@Garret (10.11.2019 16:12): Na stranu druhou Minutemen úkol Retake the Castle a úkoly po něm jsou fajn. potom jdou v osadách stavět dělostřelecké baterie které pak pálí na svetlici určené místo kilometry daleko :)
Diskuze
@marwel (10.11.2019 13:22): Minutemani mají naprosto příšerné questy, kde tě posílají z jednoho rohu mapy do druhého. jestli si nechceš zkazit zážitek, zvol někoho jiného :-)
@marwel (10.11.2019 13:22): Myslim ze existuje modifikace ktera ti ty volby v rozhovorech da do radku a vypise ti na co se konkretne ptas nebo odpovidas. Pak je to dost podobne tomu co miva ve hrach Obsidian. Ale osobni zkusenost s tim nemam.
@Charllize (10.11.2019 13:06): No ve skutecnosti asi ne. Prisel jsem k nim, dostal otazku zda bych polozil zivot. resp. riskoval zivot na synthskeho partaka a ja ji rekl, ze tedy asi ne (protoze bych to nejspis neudelal ani za lidskeho partaka, jsem svine no :P) a ona ze tedy muzu jit. Ten druhy jako ze jim i presto muzu pomoct a pridat se k nim a to mi prislo divny, takze sorac, pujdu o dum dal. :) Asi zvolim Minutemany, ale jestli oni po me budou chtit zakladat jeste nejaky dalsi osady, protoze sami jsou to neschopni hnupove, tak se jim na to vyseru taky. :P
V podstate ma kritika je, ze bych rad dostal vice konkretnich informaci. Zajimave, ze ty jsi si stezoval na to, ze ve hrach od Obsidianu nebyva zadna volba spravna. No, ale tady je to dost podobne, byt zde je to proto, ze nemas dost konkretnich informaci. Predevsim o Institutu.
No uvidime, pujdu ukol po ukolu a treba z toho nakonec neco vzejde. Ocekavani ale velka nemam, ten dialogovy system je priserny. Je dost dobre mozny, ze se omylem k nekomu pridam aniz bych to vlastne chtel. :P
V podstate ma kritika je, ze bych rad dostal vice konkretnich informaci. Zajimave, ze ty jsi si stezoval na to, ze ve hrach od Obsidianu nebyva zadna volba spravna. No, ale tady je to dost podobne, byt zde je to proto, ze nemas dost konkretnich informaci. Predevsim o Institutu.
No uvidime, pujdu ukol po ukolu a treba z toho nakonec neco vzejde. Ocekavani ale velka nemam, ten dialogovy system je priserny. Je dost dobre mozny, ze se omylem k nekomu pridam aniz bych to vlastne chtel. :P
@marwel (10.11.2019 12:50): Minutemani nic takovyho chtit nebudou, aspon jsem tedy na nic takovyho nikdy nenarazil. Az mozna v DLC Nuka World je moznost se postavit na stranu Raideru a zlikvidovat Minutemany .
Jinak vidim ze jsi si uz asi vybral, Railroad to bude:)
U toho Institutu jen predkladam pozitivni verzi jejich cinnosti. V pripade ze by stali vedouci frakci zeme tak maji moznost budovat zemi za pomoci synthu, jak jsem psal, maji na to i zazemi a moznosti. Zalezli jsou, protoze jsi jeste nerozhodl kdo vyhral. Railroad a Institut pracuji vzasade v utajeni, kdezto Minutemani a BOS viditelne. Minutemani maji nejvetsi predpoklady se s nekym spojit, zrejme krome BOS nebo pracovat nezavisle aniz by s nimi Institut nebo Railroad meli nejakej problem. Samo je to moznost ze Institut by se po vitezstvi zacal chovat zle.
Nahrazuji lidi proto ze chteji ziskat vliv na urcitych mistech zeme. Institut ma na svedomi vic veci, ale to bych uz dost spoileroval a nektere jsou dost prekvapive. Nejsou to svatousci. Ale na tom konci by to mohlo vest k obnove zeme, po jejich. To je pak o tom jestli to je tvuj salek kavy.
Ja Institut nikdy nedohral do konce, takze spis jen polemizuju. A to co pisu o jejich zamerech jsem vice ci mene vydedukoval ze hry.
