Čau, chtěl bych si to zahrát, ale nevím jakou verzi. Našel jsem nějakej FitGirl repack, FitGirl corepack, DODI repack atd. Nevyznám se v tom. Poraďte někdo, pls, co je ideální...
Diskuze
@Fery333 (29.04.2020 16:37): Dají pomocí modifikace, ale pak nesmíš chodit do Online, jinak ti hrozí zabanování, neb modifikovat v onlinu se považuje za cheating.
Ahoj lidi, chci se zeptat, zda se dají dát do GTA 5 české titulky? Jedná se o PS4
@Kacka1982 (25.04.2020 21:42): No, třeba ten lvl 8000, který jinak, než neacheatováním, získat nelze :)
@themacs (25.04.2020 21:17): Nevím jak se v online cheatuje. Takže fakt netuším :D a co se řadí pod cheatování?
@Kacka1982 (25.04.2020 21:11): Nebude to třeba tím, že jsi cheatovala a Rockstar ti poprávu vše odebral? :)
@Red (25.04.2020 20:02): já hraju na PS3 a normálně se tam můžu přihlásit všechno, zbraně mi zůstaly a mám i auto, ktery jsem jako poslední vytáhla z garáže. V kontaktech mi skoro všechno zmizelo, mám tam jen hráče a kontakt na opravení auta, jinak mechanik, Lester všechno je fuč. Už si s tím nevím rady. A nejhorší je to že jsem byla lvl 8000 a teď mi to ukazuje lvl 1.
@Kacka1982 (25.04.2020 19:08): Na internetu o tom je, že se to stalo před deseti dny více lidem a Rockstar na tom pracuje odkaz. Asi bych se odhlásil a znovu přihlásil, restartoval a když to nepomůže tak bych se obrátil na Rockstar support odkaz
Ahoj, chtěla bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti s tím, že mi v GTA 5 online zmizely kontakty a věci z mapy, jako je dům, garáže, obchody, servis na auta atd.. prostě vše. Děkuju za odpověď
No vidíte a já zase hraju znova po 5 letech kampan i na (od té doby) nové sestavě a chrochtám blahem a trvám u sebe na plném % hodnocení :)
@Pluto (21.04.2020 22:01): já zas proti proudu považuju pětku za nejhorší díl (se čtyřkou, kterou jsem jedinou nedohrál). Grand Theft Auto: Vice City vládne všem ;)
@eiserik (komentář): "Každý správný hráč aspoň jeden díl série Grand Theft Auto V hrál."
Ano, jsem správný hráč a aspoň jeden díl série GTA jsem hrál. Ale paradoxně proti proudu se mi nejvíc líbil první a druhý díl...
Ano, jsem správný hráč a aspoň jeden díl série GTA jsem hrál. Ale paradoxně proti proudu se mi nejvíc líbil první a druhý díl...
@Filom3n (18.01.2020 01:23): Prý kolem 20ms, časem i pod 10ms.
Optika bude rychlejší na krátké vzdálenosti (data nemusí na leo a zpátky), na dlouhé ale bude mít odezvu výrazně lepší Starlink (kabel pod mořem je pomalejší než spojení mezi satelity).
Optika bude rychlejší na krátké vzdálenosti (data nemusí na leo a zpátky), na dlouhé ale bude mít odezvu výrazně lepší Starlink (kabel pod mořem je pomalejší než spojení mezi satelity).
@Garion (18.01.2020 02:20): tak 25ms nema ani lte, tak to by mohlo byt hratelny, kdyz i na lte se da dobre hrat.
@Filom3n (18.01.2020 01:23): ...and thus offer more practical Earth-to-sat latencies of around 25 to 35 ms, comparable to existing cable and fiber networks.
Aniz bych se vyjadroval k tomu, jestli se mi streamovani her libi nebo ne, pokud by bylo 25-35ms pravda, bylo by to naprosto dostacujici pro bezne hrani (jeste je otazka, jestli se nemysli 25-35 jen jednim smerem, to uz by bylo horsi).
