@HolyMeatball (27.02.2020 17:08): Koukám, že včera vyšlo nové DLC, které má opět zářivé hodnocení, celých 12 %. Takže asi ještě nějakou dobu počkám, než bude hra skutečně kompletní. Ale je dobré vědět, že základní hru vylepšují.
Diskuze
Xem to nainstaloval, že si střihnu to první DLC, a koukám, že to patrně dosti opatchovali, a to hlavně směrem k lepší přístupnosti. Udělal jsem si novou postavičku a míním si to střihnout celé znova, tentokrát co nejvíc zaměřen na magii, ale už jen na začátku jsem si všiml, že třeba základní healování je teď oproti původní verzi až extrémně štědrý. Na druhou stranu mám větší obtíž s parry timingem, ale to možná bude jen otázka znovuzvyku. :)
@Fritol (05.02.2020 09:55): Tak samozrejme, pac to skutecne dobre je :)
No vida, nakonec je z tohoto otloukánka docela úspěšná hra :)
Teď si uvědomuji, že ten popis hry je vlastně dost nepřesnej až vyloženě lživej. Od doby, co jsem hru přidával, patrně mechaniky dost měnili. Mno, zkusím napsat editaci. :)
@Charllize (09.10.2019 10:33): necelých 40hod
@HolyMeatball (09.10.2019 10:03): hmm. Já se k tomu od vydání pořádně nedostal, snad o víkendu. Jak dlouho ti to trvalo dohrát?
Fuch, hotovo. Rozhodně si tím splním kutilskou výzvu a vůbec mi to nebude blbé, v rámci tvorby a permanentní úpravy postavy byly mé kreativní buňky ve větším zápřahu, než u libovolně budovatelské strategie. >_>
Trvalo pomalu 20hod, než se mi hra fakt zalíbila, ale dostali jsme se tam!
Trvalo pomalu 20hod, než se mi hra fakt zalíbila, ale dostali jsme se tam!
@HolyMeatball (03.10.2019 12:35): teď budu zarputilej na to solo ještě víc :)
Ale zase nejsem takovej blázen, když to bude příliš sado maso, partaka vezmu :)
Ale zase nejsem takovej blázen, když to bude příliš sado maso, partaka vezmu :)
Tak jsem dosáhl levelu 100, mám za sebou už slušnou porci oblastí a bossů a ... Spoléhám se, že Charllize se brzy myšlenky na sólo hru vzdá, protože to, co hráči ta hra později předhazuje, je fakt nehorázný zlo. :)
Na druhou stranu dynamický systém tříd a equipu vždy umožňuje se přinejmenším zkusit jakékoliv situaci lépe přizpůsobit..ale ne, tamtoho bosse a tamtu oblast prostě sólo nedá ani hovno. :D
Nicméně rozhodně už chtivě vyhlížím nějaký mod, který ukecanost companionů zredukuje. Can't be with them, can't live without them. >_>
Na druhou stranu dynamický systém tříd a equipu vždy umožňuje se přinejmenším zkusit jakékoliv situaci lépe přizpůsobit..ale ne, tamtoho bosse a tamtu oblast prostě sólo nedá ani hovno. :D
Nicméně rozhodně už chtivě vyhlížím nějaký mod, který ukecanost companionů zredukuje. Can't be with them, can't live without them. >_>
@HolyMeatball (01.10.2019 12:11): moc daleko ne, city center a ta mlzna oblast po ním. Počítám že to bude těžší a těžší, ale budu se snažit partaka brát co nejmíň. Mám už 10 hodin, je vidět že to jde skutečně pomalu sólo:)
@Charllize (01.10.2019 11:52): jak jsi už daleko? Některé úseky - a docela i bosse - si v sólo neumím ani představit. :)
Mo to NPC otravuje a překáží mi, tak chodím sám, místo taktického a seriózního postupu z toho dělá Dynasty Warriors. A jo je to pak o dost těžší, chvílemi to připomíná první srážku s DS :)
Za mne zatím asi nejvíc podarenej klon DS.
