@Gordon (09.01.2019 18:51): A kde píšem, že všetko je dokonale autentické? :)
Diskuze
@Gordon (09.01.2019 18:34): Ono to tak nejak súvisí.
@M.a.t.t. (09.01.2019 18:31): Nepleteš si autenticitu s historickou přesností?
@Gordon (09.01.2019 17:55): Pokiaľ tam nebudú behať samí černosi a nebudú používať robotické zbrane, tak mi to jedno. Podobne ako mi bolo jedno, že v Kingdom Come: Deliverance nie sú černosi, hoci podľa nejakých štúdií tam mohli byť. :) Čo sa týka miery detailov, v tomto ohľade je podľa mňa Odyssey na veľmi vysokej úrovni, aj keď zďaleka nie všetko je vyobrazené také ako v skutočnosti bolo. Občas to má i akceptovateľný dôvod (napríklad sparťanské príbytky boli oveľa jednoduchšie, no asi by sa to nezlučovalo s očakávaniami hráčov), no celkovo veľa dôležitých prvkov zodpovedá realite (oblečenie, architektúra, politické pomery). Treba si však uvedomiť, že v prvom rade ide o historickú fikciu a nie o učebnicu dejepisu, takže na prvom mieste vždy bude hráčska zábava.
Mimochodem tu někdo srovnával Nemesis systém z Shadow of Mordor se systémém žoldáků, to je úplně mimo, protože ten Nemesis je úplně na jiné úrovni, tohle je spíš taková výsledková tabule.
@Paul (09.01.2019 17:13): Jj, v jednom z Lost Tales se jeden z herců zase nechtěně dostane do otroctví.
@M.a.t.t. (09.01.2019 17:21): Vidíš, mě zas záleží na detailech a autenticita je jeden z nich. Taky bych to rád neřešil, bohužel to tam je jako pěst na oko.
@M.a.t.t. (09.01.2019 17:21): Vidíš, mě zas záleží na detailech a autenticita je jeden z nich. Taky bych to rád neřešil, bohužel to tam je jako pěst na oko.
@Gordon (09.01.2019 16:40): Ok, ja podobné veci zo zásady neriešim, respektíve nemám chuť ich riešiť a radšej sa snažím zameriavať na hrateľnosť.
@Gordon (09.01.2019 16:40): tohle mě taky zarazilo, NPC která vypadá jako jasná běloška, ale přitom má černou texturu, takže jen působí bizarně.
Otroctví se ale občas řeší, už v několika questech jsem na to narazil, např. jeden otrok se nechtěl nechat propustit ze služby, nebo ten Agapios v questlajně s Kudlou.
Otroctví se ale občas řeší, už v několika questech jsem na to narazil, např. jeden otrok se nechtěl nechat propustit ze služby, nebo ten Agapios v questlajně s Kudlou.
@M.a.t.t. (09.01.2019 16:33): Uhhh, přečetl jsem asi prvních deset odstavců a ve všech je nejasné zda-li byli takoví či makoví, asi nechápeš že já nemám problém, že ve hře jsou černí, já mám problém, že ůplně všichni, jakože fakt všichni jsou plěťově neutrální, ani bílí, ani černí, to na extrémní opálení nesvedeš. Stejně tak hlavní postavy, mají to být běloši a všichni do jednoho jsou brutálně opálení, dokonce i Alkibiades. Mě by to nevadilo kdyby tam běhalo pade na pade bíly x černí, mě vadí to že jsou všichni totálně neutrální až na pár vyjímek, kdy vidíš doktora, co má bílé rysy ale je černý jak podrážka, doslova. Něco jako přetexturovaný nácíček v The Last Tiger v BFV, který má totálně černoškou lebku ale je bílej jako stěna. To ani nezmiňuji že ta rovnoprávnost mezi muži a ženami byla taky někde jinde. :-)
otroctví se tam taky musí hledat lupou.
otroctví se tam taky musí hledat lupou.
@Gordon (09.01.2019 16:22): Nápodobne :) No nemusíš reagovať, môžeš si rovno prepísať komentár :))
To, že by ťa nič z menovaného, pravdepodobne, nebavilo, ti neberiem, iba som chcel poukázať na to, že ich tvorba je ďaleko širšia a nájde sa v nich čo-to pre každého. Nehovoriac o tom, že mnou menované tituly určite nie sú neznáme ;)
To, že by ťa nič z menovaného, pravdepodobne, nebavilo, ti neberiem, iba som chcel poukázať na to, že ich tvorba je ďaleko širšia a nájde sa v nich čo-to pre každého. Nehovoriac o tom, že mnou menované tituly určite nie sú neznáme ;)
@M.a.t.t. (09.01.2019 16:11): Dobře odvádíš od tématu... :-D Btw jaké bych jiné měl hrát když né ty nejznámější? Všechno co si jmenoval by mě nebavilo ani trochu.