Jinak vidim ze jsi si uz asi vybral, Railroad to bude:)
U toho Institutu jen predkladam pozitivni verzi jejich cinnosti. V pripade ze by stali vedouci frakci zeme tak maji moznost budovat zemi za pomoci synthu, jak jsem psal, maji na to i zazemi a moznosti. Zalezli jsou, protoze jsi jeste nerozhodl kdo vyhral. Railroad a Institut pracuji vzasade v utajeni, kdezto Minutemani a BOS viditelne. Minutemani maji nejvetsi predpoklady se s nekym spojit, zrejme krome BOS nebo pracovat nezavisle aniz by s nimi Institut nebo Railroad meli nejakej problem. Samo je to moznost ze Institut by se po vitezstvi zacal chovat zle.
Nahrazuji lidi proto ze chteji ziskat vliv na urcitych mistech zeme. Institut ma na svedomi vic veci, ale to bych uz dost spoileroval a nektere jsou dost prekvapive. Nejsou to svatousci. Ale na tom konci by to mohlo vest k obnove zeme, po jejich. To je pak o tom jestli to je tvuj salek kavy.
Ja Institut nikdy nedohral do konce, takze spis jen polemizuju. A to co pisu o jejich zamerech jsem vice ci mene vydedukoval ze hry.
@Charllize (10.11.2019 03:21): Takze oni jsou pod zemi v nejakem vicemene Vaultu, stavi synthy a mluvi o obnove zeme? Hmm... Stale nechapu, proc by vlastne nahrazovali lidi synthy. Pokud jsem to spravne pochopil, tak ti courserove ci jak se to pise jsou lovci, kteri lovi synthy, kteri utekli? Nebo ty, kteri zbehli? Railroad se snazi zachranit ty synthy, kteri projevili nejakou formu vlastni vule, tudiz si zaslouzi byt svobodni (to je cca postoj, ktery zaujimam i ja v zakladu, proto me treba dostalo to tech demo Quantic Dreams - Cara). Jako jestli se budu muset rozhodnout pro nekoho, jakoze asi jo, tak to fakt nevim pro koho. Ocekavam, debilni ukoly jakoze Minutemani, kteri se snazi vystavet vse pekne po staru po tobe budou chtit zlikvidovat vsechny ostatni frakce apod. Ocekavam spravne, ze?
@marwel (10.11.2019 02:52): Lidi je málo, proto je dělají. Pro obnovu země potřebuješ velké lidské zdroje. Synth má navíc tu výhodu že se nemusí dlouho učit aby něco mohl dělat na špičkové úrovni. A tak trochu to dělají způsobem, když se kaci les lítají trisky.
@Charllize (10.11.2019 02:25): No ale to je prave neco, co nevim, zda ty kopie delaji a nahrazuji jimi lidi nebo je to jen konspiracni teorie, ktera koluje Commonwealthem. A pokud to delaji, tak proc.
@marwel (10.11.2019 02:18): Me se treba uz z principu nelibi vyroba kopii lidi, a to mi celkem stacilo k tomu abych se k nim nepridal :) Jako, ony ty frakce tam jsou vzdycky z nejake stranky dost dementni a maji nejakou vlastnost ktera me vadila. Njecasteji skoncim u BOS, sice je to taky takova banda blbu s divnym pristupem, ale treba zbavit zemi Supermutantu by mi nevadilo. A jsou proste tak nejak cool a mam rad power armory. Navic mi ta jejich disciplina celkem vyhovuje, ma to neco do sebe :)
@Charllize (10.11.2019 01:56): Nerikam, ze v tom smysl neni, rikam jen, ze je vylozene debilni do hry nedat moznost se jich na to primo zeptat. Tak nejak by to clovek cekal. "Hej, tak jsem tady, tak kdo mi tu konecne rekne o co vam vlastne jde a proc vyrabite ty sinthy?" Ne, nic takoveho. Hlavne vsichni prezentuji sve nazory na Institut dost zaujate. A spousta z toho jsou vicemene jen teorie, takze ten nazor si hrac neudela ani tak. Clovek vic a vic vidi ty nedostatky zvoleneho dialogoveho systemu.