Za mne zatím asi nejvíc podarenej klon DS.
@HolyMeatball (01.10.2019 02:46): informuj nas dalej aby sme vedeli aky masaker nas caka :))
Ps to s tymi bonfirami ma mrzi. Nemam to rada ani v soulsovkach. Mna osobne uz tak rozculi prebojovavat sa cez hordy nepriatelov,ze ked ma sejme na jednu-dve rany boss tak sa mi tam znova nechce ist
Ps to s tymi bonfirami ma mrzi. Nemam to rada ani v soulsovkach. Mna osobne uz tak rozculi prebojovavat sa cez hordy nepriatelov,ze ked ma sejme na jednu-dve rany boss tak sa mi tam znova nechce ist
Okej, návykovka to je, a nyní již viděla i první rage quit. Ze všech věcí, které si to půjčuje od Dark Souls, a které to vyloženě kopíruje, to opravdu nemuselo kopírovat imbecilně umístěné checkpointy, mezi nimiž a bossem v cestě stojí menší armáda tuhých řadáků, se kterými buď musím pokaždé ztrácet čas, nebo to polomrtvý proběhnout. Tohle je něco, co od prvního DS prošlo zdravou evolucí, ale zdejší dyzajnéři asi kapku zaspali.
Mno a boss, který mi stáhne 2k+ HP na dva lehounké facánky kladélkem takovým tempem, že ani nestíhám registrovat, že kladélko vůbec už stihl zvednout, budiž třešničkou. A že daná lokace je úúúúúúúmorné jednolité bludiště, ve kterém jak kdyby si tvůrci najednou chtěli kompenzovat, jako všechno doposud bylo až vtipně prosté a přímočaré, budiž dortem. A že Mia, kterou hrdě dali do popředí obalu, je jakožto companion slaboučký prdík, který má asi ve hře sloužit jako Very Hard mód (přičemž hra zcela sólo bez pomocníků budiž Masochistic)...
Z hlediska obtížnosti je to vůbec také jakési čudné. Chvíli absurdně lehké, chvíli masakry, jaké v posledních letech ani FromSoft neviděli. Zcela nahodile, i v rámci jediné oblasti. Ale budu tomu fandit a věřit, že něco se ještě opečuje. Třeba ta naprosto tragikomická mapka, kterou jsem pravda doposud moc nepotřeboval, ale v aktuální oblasti mi použitelnější mapa chybí jako sůl.
Mno a boss, který mi stáhne 2k+ HP na dva lehounké facánky kladélkem takovým tempem, že ani nestíhám registrovat, že kladélko vůbec už stihl zvednout, budiž třešničkou. A že daná lokace je úúúúúúúmorné jednolité bludiště, ve kterém jak kdyby si tvůrci najednou chtěli kompenzovat, jako všechno doposud bylo až vtipně prosté a přímočaré, budiž dortem. A že Mia, kterou hrdě dali do popředí obalu, je jakožto companion slaboučký prdík, který má asi ve hře sloužit jako Very Hard mód (přičemž hra zcela sólo bez pomocníků budiž Masochistic)...
Z hlediska obtížnosti je to vůbec také jakési čudné. Chvíli absurdně lehké, chvíli masakry, jaké v posledních letech ani FromSoft neviděli. Zcela nahodile, i v rámci jediné oblasti. Ale budu tomu fandit a věřit, že něco se ještě opečuje. Třeba ta naprosto tragikomická mapka, kterou jsem pravda doposud moc nepotřeboval, ale v aktuální oblasti mi použitelnější mapa chybí jako sůl.
@Kejtee (28.09.2019 20:47): 20. Možná to bude tím demem. :)
@HolyMeatball (28.09.2019 19:07): ja som v depths v tom deme a moj companion teda nikoho nevie zabit. :)) Aky si level ?