@Gordon (09.01.2019 15:51): Tak to si hral zjavne iba tie najznámejšie značky. Existujú totiž aj hry Child of Light, Valiant Hearts: The Great War, Mario + Rabbids Kingdom Battle a tak podobne.
Inak keďže si to v diskusii Origins "prehliadol", znova by som sa odvolal na tú tému ohľadom neexistencie Grékov v hre :) https://www.quora.com/Were-the-Ancient-Greeks-and-Romans-white
Inak keďže si to v diskusii Origins "prehliadol", znova by som sa odvolal na tú tému ohľadom neexistencie Grékov v hre :) https://www.quora.com/Were-the-Ancient-Greeks-and-Romans-white
@M.a.t.t. (09.01.2019 15:30): Ne, jen ty od Ubisoftu. Vážně, ještě jsem od nich nehrál hru, která by nebyla generická, snad s vyjímkou Raymana, kterého mám i na mobilu.
@Gordon (09.01.2019 15:27): Ak sa na to pozeráš takto, potom si práve popísal väčšinu hernej AAA produkcie.
@M.a.t.t. (09.01.2019 11:52): Přesně tak, stojí za to jen ty které mají nějaký "design", ikdyž to slovo u ubisoftu působí směsně, oni snad neumí udělat negenerickou hru.
@Paul (09.01.2019 11:49): Jo tak, tie random questy na mape pokojne ignoruj, tak ako som ich ignoroval ja. To sú fakt iba dailies, cez ktoré máš získať dodatočné odmeny, tak ako drvivá väčšina nástenkových úloh. Svojim spôsobom je fajn, že to tam je a niekoho to baví, ale mňa určite nie.
@M.a.t.t. (09.01.2019 11:40): jo, koukal jsem na to. Snad to bude nějak rozumně naimplementovaný. Teď je celej ten systém dost dementní a obtížnost celkově taky - když to dám na hard (jak jsem hrál původně) nebo i normal, enemáci maj tolik HP že jsou souboje úmorně nudný. Když to dám na easy, tak maj sice míň HP, ale zároveň maj malý damage...takže sice souboje nejsou úmorný, ale zase jsem prakticky nesmrtelnej. Ideální by bylo aby enemáci měli velký damage a méně HP, aby souboje byly výzvou, ale zároveň nebyl každej souboj několikaminutový martýrium.
Jinak ten buglej quest asi ani nebyl buglej, takhle je to prostě nadesignovaný. Byl to jeden z těch random nekonečně se generujících - nechápu proč tenhle odpad do hry dávaj, jak jsem to zjistil tak už je všechny ignoruju (nástěnky taky) a dělám jen questy se kterými si někdo musel dát aspoň trochu práce (zlatý vykříčníky).
Jinak ten buglej quest asi ani nebyl buglej, takhle je to prostě nadesignovaný. Byl to jeden z těch random nekonečně se generujících - nechápu proč tenhle odpad do hry dávaj, jak jsem to zjistil tak už je všechny ignoruju (nástěnky taky) a dělám jen questy se kterými si někdo musel dát aspoň trochu práce (zlatý vykříčníky).
@Paul (05.01.2019 17:00): Na nič podobné si nespomínam, ale vtipný bug :)
Inak Ubisoft ťa do istej miery vypočul... do istej miery :))
https://www.pcgamesn.com/assassins-creed ... dyssey-level-scaling
Inak Ubisoft ťa do istej miery vypočul... do istej miery :))
https://www.pcgamesn.com/assassins-creed ... dyssey-level-scaling
Ehm, ten quest kdy přijdu k ležícímu maníkovi, kliknu na něj, najednou stojí a přehrává se rozhovor a on něco žvatlá že chce mojí ochranu, já jako souhlasím, načež se u něj vyspawnujou tři enemáci, dvakrát ho seknou a on umře, a quest následně failne a těla enemáků se vypaří (ještě během finisher animace, takže Kass seká do vzduchu), to je jako nějakej metajoke by Ubisoft? :)
@Gordon (30.12.2018 00:51): ve všech RPG co jsem kdy hrál máš quest log a v něm seznam splněných a zatím nesplněných questů. V Odyssey splněnej quest zmizí...takže si nemáš jak prohlídnout co už jsi udělal a zpětně si připomenou co všechno jsi v tý hře zažil. Je to o to retardovanější, že i neRPG Origins to mělo.
