Dohráno..lehký nadprůměr, nebylo to špatný, ale místy mě to lehce uspávalo, přijde mi že pacing tu šlapal o něco hůř než v předchozích a ty semi-open lokace nic moc na zážitku nepřidaly. Plus zase cliffhanger, přitom já už doufal že by třeba mohli Coalition zkusit i nějakou jinou/novou IP, tak zas nic.
Diskuze
@Cobot (05.10.2019 16:33): Myslíš tohle? Osvědčilo se mi střílet do ledu. :)
Teda to zmrzlý jezro ve druhým aktu mi přivádí stavy co už jsem ve střílečkách nezažil snad deset let. Já to prostě nejsem schopnej ustřílet. To čumim :)
EDIT: no stačí si poplakat a jde to... Ale po dlouhé době jsem měl chuť rozmlátit myš :)
EDIT: no stačí si poplakat a jde to... Ale po dlouhé době jsem měl chuť rozmlátit myš :)
@Paul (30.09.2019 14:16): právěže v Act 3 se brouci teprva začli rozjíždět. :)
Ale nedivil bych se, kdyby to bylo storem, kompulzivně a hloupě jsem to koupil tam v domnění , že na steam to ani namířeno nemá. >_>
Ale nedivil bych se, kdyby to bylo storem, kompulzivně a hloupě jsem to koupil tam v domnění , že na steam to ani namířeno nemá. >_>
@kuler91 (29.09.2019 23:02): Chápu, ale já dojel všechny díly a některé opakovaně a ten styl mi vyhovuje. Vlastně ani nevím, co by se tam mohlo měnit a tak mi to vyhovuje. Beru, že to je vždy to samé jen s novými kulisami a příběhem.
@Paul (29.09.2019 22:54): To jsem upřímně nevěděl :-) Gears 5 mám v plánu hrát, ale moc na to nespěchám a zatím se mi všechny díly líbily. Tedy kromě Judgmentu, který byl asi ze všech nejslabší, ale dalo se to. Ale vždy mi seděl tím koridorem a třeba Judgement měl nějaké ptákoviny v podobě challenge a spíše mi to tam vadilo.
@Paul (29.09.2019 22:54): To jsem upřímně nevěděl :-) Gears 5 mám v plánu hrát, ale moc na to nespěchám a zatím se mi všechny díly líbily. Tedy kromě Judgmentu, který byl asi ze všech nejslabší, ale dalo se to. Ale vždy mi seděl tím koridorem a třeba Judgement měl nějaké ptákoviny v podobě challenge a spíše mi to tam vadilo.
@HolyMeatball (30.09.2019 14:11): zabugovaná? Já tam zatím (jsem Act 3 chapter 1) neviděl jedinej bug. Ale nadšen bohužel ani tak nejsem :) A jo, částečně to bude tím, že jsem čtyřku hrál pár měsíců zpět a je to hrozně podobný, i graficky. Co si pamatuju, jednička se mi kdysi dávno líbila o něco víc, měla syrovější atmosféru.
Ke hře - asi je to tím, že jsem naposled hrál jedničku, ale já si to užívám vrchovatě. Sice neskromně zabugovaná, ale jinak fakt mrtě enjoyable řachatice. Ale co jsem letmo viděl videa z předchozích dílů, tak bejt letitej fanda a mít to všechno odehráno, věřím, že i mně by to ironicky zážitek prznilo.
@Guldy (30.09.2019 11:53): bohužel nejen zde.. :D je to boj na vícero frontách.
@Nikdykde (30.09.2019 13:21): Ano, nerozumím tvému seberozporujícímu se psanému slovu.
A teď promaz! Jako vždy v diskuzích s tebou.
A teď promaz! Jako vždy v diskuzích s tebou.
@Paul (30.09.2019 13:15): aha, ty nerozumíš psanému slovu. Nejen kontext u her, ale obecně.
@Nikdykde (30.09.2019 12:51): "ty jsi naposled se mnou diskutoval tak, že jsi uváděl jen své dojmy a nepravdy jako fakta."
Následuje wall of text o dojmech psán ve stylu "takhle to je, to jsou fakta"
Roztomilé.
Následuje wall of text o dojmech psán ve stylu "takhle to je, to jsou fakta"
Roztomilé.