@Kejtee (28.09.2019 17:48): tam jsem zatím našel jen dvě mapy, a na obou companion bosse zabil ještě než jsem stihl aktivovat všechny buff gifty. :D
@HolyMeatball (28.09.2019 14:33): skusal si aj bossov v depths? Ja som zaseknuta na queen's knight-ovi
Tak druhej boss už je slušnej nářez. A byť pocitově se to nelepší, takže s dalšími gifty a okolními mechanizmy se ukazuje, že je ten souboják dostatečně hlubokej na to, aby i tak bavil. Nakonec to asi přece jenom bude slušná návykovka. :)
Tak jsem opravdu jen lajt koštnul, do prvního bosse a kousku základny.
- Tvorba postavy maniakálně detailní, až člověka zamrzí, že se toho přes tu anime stylizaci moc nepozná, a většiny detailů si při hře ani nemá moc šanci všimnout.
- Herní systémy umí být zprvu docela overwhelming, ale zdá se, že teprve až po 'prologu' a prvním bossovi se tu nachází opravdový tutorial?
- Pocitově jsou souboje opravdu jaksi meh, asi to chce hrát co nejvíc na dálku.
- Mezi všemi soulsborny a soulslike obecně je toto ta první, u které mi k+m přijde vyloženě nepohodlné. Ale cením, že hra nativně podporuje bindování kombinací tlačítek myší a kláves, bez čehož by se to asi hrálo jako letecký simulátor.
- úvodní dungeon z hlediska uměleckého směru a level designu obecně netvoří zrovna nejlepší první dojem, ale věřím, že se situace zlepší.
I jsem si vyspoiloval, jak dlouho to tak zhruba trvá normálním smrtelníkům, kteří hrami nespěchají, ale zároveň si je nijak extra neprotahují, a vychází to +- stejně, jako většina děl tohoto žánru. I kdybych se do toho ve výsledku neměl zrovna zamilovat, koupě nelituju už jen na základě toho, že alespoň technická stránka zdá se býti dostatečně vyleštěná ihned při vydání. Je smutné, že je to kupodivu, ale taková je holt doba. :D
- Tvorba postavy maniakálně detailní, až člověka zamrzí, že se toho přes tu anime stylizaci moc nepozná, a většiny detailů si při hře ani nemá moc šanci všimnout.
- Herní systémy umí být zprvu docela overwhelming, ale zdá se, že teprve až po 'prologu' a prvním bossovi se tu nachází opravdový tutorial?
- Pocitově jsou souboje opravdu jaksi meh, asi to chce hrát co nejvíc na dálku.
- Mezi všemi soulsborny a soulslike obecně je toto ta první, u které mi k+m přijde vyloženě nepohodlné. Ale cením, že hra nativně podporuje bindování kombinací tlačítek myší a kláves, bez čehož by se to asi hrálo jako letecký simulátor.
- úvodní dungeon z hlediska uměleckého směru a level designu obecně netvoří zrovna nejlepší první dojem, ale věřím, že se situace zlepší.
I jsem si vyspoiloval, jak dlouho to tak zhruba trvá normálním smrtelníkům, kteří hrami nespěchají, ale zároveň si je nijak extra neprotahují, a vychází to +- stejně, jako většina děl tohoto žánru. I kdybych se do toho ve výsledku neměl zrovna zamilovat, koupě nelituju už jen na základě toho, že alespoň technická stránka zdá se býti dostatečně vyleštěná ihned při vydání. Je smutné, že je to kupodivu, ale taková je holt doba. :D
Demo je překvapivě velice dobré.
@marwel (26.09.2019 13:45): tak to je blbe.
Ja som akurat dokoncila demo co sa tyka pribehu a dostala som sa do nejakych dungeonov, tak a pekne tam so mnou mava jeden boss. Nie je az tak tazky ale neviem ho dat dole. Uz mam nervy :D
Ja som akurat dokoncila demo co sa tyka pribehu a dostala som sa do nejakych dungeonov, tak a pekne tam so mnou mava jeden boss. Nie je az tak tazky ale neviem ho dat dole. Uz mam nervy :D
@Kejtee (26.09.2019 11:12): Hra ano, ale demo na PC, jak je ostatne zvykem, neni.