@Gordon (30.12.2018 00:51): Jako seznam splněných úkolů.
@Paul (29.12.2018 23:50): Nejde, taky mě to štvalo.
@Paul (29.12.2018 23:50): Nejde, taky mě to štvalo.
@Paul (29.12.2018 23:50): Jak prohlídnout?
Tak lodě jsou stejně nudnej vopruz jako vždy, a to jako fakt není možný si prohlídnout splněný questy? Baby's first RPG..
Ok, hrál jsem cca 90 minut Origins a nezačalo mě to bavit. Nudnej start, nudnej protagonista, nudný questy a prostředí co mě nebaví - poušť. Tak jsem zkouknul cutscény s laylou na youtube abych byl trochu v obraze (ne že by tam bylo cokoliv zajímavýho) a rozjel Odyssey. Tady mám za sebou 5 hodin a bavilo mě to od začátku. Kassandra, to prostředí, lepší questy..sice to taky není ani náhodou hitparáda typu RDR2/TW3, ale jsem rád že mě to chytlo :)
@Gordon (23.12.2018 16:08): Ve své podstatě jo, ale protože jsi jedinec a máš svobodu pohybu, dodává se tomu dimenze.
Falanga je skupina lidí, která když se pohybuje rychleji než rychlejším krokem a má v cestě strom, tak se rozpadne a všichni můžou začít odznova nebo se na to vysrat a jít domů.
Takže bys akorát mačkal A a přetahoval se.
Falanga je skupina lidí, která když se pohybuje rychleji než rychlejším krokem a má v cestě strom, tak se rozpadne a všichni můžou začít odznova nebo se na to vysrat a jít domů.
Takže bys akorát mačkal A a přetahoval se.
@Gordon (23.12.2018 13:27): Mozna tak malo, ze jsem si toho ani nevsiml. A co sakra mate furt s Blag Flag? Ja rikam, ze v Odyssey nejsou nejlehci namorni bitvy v serii a vy mi tu porad tvrdite, ze v Black Flag jsou tezsi. To se ale jaksi zaroven nevylucuje. :)
Btw, není náhodou klasický soubojový systém taky v podstatě quick time event?
@Shoggot (23.12.2018 15:55): No pořád lepší, než to, co je tam teď. :-D
@Gordon (23.12.2018 15:50): Když co by hráč zmohl? Falanga byla drtivou většinou jen jednou složkou v "kovadlině a kladivu" a byla tou kovadlinou.
Tlačení se falang na sebe a doufání v to, že tu druhou přetlačíš -> to nikdy nebyla nějak vyhledávaná metoda boje jednoduše proto, že je to vyčerpávající a může to být i bez konce.
Potřebuješ kladivo, tedy jednotky na bocích a křídlech, které získají převahu a tak zatímco falanga drží nepřítele jako kovadlina, kladiva do ní buší ze stran nebo i zezadu. V tu chvíli je falanga absolutně rozdrcená. Koukni se, jak vyhraval Alexandr bitvy v dnesnim Turecku.
Dával by rozkazy k výpadům a snažil by se jí udržet: QTE sekvence :)) to říkám. A to by asi byla nuda.
Tlačení se falang na sebe a doufání v to, že tu druhou přetlačíš -> to nikdy nebyla nějak vyhledávaná metoda boje jednoduše proto, že je to vyčerpávající a může to být i bez konce.
Potřebuješ kladivo, tedy jednotky na bocích a křídlech, které získají převahu a tak zatímco falanga drží nepřítele jako kovadlina, kladiva do ní buší ze stran nebo i zezadu. V tu chvíli je falanga absolutně rozdrcená. Koukni se, jak vyhraval Alexandr bitvy v dnesnim Turecku.
Dával by rozkazy k výpadům a snažil by se jí udržet: QTE sekvence :)) to říkám. A to by asi byla nuda.
@Shoggot (23.12.2018 15:37): Hráč by byl velitel falangy, teby by dával rozkazy k výpadům atd. Podobně jako je to u lodí.
Pořád by tam mohl být ten hollywoodský boj, kdy by se ti rozpadla a ty dal rozkaz k vytáhnutí mečů.
