Oh, diky za info o casovem limitu, uz jsem se malem zacal tesit ze to koupim, tak az nekdy na humble za dolar ci dva:)
Diskuze
@Richmond (14.03.2019 18:01): Jop, ten prvy limit je este v pohode - horsie to je pri budovani kralovstva, ked chces behat po vedlajsich questoch a robit aj ine veci a pritom ti ubieha cas na plnenie niektorych dalsich veci.
@Richmond (14.03.2019 18:01): Bohužiaľ áno. Veľmi nešťastné rozhodnutie. Toto si mohli odpustiť.
@MickTheMage (14.03.2019 13:28): JSem myslel, že poslední s tímhle limitem byla ROA1! To myslí vážně?
@MickTheMage (14.03.2019 13:28): Jop, to mi tak trošku naznačil obchodník Oleg hneď po oslobodení jeho tvrze, dal mi 86 dní na oslobodenie lesa.
@FildasCZ (14.03.2019 13:33): Nah, musíš byť vytrénovaný z prvého Fallouta, aj tam si dostal hneď po vylezení z V13 časový limit.
@FildasCZ (14.03.2019 13:33): Nah, musíš byť vytrénovaný z prvého Fallouta, aj tam si dostal hneď po vylezení z V13 časový limit.
@MickTheMage (14.03.2019 13:28): Nekazí to potom celou hru ?
@valcik (14.03.2019 13:05): Nerad ti to kazim (pretoze neviem ako daleko si), ale cela hra je od zaciatku na casovom limite ;) (v podstate)
@Bragi (13.03.2019 15:33): Som stále na začiatku, úlohy s časovým limitom tam boli zatiaľ iba dve a pripadali mi dobré. Išlo o dve lokácie, v ktorých treba niekoho kontaktovať a vždy stihneš prepátrať len jednu, než dorazíš do druhej kontakt je dávno fuč a musíš ho naháňať po lesoch. Obtiažnosť je s nastavením "normal" primeraná, uvidím neskôr.. Viac ma zarazila estrogénová parta, s hlavnou postavou NG crusader sa cítim jak v sultánskom háreme! Pridala sa barbarka s obojručákom, štítonoška, hobitská bardka a elfská inkvizítorka, WTF.
@valcik (13.03.2019 15:27): Súhlas. Len škoda miestami neprimeranej obtiažnosti. A diskutabilné sú aj niektoré dizajnérske nápady. Ako napríklad časový limit na questy.
@Vurhor (06.01.2019 12:45): Je to vážne pekná hra, produkčná hodnota je oproti oslavovaným polotovarom ako je PoE od Obsidianu alebo TToN od inXile o ligu vyššie! A stačí na to low-end mašina, aj keď je to postavené na Unity. Aktuálna verzia 1.2.6c mi na lacnej dvojročnej mašine s G4560+GTX1060+8GB RAM beží v 1440p fantasticky, úvodné nahrávanie z HDD trvá necelých 15 sekúnd a nahrávanie úrovní je ešte rýchlejšie.
Tak jsem to zkusil rozehrát, ale po prvním aktu jsem to musel zase odložit. Ne kvůli bugům, ale kvůli opravdu nesnesitelně dlouhým loading screenům, kterých je ve hře fakt mnoho. Dávám to za vinu ale svému prastarému notebooku z roku 1134.
Je to ale pěkný. Hezky napsané, hudba vynikající, parťáci taky docela fajn, plus na rozdíl od mdlých a suchých Pillars of Eternity, tohle má celkem podmanivou duši. Určitě se k tomu zase vrátím.
Je to ale pěkný. Hezky napsané, hudba vynikající, parťáci taky docela fajn, plus na rozdíl od mdlých a suchých Pillars of Eternity, tohle má celkem podmanivou duši. Určitě se k tomu zase vrátím.