@HolyMeatball (26.09.2019 11:16): tak potom cakame na tvoje dojmy :)
Snad zítra stihnu okoštovat, též se docela bojím, že to herně nebude ouplně tipťop, ale zachovávám si optimizmus.
@marwel (26.09.2019 11:05): to je jasne,ked sa ti ta hra nepaci nejak na prvy pohlad tak sa ti nechce do toho ist. U mna to je prave naopak. Mne sa to vizualne spracovanie velmi paci.
Myslela som si,ze to je aj na pc.
Myslela som si,ze to je aj na pc.
@Kejtee (26.09.2019 09:58): Bych ho i zkusil kdyby bylo na PC. Nejak se u tehle hry nemuzu rozhodnout, zda to stoji za zahrani. Na pohled ten gameplay a vizualni styl vypada docela hrozne, proto bych to rad zkusil na vlastni paraty. Zvlaste kdyz se neradim k fanouskum souls her (ne proto, ze bych je nemel rad, ale proto, ze jsem je nehral :)).
Skusili ste niekto demo? Mne sa to celkom paci :)
@Fritol (12.06.2019 20:10): Tak samozrejme na tu hru mrmleš od samyho zacatku, takze to co jsi ted mapsal je dobre znameni ze se to skutecne zlepsilo :)
@Charllize (12.06.2019 17:28): Jako jo, uplný brak to asi nebude. Když to bude mít dobrý příběh, tak to snad i prubnu. Většinou mám pro tyhle přehlížené kousky slabost. Ta přítomnost parťáka se mi furt líbí ale, to je v Souls hře dobrý nápad. Bych mohl být aj schopný dohrát. :D
@HolyMeatball (12.06.2019 17:58): počítám že obojí půjde ven po prázdninách či kolem vánoc. A jasne prostor tam bude na obojí. Spíš sem to myslel tak že se na Vein někteří vykašlou úplně. A do toho ještě Surge 2, ten je taky nějak koncem roku tuším.
@Charllize (12.06.2019 17:28): jakápak přednost, Nioh 2 ještě nemá release date, stihneme oboje. :)
@Fritol (11.06.2019 21:53): ty poslední gameplay videa vypadaji mnohem lepe nez pred par mesici. A o svetelne roky lepe nez to co predvadeli pred tim nez to odlozily. Ale DS styl to je porad, to je jasny. A za me osobne to uz tak lacine nepusobi. Ale samo her tohohle stylu začíná být zbytečné moc a zřejmě plno lidí dá radši přednost Nioh 2.
Kdybych neviděl ty gameplaye před tímhle trailerem, tak už pomalu klikám na preorder. :) Uplně jak hra od Platinum to vypadá z traileru a přitom skutečnost je taková laciná Souls-like nuda.
@Charllize (10.05.2019 22:12): Mně se to až na ty hrozný stat meníčka furt líbí dosti. Mohlo to bejt sice barevnější, ale furt se těším. :)
A skoro po roce novej gameplay. Hmm, nejak nevim co teda :) Asi to je lepsi? neni?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=qZZDejQLHL0
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=qZZDejQLHL0
@Fritol (11.07.2018 09:06): To jsem necekal ze to odlozi, to video z dema vypadalo dost dokoncene. Ne ze bych se na to nejak zvlast tesil, upiry nemusim a ty plynovy masky (nebo co to je) co maji casto na oblicejich me hype taky nepridavaji. Ale zkusil bych to, treba by to prekvapilo.
@Fritol (11.07.2018 09:06): jak říkám, mě se to nelíbí vůbec a nedokážu ani pořádně říct čím - protože stylizací to není. Animace mi přijdou hloupé, téma provařené a souboják jak z hry Vampyr (tzn. vážně nic moc). Působí to hodně nudně a nezajímavě. Přitom mám rád upíry, Souls-like hry a stylizace mi pro jednou na Japonsko nevadí a líbí se mi, atd.. přesto... NE. Plonková hra.