@Paul (30.09.2019 11:35): ty jsi naposled se mnou diskutoval tak, že jsi uváděl jen své dojmy a nepravdy jako fakta. Například jsi tvrdil, že Zaklínač tři lze dohrát pouze po hlavní linii, že tě hra nikde nenutí jít někam si nahonit level nebo vybavení. Kritizoval jsi nového assassína jako špatný game design a ignoroval jsi, že to je RPG a pro tento žánr jsou tyhle prvky typické a podobně.
A jo, GoW je hra dělaná profesionálama a marketingově skvěle cílená, ale jinak je to průměr a Gears 5 je jen mírně nadprůměr, ale je podle mne dělaná lidma co je to baví z větší části, než tvořená od začátku marketingem, což se bohužel stává v posledních letech exclusivkám SONY, kde tato firma se v minulosti nebála jít do odvážných projektů co skutečně posouvaly hranice hraní; dnes jdou jen na jistotu a zisk, jsou takovej asijskej herní holywood. A ano, zlobím se na SONY, že otevřeně odmítá být tím, co z ní udělalo dominanta na trhu - podporovat malé projekty, nebát se ani indie her a podobně. To už je ale všechno pryč a SONY si prohodila v chování místo s Microsoftem, kterej naopak začal bejt velice kreativní a otevřenej. GoW je pro mne tím nejkřiklavějším příkladem.
@Garret (30.09.2019 12:06): Youngblood je dobrá hra a tleskám tvůrcům za odvahu ten styl někam posunout. Mne chytla natolik, že jsem u ní sedal tak dlouho, dokud jsem ji nedohrál. Že kritici nedokázali sundat ani hlavního bosse, kterýho jsem sestřelil na gamepadu hned napoprvé nebo netušili co znamená symbol lebky u nepřítele, případně jak se vylepšují zbraně, kde pak nejsou nepřátelé houby na náboje, za to nemůžu, nicméně neznalost neomlouvá. Kritika hry byla jen špatně maskovaná neschopnost zvládnou herní výzvu, přičemž základem hraní jakékoliv hry je nacházet i její pravidla, nikoliv se vztekat že mi to nejde, což se u této hry stalo (nehledě na davovou hysterii okolo).
Jedinej kdo tam byl objektivní a měl vlastní názor byl Croco, kterej našel i paralely k Borderlands, který to připomínalo nejvíc a jehož postoj i finální hodnocení dává smysl a je vyargumentované.
A ano, líbí se mi hrát za poloviční židovky/polky, mám rád hudbu osumdesátek a místní povedené až laibachovsky provokativní mixy, a zabíjení nácků je naprosto v pořádku, i když v této hře jsou rozkošně fetiš – kůže a latex.
A jo, GoW je hra dělaná profesionálama a marketingově skvěle cílená, ale jinak je to průměr a Gears 5 je jen mírně nadprůměr, ale je podle mne dělaná lidma co je to baví z větší části, než tvořená od začátku marketingem, což se bohužel stává v posledních letech exclusivkám SONY, kde tato firma se v minulosti nebála jít do odvážných projektů co skutečně posouvaly hranice hraní; dnes jdou jen na jistotu a zisk, jsou takovej asijskej herní holywood. A ano, zlobím se na SONY, že otevřeně odmítá být tím, co z ní udělalo dominanta na trhu - podporovat malé projekty, nebát se ani indie her a podobně. To už je ale všechno pryč a SONY si prohodila v chování místo s Microsoftem, kterej naopak začal bejt velice kreativní a otevřenej. GoW je pro mne tím nejkřiklavějším příkladem.
@Garret (30.09.2019 12:06): Youngblood je dobrá hra a tleskám tvůrcům za odvahu ten styl někam posunout. Mne chytla natolik, že jsem u ní sedal tak dlouho, dokud jsem ji nedohrál. Že kritici nedokázali sundat ani hlavního bosse, kterýho jsem sestřelil na gamepadu hned napoprvé nebo netušili co znamená symbol lebky u nepřítele, případně jak se vylepšují zbraně, kde pak nejsou nepřátelé houby na náboje, za to nemůžu, nicméně neznalost neomlouvá. Kritika hry byla jen špatně maskovaná neschopnost zvládnou herní výzvu, přičemž základem hraní jakékoliv hry je nacházet i její pravidla, nikoliv se vztekat že mi to nejde, což se u této hry stalo (nehledě na davovou hysterii okolo).
Jedinej kdo tam byl objektivní a měl vlastní názor byl Croco, kterej našel i paralely k Borderlands, který to připomínalo nejvíc a jehož postoj i finální hodnocení dává smysl a je vyargumentované.
