Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Z jedný recenze (https://www.pcworld.com/article/3323056/gaming/fallout-76-review.html)

" What if some other player enters the building? There needs to be enemies for them to fight, right? And so what happens is you’ll be deep in some desolate ruin, trawling for trash, when suddenly all 20 or 30 enemies you meticulously killed will just respawn and start attacking you again. I’ve had it happen as soon as five minutes after ceasing combat, digging through a desk drawer and then plunged back into a prolonged battle for my life."

Počkat, to jako fakt? :))
@Bodkin (22.11.2018 10:47): tak nejake pokroky tam jsou. Mapa uz neni soucast pipboye, lokalni, nicnerikajici mapa je pryc. A pridali celkem zbytecnou ale efektni funkci ze muzes pravou packou pipboyem vrtet do ruznych uhlu pohledu :)
@SilentWolf (22.11.2018 07:13): Pipboy mě baví. ale stejně tak se mi líbil i inventář ve Skyrimu, který byl jinak hodně hated in general. naopak Oblivion byl totální chaoz, tam jsem se ho nenaučil používat ani do konce hry. ještě horší inventář jak ve W3...
@SilentWolf (22.11.2018 07:13): tak pipboy původně vůbec neřešil inventář viď. V jedničce a dvojce sloužil jen na questlog, mapu a geiger. Inventář byl mimo, do pipboye ho zavedla až bethesda. Mě osobně nijak zvlášť nevadí, ale dovedl bych si představit lepší řešení.
Jak jste na tom fanouškové Falloutu, brali byste Fallout bez pipboye, nebo to berete tak, že to tam patří?

Mě to přijde už extrémně archaický způsob řešení inventáře. Zajímavé, že tohle tam prostě musí být, i když nic z toho co dělalo Fallout Falloutem už ne.
@Feidias (21.11.2018 20:18): Ted jak jsou Black friday slevy tak tusim kolem 1250 korun na rok, jinak stoji 1650. Rocni se vyplati nejvic, protoze v pomeru na mesic zaplatis nejmin. Na ctvrt roku je kolem 700 korun a mesicni necelych 300.

https://www.jrc.cz/vyhledavani?q=ps+plus
tady to mas presneji :)

Ted je idealni cas na koupi pri tech slevach, jeste pak budou povanocni kde to bude plus minus stejne, a pak cely rok nic, aspon co se PS plus tyka.

U PS plus vidim asi nejvetsi benefit v tom ze krome hrani online v prubehu clenstvi dostavas vetsi slevy na nakup na PS storu. Bez PS plus je sleva na nejakou hru treba 30% a z ps plus 70%. Hry zdarma neresim, protoze jakmile prestanu platit clenstvi zase mi je seberou, s tim at se jdou vycpat. Jen pak budu mit zaneradenou knihovnu hrama co nemuzu hrat:)
@Feidias (21.11.2018 12:58): Ono to na konzoli taky neni uplne perfektni, obvzlast asi na obycejne ps4 nebo xone. Na PRO a XOXU to ale jede plynule jen s minoritnimi problemy. Idealni by byl samozrejme vykonny pocitac, ale jelikoz hraji primarne na konzoli prislo mi rozumnejsi koupit PS Plus nez upgradovat pocitac :)
@Charllize (20.11.2018 20:37): díky za tip, zkusím zazálohovat a změnit. Já už to všechno snížil na minimum a v exteriérech to běží už víceméně plynule a občas se to sekne, když se otočím někam, kde toho je víc:). Ty já mám PS4, ale právě se mi nechce platit měsíčně...
@Feidias (20.11.2018 15:12): Tak F76 ma urcite vyssi naroky nez F4. Obvzlast bych venoval pozornost tem 3GB VRAM jako minimalni a 4GB VRAM jako doporucene, pac to muze byt nejvetsi pricina sekani. Jestli jsi to uz nezkousel, tak zkus dat textury na minimum a uvidis co to udela, vratit zpet si to muzes vzdycky.

Mimochodem dle meho nazoru ta hra vypada lip nez F4, a kdyz pripoctes ze tady je daleko vic stromu, keru, travy a vseho dalsiho nez ve F4 ta narocnost by sla asi nahoru i pri zachovani uplne stejne kvality grafiky jako v predchozim dilu.

