@
Richmond (29.09.2018 21:04): Povinne to neni urcite, ale vypada to ze hra s tim pocita, ze budes mit vic jak pet postav, takze tomu odpovida obtiznost. Ona trochu pak ta skupinka tri postav v jednom slotu odpovida jedne postave. HP maji separatne ale mana a skilly jsou spolecne. Damage od nepratel dostavaji take separatne. Zatim tezko rict jestli by to slo hrat jen s peti postavama. Co jsem sledoval lidi co to hrajou tak to maji vetsinou tak ze treba tri sloty maji po trech a dva po jednom.
Jinak hra hodne funguje na principu kamen nuzky papir. Tedy ruzne zbrane maji ruznou definici poskozeni, blunt, piercing, slash a tak podobne a nepratele resisty na urcite zbrane. Proste ozivly sutr ostrim mece zabijes blbe, kdezto palici pomerne snadno. Postavy muzou nosit jakoukoliv zbran, neni to omezene, ale kazde povolani ma urcite dispozice k noseni jiste zbrane, takze treba tamni samuraj dosahne nejlepsich vysledku s mecem, kdyz bych mu dal treba kopi, tak bude mit o neco mensi damage.
V dalsim dungeonu uz ta moznost probouravani sten je omezenejsi, je to venku a ne v podzemi. Ale skutecne se mi tam uz nekolikrat stalo ze tam byli dvere na klic, ktery jsem nemel ale o kousek dal sla prorazit zed a dostat se za dvere i bez klice. Ono to probouravani neni zadarmo, je k nemu potreba jakasi spolecna ciselna stupnice s body za ktere se pouzivaji ruzne hromadne skilly. Zatim mam 100 bodu a prorazeni zdi je myslim za pet bodu.
dalsi zajimava vec je sysleni zkusenosti. Po kazdem souboji je moznost si expy schovat a nepridelit, s tim ze za kazde zasysleni roste bonus sysleni. Takze kdyz dostanu treba 500 expu tak je schovam a multiplikator bonusu naroste, tudiz dalsich 500expu co schovam uz naroste treba na 550. Ma to i stinou stranku, kdyz umru tak o vse prijdu a nejde vyuzivat skill na hromadne leceni po souboji o 10%. Kdykoliv po souboji jde vse nasyslene pridelit postavam.