Pořád by tam mohl být ten hollywoodský boj, kdy by se ti rozpadla a ty dal rozkaz k vytáhnutí mečů.
@Gordon (13.10.2018 05:00): Tak nevím jak by udělali falangy gameplayově...ono taky je to Assassins Creed, což je založeno na pohybu a pestrosti terénu, což jsou dva největší nepřátelé falang :)
Byť by to mohlo být zajímavý, mohla by to být jen QTE sekvence, kdybys byl uprostřed :)
Byť by to mohlo být zajímavý, mohla by to být jen QTE sekvence, kdybys byl uprostřed :)
@Charllize (23.12.2018 13:58): Jo ta mapa je skvělá, propracovaná, každá provincie má nějakou unikátnost a zajímavost, i města jsou nádherně zpracované. Jsem strávil hodiny jen prohlížením Athén a Sparty. Problem je právě ten že co se týče gameplaye, jsou tam jen copypaste tábory, hrobky a eventy, nic zajímavého. Dát tuhle mapu do rukou Warhorse, tak ti z toho udělají hru roku.
@Gordon (23.12.2018 13:47): Ony ty jednotlive casti mapy jsou zaplnene a celkem propracovane, v tu chvili kdy tam clovek poletuje tak to docela smysl dava. Ale potom to je jako kdyz se vse smete ze stolu a proste se jde na dalsi segment, Potrebovali by to nejak necim propojit aby to pusobilo jako celistvy svet (viz TES, muhaha). Je to cele takove mechanicke a lehce hloupe. Lode me prijdou vicemene ok, pac v tom svete je to jedna z mala veci co se prolina celou hrou a v tom konkretnim zasazeni tam nepusobi nijak blbe, naopak.
@Charllize (23.12.2018 13:42): Souhlasím, to nemá skoro žádný AC, ovšem vedlejšáky tu jsou fakt docela zajímavý, třeba takový ten festival, na tom ostrově kde se mělo bojovat o přežití, Aréna, nebo ten úkol kde syn chtěl zůstat v kleci aby ochránil rodiče protože mu vědma předpověděla že zúůsobí jejich smrt a tak tě pošlou na ochranu získat jejich meč, a pak se ukáže že jeho pravý rodiče byly ti banditi od kterých jsem to chladnokrevně vzal. :-)
Tak ja s marwelem v mnoha vecech souhlasim, hodne veci tam je jen na okrasu a jsou k nicemu. Me treba pitome ukoly z nastenek nevadi, ale ten jeho popis je pomerne dobry, ta hra proste nema dostatecnou hloubku.
@marwel (23.12.2018 07:44): Opraví.
@marwel (23.12.2018 13:08): Vole! V Black Flag (dohrán dvakrát) mám přes pade hodin a v Odyssey 110 hodin, ano, můžu ti zaručeně napsat, že si v menšíně! Duh.
@marwel (23.12.2018 13:08): Vole! V Black Flag (dohrán dvakrát) mám přes pade hodin a v Odyssey 110 hodin, ano, můžu ti zaručeně napsat, že si v menšíně! Duh.
@M.a.t.t. (23.12.2018 12:08): Predpokladam, ze jsi s tou "vetsinou" mluvil? :)
@marwel (23.12.2018 10:32): Ja ti tvoj názor v zásade neberiem, iba vravím, že si v menšine, to je všetko :)
Celkovo sa na niektoré veci pozeráme inak, ale akceptujem.
Celkovo sa na niektoré veci pozeráme inak, ale akceptujem.
@M.a.t.t. (23.12.2018 09:48): Osobne nevidim duvod, proc by mel mit tvuj nazor "bitvy v Odyssey jsou nejlehci v serii" vetsi hodnotu protoze jsi dohral Black Flag, nez muj nazor "bitvy v Odyssey nejsou nejlehci v serii" kdyz jsem dohral vse kde namorni bitvy jsou krom Black Flag. ;) Stale mluvime o dvou dilech, ktere jsme dohrali oba. Ale coz, tezsi nebo lehci, na hovno jsou tak jako tak.