Aniz bych se vyjadroval k tomu, jestli se mi streamovani her libi nebo ne, pokud by bylo 25-35ms pravda, bylo by to naprosto dostacujici pro bezne hrani (jeste je otazka, jestli se nemysli 25-35 jen jednim smerem, to uz by bylo horsi).
U starlinku ma byt jaka odezva? Asi to nebude dve tri milisekundy jako na optice ze?
@themacs (17.01.2020 22:49): Potřebuješ na něj ale bandwidth který byl tehdy pro většinu lidí úplně stejné sci-fi jako teď je ta nízká odezva. Ta odezva btw třeba u Starlinku bude dostatečná, a budeš s ním mít velmi rychlý internet doslova všude na světě.
Streaming je nevyhnutelný, a ne proto že by ho někdo vynucoval, ale prostě proto že na něj většina lidí časem sama bude chtít přejít, nic jiného jim nebude dávat ekonomicky ani tou pohodlností smysl. Tak jako teď upadá kupování DVD a bluček.
Streaming je nevyhnutelný, a ne proto že by ho někdo vynucoval, ale prostě proto že na něj většina lidí časem sama bude chtít přejít, nic jiného jim nebude dávat ekonomicky ani tou pohodlností smysl. Tak jako teď upadá kupování DVD a bluček.
@AlieN (17.01.2020 22:04): No, nezlob se, ale film není ani zdaleka to, co hra :) Na film nepotřebuješ naprosto stabilní velmi kvalitní internet :) Nepotřebuješ nízkou odezvu. Film se preloaduje a nijak se s ním už poté nepracuje, pouze se přehrává ...
@David_Cravford (17.01.2020 21:52): Tak to před lety říkali i o streamování filmů ;)
@themacs (17.01.2020 21:02): děkuju
to jsou fakt solidní hovna :D jakože ten nápad..
to jsou fakt solidní hovna :D jakože ten nápad..
@David_Cravford (17.01.2020 19:08): Jednoduše ... hra jako taková bude nainstalována na serveru, tudíž odpadne nutnost mít nadupané PC nebo tak, i ty nejnáročnější hry půjde (teoreticky) hrát na slabém notebooku ... bude to vše streamovat do tvého PC, tudíž to bude extrémně náročné na připojení ... ty budeš pouze dávat příkazy ... takže kdo bude mít nízký ping, zahraje si, kdo ne, má smůlu ... prostě 3,14vina na entou ...
A pokud se nemýlím, něco takového už dnes umožňuje i Steam pomocí funkce Remote Play ... nainstaluješ Steam třeba na slabém notebooku a z tvého hlavního stroje tu hru streamuješ pro ten notebook ... fyzicky tudíž hra poběží na hlavním nadupaném stroji, ale ovládat ji budeš přes ten ntb ... zkoušel jsem to btw, u mě to bylo nehratelné ...
A pokud se nemýlím, něco takového už dnes umožňuje i Steam pomocí funkce Remote Play ... nainstaluješ Steam třeba na slabém notebooku a z tvého hlavního stroje tu hru streamuješ pro ten notebook ... fyzicky tudíž hra poběží na hlavním nadupaném stroji, ale ovládat ji budeš přes ten ntb ... zkoušel jsem to btw, u mě to bylo nehratelné ...
@Cobot (17.01.2020 16:48): já to furt nechápu :D
@Cobot (17.01.2020 16:48): Minimálně u starších her tě nikdo streamovat nedonutí ... aspoň ne mě, já to osobně považuji za jednu z největších hovadin, co kdy mohla být vymyšlena ...
@David_Cravford (17.01.2020 16:42): až (jestli) se někdy budou hry už jen streamovat tak žádný soubory k modovani u sebe na disku mít nebudeš.
Ale to se jeste dloooouho nestane, tak snad můžem být v klidu.
Ale to se jeste dloooouho nestane, tak snad můžem být v klidu.