@MickTheMage (30.12.2018 12:54): mě tam láká to vládnutí, respektive možnost zřejmě něco lehce podělat. Ale ohledně bugů se píše mnoho nehezkého, tak asi třeba čekat... :D
@SilentWolf (30.12.2018 12:44): také občas potrápily deníkové zápisky. Ne že by se mi něco zapomnělo zaznamenat, ale často byly popisy toho, co je třeba udělat, hodně sporé, takže jsem byl nucen hledat pomoc na webu.
buhehe, radši ani nedomýšlet :)
buhehe, radši ani nedomýšlet :)
@SilentWolf (30.12.2018 12:44): Toto je tak trapne citat, ze to az svet nevidel. Sa tvaria, jak keby tu podobny system neexistoval uz asi 20 rokov (resp. 40) a nic podobne nikdy nehrali. Co je ovsem totalna kravovina. Stale je vsak Pathfinder velmi rozsypana hra..., ale dobra i ked v nej nikto nesmie hladat vychytany pribeh - ten nema az taky dobry ako ine podobne hry.
https://games.tiscali.cz/tema/slasti-a-s ... jirky-a-vaska-322236
Hmm.. žeby RPG nálož pro příští rok.
Hmm.. žeby RPG nálož pro příští rok.
@MickTheMage (23.10.2018 08:33): ok za rok nashledanou :D
@MickTheMage (23.10.2018 08:33): Super, dík za info, takže počkám :)
Dovtedy snáď aj zlacnia, drahá je dosť.
Dovtedy snáď aj zlacnia, drahá je dosť.
@FildasCZ (23.10.2018 03:56): Bola by to super hra, keby nebola zabugovana jak tri svine :) Odporuca sa pockat tak rok na vysledok... Kazdy hot fix totiz prinesie x dalsich, novych bugov, je to pekny bordel. Ale hra je to vyborna!
Kdo hrál hodnocení smíšené dle steamu :/
@Vurhor (12.10.2018 11:02): A též Sergey Eybog, jehož talent jsem poprvé zaslechl ve vizuální novele :)
odkaz
odkaz
Soundtrack vynikající. Daleko živější a podmanivější než ta nuda v Pillarech. Inon Zur furt umí. :)
Rovněž bych byl opatrný s "překonáváním" u her, které zjevně z údajně "překonávaného" vzoru vycházejí. Resp. mohu jim to i přiznat, ale daleko raději bych byl, kdyby vynikly svou vlastní unikátní cestou. Originalita se holt počítá a devadesátý pátý herní hold IE hrám může sedět nováčkům žánru, ale zkušenější pravděpodobně budou nedostatkem invence trochu otráveni.
@Paul (09.10.2018 12:39): Nj ale bg2 zase můžeš dohrát ... holt každá hra má své plus a mínus :D
@Paul (09.10.2018 12:39): Po skoro dvaceti letech by to bylo trochu smutný kdyby ne...
@Paul (09.10.2018 12:39): :) Kingmaker je hlavne jeden velky bordel. A mne je vyvojarov az luto, pretoze ta hra ma obrovsky potencial a zaujimave gameplay myslienky, ale toho bordelu co kazdym patchom vyrobia... uz je to az komicke :)
teď mi tu kolega udělal dvacetiminutovou přednášku o tom jak je kingmaker lepší než baldur's gate 2 a kolik má možností wtf
@John Mirra (30.09.2018 17:07): Tri mesiace je optimistický odhad. Majú čo robiť tak do leta budúceho roka.
@John Mirra (30.09.2018 17:07): No ačkoliv jsem si včera říkal, že to dohraju jindy, tak dneska jsem to zase hrál od rána, takže i přes ty bugy je to silně návykové :D navíc včera zrovna jeden z bugů na který jsem narazil odstranili. Ne že bych je tím chtěl nějak bránit. Tohle nejsou žádné malé bugy, když postavě vyloženě chybí dialogové možnosti, abych mohl pokračovat v questu.
@MIGtheDRAGON (29.09.2018 22:09): Tak jestli se dá obtížnost nějak poladit, tak by to nemuselo být zlé. Ale ty bugy fatk zamrzí, to aby člověk fakt čekal tři měsíce, než novou hru po vydání dokončí...
Uha, tak (a neviem co za to moze), ale zatial ma ma Kingmaker pekne zahackovaneho a bavi ma viac ako druhy Pillars. Bugov maju dostatok, tak snad sa mi nepodari narazit na nieco co ma maximalne naserie :) I napriek tomu, ma to zatial hodne bavi.