Co se tyce tech vedlejsich questu. No nevim, kdyz uz se rozhodnu nejaky quest vzit, vybiram podle nazvu. Problem ale je, ze nektere ukoly jsou takove, no proste nemate duvod se o neco takoveho starat. Kdyz po tobe nekdo chce abys nasel nejake uloupene drevo na luky pro domobranu ci co, melo by ti alespon zalezet na tom, ze ty luky dostanou. Jenze o deset minut pozdeji ostrov opustite a uz se nikdy nevratite, tak co se sakra starat? Je to tezke, pokud mas vedlejsak, ktery nijak nesouvisi s hlavni pribehovou linkou, mel by mit dobry pribeh sam o sobe, coz ale ne vzdy u Odyssey plati. Zda jsou hraci kritictejsi dnes nez byli v minulosti? Mozna, pravdou ale je, ze treba vedlejsi ukoly v klasickych RPGckach jako treba Baldur's Gate jsou bezesporu mnohem propracovanejsi a lepsi. V jinych RPGckach plnite ukoly ciste pro odmenu. Jsou treba hloupe a nezajimave, ale odmena vam za to stoji. Tady ani ta odmena za to nestoji. Motivace hrat vedlejsi ukoly tedy vypada asi takto "your target is 3 levels above you". Ne zrovna idealni.
Treba se mi libilo, ze jsem musel nasetrit 20 litru na informaci o poloze vasi matky od te piratky. To je motivace vedlejsi ukoly plnit. Vy mate primo zajem o to ty ukoly splnit. Sice vas nezajima osud tech lidi, jde vam o odmenu, ale fajn, ta motivace tam je.
Co se tyce tech vedlejsich questu. No nevim, kdyz uz se rozhodnu nejaky quest vzit, vybiram podle nazvu. Problem ale je, ze nektere ukoly jsou takove, no proste nemate duvod se o neco takoveho starat. Kdyz po tobe nekdo chce abys nasel nejake uloupene drevo na luky pro domobranu ci co, melo by ti alespon zalezet na tom, ze ty luky dostanou. Jenze o deset minut pozdeji ostrov opustite a uz se nikdy nevratite, tak co se sakra starat? Je to tezke, pokud mas vedlejsak, ktery nijak nesouvisi s hlavni pribehovou linkou, mel by mit dobry pribeh sam o sobe, coz ale ne vzdy u Odyssey plati. Zda jsou hraci kritictejsi dnes nez byli v minulosti? Mozna, pravdou ale je, ze treba vedlejsi ukoly v klasickych RPGckach jako treba Baldur's Gate jsou bezesporu mnohem propracovanejsi a lepsi. V jinych RPGckach plnite ukoly ciste pro odmenu. Jsou treba hloupe a nezajimave, ale odmena vam za to stoji. Tady ani ta odmena za to nestoji. Motivace hrat vedlejsi ukoly tedy vypada asi takto "your target is 3 levels above you". Ne zrovna idealni.
Treba se mi libilo, ze jsem musel nasetrit 20 litru na informaci o poloze vasi matky od te piratky. To je motivace vedlejsi ukoly plnit. Vy mate primo zajem o to ty ukoly splnit. Sice vas nezajima osud tech lidi, jde vam o odmenu, ale fajn, ta motivace tam je.
@marwel (23.12.2018 07:44): Stáť si za tým môžeš, ale nakoľko sám priznávaš, ze Black Flag, t. j. diel, ktorý je na tomto aspekte priamo postavený si hral iba chvíľku, tvoje zhodnotenie nemá logicky až takú váhu ako zhodnotenie niekoho, kto kompletne prešiel oba diely. To sa neuraz.
Inak mám pocit, že dnes sú hráči miestami omnoho kritickejší ako v minulosti. Vedľajšie questy v Odyssey sú totiž podľa vydarené a zase o niečo lepšie ako v Origins. Iste, nájdu sa medzi nimi aj slabšie, či niektoré, ktoré by som aj ja vyhodil, alebo aspoň upravil, ale viacero z nich skutočne stojí za to i po príbehovej stránke. Znova pripomínam, ze do tejto kategórie patrí aj ničenie kultu, či mytologické tvory a nerátam vedľajšie aktivity na mape, či tie nekonečné nástenkové úlohy určené pre tých, ktorí sa strašne nudia :)
Inak mám pocit, že dnes sú hráči miestami omnoho kritickejší ako v minulosti. Vedľajšie questy v Odyssey sú totiž podľa vydarené a zase o niečo lepšie ako v Origins. Iste, nájdu sa medzi nimi aj slabšie, či niektoré, ktoré by som aj ja vyhodil, alebo aspoň upravil, ale viacero z nich skutočne stojí za to i po príbehovej stránke. Znova pripomínam, ze do tejto kategórie patrí aj ničenie kultu, či mytologické tvory a nerátam vedľajšie aktivity na mape, či tie nekonečné nástenkové úlohy určené pre tých, ktorí sa strašne nudia :)
Nasadili jste mi brouka do hlavy. Rozehral jsem Andromedu a nemel jsem v planu se k Odyssey v nejblizsi dobe vracet, ale zkusil jsme to znovu. Nakonec asi na paty pokus jsem to dal. Kazdopadne si stojim za tim, ze jsou ty bitvy tezsi nez v ostatnich dilech, resp. ve trojce a Origins, Black Flag jsem hral jen chvili. Tam se to dalo osefovat tim brace counter kombem jak jsem rikal. Krom toho v Origins mate pozdeji k dispozici katapulty, ktere nici lode na jednu salvu, takze lodemi v te posledni misi projdete jak horky nuz maslem. Ze muzu v Odyssey potopit lod aniz bych ji nalodil je fajn, lod mi to ale neopravi, takze ta komedie musi byt.
