s myší a takové ty rampage tady by bylo bez autoaimu s gamepadem docela těžké ustát.
Ale jsem na to míření zvědavý. V jedničce mi nepřišlo tak hrozné, ale Red Dead je vpodst. GTA na divokém západě a GTA jsem vždy hrál pouze s myší a takové ty rampage tady by bylo bez autoaimu s gamepadem docela těžké ustát.
@Walome (30.10.2018 17:45): Witchera táhl hlavně příběh, volby a krásný velký svět :) To samé má i RDR, akorát verze 2.0. Je těžké srovnávat kovboje s borcem který se ohání mečem :D
Nechci hodnotit náročnost her, v tomhle ohledu je RDR úplně jiná hra a při přestřelkách taky málo kdy umírám o nějaký výzvě nemůže být vůbec řeč, ale souboje mě ve W3 přestali po určité době bavit, tady to pravděpodobně nehrozí. Čistě gameplay má pro mě RDR určitě zábavnější ...
@Garret (30.10.2018 17:58): Jako být na trhu PC verze, tak snad půjdu znova do krámu - koupím si alespoň tu 2080 k tomu přihodím nějaký pěkný 4k monitor a zážitek bude taky jinde :D Myška by tady byla hrozně fajn .... s tím souhlasím :)
Nechci hodnotit náročnost her, v tomhle ohledu je RDR úplně jiná hra a při přestřelkách taky málo kdy umírám o nějaký výzvě nemůže být vůbec řeč, ale souboje mě ve W3 přestali po určité době bavit, tady to pravděpodobně nehrozí. Čistě gameplay má pro mě RDR určitě zábavnější ...
@Garret (30.10.2018 17:58): Jako být na trhu PC verze, tak snad půjdu znova do krámu - koupím si alespoň tu 2080 k tomu přihodím nějaký pěkný 4k monitor a zážitek bude taky jinde :D Myška by tady byla hrozně fajn .... s tím souhlasím :)
@kuler91 (30.10.2018 17:01): mně by stačila myš za stopade :-)
@SilentWolf (30.10.2018 17:48): 10 % dolů!
Arturovi prosvítají na slunci uši.. :D :D
@CrocoRay (30.10.2018 17:33): no já myslel, že ta nevyslovená sebeironie každýmu dojde :)
@kuler91 (30.10.2018 17:40): taky bych řekl, že je to nesrovnatelné. Už jen tím gameplayem, kdy u Witchera stačilo šipku dopředu a tady je všechno tak nějak těžkopádnější a hmatatelnější. ALE Witcher mě zatím bavil víc, jsem prostě pochcanej kažuál. A do RDR jsem se ještě úplně nedostal, protože jsem u toho nejdéle seděl jen v úvodu, kdy se nic nedělo :D
@kuler91 (30.10.2018 17:40): taky bych řekl, že je to nesrovnatelné. Už jen tím gameplayem, kdy u Witchera stačilo šipku dopředu a tady je všechno tak nějak těžkopádnější a hmatatelnější. ALE Witcher mě zatím bavil víc, jsem prostě pochcanej kažuál. A do RDR jsem se ještě úplně nedostal, protože jsem u toho nejdéle seděl jen v úvodu, kdy se nic nedělo :D
Jinak ještě k samotné hře, dneska jsem u toho seděl dalších 8 hodin, momentálně jsem na nějakých cca 45 - 50 hodinách dohromady ? Což je na moje poměry extrém .... tolik hodin jsem nahrál max za poslední půl rok dohromady. Vzhledem k tomu, že hra na Xku vypadá perfektně a propady jsou tu naprosto vyjímečně, tak v tomto ohledu nemůžu říct jediné negativum. Pokud budu srovnávat s Witcherem 3, tak pro mě osobně je tohle lepší hra prakticky na všech frontách. U Witchera jsem po pár desítkách hodin cítil jistou únavu, tady se vůbec nedostavuje a hra mě baví prakticky furt stejně jako při prvním zapnutí, těším se na každý Quest .... To množství detailů je skoro neuvěřitelné ... líbí se mi detaily, jako, když člověk v jedné misi vykrade večer dům, druhý den ( třeba o 40 minut reálného času ) jede kolem a okradený mě vyhání z pozemku a nadává, že mu v noci někdo vykradl bejvák a nikoho na svém pozemku nechce ani vidět ( něco v tom smyslu ), jsou to drobnosti, ale hrozně potěší ... neříkám že RDR je revoluce, ale na téhle hře je vidět obrovské množství perfektně odvedené množství práce ....
Možná je trochu nespravedlivé to srovnávat s W3, který je jednoduše o 3,5 roku starší, ale RDR 2 je pro mě samotného určitě lepší hra.
Jinak já hrál prvních 5 hodin s autoaimem a přestřelky mě těžce nebavili, tak jsem přešel na free a ok, chce to prostě cvik ... a včera jsem si řekl, že prubne ten Elite controller a vzhledem k tomu, že se tu dá prakticky všechna citlivost atd regulovat, nastavovat a měnit součástky, tak se s tím hraje opravdu lépe a nemám žádný problém. Nejsem teda furt takovej blázen, abych si nechával free aim i na koni, tam je ten assist fakt potřeba :D
Možná je trochu nespravedlivé to srovnávat s W3, který je jednoduše o 3,5 roku starší, ale RDR 2 je pro mě samotného určitě lepší hra.