Ja taky zvazoval PC verzi (hlavne diky tomu ze se tam neplati za online hrani) ale muj pocitac by to mozna dal ze strany procesoru ale grafika a pamet uz by byla asi nedostacujici. Fallout 4 mi na mem pocitaci bezi taky v pohode. Ona ta moje 750Ti a 8GB ram opravdu uz neni zadna hitparada, i kdyz dle videa nize by to asi nejak jelo:)
https://youtu.be/veXiulPiMAY

Mimochodem muzes zkusit taky figl ktery jsem praktikoval u F4. Vypnout vsync v ini nastaveni hry, nastavit borderless window a pres nvidia inspectora nastavit max fps na 60. Me to plynulost zlepsilo opravdu vyrazne. Jinak jsem nebyl schopen F4 rozjet uplne plynule, obvzlast prave v interierech to byla pomerne nepekna trhanice. Po te procedure co popisuju vyse bylo po problemech.
Tak hrozný to s bugy fakt není. Pro mě je tam jeden hodně podstatný - optimalizace běhání hry. Nevím jaké mají dnešní hry obecně nároky. Možná se pletu a je to už dneska standart. Mám low end "herní" notebook kupovaný před čtvrt rokem. Fallout 4 mi běhá parádně na maximální detaily a tohle jsem s potížemi rozchodil na nízké rozlišení. Některý interiéry se sekaj neskutečně a ta hra prostě není o tolik graficky hezčí. Myslím si, že zejména onlinovka by tohle měla mít vyladěné i na úkor grafiky. Co jsem občas zapnul nějakou onlinovku, tak to nikdy nebyla top grafika, ale běželo to. Nevím, možná už všichni v US mají nadupaný PC nebo mají všichni konzole a je to můj problém, že nemám pořádné PC, ale nechce se mi tomu úplně věřit.
@Charllize (20.11.2018 11:03): proto jsem jako vzor poukázal na Conana, to byl jen marketing, že vyšel fakticky se patchuje dál a stejně a říká se tomu akorát buď update zdarma (možnost chvoat zvířátka, farmění), případně placená DLC (khitájský styl stavění, aquilonský etc.).
Ten předběžnej přístup, pak vadání a další věci, to je v zásadě jen dobře zvolená komunikace, která ale fungovala a nikdo si nestěžoval, lidi naopak poctivě hlásili probémy nebo nedodělky. A na začátku bomba věc s těma pinďourama, který jinak nemají žádný herní smysl, ale bylo to prostě chytrý :)
Kritici na youtube by si u toho vylámali zuby a nechali to být.
Bethesda mohla s tak citlivě chápanou značkou jako Fallout zvolit podobný druh komunikace a tomu hejtu se velkou měrou vyhnout a vytřít si s nima zadnici.
Podívej se na Rockstar, ti umí komunikovat výborně, jejich hra má taky plno bugů – no ale spousta lidí tam pochopí, že prostě to se u velkých projektů stává. Naopak nechápu, proč si Bethesda takhle nabíhá na vidle, sama. Sám jsi správně psal, že jak chválí RDR za to, že tam postavy reagujou na to co děláš a zrovna se dějě, opět jsem si rozehrál F4 vanillu a zase – začalo pršet a hned se ta novinářka začala bát o své zápisky, pak dělal interview se zajímavým NPS, Cait se dávala do rozhovoru s podobně názorově naladěným osadníkem, Curie prostě miluju... ty hry to amjí, oni to umí, ale jejich komunikace je naprosto bezbraná v tomhle světě pitomečků :)
Ale prachy mají, a't si proboha najmou někoho co pracoval pro R* a naučí je komunikovat. Za ty hovínka si fakt tentokrát můžou zcela sami, tu hru prostě odprezentovali naprosto strašně.

To nemá nic společného s tím, jaká je hra doopravdy. Já si ji asi taky koupím, ale ne hned ale aspoň jako pokročilou betu :)