Stačí rozebírat veškeré vybavení, které nemáš na sobě. Prodávat to nemá moc smysl, ve hře je peněz dostatek a stejně nejsou moc potřeba.
@marwel (22.12.2018 17:10): Běhat po přírodě a sbírat šutry je ten nejhorší způsob jak nabrat suroviny, suroviny se nejrychleji seženou u kováře nebo je ukradneš ze základen.
@Shoggot (22.12.2018 17:11): Ono jsou všechny díly takové pitomoučké.
@Shoggot (22.12.2018 17:11): Ono jsou všechny díly takové pitomoučké.
@marwel (22.12.2018 17:10): To je problém, kvůli kterému jsem žádný AC po dvojce už nikdy nedohrál, resp. u něj nevydržel déle než pár hodin.
@Gordon (22.12.2018 16:45): Upgraduju, ale logicky ne moc, protoze nechodim po lesich a horach sbirat drevo a sutry a nelovim divokou zver jen abych si mohl vylepsit lod, kterou bych nejradeji vubec nemel.
Nejvetsi skoda je, ze krom pribehu ve hre neni moc co delat no. Vedlejsi questy jsou na prd a stejne jich je malo a vsechny ty aktivity kolem se bez nejakeho dejoveho pozadi take dost rychle oji.
Nejvetsi skoda je, ze krom pribehu ve hre neni moc co delat no. Vedlejsi questy jsou na prd a stejne jich je malo a vsechny ty aktivity kolem se bez nejakeho dejoveho pozadi take dost rychle oji.
@M.a.t.t. (22.12.2018 16:40): tak když v RPG hře neupgraduje loď, tak se nelze divit že mu to nejde.
@marwel (22.12.2018 16:26): Aj ja som hral a dokonca i prešiel všetky diely hlavnej série a práve preto môžem s čistým svedomím tvrdiť, že v tomto dieli mi prišli najjednoduchšie. Takže čo s tým teraz? :) Pokiaľ loď náhodou vôbec neupgraduješ, nediv, že to máš o niečo ťažšie. No i tak platí, že samotné krytie je tu oveľa účinnejšie ako napríklad v Black Flag, súboje sú priamočiarejšie a dosť pomáha aj fakt, že si môžeš obnovovať zdravie nižšie spomínaným spôsobom. To skutočne nebolo v žiadnom zo starších dielov a divil by sa sa, koľkí zastávajú podobný názor. Ono to dáva navyše i zmysel, pretože Black Flag bol vyložene zameraný na tento aspekt, kým tu je odtlačený na vedľajšiu koľaj.
@Gordon (22.12.2018 16:31): Jop, keď si spomeniem na legendárne lode v Black Flag...
@Gordon (22.12.2018 16:31): Jop, keď si spomeniem na legendárne lode v Black Flag...
@M.a.t.t. (22.12.2018 15:56): Jak na offic fb page jeden cápek poznamenal k přidání nové legendární lodě: Výborně, dalších pět minut gameplaye. :-D
@M.a.t.t. (22.12.2018 15:56): " Námorné súboje v Odyssey sú s prehľadom najľahšie v rámci celej série." Nejsou. Hral jsem i ostatni dily serie, kde namorni bitvy jsou, takze to vim. Uz jen to, ze se ocekava, ze budete lod upgradovat a najimat posadku posouva celou tuhle chujovinu na novou uroven otravnosti. Prirovnani je jednoduche - hrajete hru urciteho zanru a najednou vas vyvojari nuti hrat neco zanru uplne jineho. Fotbalova minihra proto, protoze mam fotbal tak strasne rad.