A ano, líbí se mi hrát za poloviční židovky/polky, mám rád hudbu osumdesátek a místní povedené až laibachovsky provokativní mixy, a zabíjení nácků je naprosto v pořádku, i když v této hře jsou rozkošně fetiš – kůže a latex.
@Guldy (30.09.2019 11:53): Vzdyckyvsude dal 100% Youngbloodu. Ještě chceš konfrontovat jeho uvažování? ;)
@Nikdykde (30.09.2019 10:32): Ty se sem chodis hadat a ventilovat se? Nechapu proste to uvazovani.
@Nikdykde (30.09.2019 10:19): tys psal takovým tím ukázkově arogantním tónem jaká je GoW sračka, já ti v podstatě jen věcně oponoval že úplně stejně na mě působí G5, načež jsi začal urážet. S tebou klasika, nikoho to tu nepřekvapí.
Dobrý příklady toho, jak dva můžou dělat to samé a není to totéž můžeme najít u filmu.
Originál a pak remake. Třeba Souboj Titánů a jeho verze, nebo Robocop, Total recal a pak jejich nové verze.
No a co se asi stane, když někomu kdo chce diskutovat o rozdílech mezi tím jak tvůrci přistoupili ke stejnému tématu napíšu – je to stejné, antická fantasy a sci-fi a tečka. A ve všem jsou triky.
Budu za ignoranta nebo blba, každopádně jsem ale jednak právě pohrdal tím co ten druhý se snažil říct a jednak zjevně i některými fakty proč to prostě není to samé a nakonec jsem si ještě dovolil své pohrdání projevit jako obecnou pravdu.
Originál a pak remake. Třeba Souboj Titánů a jeho verze, nebo Robocop, Total recal a pak jejich nové verze.
No a co se asi stane, když někomu kdo chce diskutovat o rozdílech mezi tím jak tvůrci přistoupili ke stejnému tématu napíšu – je to stejné, antická fantasy a sci-fi a tečka. A ve všem jsou triky.
Budu za ignoranta nebo blba, každopádně jsem ale jednak právě pohrdal tím co ten druhý se snažil říct a jednak zjevně i některými fakty proč to prostě není to samé a nakonec jsem si ještě dovolil své pohrdání projevit jako obecnou pravdu.
@Paul (30.09.2019 10:04): Ale urážíš, už třeba tím jak ignoruješ kontext, o který mluví protistrana, v tomhle případě já.
To není poprvé, co se v tomhle dostáváš s ostatníma do slepé uličky ohledně diskuze, akorát ti většina lidí ustoupí respektive to mlčky přejde. Ve skutečnosti s tebou nikdo ani nemůže diskutovat, protože ty si všechno zjednodušíš, věci na základě kterých se třeba odlišují žánry nebo způsob zpracování příběhu prohlásíš za nejen nepodstatné, ale i neexistující a děláš to všude a pořád, protože motivem je zjveně tvůj pocit mít ve všem pravdu a navrch. Jsi slon v porcelánu.
To není poprvé, co se v tomhle dostáváš s ostatníma do slepé uličky ohledně diskuze, akorát ti většina lidí ustoupí respektive to mlčky přejde. Ve skutečnosti s tebou nikdo ani nemůže diskutovat, protože ty si všechno zjednodušíš, věci na základě kterých se třeba odlišují žánry nebo způsob zpracování příběhu prohlásíš za nejen nepodstatné, ale i neexistující a děláš to všude a pořád, protože motivem je zjveně tvůj pocit mít ve všem pravdu a navrch. Jsi slon v porcelánu.
@Nikdykde (30.09.2019 09:58): Já s tebou prostě nesouhlasím, přijde mi že G5 má s GoW docela dost společného (právě i v tom že se v podstatě točí kolem Kait a její rodinky), ale nemám potřebu tě urážet - to je rozdíl mezi námi.
Pokud budeš všechno bagatelizovat a odmítat že věci fungují v kontextech, tak se nikdy jiných odpovědí ode mne nedočkáš.
To prostě je tvůj problém, se mnou to nemá nic společnýho.
To prostě je tvůj problém, se mnou to nemá nic společnýho.
@Nikdykde (30.09.2019 09:40): a jsme doma, Nikdykde je zpět.
V gears 5 vlastně hrajou lidi. V pornu taky hrají lidi. Aha, Gears je jako porno.