Tak jsem u téhle hry strávil dva dny skoro v kuse a kdo nad ní uvažuje, tak doporučuji počkat. Dost se kritizují problémy s obtížností, které bych neřešil (v nastavení se dá osekat prakticky cokoliv co se týče nepřátel, takže z bojů jde udělat formalita). Problém je ale v počtu bugů, které se po první části hry, která byla v demu neskutečně hromadí. Docela mě začalo štvát to zvažování jestli mi u questu něco uniklo nebo jestli je to jen další bug. Je to škoda, hra mě hrozně chytla, ale budu si muset dá přestávku a vrátit se k ní třeba po měsíci, až v ní ty mouchy vychytají. Přijde mi že je to jen otázka času, než narazím na něco, co mi úplně zabrání v průchodu hrou.
We are watching the situation with the balancing issues and listening to your comments and suggestions. We will address these issues in the upcoming hotfixes (some fixes for specific encounters will be available in the next hotfix which we are going to release in a day).
https://steamcommunity.com/app/640820/discussions/0/1734340257886982869/
https://steamcommunity.com/app/640820/discussions/0/1734340257886982869/
@MickTheMage (28.09.2018 08:34): Mal som to podobne. Ako prvú postavu som vyskúšal klerika (crusader) a tutoriál sa dal prejsť v podstate bez problémov. Prituhlo až neskôr. Pri druhom pokuse s čarodejom (wizard) už to bolo ťažšie.
Na druhej strane som nemal dosť času prejsť si poriadne pravidlá a mechaniky hry. Len som to zbežne preletel. Mohol som spraviť chyby pri vytváraní postáv. Hra, ktorá takúto chybu trestá hneď od začiatku, to je skutočne niečo osviežujúce. A súdiac podľa vyjadrenia creative directora (ako sa to vlastne správne prekladá do slovenčiny?) je vysoká obtiažnosť zámerná.
Mimochodom, kam sa zo Steamu stratili všetky recenzie? Ešte včera mala hra zmiešané hodnotenie.
Na druhej strane som nemal dosť času prejsť si poriadne pravidlá a mechaniky hry. Len som to zbežne preletel. Mohol som spraviť chyby pri vytváraní postáv. Hra, ktorá takúto chybu trestá hneď od začiatku, to je skutočne niečo osviežujúce. A súdiac podľa vyjadrenia creative directora (ako sa to vlastne správne prekladá do slovenčiny?) je vysoká obtiažnosť zámerná.
Mimochodom, kam sa zo Steamu stratili všetky recenzie? Ešte včera mala hra zmiešané hodnotenie.
Ja mam podozrenie, ze sa v nejakom momente vykaslali na testovanie balansu tych pravidiel pri divnych kombinaciach. Ono to moze byt nastavene podobne ako pri PnP Pathfinderi, ale tam mas vzdy nejako zlozenu druzinu, ktora niektore veci vyvazuje. Ak tu na chvilu zacinas sam ako spellcaster, tak si doslova v riti i v boji jeden na jedneho. Ked som to skusil s Paladinom, tak som na zaciatku nemal ziadne problemy - vsetko prebehlo hladko.
Osobne nemam problem obtiaznost znizit, ide mi hlavne o zazitok z hry, takze ak znizenie pomoze, tak v pohode. Problem je, ze by to nemalo byt systemove riesenie celeho problemu. Sam som zvedavy, ako to dalej vyriesia. Pretoze inak, ta hra vyzera dobre, vibe starych - dobrych DND (pochopitelne) tu je v plnej krase. Real-time suboje sa mi zdaju byt pomalsie a viac prehladnejsie ako u konkurencie. Stale by som radsej prijal turn-based, ale zatial sa to da.
Osobne nemam problem obtiaznost znizit, ide mi hlavne o zazitok z hry, takze ak znizenie pomoze, tak v pohode. Problem je, ze by to nemalo byt systemove riesenie celeho problemu. Sam som zvedavy, ako to dalej vyriesia. Pretoze inak, ta hra vyzera dobre, vibe starych - dobrych DND (pochopitelne) tu je v plnej krase. Real-time suboje sa mi zdaju byt pomalsie a viac prehladnejsie ako u konkurencie. Stale by som radsej prijal turn-based, ale zatial sa to da.
@MickTheMage (27.09.2018 23:06): Počkaj, až skončíš tutoriál. :)
Mno, tak vyzera to dobre, ale oni asi fakt malinko prestrelili zakladnu obtiaznost - obzvlast ak si vyberiete nejaky ten magicky charakter. Na normale ma one-shotol tutorialovy assassin (a robit sa s tym moc nic nedalo, ono wizard s dvoma kuzlami a nicim :) ). Mno uvidime, inak zvysok vyzera byt fajn - zatial.