@marwel (10.11.2019 01:08): Institut ma technologickou, industrialni a vedeckou silu dovest Commonwealth zpet do doby pred valkou. Na druhou stranu, je to takovy druhy Vault - Tec coz neni zrovna kladna vlastnost.. Ale nejsou tolik militantni jako treba BOS a neorganizovany rogue-like jako Railorad. Navic je tam pojitko ze Shaunem. Mozna v idealnim pripade kdyby spojily sily s frakci Minutemanu, nemuselo by to s tim svetem dopadnout tak zle. Preci jen jsou to vedci a teoreticka domluva na nejake seriozni urovni by tam snad i mozna byla.
Jinak oc jim jde by mel clovek nejak tak poznat z celkoveho pruchodu hrou, dost se toho o nich vsude mozne namluvi a da se najit i celkem dost ruznych zaznamu s utrzkama o jejich cinnosti. A pak si na to udelat nejak nazor, treba v porovnani s ostatnima frakcema, zvazit pro a proti. Dle nejakeho herne osobniho kodexu.
Holt ta hra neni udelana moc na to ze nekdo pujde ciste po pribehu, pak tam je plno der a otazniku. Asi to bude chyba v designu hlavni linie, ale tak nejak si umim predstavit ze pocitali s tim ze se hrac v tom svete bude vic hrabat.
Netvrdim ze je to kdivijak extremne promysleny nebo tak neco, ale nejakej smysl v tom najit jde. Ono pak hodne taky zalezi jak moc te ta hra bavi celkove, samozrejme kdyz te spis sere tak vyjde na konci dost velka bleda nula.
PS: a nemel bys tolik vyrvavat ze te to sim city nebere kdyz sis to dal do vyzvy jako herni kutil :)
Jinak oc jim jde by mel clovek nejak tak poznat z celkoveho pruchodu hrou, dost se toho o nich vsude mozne namluvi a da se najit i celkem dost ruznych zaznamu s utrzkama o jejich cinnosti. A pak si na to udelat nejak nazor, treba v porovnani s ostatnima frakcema, zvazit pro a proti. Dle nejakeho herne osobniho kodexu.
Holt ta hra neni udelana moc na to ze nekdo pujde ciste po pribehu, pak tam je plno der a otazniku. Asi to bude chyba v designu hlavni linie, ale tak nejak si umim predstavit ze pocitali s tim ze se hrac v tom svete bude vic hrabat.
Netvrdim ze je to kdivijak extremne promysleny nebo tak neco, ale nejakej smysl v tom najit jde. Ono pak hodne taky zalezi jak moc te ta hra bavi celkove, samozrejme kdyz te spis sere tak vyjde na konci dost velka bleda nula.
PS: a nemel bys tolik vyrvavat ze te to sim city nebere kdyz sis to dal do vyzvy jako herni kutil :)
Tak jsem se dostal do Institutu. Zajimave je, ze mi davaji moznost se pridat, ale jaksi mi vsichni odmitaji rict, o co jim vlastne opravdu jde resp. scenariste vam nedovoli se na to nikoho zeptat. Tak do rite jak se mam k nim chtit pridat? Cele je to nejake strasne blbe. Rekl jsem si, ze to proste doklepu po hlavni dejove lince a seru na to, ale dialogovy system a cely scenar vas odrazuje i od toho. Nakonec ty Sim City prvky budou asi to nejlepsi co F4 nabizi, skoda, ze to me tedy fakt nebere.
@davidjaho (06.09.2019 19:19): jo je to hodně děláný tímhle směřem. Ten příběh není za mě tak hrozný. Je takový prostě standartní na úrovni hollywoodu:) a musím říct, že mě bavil. Nemyslím teď hledání dcery, nebo syna, ale děj okolo frakcí a třeba i vedlejší questy.
@davidjaho (06.09.2019 20:14): Tak on svůj účel splní. A některé questy celkem ušly. Ale hodně se mi stávalo, že jsem hlavní linku úplně míjel a nezaujala mě. Ale to kraftění, stavění....to je jiná věc. V tom jsem si vážně liboval. A když k tomu přidáš nějaký módy, je to zábava na pár desítek hodin. Škoda jen toho trapného hlavního příběhu.
@Korbitch (06.09.2019 19:47): Tož mnohem raději bych druhou variantu, ale mám teďka prostě cosi chuť jen na nějakou obyčejnější střílečku v pěkně vytvořeném světě.