Jinak, že mnohé MMO vychází jako totální dema a dodělávají se roky po vydání, to je přece fakt, oproti tomu je F76 překvapivě plnej příběhů a lore, až neskutečně. Současně hodně lidí v bethesdě rádo kolektivní hraní RPG, nebáli se tma strčit i ty karty – jo, tam je spousta drobných nápadů, co to zase postrkují dopředu, ale jejich chyba bude, jestli se tím zas elíp inspirují v rockstaru a udělaj z těch invencí fakt funkční herní mechanismy se správnou prezentací pro hráče. Já to RDR2 hraju, tam nic novýho není, ale to co je je udělaný velice poctivě a s citem. Možná by v Bethesdě se vyplatilo zkusit třeba na měsíc vysadit kafe a začít jezdit na výlety do přírody, nebo něco podobnýho.
@Nikdykde (20.11.2018 10:51): Ono se to trosku zvelicuje, zas tak neodlaneny produkt to neni. Hra ma uz ted hodne obsahu a nepusobi jako neco co by melo byt dalsi rok ve studiu. Samozrejme nedodelky a bugy tam jsou, ale to mel i Conan po vydani. Podle me je primarni problem ze je proste moda se takzvane vozit po Bethesde a je to desna bzunda.
Videa kde nekdo sezene po netu 20 streamu a z nich sestriha vtipnou kolaz jsou toho dukazem. Ono to pak pusobi jako by cela hra byla uplne v prdeli, veci vytrzene z kontextu nikdy nemaji moc vypovidajici hodnotu. Spis doporucuju zkusit a udelat si nazor sam.



@Jack_Dark (20.11.2018 10:56): rikali ze dalsi patche maji byt mensi.
No doufám, že aspoň začnou dělat menší patche protože se mi nechce stahovat 50 giga pokaždé když něco opraví.
no ale mohli se toho vyhnout, stačilo to vyřešit jako FunCom řešil Conana. První rok to považovat za předběžný přístup (krásný obchodní výraz :D) a sem tam darovat lidem co tam pobíhaj nějaký skiny za odměnu a tak, po roce pak vydat mnohem odladěnější verzi jako finál a pak různý patche a rozšíření jako update zdarma, DLC zdarma (jak se rozhodnou na obchodním to nazvat) a hurá, ve výsledku by na tom byli líp i s komuikací s komunitou.
FunCom to nejen zvládnul na jedničku (a taky se zavedenou značkou, u který nabídnul něco úplně jinýho, něco co fanouci vůbec nečekali), dokonce použil nával peněz na začátku na najmutí samostatného týmu na optimalizaci a herní komunita je převelice spokojena. Místo – fuj, to je další hnusnej Rust jsou reakce, jééé, konečně normální survival se stavěním a ta krajina, juuu.

Takhle se Bethesda dočkala jen toho, že i její věrní příznivci F76 označujou jako "mno, zase placená beta. Koupím si to za dva roky jako odladěnej produkt." – to je prosím skutečný citát. A vychází ze zkušensotí, když se dnes podívám na minulost ESO a jak se měnilo, tak to taky byla vlastně první roky placená beta.
@Feidias (20.11.2018 06:11): vcerejsi patch hru pomerne slusne optimalizoval, aspon teda na PS4. Samozrejme jde jen o muj opticky dojem ale proste mi prijde ze to bezi lip. Co jsem mel zabrany workshop tak v nem kolisaly fps nahoru dolu, po patchi to je ok. Zvlastni je ze jsem mel v ukladacim prostoru pred patchem 274/400 a po patchi 395/400. Mam dojem ze asi opravily vahu nekterych veci ktere predtim nic nevazily. Hmm, doufam ze se jim podari navysit ten prostor, tech 400 je zoufale malo.

Kvalita a cetnost patchu bude zalezet na tom kolik jim to bude hrat lidi. Ale minimalne pocitam ze v kazdem pripade opravi ty nejvic zasadni veci.
@Charllize (19.11.2018 21:23): souhlasím s tebou. Rozumím i tomu, že je to v podstatě nové interní studio a učí se. Nedostatky jsem schopen prominout, když je to dobrá hra, ale doufám, že se to alespoň budou snažit ladit.
@Coldplaz (19.11.2018 21:13): protoze ty hry nejsou nedokoncene. Ja je vsechny hral v den vydani a zadna z nich nemela o moc vic bugu nez jakakoliv jina AAA hra s velkym komplexnim otevrenym svetem. Samozrejme ze tam jsou bugy, ale ze by ty hry byly nedokoncene? Kazda z nich jde hrat stovky hodin ode dne vydani.