@Cobot (17.01.2020 14:24): jak to myslíš? tomuhle moc nerozumím
@themacs (17.01.2020 14:30): upřímně, já nic s tím nedělal.
nainstaloval jsem uptade a nešlo to zapnout pak. bez toho DLL souboru to ale jde.
nainstaloval jsem uptade a nešlo to zapnout pak. bez toho DLL souboru to ale jde.
@David_Cravford (17.01.2020 13:46): To chápu no, když nehraješ Online, tak jsou mody nutností. Ale že to nejde, to nechápu. Zrovna minulý týden kámoš nainstaloval a začal hrát single s plno modama a vklidu. Bude to bohužel asi něco na tvoji straně.
@David_Cravford (17.01.2020 13:46): Počkej teprve až se za deset let bude jenom streamovat. To budeme s modama úplně v háji.
@themacs (16.01.2020 16:04): No nyní GTA V ani nespustím, protože po posledním uptadu to nepřijme DLL soubor, který ti hru umožní modovat. bez toho souboru to spustím naprosto v pohodě. bez modu je ta hra pro mě totálně nudná. mám tam indoor koupaliště co udělal jeden moder a rád se tam poflakuju, ted nemůžu protože zkurvený uptady. do té doby mi hra šlapala skvěle...…. ted abych na netu zas hledal hodiny jak to dát do provozu :D
@themacs (16.01.2020 15:58): Ok, na druhou stranu ale chápu, že kdo chce hrát jen singleplayer, tak to ho to musí asi štvát. Mohli si s tím trochu pohrát a oddělit updaty pro singl a pro Online ... takhle bohužel musí stahovat updaty do Online i lidi, co ho nehrají.
@David_Cravford (15.01.2020 23:45): Že by updaty do GTA Online? Lépe řečeno DLC, které jsou free? Opravdu to nejsou nesmysly ... a když vychází 3-4 ročně, tak to už nějaké ty gigabajty vezme ;)
po dlouhé době chci spustit hru a musím snášet asi dvěstě uptadů. Sakra, já nevím co je na tom nepochopitelného. Chci hrát. Tohle není GTA, to je Loading simulator.
Co tam furt cpou za nesmysly, že to má takovej masivní randál?
Co tam furt cpou za nesmysly, že to má takovej masivní randál?
@themacs (24.12.2019 12:05): toto se objevilo teprve dva roky zpátky. a kámo, tolik detailů co je v WCTR z SA. to bys čuměl teprve. přes 2 hodiny to má, to rádio!
@David_Cravford (24.12.2019 11:57): Tak tohle jsem si nevšim :D až tak do detailů jsem nezašel :D
@themacs (24.12.2019 11:52): jsou tam i pokémony :P
https://vignette.wikia.nocookie.net/gtaw ... st?cb=20110802045303
https://vignette.wikia.nocookie.net/gtaw ... st?cb=20110802045303
@David_Cravford (24.12.2019 11:39): Jasné že pamatuji. Celkově kolem záhad v SA jsem toho pročetl strašně hodně, i Ufouny jsem hledal :D
@themacs (24.12.2019 11:36): Se vším cos ted napsal, shodnu se. To co tě u hlasitosti štve souhlas a též mám u GTA V když už hraju, hudbu vyplou. Pamatuješ jinak na ty mrtvoly v pytlích v poušti u SA? pokud ne, můžeš je tam v jámě najít. A moderátorka K-Rose o tom pak zpívá, že je zabila :))))
@David_Cravford (24.12.2019 11:16): Názor na Hip Hop je můj a nikomu ho nechcu vnucovat, ale budiž. S tou hudbou v SA máš asi pravdu, očividně jsem tuhle část zapomněl a v hlavě mi jen utkvělo, že je tam plno hip hopu a že jsem to neměl rád ... teď si vzpomínám matně, že jsem dost posluchal K-ROSE nebo K-DST :) V pětce už hudbu neřeším, tam už ji mám povětšinu času vypnutou, protože nejde oddělit hlasitost hudby během misí a hlasitost rádia, což mě hodně sere.
S tím progresem hrou u SA se shodneme, tam je to uděláno dost dobře, co dobře, asi nejlíp ze všech GTAček ..
