@
Paul (15.02.2019 12:14): Tak jasně že nejde o budget, to byl jen řečnická...
Píšeš
Resp. jakoukoliv hru, kde jsou postavy, který se mnou mluví, ale já můžu jen čumět, kejvat, a dělat co mi říkaj.
Ok a s nadabovanou postavou to vypadá tak, že na tebe mluví a ty můžeš jen čumět, kejvat a poslouchat co vypouští tvoje pusa i když to jsou třeba kokotiny a dělat co ti říkaj.
Chápu jak to myslíš, ale to spíš souvisí s tím jak je ten příběh a postavy kolem udělaný. Ano když je postava dabovaná tak je to asi filmovější. Jenže jakmile jí dáš dabing už to nejsi ty (mizí to FP (S)). Už nehraješ za sebe, ale za týpka, kterého někdo vytvořil. Dal mu hlas, intonaci, charakter, styl chování, atd.
Je to holt subjektivní, ale u mě u FPS vítězí nedabovaná postava. I když samozřejmě těch debilních situací jako v Call o Duty, který tim občas vznikaj si všímám a jo nepůsobí to dobře. Ale podle mě jde o to jak je to udělané. Třeba v tebou zmiňovaném HL mi to nevadilo vůbec. Právě naopak.