No a FO4 je poslední dobú docela laciný, tak začínám uvažovat, jestli neposlouží stejně dobře, navíc když je FO universum mým oblíbeným.
No a FO4 je poslední dobú docela laciný, tak začínám uvažovat, jestli neposlouží stejně dobře, navíc když je FO universum mým oblíbeným.
@davidjaho (06.09.2019 19:19): No, jestli ti jde o průzkum mapy, slušnou střelbu nebo o stavění, tak klidně jo. Pokud hledáš silný příběh, zajímavé postavy nebo originální herní mechaniky, tak ne.
Doproručili byste Fallout 4 jako FPSko? Řekněme jako takové falloutovské Far Cry?
heh, pustil jsem video, pauzuju v 6. vteřině a říkám si, odkud je mi to povědomé :-) už jsem úplně zapomněl, že se F4 odehrává v Bostonu. ale ta lokace, ta mi tam zůstala! :-)
@Cobot (31.07.2019 09:13): tam jsem si včera koupil jak ten season pass, tak Hunt Showdown. Sice se mi FO4 hrát znova nechce, ale ten Far Harbor chci zkusit, snad bude lepší než base game.
@Cobot (31.07.2019 09:13): díky!
Jak jsou teď všude slevy. Kdybyste někde někdo viděli Fallout 4 season pass za babku, tak bych to bral:).
Je to dost hrozne, co si budem povidat. Po odehranych dvaceti hodinach me to stale vubec nechytlo. Nejake svetle momenty tam byly, to zase jo, ale jinak... Bethesda se nepoucila a znovu udelala z mesta bludiste jako svine bez nejakeho smyslu poseteho supermutanty a raidery. Jeste vic zde pritlacila na to udelat z hrace glorifikovaneho vybirace popelnic a predevsim degradovala serii, ktera kdysi predstavovala top titul v zanru role-playing her na nemotornou strilecku s RPG prvky. Pokud stale nejsem ochotny oznacit Assassin's Creed Odyssey za RPG kvuli melkosti RPG prvku, dialogu apod., tak tak nemohu oznacit ani Fallout 4. Jde o nejhorsi hru serie (Fallout 76 jsem nehral) a nejhorsi hru Bethesdy kterou jsem hral. Pokud srovnam Fallout 4 se Skyrimem nemohu se zbavit dojmu, ze Bethesda stale povazuje Fallout za serii, ktera si nezaslouzi stejnou pozornost jako jejich hlavni serie, coz povazuji za velmi smutne. Ve Fallout 3 Bethesda zvolila jako prioritni RPG zanr a hra tak prilis nefungovala jako strilecka, coz jsem osobne nepovazoval za takovy zapor. Obsidian v New Vegas ukazal, ze Bethesda nemela spatne napady, ale jen jejich provedeni nebylo dostatecne dobre (znovu se dostavam k tomu, jak Bethesda k serii pristupuje, jako ke generatoru penez, jak vydelat co nejvic penez s co nejmensim usilim) a postavili na nich hru, ktera je krom spatneho enginu vyborna. Verim, ze i z Fallout 4 by Obsidiani dokazali udelat alespon solidni RPGcko, skoda, ze nedostanou prilezitost. Uvidime co Outer Worlds.
[neexistující komentář]: Ten výpad vůči bethesdě byl zbytečný. Nicméně za mě krátké a výstižné.
@SilentWolf (19.05.2019 16:10): ja jsem kdysi nekde tusim na steamu cetl nejakej detailni rozbor toho survival modu a mam za to ze to tam bylo zmineno, ale uz to nejsem schopen dohledat a jak jsem rikal uplne jistej si tim nejsem. Kazdopadne co zmineno je i v popisu survivalu primo ve hre je to jidlo a piti, takze jsi asi na spravne stope:)
@Charllize (19.05.2019 16:05): no nikde to takto nepíšou, tak nevím. Jako je možné, že to ovlivňuje odolnost proti nemocem apod, ale myslím že únavu apod asi ne. No nic, jdu dál testovat.. :D Snad se u toho zas nezapomenu...