Jinak já hrál prvních 5 hodin s autoaimem a přestřelky mě těžce nebavili, tak jsem přešel na free a ok, chce to prostě cvik ... a včera jsem si řekl, že prubne ten Elite controller a vzhledem k tomu, že se tu dá prakticky všechna citlivost atd regulovat, nastavovat a měnit součástky, tak se s tím hraje opravdu lépe a nemám žádný problém. Nejsem teda furt takovej blázen, abych si nechával free aim i na koni, tam je ten assist fakt potřeba :D
@Walome (30.10.2018 17:20): Takže jsi vlastně sračka :-D
Já hrál jedničku tak napůl s autoaimem a napůl bez něj. Na koni se blbě mířilo, tak jsem si tím pomáhal. Ale někdy jsem prostě jen držel tlačítko pro míření a manuálně přejížděl mezi cíli, když jsem byl jako pěšák.
U dvojky nevím, jaký je rozdíl a teď jsem delší dobu nehrál s gamepadem vůbec a vždy po delší pauze vypadnu ze cviku, ale během pár minut se dostanu zpátky do formy, takže si z toho nic nedělám.
No, zítra to přijde, tak po noční asi nepůjdu hned spát a budu hrát.
Já hrál jedničku tak napůl s autoaimem a napůl bez něj. Na koni se blbě mířilo, tak jsem si tím pomáhal. Ale někdy jsem prostě jen držel tlačítko pro míření a manuálně přejížděl mezi cíli, když jsem byl jako pěšák.
U dvojky nevím, jaký je rozdíl a teď jsem delší dobu nehrál s gamepadem vůbec a vždy po delší pauze vypadnu ze cviku, ale během pár minut se dostanu zpátky do formy, takže si z toho nic nedělám.
No, zítra to přijde, tak po noční asi nepůjdu hned spát a budu hrát.
@Garret (30.10.2018 15:40): ja hraju bez nej protoze nejsem sracka. A porad umiram :D
@Paul (30.10.2018 16:36): Tvl, 3/4 mega doláčů za 3 dny, hollywoodský trháky hadra proti tomuhle :D
@Garret (30.10.2018 15:40): Musíš koupit elite controler, mě to dost pomohlo :D Akorát tahle sranda stojí skoro 3,5 ... ale popravdě hraje se s tím opravdu značně lépe.
@Bodkin (30.10.2018 15:14): to samozřejmě, nikdo nečekal že to bude neúspěch. Ale že to bude až takhle blízko GTA5 mě i tak překvapilo. Příjemně, protože je to lepší než libovolný GTA.
to příběhové propojení s jedničkou je luxusní. a ještě že tam je autoaim, netrefil bych ani vrata vot stodoly...
@Paul (30.10.2018 15:06): Jo, peníze plodí peníze, kdo by to byl řekl :)
Je to propadák, Rockstar zavírá krám a přesouvá se do indie kde bude vyrábět párky se sýrem..
https://www.businesswire.com/news/home/20181030005459/en/
https://www.businesswire.com/news/home/20181030005459/en/
@Bodkin (30.10.2018 11:30): kůň to přežil bez újmy :) ale ano, jakýkoli jiný náraz mu zdraví ubral. Ale ono je to stejně fuk, mu dáš mrkev a hurá dál.
@Rapier (30.10.2018 11:12): Ale oni opravdu o zdraví příjdou. Akorát tam máš dva ukazatele a promítne se to na jeden z nich.
Tak čekal bych, že se třeba postava a kůň budou zvedat třeba 0,5-1 min a oba přijdou o část zdraví. Chápu, že to je hra ale tohle působí směšně. Jistě jen malá vada na kráse. :)
@Bodkin (30.10.2018 10:36): sakra :( přišel jsem o králíka.
Mimochodem přežít přestřelku je pro mě malej zázrak.
Mimochodem přežít přestřelku je pro mě malej zázrak.
@Rapier (30.10.2018 10:17): Nejlepší na tom je, že pak musíš sbírat mrtvolky, který jsi měl pověšený na koni, protože to z něj všechno shodí.
@Rapier (30.10.2018 10:17): náhodou ta fyzika je čupr. Ale jo, koni překvapivě po tomhle ani neubylo zdraví :D moje zdraví nevim jestli ubylo, ten systém "cores" nechápu :D
@Charllize (30.10.2018 10:27): dokud nemůžu ve hře srát, nebavím se.
@Charllize (30.10.2018 10:27): dokud nemůžu ve hře srát, nebavím se.
@Rapier (30.10.2018 10:17): schvalne jak dlouho by ta hra byla zabavna kdyz bys tam musel 30 minut lezet v bezvedomi. A myslim ze to jak se Wallome byl vysrat v tom krovi u destilacniho stroje (nebo co to bylo) bylo realisticke dost :)
@Walome (30.10.2018 09:57): to bolo čo jako? To bol ako realismus? Narazíš s koněm v plné rychlosti do stromu, otřepeš se jako by se nic nestalo...hm, hm. No nevím, nevím.
Já až teď objevil že když PODRŽÍŠ šipku dolů tak si dokonce můžeš vybrat z radarů. Mi přijde že každý tlačítko má milion fcí. To je jak hrát mortal kombat.
@Charllize (30.10.2018 09:57): jo díky to je v plánu. Dneska ráno to bylo lepší, ale to jsem u toho seděl chvíli před prací.
@Charllize (30.10.2018 09:57): jo díky to je v plánu. Dneska ráno to bylo lepší, ale to jsem u toho seděl chvíli před prací.
@Walome (29.10.2018 23:17): dej si lampicku za televizi. jestli to jde. Vetsinou to pomuze.
@SilentWolf (30.10.2018 08:01): Je to minimálně řečeno, když něco před sebou ženeš. Jestli to bylo řečeno už dřív, tak jsem si toho nevšiml.