S tím progresem hrou u SA se shodneme, tam je to uděláno dost dobře, co dobře, asi nejlíp ze všech GTAček ..
@themacs (24.12.2019 08:28): Co však SA zvládá nejlíp z celé série, je progres hrou.
Začneš jako chudák, a postupně se vypracuješ na špičku řetězce. Odemykáš lepší zbraně, auta a všechno cokoliv jiného. Tohle byl důvod, proč jsem se tak skvěle bavil. Jinak hip hop fakt není odpad, to je podle mě dost omezený postoj - viz Rage Against The Machine jsou absolutní legendy a kombinují prvky hip hopu, funku a metalu a jejich basista patří mezi nejlepší na světě a to si můžeš být jistý, že hrát na basovou kytaru sranda fakt není.
Hip Hop v SA byl normální. Tenhle oldschool je stokrát pestřejší a víc autentický, než ty blitky v pětce. Jinak povím ti tohle: je tam někde dalších 8 rádiových stanic, kde hrajou grunge, metal, rock, jazz swing a tunu jiných žánrů + nejpropracovanější talk rádio za celou sérii. Co jsem chtěl však říct, že zatímco tebe nebaví nigga tématika (a ano, pro mě je též část v LS nejslabší právě kvůli tomuhle), mě oldschool hip hop baví, protože se dozvím něco o nové kultuře. Je to informativní a nikdy to nezažiju. Dozvím se jak to chodí tam jinde mezi nimi. To je něco, co mi newschool hip hop nikdy nedodá. Rap jinak je vokální projev, né hudební žánr...plno metalistů rapuje (slipknot například) a na opravdovej oldschool hip hop potřebuješ sehnat muzikanty. Dřív se to mixovalo s jazzem a takovej Rakim hodně využíval basisty, pro svůj oldschool hip hop. Tehdy ho dělali lidi na úplně jiný úrovni. K pravému hip hopu potřebuješ mít kuráž, a mít co říct a používat mozek. Takže to do odpadu má fakt daleko kámo…
jinak já online zapl na jeden den a vypl jsem to a nezapl. Nekonečné loadingy a každej event se načítal x let. Navíc jak jsem řekl předtím, mapa je pro mě úplně nudná a prázdná. Souhlasím s tím, že tuning je naprosto fenomenální, ale vzhledem k tomu jízdnímu modelu pro mě nezáživnej. Já ti už vypsal, že mé oblíbené modely aut rockstar pohnojil co mohl.
Jinak ještě bych chtěl dodat, že pětka má někde 4/5 hip hopových rádiových stanic, kdežto SA má jen dvě z asi 11ti. A ten autotune co tam bučí v těch rádiích, trhá uši. Vlastně existuje jen jedno rádio z těch asi dvaceti, co mám rád. Problém je, že soundtrack se snaží mixovat všechno dohromady a postrádá charakter. SA má 90s a utváří to fenomenálně. Faith No More, Rakim, Dr Dre, Ice Cube, Ozzy, Helmet, Depeche Mode a TUNA jiných hvězdných jmen + plno moderátorů jsou taky slavný osobnosti. Jinak s GTA IV se shodneme, ta hra mi nic extra nedala.
GTA V single je nudný, protože máš všechno odemknutý už od začátku i celou mapu. Nikdy jsem neměl, že se ta hra vyvijí. A SA mělo v misích absolutní volnost, pětka je přescriptovaná až nechutný to je.
Začneš jako chudák, a postupně se vypracuješ na špičku řetězce. Odemykáš lepší zbraně, auta a všechno cokoliv jiného. Tohle byl důvod, proč jsem se tak skvěle bavil. Jinak hip hop fakt není odpad, to je podle mě dost omezený postoj - viz Rage Against The Machine jsou absolutní legendy a kombinují prvky hip hopu, funku a metalu a jejich basista patří mezi nejlepší na světě a to si můžeš být jistý, že hrát na basovou kytaru sranda fakt není.