@Paul (30.09.2019 09:27): Já nikdy nevím, zda jsi tak hloupej, nebo povrchní.
Hodinky nebo holinky, obojí se natahuje, že a tak je to stejné.
Hodinky nebo holinky, obojí se natahuje, že a tak je to stejné.
@Nikdykde (30.09.2019 09:24): jo, žádnej simulátor vztahů mezi otcem a synem, jenom mezi dcerou a matkou a babičkou, pravda
@Paul (29.09.2019 22:54): Gears 5 jsou pořád Gears, nehraje si to na nic jiného, žádný simulátor vztahů mezi otcem a synem, pointou není, že je někdo schovanej bůh, žádný čistě marketingový modely s citovým vydíráním a žádný ptákoviny, který jsou modelem pro SONY hry. Je to prostě střílečka, je to prostě akce, akorát se tady snažili víc vykreslit ten svět za pomoci více enviromentálního vyprávění. Má to prostě lepší výpravu, než ostatní díly a já jsem spokojený.
@Paul (29.09.2019 22:54): S tím souhlasím ... GOW mě taky moc nechytlo.
@CrocoRay (29.09.2019 21:17): Jak jsem psal, tak sérii Gears mám docela rád, ale po 5x fakt to stejné je už docela unavující bohužel. Jinak ten "open world" je tady spíš na škodu.
@CrocoRay (29.09.2019 21:17): Jak jsem psal, tak sérii Gears mám docela rád, ale po 5x fakt to stejné je už docela unavující bohužel. Jinak ten "open world" je tady spíš na škodu.
@CrocoRay (29.09.2019 21:17): Ha a zrovna Gears 5 si jakoby na miniopenworldy jakože hraje a sidequesty jsou tu taky
Matriarcha padla, hurá.
@Nikdykde (29.09.2019 22:53): zrovna Gears 5 je GoW dost podobný, ani jedno není nic extra, lepší průměr
Matriarcha padla, hurá.
@Nikdykde (29.09.2019 22:53): zrovna Gears 5 je GoW dost podobný, ani jedno není nic extra, lepší průměr
proboha, hlavně ne žádný změny na tu plytkou levnou komerční slátaninu jako God of War!
Takový citový tunely si nechte na svý modrý vrtulníky.
Takový citový tunely si nechte na svý modrý vrtulníky.
@kuler91 (29.09.2019 21:10): Srát na změny. Jak by to u střílečky změnili v takovém stylu, tak by to bylo jako u nového Wolfensteina, který nikomu nevyhovoval. Gears má svůj styl a pokud se to někomu nelíbí, tak to nemusí hrát. Nějaký open world a questy, ať mají jiné hry a série.
EDIT: Kuleři možná štěkat nebudou, ale já a psi určitě ano :-D Žádná změna!!!
EDIT: Kuleři možná štěkat nebudou, ale já a psi určitě ano :-D Žádná změna!!!
Já jsem někdy ve 2/3 ... Už jsem z té série nějak unavený. Ze začátku mě to docela bavilo, ale postupně to furt klesá :) ... Stejně je to ostuda MS ... Měli by to překopat minimálně ve stylu nového a starého god of war ...
Pokud na next genu vyjdou další gears pouze v lepší grafice, tak už po tom předpokládám neštěkne ani pes.
Matriarch víc kokot boss fight jsem dlouho neviděl :/ ....
Pokud na next genu vyjdou další gears pouze v lepší grafice, tak už po tom předpokládám neštěkne ani pes.
Matriarch víc kokot boss fight jsem dlouho neviděl :/ ....
Ta Matriarch bosyně je teda pěkná vopruzačka, milion HP, totální nuda jí zabíjet, a když už má kousek tak udělá oneshot a zas od začátku. Nuda.
@Korbitch (29.09.2019 20:13): za 25,-, když budeš dost rychlý a dohraješ ho za měsíc :-)
MS gamepass
EDIT: ah, tak to bylo jen do konce září... teď už je to za 119,-
MS gamepass
EDIT: ah, tak to bylo jen do konce září... teď už je to za 119,-
@Paul (29.09.2019 16:02): Kde to, pěkně prosím, stojí 120? :-)
No, zatím je to prakticky stejný jako 4ka. Ani graficky tu nevidím žádnej výraznej posun. Jo, běží to hezky (4K/ultra/60), ale má to ten typickej Unreal look kterýho už jsem trochu..přesycen (zlatý Kingdom Come a krása Cryenginu). To padákový rogalo a sidequesty jsou jakože progress aby se neřeklo. Zatím prostě "solid 7/10" a víc ani ťuk, jsem rád, že mě to stálo jen 120Kč.