@Richmond (27.09.2018 10:26): Dá sa to zniesť, ak je časový limit opodstatnený a dobre implementovaný. Ako napríklad v prvom Falloute.
@SilentWolf (27.09.2018 10:33): Pri takto obtiažnej hre asi áno.
@SilentWolf (27.09.2018 10:33): Pri takto obtiažnej hre asi áno.
Takovým hrám souboje v reálném čase prostě nesluší :/
@Bragi (27.09.2018 10:16): Hm tak časový limit na hlavní quest jsem nesnášel odjakživa (viz ROA1, Magic Candle atd.)
Potenciál to má, ale vývojári na hre ešte musia zapracovať. Odladiť a vybalancovať predovšetkým boj. Súboje dokážu potrápiť. Je otázne, či sú len nevyvážené, alebo zámerne obtiažne až na hranicu únosnosti. Skôr je to zámer. Pri nastavení normálnej obtiažnosti udeľujú totž protivníci znížené poškodenie. Ak si nastavíte obtiažnosť na tabuľkové hodnoty podľa pravidiel, obtiažnosť je označená ako výzva. To by ešte nebol problém. Pri náhodnom stretnutí však často narazíte na neporaziteľných protivníkov. Napríklad zraniteľných len magickými zbraňami. Len škoda, že ste ešte žiadne nezískali. Napríklad kvôli diskutabilnému časovému limitu pri plnení hlavnej línie, keď vás hra doslova núti hnať sa dopredu bez možnosti. Pri takomto type hry to je dizajnérske zlyhanie.
Zarážajúca je absencia manuálu. V hre je encyklopédia s hromadou obsahu, ale dostanete sa do nej až po vytvorení postavy a začatí hry. Pri tvorbe postavy ste odkázaní na popisky a systém pokus a omyl. Inak je ale vytváranie postavy zábava, ak radi skúšate a experimentujete. A vyhradíte si niekolko hodín len na hrátky so štatistikami.
Ako celok sa to ale nehrá zle. Je to niečo ako Neverwinter Nights 2 v grafickom kabátiku Pillars of Eternity. Len sa treba zmieriť s niektorými viac než problematickými dizajnérskymi zlyhaniami. A počkať niekoľko mesiacov na opravy. Ale to už je v dnešnej dobe vlastne štandard. :)
Zarážajúca je absencia manuálu. V hre je encyklopédia s hromadou obsahu, ale dostanete sa do nej až po vytvorení postavy a začatí hry. Pri tvorbe postavy ste odkázaní na popisky a systém pokus a omyl. Inak je ale vytváranie postavy zábava, ak radi skúšate a experimentujete. A vyhradíte si niekolko hodín len na hrátky so štatistikami.
Ako celok sa to ale nehrá zle. Je to niečo ako Neverwinter Nights 2 v grafickom kabátiku Pillars of Eternity. Len sa treba zmieriť s niektorými viac než problematickými dizajnérskymi zlyhaniami. A počkať niekoľko mesiacov na opravy. Ale to už je v dnešnej dobe vlastne štandard. :)
@Richmond (27.09.2018 09:24): Ja som myslel, ze mysli predaje :) Takze tak. Aky je Pathfinder, ale zistim az cez vikend, takze... Tu neposluzim.
@MickTheMage (27.09.2018 08:30): Odkdy prodeje určují kvalitu hry? :)
@MickTheMage (27.09.2018 08:30): Koukal jsem na hodnocení. Prodeje až tak neřeším neb nemám podíl na zisku. ;)
@Jab (27.09.2018 07:31): Je to 5x v prvej desiatke najpredavanejsich veci, co to meles? ;)
Toto tedy nepůsobí moc lákavě, vyjít to 10 let zpět, asi bych zkusil, ale dnes při té konkurenci... Navíc nejspíše zcela tradiční fantasy.
Na gogu ni steam zatím žádná velká sláva. :(
@Ronik (24.07.2018 10:24): Mě Original Sin 2 no. Ale počkám už na češtinu. :D
@SilentWolf (24.07.2018 06:42): Fandím tomu, ale když je to úplně nové studio, radši si počkám na ohlasy. A taky mi tu ještě leží téměř netknuté Pillars 2...
Tak to vypadá, že si letos nekoupím jen jednu hru, jak jsem se obával. Vypadá to hodně dobře. Takové Tyranny 2.0.