Hip Hop v SA byl normální. Tenhle oldschool je stokrát pestřejší a víc autentický, než ty blitky v pětce. Jinak povím ti tohle: je tam někde dalších 8 rádiových stanic, kde hrajou grunge, metal, rock, jazz swing a tunu jiných žánrů + nejpropracovanější talk rádio za celou sérii. Co jsem chtěl však říct, že zatímco tebe nebaví nigga tématika (a ano, pro mě je též část v LS nejslabší právě kvůli tomuhle), mě oldschool hip hop baví, protože se dozvím něco o nové kultuře. Je to informativní a nikdy to nezažiju. Dozvím se jak to chodí tam jinde mezi nimi. To je něco, co mi newschool hip hop nikdy nedodá. Rap jinak je vokální projev, né hudební žánr...plno metalistů rapuje (slipknot například) a na opravdovej oldschool hip hop potřebuješ sehnat muzikanty. Dřív se to mixovalo s jazzem a takovej Rakim hodně využíval basisty, pro svůj oldschool hip hop. Tehdy ho dělali lidi na úplně jiný úrovni. K pravému hip hopu potřebuješ mít kuráž, a mít co říct a používat mozek. Takže to do odpadu má fakt daleko kámo…
jinak já online zapl na jeden den a vypl jsem to a nezapl. Nekonečné loadingy a každej event se načítal x let. Navíc jak jsem řekl předtím, mapa je pro mě úplně nudná a prázdná. Souhlasím s tím, že tuning je naprosto fenomenální, ale vzhledem k tomu jízdnímu modelu pro mě nezáživnej. Já ti už vypsal, že mé oblíbené modely aut rockstar pohnojil co mohl.
Jinak ještě bych chtěl dodat, že pětka má někde 4/5 hip hopových rádiových stanic, kdežto SA má jen dvě z asi 11ti. A ten autotune co tam bučí v těch rádiích, trhá uši. Vlastně existuje jen jedno rádio z těch asi dvaceti, co mám rád. Problém je, že soundtrack se snaží mixovat všechno dohromady a postrádá charakter. SA má 90s a utváří to fenomenálně. Faith No More, Rakim, Dr Dre, Ice Cube, Ozzy, Helmet, Depeche Mode a TUNA jiných hvězdných jmen + plno moderátorů jsou taky slavný osobnosti. Jinak s GTA IV se shodneme, ta hra mi nic extra nedala.
GTA V single je nudný, protože máš všechno odemknutý už od začátku i celou mapu. Nikdy jsem neměl, že se ta hra vyvijí. A SA mělo v misích absolutní volnost, pětka je přescriptovaná až nechutný to je.
@David_Cravford (23.12.2019 23:09): Tak, konečně jsem se k tomu dostal. SA jsem při vydání hrál jak divý. Jasně, že mě to bavilo. Gameplay byl super, ale ten příběh pro mě prostě je a bude nezajímavá (ze začátku) nigga story, potom mi už přišel nemastný neslaný. Proto taky neznám ty detaily příběhu, které jste zde psali, protože když tě příběh tolik nevtáhne, tak si nevšímáš detailů. Nebavil mě poprvé a nebavil mě ani před pár lety, kdy už jsem byl o dost starší. Ale dohrál jsem to i se všemi vedlejšími úkoly a collectibly (stejně jako jiné GTAčka). Jenže po dokončení všeho jsem to prakticky už téměř ani nezapnul. Nebylo tam pro mně co dělat. Chvilku jsem tunil auta a jezdil po městě a krajině, snažil jsem se sbírat pěkné auta, ale omezení na počet parkovacích míst mi to značně ztěžoval. Ale i ten tuning pro mně byl vše na jedno brdo. Pro mně osobně dohráním všech misí co se dalo hra skončila. To samé ale přišlo např u IVčka, to mě narozdíl od SA ani nějak zvlášť nebavilo (zejména ta ponurá atmosféra a všudypřítomné jen město, žádné letadla, neskutečně moc věcí okleštěných a