@SilentWolf (11.07.2018 09:00): Jestli to posunuli někam dál než na Q1, tak je to zas trochu blbé už. Moc velký odklad, lidi to akorát naštve. Jedině že by to nebylo kvůli prodejům, ale kvůli tomu, že s tím opravdu chtějí něco dělat. Protože ani z toho videa, co tu dával Charllize naposled, to nevypada nijak extra. Ta hra už od počátku vypada na takovou zapadlou záležitost, kterou asi nic nezachrání.
@Fritol (11.07.2018 08:53): + Sekiro, DMC5
Nepomohli si vůbec :D
Ale třeba to vyjde za ještě dýl. Stejně tomu moc úspěchu zvěstovat nejde. Vypadá to podivně a stylizaci zrovna nemyslím.
Nepomohli si vůbec :D
Ale třeba to vyjde za ještě dýl. Stejně tomu moc úspěchu zvěstovat nejde. Vypadá to podivně a stylizaci zrovna nemyslím.
@SilentWolf (11.07.2018 08:49): To vydáni na podzim bylo nešťastné no, velká konkurence tam, tohle by zapadlo. Každopádně jestli to posunuli někam na Q1 mezi Kingdom Hearts, Metro, Resident apod tak si moc nepomohli. :D
@SilentWolf (11.07.2018 08:49): prdele, teď abych hledal novou bejkarnu do výzvy. >:O
Odloženo na 2019. Dalo se čekat. Stejně si ale nemyslím, že to něčemu pomůže.
Mno, dle meho to vypada podstatne lepe nez drive. Asi final build, demo.
https://www.youtube.com/watch?v=yilF1Zganm4
https://www.youtube.com/watch?v=yilF1Zganm4
@Fritol (14.06.2018 21:02): Problem je ze hodne japonskejm vyvojarum se casto stava ze se jaksi nedokazou ,,graficky,, prizpusobit dobe a porad si jedou nejakou lajnu co maji uz leta. A zrovna Bamco v tom dost vynika. Na tyhle hre je videt ze se hodne snazily dostat nekam na dnesni uroven ale takhle na pohled to moc nepusobi a vysledek je dost rozpacitej.
@Charllize (14.06.2018 20:56): Právě ten fakt, že nám i po roce či kolik ukazují gameplay, který vypadá stále jako ten počáteční build co ukázali poprvé, mě docela děsí. Nevěřím, že se to výrazně zlepší do vydání, ale tak stát se může cokoliv, rád bych se mýlil.
Ale líbí se mi, že tam má člověk stále parťáka, to mám v RPG hrách rád.
Ale líbí se mi, že tam má člověk stále parťáka, to mám v RPG hrách rád.
@Fritol (14.06.2018 20:52): ja myslim ze to bude ok, ty gameplaye nejsou nic moc, ale myslim ze to je vsechno nejakej pocatecni buld hry, pac to vypada stejne jako pred cca rokem co jsem to videl poprvy jako prezentovanou alfu.
Ale samo, jeden nikdy nevi dokud nezkusi. Muze se stat ze to u me nebude day one.
Ale samo, jeden nikdy nevi dokud nezkusi. Muze se stat ze to u me nebude day one.
@Charllize (14.06.2018 20:38): Tež jsem se na to těšil když to představili, ale všechny ty gameplaye co od té doby ukázali, byly docela nudné. Repetetivní prostředí, souboje nevypadají nijak extra, působí to tak utahaně, žádná šťáva ani atmoška (Když už to má být Souls-like). Navíc grafika vypadá jak z minulé generace.
A zase prvni :)
kazdopadne se na to docela tesim, jen moc nevim co si myslet o tech plynovejch maskach na oblicejich..hmm..snad to preziju :)
kazdopadne se na to docela tesim, jen moc nevim co si myslet o tech plynovejch maskach na oblicejich..hmm..snad to preziju :)