Tak jsem neodolal a musel jsem podpořit AAA prostou střílečku.
Upgradování toho robota snad musí být satira na potřebu vesměs všech her mít nějaký upgrade systém, love it.
A je vskutku fajn, že když už to nemá divokou fyziku ani nic jiného, co by kompjůtr musel nějak přehnaně složitě vypočítávat, tak se to podle toho i chová a performance jest vskutku bezchybný. Teda až na ten prvotní loading time, ale to je beztak prkotina storu, a snad to s dalším zapnutím bude lepšejší.
Po té crowbcatovic coverage jsem se obával, že hra nebude mít moc smysl pro detail z hlediska mechanik, ale naštěstí to ani nestíhám nějak registrovat. Je to moc fajná řežbička, a pokud mě i mulťák chytne, tak snad těch 60$ nebudu ani litovat.
Upgradování toho robota snad musí být satira na potřebu vesměs všech her mít nějaký upgrade systém, love it.
A je vskutku fajn, že když už to nemá divokou fyziku ani nic jiného, co by kompjůtr musel nějak přehnaně složitě vypočítávat, tak se to podle toho i chová a performance jest vskutku bezchybný. Teda až na ten prvotní loading time, ale to je beztak prkotina storu, a snad to s dalším zapnutím bude lepšejší.
Po té crowbcatovic coverage jsem se obával, že hra nebude mít moc smysl pro detail z hlediska mechanik, ale naštěstí to ani nestíhám nějak registrovat. Je to moc fajná řežbička, a pokud mě i mulťák chytne, tak snad těch 60$ nebudu ani litovat.
První dojmy slušný. Zatím je to taková komornejsi čtyřka. Vypadá to pěkně a optimalizace na PC super.
@kuler91 (06.09.2019 19:51): to není pochvala, že ne?
Tak jsem tak v půlce a je to dobré ... lepší než čtyřka :) ...
Tak se to povedlo, tesing :)
@Paul (03.09.2019 13:52): Sunset Overdrive uz mam na Steamu. Jeste jsem ho nehral. Mel jsem ho do vyzvy, ale do te nakonec zahraji Borderlands 3. Ale SO urcite zahraji az zase budu mit chut si dat nejakou open-world silenost.
@marwel (03.09.2019 12:36): Vampyr už mám na steamu a doporučuju, skvělá atmosféra. Crosscode neznám. Ale třeba i Sunset Overdrive bych zkusil.
@Paul (02.09.2019 21:25): Jo najde se tam par dalsich kousku na zkousku, treba Vampyr se mi libi atmosferou a ten pribeh take nevypada zle, ale nejsem si jisty hratelnosti. Nebo CrossCode, to vypada take dobre, ale u tohoto typu her si clovek neni nikdy jisty zda ho to bude bavit. Naopak treba Wolfenstein II (vubec jakykoli novodoby Wolf) je hra u ktere nemam problem si ji jen "pujcit". :)
@kuler91 (02.09.2019 22:53): @Paul (03.09.2019 10:20): Díky za reakce. Zahraju si alespoň tu čtyřku. Jedničku zatím přeskočím, třeba se jednou dočkáme celé původní trilogie na PC.
@BUMTARATA (02.09.2019 22:35): já hrál před dekádou jedničku a pak až čtyřku (tu před pár měsíci). Dvojku a trojku jsem si přečetl na wiki a zkoukl nějakej recap. Ono ty příběhy nejsou nic zázračnýho, ale tak pro kontext se to hodí. Každopádně 4 i 5 si můžeš přes gamepass dát (jo a ta jednička tam je taky).
Včera jsem na zkoušku stáhl z gamepassu ten Blair Witch, Super Lucky Tale a Bard's Tale 4. Pustím jako první Bard's Tale a error, nejde pustit. Aha. Zkusím znovu a najednou se pustí a jede normálně. Klasika :)
Ostatní hry jedou jak maj hned. Akorát Blair Witch, ač vypadá graficky skvěle, tak má nepříjemnej input lag (s gamepadem). Po 150 hodinách v Kingdom Come kde input lag neexistuje je to nepříjemný.