vypuštěných, ta hra byla víceméně jen o příběh, o ničem jiném .... a ten stál za hovno ... jediné pozitivum snad bylo TBoGT DLC (TLaD byla ještě větší blbost než samotná IV) .. Ale zpět k SA... Plno věcí tam bylo super (hlavně mapa, parádně velká a hlavně venkov) a i lepší než v pětce, potažmo online (mapa byla lepší, propracovanější, s podle mě více místy, navíc 3 rozdílné města, mapa v pětce se po tolika hodinách v online pro mě zdá už strašně malá oproti SA). Ale taky bylo v SA hodně jiných věcí, co nejsou v pětce, ale to byly např. věci pro mně ne tak důležité ... Kdyby to alespoň mělo multiplayer v té době (SAMP neberu.. zkoušel jsem a vůbec mě nezaujal)... No a pak konečně (po nudné čtyřce pro mně konečně důstojný nástupce SAčka) přišla pětka a dala mi vlastně vše, co jsem si od GTA přál... Online hraní s kámošema, konečně pořádný tunning aut a dokonce i motorek (po tom co ve 4 nebylo nic, tak tady jde většinu, zejména nových online exclusive, aut hodně a pěkně tunit), heisty (momentálně jich je 9), desítky možná stovky různých coop misi, levelování a budování svého krimi impéria, (pro mě asi nejlepší a konečně splněné) budování sbírky aut, letadel, motorek, pak plno různých druhů závodů (klasika, stunty alá Trackmania, trojživelné závody a další), (!!!) vytváření vlastních závodů v editoru (sakra u toho jsem strávil času, vytvořil jsem snad 30 různých závodních tratí), sníh o vánocích (:D), stovky aut a motorek, vojenských vozidel, letadel, lodí (jachta, ponorky) a asi bych ještě mohl pokračovat (taky jde např. konečně skládat střechu u kabrioletu, to mi třeba dost chybělo :D)... Nic z toho mi osobně SA nedalo ... Teď teda doufám, že jsem konečně napsal všechny svoje argumenty, proč beru pětku (teda spíš online) pro mě o dost lepší než SA ... a jestli to tak vyznělo, že jsem na SA nadával, pak to beru zpět. Je to skvělá hra, na svou dobu prostě luxus, ale jak jsem již napsal výše, po dohrání pro mě ztratila hodnotu. Jinak i ten singl v pětce mě prostě bavil (jediný lepší příběh vidím asi jen ve Vice City)... Mise zábavné (až na ty s Lamarem), konečně po dlouhé době pro mě sympatické (i vedlejší) postavy, to střídání postav se mi taky třeba líbilo... Ale ano, mohl vypadat mnohem lepe, kdyby se na něj nevykašlali ve prospěch onlinu... Jo a poslední věc, abych nezapoměl, co mi v SA vadilo, byla hudba... Rap a Hip Hop je pro mě hudební odpad, takže ani hudbu jsem si tam moc neužil ... (a ano, vím, bohužel i v pětce je téhle "hudby" docela dost)
Jinak ještě reakce na poslední příspěvky. Na GTA III a zejména Vice City nedám osobně dopustit. Vice City beru hodnoceno dle příběhu jako nejlepší GTAčko, III asi tak na stejno s SA.
Pro mě tedy GTA V > GTA VC > GTA TBoGT > GTA III/SA >>>> GTA IV (VCS a LCS jsem bohužel nehrál, nejsem konzolista, hraji pouze a jen na PC ... )
Jinak ještě reakce na poslední příspěvky. Na GTA III a zejména Vice City nedám osobně dopustit. Vice City beru hodnoceno dle příběhu jako nejlepší GTAčko, III asi tak na stejno s SA.
Pro mě tedy GTA V > GTA VC > GTA TBoGT > GTA III/SA >>>> GTA IV (VCS a LCS jsem bohužel nehrál, nejsem konzolista, hraji pouze a jen na PC ... )
@Filom3n (24.12.2019 01:04): pro mě nejdřív SA a pak trojka a pak vcs.