@SilentWolf (19.05.2019 15:58): radsi si to jeste over, ja si nejsem uplne jistej, ale mam dojem ze to tak je:)
@Charllize (19.05.2019 14:22): To je možná tím, já ji mám asi na dvojce... :D :D
@SilentWolf (19.05.2019 14:13): Ja pred spanim doplnuju vodu, jidlo vetsinou ne. A tusim ze statistika Endurance taky ovlivnuje to jak se rychle unavis, ja ji vetsinou zacinam na peti bodech a docela ze zacatku zvysuju na 8-9 bodu.
@Charllize (19.05.2019 14:07): asi vím čím to bylo. Já šel vždy spát hladový a žiznivý s tím, že to ráno doženu. Ale prý by se mělo právě jíst než jdete spát. Tak zkusím :-D nemoc jsem neměl.
@SilentWolf (19.05.2019 10:11): a nemas nejakou nemoc co zpusobuje ze se rychle unavis? Protoze tohle je je dost divny a nejak si nevybavuju ze by se mi to stavalo. Ale nejspis nemocnej nejses, pac to je taky videt a je na to ikona, takova ta jakoby cervena lekarnicka. Ale pro jistotu se podivej, ony ty stavy a efekty jsou videt i ciselne/pisemne v pipboy strance se statusem, jen nevim co se na klavesnici macka aby se to objevilo. Predpokladam ze to stejne vis, ale pro jistotu.
ja vetsinou spim 6-7 hodin a pak na ukladani davam tu 1 hodinu nekde venku, a obcas se stane ze tam ta postel naskoci ale to je treba po pulhodine hrani a urcite neni hned cervena. Vlastne cervenou postel mivam uplne vyjimecne, nejcasteji mam cervenou vodu, pac mi dojde voda nekde na cestach, ale postel skoro nikdy.
ja vetsinou spim 6-7 hodin a pak na ukladani davam tu 1 hodinu nekde venku, a obcas se stane ze tam ta postel naskoci ale to je treba po pulhodine hrani a urcite neni hned cervena. Vlastne cervenou postel mivam uplne vyjimecne, nejcasteji mam cervenou vodu, pac mi dojde voda nekde na cestach, ale postel skoro nikdy.
Teď jsem spal asi 14 hodin v zaplaceném pokoji. Po vstanutí jsem se najedl, napil a zašel za doktorem vše vyléčit. Mezitím koupil jen jakousi spešl zbroj a náboje a vyrazil jsem z Diamond City ven, u první budovy na místě, odkud jsem se pak chtěl vydat prozkoumávat jsem hru uložil u spacáku - 1h spánku - výsledek? postava je rozlámaná, postel svítí červeně, jakože jsem unavený a je jen otázka času kdy se dostanu zase do stavu "neschopnosti". Jako taky se 3h po 14 hodinovém spánku občas cítím unavený. :D Ale doprdele... furt do sebe valit colu, protože moje postava není schopná vydržet pár hodin bez spánku mi přijde ujeté.. :D
Nevím, proč to nejde u postelí ukládat i bez spánku. Hned by tenhle nesmysl odpadl. Chápu, že tím chtějí naznačit, že hodinka spánku člověka spíš doláme, ale moje postava spala předtím celou noc.
Prostě spal jsem dostatečně ale pak jsem si to zničil hodinovým spánkem venku, tak se asi vracím do města tento "deficit" opět dospat.. :D :D :D :D
Nevím, proč to nejde u postelí ukládat i bez spánku. Hned by tenhle nesmysl odpadl. Chápu, že tím chtějí naznačit, že hodinka spánku člověka spíš doláme, ale moje postava spala předtím celou noc.
Prostě spal jsem dostatečně ale pak jsem si to zničil hodinovým spánkem venku, tak se asi vracím do města tento "deficit" opět dospat.. :D :D :D :D
@Charllize (18.05.2019 20:51): nejhorší je, že se mi to trochu hůře hraje na ovladači, tak to vždycky zapnu rovnou na monitoru a hraji na myši + klávesnici. Na což už nejsem moc zvyklý a včera jsem si solidně blokl krk.. kdo by to byl řekl, že se zapomenu zrovna u Falloutu 4. :D Návrat do dob shrbených.
Jo, a nejvíc se mi líbí, jak ta pidimapa na Survival začne působit strašně obrovsky.. :D
Jo, a nejvíc se mi líbí, jak ta pidimapa na Survival začne působit strašně obrovsky.. :D
@SilentWolf (18.05.2019 19:29): až se dostaneš k vertibirdu bude to cestování o něco lepší.