A konkretne F76? Je to online hra a jak to u ruznych MMO a podobne byva po vydani se ty hry hemzi ruznymi nedostatky a problemy. Ja zatim hral cca 25 hodin a s zadnym bugem ktery by mi rozbil celou hru jsem se nesetkal, pokud nepocitam ze me to za tu dobu asi 5x odpojilo ze serveru. Proste a jednoduse, zazil jsem online hry v mnohem horsim stavu pri vydani, tohle co predvedla Bethesda je jeste celkem ok.
Ja už vážne nerozumiem ako môžu ľudia tolerovať Bethesdu a ich nedokončené hry, ak nejaká hra od menšieho Ruského štúdia alebo s nižším rozpočtom má veľa bugov tak to dokážem pochopiť, ale aby AAA hra bola po vydaní v takomto stave je neakcepotvateľné.
Tak patch 1.02 na PS4 ma 48GB, to je zas srajda. Chudaci lidi co maji pomaly net, ti budou rvat az hanba.
U všech titulů došlo k razatnímu poklesu prodeje krabic a zvýšení prodeji v digitálu. AC. Odyssey i Call of Duty BO IIII. V krabicích se jich prodalo málo, ale v digitálních verzích překonal jejich prodej jejich předchůdce v seriích.
Konkrétní čísla prodejnosti F76, CoD nebo i AC ale budou až mnohem později a jen pokud to samotné firmy zveřejní. Pokud nebudou chtít, žádná konkrétní čísla mít třetí strany, ze kterejch furt čerpáš, mít bohužel nebude a přehledy prodaných počtů krabic jsou zavádějící.
@Paul (19.11.2018 09:59): jo. lidi se obcas vztekaji. Ale u nas je jinej styl, chteji mluvit s vedoucim :) Koneckoncu u nas taky malokdy narazis na rozcilenyho cernocha co si neuzil svoji herni seanci z gauce :)

Jinak souhlas s tim ze meli udelat nejaky single spinoff at uz oni nebo externe, ale nemuzu rict ze by me F76 nebavil, kdyz uz to dopadlo takhle.

U nas v obchode se to rozhodne neprodava, ale co se pamatuju tak na F4 taky nebyla rozhodne fronta.

Jinak dalsi zabavne video ktere urcite zejmena Korbu pobavi:)
http://www.hrej.cz/novinky/2018/11/19/vy ... &utm_medium=z-boxiku



@SilentWolf (19.11.2018 09:30): No tak hlavne ze u kazdeho clanku o F76 odkazuji na XZONE at si to tam lidi jdou koupit..
@pajmič (18.11.2018 21:36): to je snad ještě lepší než crowbcatovky, fakt vtipný :D

@Nikdykde (19.11.2018 10:29): já tedy nic o revolučním zvýšení nenašel - spíš normální zvyšování v rámci cca 10% year on year, např

EA's financials this week showed that 36% of their PS4 and Xbox One sales are digital on a global basis, and that includes territories with lower broadband penetration. Last year that number was 30%. The firm says that 25% of FIFA 18's sales have been digital after three weeks, whereas FIFA 17's number was just 16%. Madden's download share is also up 9% to 34% of total sales.
@Nikdykde (19.11.2018 10:07): "K těm nižším prodejům krabicovek – u většiny titulů došlo k 50 % snížení prodeje krabic a naopak revolučního zvýšení prodejů digitálních kopií." - během posledních tří let? máš zdroj?
K těm nižším prodejům krabicovek – u většiny titulů došlo k 50 % snížení prodeje krabic a naopak revolučního zvýšení prodejů digitálních kopií. Včetně titulů jako Call of Duty, který zažilo u krabic brutální propad a naopak u digitálu se jednalo o revolučně úspěšný prodej za první tři dny v historii celé této série.

Když se podíváme na prodeje klíčů a digitálních verzí a to včetně šedivek, překvapeně zjistíme, že nový Fallout 76 na některých obchodech nemilosrdně vede v prodejnosti a v tyto dny dokázal v řadě z nich i dočasně sesadit CoD nebo RDR2.

Lidem, co mají radost z cizího neúspěchu, by tak nejlépe poradila teta Kateřina – nesvlékej kalhoty, když brod je ještě daleko a nechval dne před večerem.
V UK jsou retail prodeje o 82% nižší než u Fallout 4. Samozřejmě je otázka nakolik se to dá vztáhnout na zbytek světa, ale určitě je to krapet nižší výsledek než v co Bethesda doufala. Přitom kdyby ti blbouni nechali nějaké schopné studio udělat singleplayer spin-off ve stylu New Vegas, nepochybuju že by dopadl lépe, komerčně i kriticky.