@David_Cravford (24.12.2019 00:34): jojo gta 3 bylo uplne super, a vice city mě bavilo kdysi moc, ale teď už je to pro mne nehratelny. Vice city se mi ze vsech gta líbilo asi nejvíc
@Filom3n (24.12.2019 00:28): já jinak hraju na PC ale mixnuté s ovladačem. Třetí díl a VC má fakt špatný ovládání, to popírat nemohu. Ale atmosférou nepokořitelné tituly.
@Filom3n (24.12.2019 00:28): pokud si přečteš mé komenty, dohrál jsem III, Vcs, Lcs, SA a VC všechny na sto procent bez jediného cheatu. A nedávno :) a VCS mám znova rozjeté. HD univerzum mě prostě nebaví vůbec.
No ja se pridam, gta v jsem dohral pred lety (nějak po tom co vyšlo) a az na debila (trevor?) mě neuvěřitelně bavilo (ps3) ted jsem to koupil nevím proč, ze zvědavosti na ps4 a vsadím se zde mě to už tak bavit nebude. Jsou hry který člověku nezestarnou (na mám třeba doom 1-3) který se hrajou pořád stejne dobre. Pak jsou ale hry který v době vydání (u mě momentálně far cry) byly úplně nejuzasnejsi a všechny ostatní hry (vcetne dooma) strcili do kapsy. V době svého vydání. Ale odstupem času se stane to ze některý hry se zapomenou (far cry) a ty co byli chvíli pokoreny (doom :)) zase usednou na trun. Far cry jsem z nostalgie taky teď znovu koupil (na ps3) ale vůbec z toho nejsem tak odvarenej.
Všechno je špatně - ovladani, obtiznost, bugy. Kdezto doom - ten se hraje pořád úžasne, lehce, uzivam si to pokazdy kdyz dohraju (ob dva roky cca doom 1-3, taky jsem už x krat dohral bioshock 1,2) ale jak říkám, je to vždy o tom jak má každou hru kdo rad. Takovy gta 3 nebo vice city jsem taky po vydani dohral na pc ale ted kdyz to zkusím hrát na ps3 /4 tak je to totalne nehratelny.
Tak se nehadejte. Někomu gta v sedne a nekomu ne.mne se třeba fakt líbilo. Gta san andreas jsem třeba nikdy nedal sanci, a vím že mě dlouho nebude zajímat ani to zkusit. Podobny to bylo s gta iv, to se mě mě dostalo náhodou a i po dohrani jsem věděl že už ho nikdy hrát nebudu...
Všechno je špatně - ovladani, obtiznost, bugy. Kdezto doom - ten se hraje pořád úžasne, lehce, uzivam si to pokazdy kdyz dohraju (ob dva roky cca doom 1-3, taky jsem už x krat dohral bioshock 1,2) ale jak říkám, je to vždy o tom jak má každou hru kdo rad. Takovy gta 3 nebo vice city jsem taky po vydani dohral na pc ale ted kdyz to zkusím hrát na ps3 /4 tak je to totalne nehratelny.
Tak se nehadejte. Někomu gta v sedne a nekomu ne.mne se třeba fakt líbilo. Gta san andreas jsem třeba nikdy nedal sanci, a vím že mě dlouho nebude zajímat ani to zkusit. Podobny to bylo s gta iv, to se mě mě dostalo náhodou a i po dohrani jsem věděl že už ho nikdy hrát nebudu...
@themacs (23.12.2019 23:06): "ty nemáš rád realističnost" - lež. To, že GTA V má víc realistickej jízdní model, lež. To, že příběh je stupidní wannabe niggas - lež. Můžeš mít svůj názor, ale když se tě někdo na něj zeptá, musíš to rozvést.
SA má spoustu, fakt tunu chyb a vlastností, ale převažuje to skvělým gameplayem. Pětka má tunu nicotných detailů a horší gameplay, víc pro děti.