Survival má tu nevýhodu že když si dáváš právě ty bojové perky tak třeba kolem 40 levelu začne být až dětský snadný. Díky tomu že nepřátelé nejsou pytle cementu a mají o dost min hp než obvykle tak začnou hromadně padat na jednu ránu. Samo je tam pořád i tak pár druhů nepřátel co dají zabrat. Mimochodem někteří z nich se začnou objevovat stabilneji až mezi level 70 -90 :)
Hrát F4 bez survivalu je už ale o ničem, to je jasný;)
PS: a jako další můžeš vyzkoušet survival u skyrimu, sice už není zdarma ale za ty asi tři stovky stoji, je to pak taky trochu jiný a lepší zazitek.
Survival má tu nevýhodu že když si dáváš právě ty bojové perky tak třeba kolem 40 levelu začne být až dětský snadný. Díky tomu že nepřátelé nejsou pytle cementu a mají o dost min hp než obvykle tak začnou hromadně padat na jednu ránu. Samo je tam pořád i tak pár druhů nepřátel co dají zabrat. Mimochodem někteří z nich se začnou objevovat stabilneji až mezi level 70 -90 :)
Hrát F4 bez survivalu je už ale o ničem, to je jasný;)
PS: a jako další můžeš vyzkoušet survival u skyrimu, sice už není zdarma ale za ty asi tři stovky stoji, je to pak taky trochu jiný a lepší zazitek.
Ten Survival tomu hodně prospívá. Sice je to stále čajíček oproti Stalkerovi s modpackem, tam jsem si prožil asi nejextrémnější survival obtížnost doposud. Zde je díky žánru více možností.. ale musím říct, že ty poměry trochu neodhadli. Spím celou noc a pak si odpoledne hoďku zdřímnu a hra vyhodnotí, že ten spánek zanedbávám a hned jsem rozlámaný. O jídle nemluvě.. vždy si říkám kolik toho v inventáři nemám, ale vždy se jedná tak o jednu "porci".. :D Hromadění itemů a nutnost chodit sem a tam je opruz, ale chápu že k tomu jsou perky z Charisma odvětví.
Líbí se mi, jak jsem zkusil udělat jak obvykle co nejvíc "slabý" build a udělal si nerdy vědkyni a právě v Survivalu je víc než kdy předtím potřeba těch nebojových perků.. takže super. Schválně jsem si chtěl hru ztížit tím, že nepojedu na sílu, odolnost apod.. a nakonec zjišťuji, že je intelekt apod možná lepší klíč k úspěchu.. :D Ženy patří za plotnu, a proto v postapo pustině vydrží nejdýl.. :D
edit: za ten survival tomu tu 8 zatím dám. Charllize se dočkal!! :D
Líbí se mi, jak jsem zkusil udělat jak obvykle co nejvíc "slabý" build a udělal si nerdy vědkyni a právě v Survivalu je víc než kdy předtím potřeba těch nebojových perků.. takže super. Schválně jsem si chtěl hru ztížit tím, že nepojedu na sílu, odolnost apod.. a nakonec zjišťuji, že je intelekt apod možná lepší klíč k úspěchu.. :D Ženy patří za plotnu, a proto v postapo pustině vydrží nejdýl.. :D
edit: za ten survival tomu tu 8 zatím dám. Charllize se dočkal!! :D
@Charllize (17.05.2019 17:08): @Bodkin (17.05.2019 17:07): to jsem ani nevěděl. Jsem to koupil právě cca rok a něco po vydání.
@Feidias (17.05.2019 16:58): beta byla cca rok po vydání.
@Feidias (17.05.2019 16:58): Jo. Ve skutečnosti jim to nějaký ten rok trvalo.
@Charllize (17.05.2019 16:29): počkat. I ve Fallout 4 byl survival až dodatečně přidaný s nějakým update?
@SilentWolf (17.05.2019 12:03): je škoda že nebyl ve hře hned při vydání, udělal by dojem :)
Tak survival mě hodně baví. Jen mám z něj furt hlad a žízeň. :-D
Tyjo, jsem ani netušil, že tam jde nastavit vertiligo. To je snad první hra, kde to vidím.