@kuler91 (02.09.2019 22:07): zvlášť za tuhle cenu je to fakt výhodný oproti těm šílenejm cenám co maj na storu. Otázka je, jak moc se to vyplatí tý firmě, zatím to spíš dotujou aby nalákali lidi. A nerad bych aby se to stalo dominantní, protože to pak povede k tomu, že jediná metrika měření úspěchu bude kolik hodin lidi ve hře strávili, což povede k umělýmu natahování her bullshit fillerem..
Včera jsem na zkoušku stáhl z gamepassu ten Blair Witch, Super Lucky Tale a Bard's Tale 4. Pustím jako první Bard's Tale a error, nejde pustit. Aha. Zkusím znovu a najednou se pustí a jede normálně. Klasika :)
Ostatní hry jedou jak maj hned. Akorát Blair Witch, ač vypadá graficky skvěle, tak má nepříjemnej input lag (s gamepadem). Po 150 hodinách v Kingdom Come kde input lag neexistuje je to nepříjemný.
@kuler91 (02.09.2019 22:07): zvlášť za tuhle cenu je to fakt výhodný oproti těm šílenejm cenám co maj na storu. Otázka je, jak moc se to vyplatí tý firmě, zatím to spíš dotujou aby nalákali lidi. A nerad bych aby se to stalo dominantní, protože to pak povede k tomu, že jediná metrika měření úspěchu bude kolik hodin lidi ve hře strávili, což povede k umělýmu natahování her bullshit fillerem..
@BUMTARATA (02.09.2019 22:35): Úplně v pohodě ... bylo by fajn si zahrát alespoň tu čtyřka, která prakticky taky nijak moc nenavazuje na předchozí díly ( jestli si dobře vzpomínám :) ) ....
@Paul (02.09.2019 20:53): Nedávno jsem na to koukal a říkal si, jestli je to pro mě zajímavý, to jsem teda ještě nevěděl, že tam budou Gears 5 a Blair Witch. Začíná mě to hooodně zajímat. Díky za tip. Btw, nikdy jsem nic z té série nehrál. Jak moc si to užiju bez znalosti dvojky a trojky?
Mě nějak furt uniká smysl toho gamepassu ... je to až moc výhodné :) ... nejsem sběratel her, ale za předpokladu že hraju jednu hru maximálně 1x nemá smysl kupovat za full price a i kdyby za plnou cenu, tak si těch 300 kč / měsíc když se tam objeví něco solidního je slušnej deal :)
@marwel (02.09.2019 21:17): Já ty předplatný taky nemusím, resp. nesnáším, ale za tyhle prachy...70 éček versus 5 éček když vím, že to nikdy podruhý hrát nebudu, to je příliš no-brainer i na mě. Plus tam jsou i Outer Worlds, ten Blair Witch, AoE 1/2 Remaky..najde se toho dost co budu chtít minimálně vyzkoušet a případně dohrát.
@kuler91 (02.09.2019 21:11): snad to bude lepší než čtyřka, ta byla solidní, ale chce to trochu něco ambicióznějšího
Btw ten regional pricing...v evropě stojí gears na steamu 77 dolarů, v turecku 16 dolarů..
@kuler91 (02.09.2019 21:11): snad to bude lepší než čtyřka, ta byla solidní, ale chce to trochu něco ambicióznějšího
Btw ten regional pricing...v evropě stojí gears na steamu 77 dolarů, v turecku 16 dolarů..
@Paul (02.09.2019 20:53): Zrovna Gears 5 si o to primo rikaji - 70 euro pro nekoho, kdo si chce zahrat jen singleplayerovou kampan je moc. Jenze ja ty predplatne nemam rad. I kdybych mel tu hru hrat jen jednou, alespon ten falesny pocit vlastnictvi bych rad. :P No uvidim, zatim mam plan co hrat, krom toho chci nejdriv dohrat ctyrku. Kdyztak koupim ten gamepass klidne i za tech 350.
@Paul (02.09.2019 20:53): Já do toho 100% jdu day one ... :) Po delší době se docela na něco zase těším, určitě dohraju s chutí.
Za týden vychází, je v gamepassu a gamepass teď stojí 120Kč na tři měsíce, tak jsem to zas předplatil (a zrušil opakovaný placení). Prý to má být otevřenější a ambicióznější, snad se zadaří.
Taky je v GP Blair Witch co tu ani nemá profil, what gives?
Taky je v GP Blair Witch co tu ani nemá profil, what gives?