A já myslel, že si SA hrál jen chvilku a pak tě nebavilo? Tohle si neřekl na začátku konverzace. Vidíš to jaký to je, když někoho nezasobuješ informacemi? :) Neurážej se, když s tebou nesouhlasím. Škádlím tě aby ses mi víc otevíral se svýma názorama, což si s posledním příspěvkem udělal. To celou dobu po tobě chci. Proto se ptám kriticky, chci aby ses víc otevřel o tom!
SA má spoustu, fakt tunu chyb a vlastností, ale převažuje to skvělým gameplayem. Pětka má tunu nicotných detailů a horší gameplay, víc pro děti.
A já myslel, že si SA hrál jen chvilku a pak tě nebavilo? Tohle si neřekl na začátku konverzace. Vidíš to jaký to je, když někoho nezasobuješ informacemi? :) Neurážej se, když s tebou nesouhlasím. Škádlím tě aby ses mi víc otevíral se svýma názorama, což si s posledním příspěvkem udělal. To celou dobu po tobě chci. Proto se ptám kriticky, chci aby ses víc otevřel o tom!
@David_Cravford (23.12.2019 23:00): Jaké lži tvl??? Já odehrál v SA stovky hodin tak pomlč ano? Také jsem nic neřekl o tom, že máš rád arkády. To bylo obecně. A jasně no, někdo, kdo tu hru bere jako modlu, bude mít logicky více argumentů. Já beru 5tku potažmo Online jen jako hru a oddechovku a mám možnost jí srovnávat se všemi předchozími díly. Ale očividně zde nemůžu mít svůj názor, protože když řeknu jen křivého slůvka na SA, tak hned se to tady na mě vrhne ... no a konečně, jak napsal rikuhahl, obě jsou to skvělý hry, avšak cílený na jinou cílovku ...
A nikdy jsem tu nepsal lži, v SA mám odehráno stovky hodin, sice jsem ho naposled hrál nějaké ty roky zpět, ale úplně jsem to nezapomněl. A v 5tce mám nahráno snad 2000 hodin, takže taky do podrobna vím o čem mluvím ;)
A nikdy jsem tu nepsal lži, v SA mám odehráno stovky hodin, sice jsem ho naposled hrál nějaké ty roky zpět, ale úplně jsem to nezapomněl. A v 5tce mám nahráno snad 2000 hodin, takže taky do podrobna vím o čem mluvím ;)
@themacs (23.12.2019 22:59): Tvůj problém je, že to jde proti tvé logice a kompletně jsem ti přeházel argumenty. Víš o tom, že sis naběhl když ses rozhodl že "máš radši arkády", přitom miluji i simulátory? V tom sis naběhl.
A jinak, pokud je pětka sračka, můžeš si to myslet. Já ti naprosto do detailu vysvětlil vše možné a podepřel jsem to důkazem. Tys neudělal ani jedno a soudíš hru, kterou jsi hrál chvilku. To nebaví mě. A ještě si myslíš,že tě někdo napadá. Kámo, jsi paranoidní :D Mám jen absolutně jiný pohled na základě čerstvých poznatků, a slušně s tebou diskutuju. Ty tu děláš divný soudy na základě lží.
A jinak, pokud je pětka sračka, můžeš si to myslet. Já ti naprosto do detailu vysvětlil vše možné a podepřel jsem to důkazem. Tys neudělal ani jedno a soudíš hru, kterou jsi hrál chvilku. To nebaví mě. A ještě si myslíš,že tě někdo napadá. Kámo, jsi paranoidní :D Mám jen absolutně jiný pohled na základě čerstvých poznatků, a slušně s tebou diskutuju. Ty tu děláš divný soudy na základě lží.
Dobrý, přehlasovali jste mě, SA je modla, nejlepší, má boží jízdní model, je dokonalé, pětka je sračka, o ničem jízdní model ... dobrý, dál už mě to nebaví se dohadovat ... ano ustupuji, bo se mi nechce hledat videa apod s důkazy apod v tuto hodinu ... každý se vrátíme ke své hře a bude nám dobře :) Jo a Veselé Vánoce, ať to tu není jen v tom napadajícím se duchu. Jsou to jenom hry (alespoň pro mě) :)