@Feidias (14.05.2019 14:05): já měl vždy nízké levely, protože ve všech Bethesdích hrách mě baví nejvíc útrapy na začátku. :D
@Bodkin (14.05.2019 13:56): Zkouším.. pochybuji, že to vydržím. Ale tak... je teď trochu herní sucho (do Control) a koupil jsem nový HDD, tak to asi ani nemusím mazat.
@Feidias (14.05.2019 14:05): já měl vždy nízké levely, protože ve všech Bethesdích hrách mě baví nejvíc útrapy na začátku. :D
@Bodkin (14.05.2019 13:56): Zkouším.. pochybuji, že to vydržím. Ale tak... je teď trochu herní sucho (do Control) a koupil jsem nový HDD, tak to asi ani nemusím mazat.
@SilentWolf (14.05.2019 13:54): doteď jsem se nedostal k DLC. Btw když ve Falloutu 76 bežně vídám levely 150 apod. Co byl váš max? Já jsem nějak kolem 70 dalo by se říct, ale mám rozehrané asi 3 gameplaye.
@SilentWolf (14.05.2019 13:54): Dej to na survival obtížnost. To je základ.
Vzhledem k momentálnímu počasí asi znovu F4 nainstaluju a budu doufat, že se tentokrát konečně dostanu do Far Harbor. :-D
@Shoggot (14.05.2019 10:45): ok, ale mě se to nelíbilo ani poprvé. Je to trapné už podruhé:)
@Sadako (14.05.2019 11:04): to hraješ stejným stylem jak já. Ve Fallout 76 už mi to dělalo docela problém, protože ja to prostě hraju roleplay stylem bez fast travelu. To znamená, že nikdy nemám tak nařachanou postavu a a ani se na to nezaměruju. Zajímá mě objevování světa a jednotlivých příběhů.
@Sadako (14.05.2019 11:04): to hraješ stejným stylem jak já. Ve Fallout 76 už mi to dělalo docela problém, protože ja to prostě hraju roleplay stylem bez fast travelu. To znamená, že nikdy nemám tak nařachanou postavu a a ani se na to nezaměruju. Zajímá mě objevování světa a jednotlivých příběhů.
@Sadako (14.05.2019 11:04): prostě hraješ a funguje to, Todd to říká furt :)
@Bodkin (14.05.2019 10:53): Já myslím, že kdyby skutečně uměli s charaktery pracovat do hloubky, tak by dokázali jako main character procpat i debila, co prostě jen rád střílí lidi. Tady je však problém s tím, jak moc jsou schopni se hráči vžít do takové postavy a utvořit si svůj "headcanon" a pak tu do toho ještě vřískaj myši bojující za pochybná práva skupin, kterým nikdo nic nedělá, nikoho nezajímaj, ale rozhodli se všechny nasrat svou nesmyslnou totální válkou za jejich pocity, které jsou 90% populace naprosto u prdele. A protože šéfové herních a filmových studií jsou z nich celý posraný...
@Shoggot (14.05.2019 10:45): Yep, podruhé a ne, během let se z toho nestal dobrý nápad.
@Bodkin (14.05.2019 10:53): Ano. Nebo sakra můžeš být průzkumník, kterému se cestou stane spousta divných věcí, whatever, ale rodina jako motivátor je pro mě asi vůbec nejhorší.
Ale dá se na ni kašlat a věnovat se crossdressingu.
@Feidias (14.05.2019 07:45): Kdyby tam nebylo něco jiného, tak to nehraju. Mně se F4 vážně líbí, vlastně ani moc nepoužívám fast travel, procházím mapu sem a tam, čtu si terminály, řeším náhodné encountery... akorát main story používá pro dramatické rozehrání něco, co na mě zoufale nefunguje.
@Bodkin (14.05.2019 10:53): Ano. Nebo sakra můžeš být průzkumník, kterému se cestou stane spousta divných věcí, whatever, ale rodina jako motivátor je pro mě asi vůbec nejhorší.
Ale dá se na ni kašlat a věnovat se crossdressingu.
@Feidias (14.05.2019 07:45): Kdyby tam nebylo něco jiného, tak to nehraju. Mně se F4 vážně líbí, vlastně ani moc nepoužívám fast travel, procházím mapu sem a tam, čtu si terminály, řeším náhodné encountery... akorát main story používá pro dramatické rozehrání něco, co na mě zoufale nefunguje.