@valcik (22.03.2020 18:21): Tak pre mňa to v prvom rade nebolo gro hry, tak som to moc neriešil, vzťahy ako také sú stále v hrách veľakrát vykreslené slabo a prehnane (až na pár výnimiek), takže som sa nad tým nejak špeciálne nezastavoval. + ten quest má pôsobiť komediálne. Miestami aj bol.
Diskuze
@Tulareanus (22.03.2020 17:52): Nah, celá tá romantická dohra s prechádzkou pri západe slnka a bozkávaním na brehu jazera so Shani sa deje po svadobnej hostine, keď už je neznesiteľný Vlad dávno preč. Tebe tie romantické scénky nepripadali ani trošku infantilné? :-)
@valcik (22.03.2020 17:21): A si si vedomý, že tie rozhovory a náznaky nehovorí Geralt, ale Olgierdov brat? Lebo toto hnidopišstvo silou mocou v detailoch, len aby bolo, je komické. :D
@valcik (22.03.2020 17:21): První DLC je nejslabší část zaklínače, v druhém se to zase zlepší.
@Jab (22.03.2020 16:51): K tomu som sa tuším nedopracoval. Geraltovi som v addone nanútil ako-tak dospelé rozhodnutie, kde naopak skončila Shani trošku urazená a kompletne friendzoned. Sukničkár z jednotky je preč, v trojke už sa nedá vyhovárať na amnéziu. Po návrate zo Skellige má Geralt vo vzťahu k Yenn jasno a nepodvádza! O to viac boli všetky videjká, v ktorých ako nesmelý školák dranká o bozky, také krčivé. Celkovo mám dojem, že kvalita dialógov v addone prudko klesla a dosť by ma zaujímalo, či im to nepísala nejaká mladá brigádnička so slabinou pre romány od Steelovej. :)
Romance se Shani je taková odlehčená. Ale imho pak ten závěr a poslední dialog s ní je hodně dobrý. Resp. ta myšlenka, že nedospělý je hlavně Geralt.
@valcik (22.03.2020 16:01): tak co si budeme, zrovna Triss a hlavne Shani, pusobi jako pubertacky i v knihach...
@Tulareanus (22.03.2020 15:31): Však práve, miestami doslova role-play uhrovitého prváka na strednej! Ale napríklad vykrádačka aukčného domu bola fajnová. Intrigy, podrazy, pochybné existencie a plány v plánoch iných plánov. ^^
@valcik (22.03.2020 13:49): Nuž, máš to ťažké - Utrpenie mladého Valcika. :)
@S4TW (22.03.2020 13:50): Jop.
@valcik (22.03.2020 13:49): tak jsi si aspon pekne zarehotal!
Plním modré úlohy z prvého addonu a väčšina je čistý krčifest. Pri svadobnej zábave som len štvrť hodiny klepal do medzerníka.. A potom tie romantické vsuvky! Materiál pre dorast. Už pri Triss a Yenn som sa rehotal, ale so Shani dosiahla krčivosť nadkritické množstvo.
Ešte taká drobnosť - hra nepremostí screensaver. S krátkym nastavením šetriča musím pri dlhých videjkách klepať do ovládania, aby sa mi nevypínal monitor. Full screen, nehrám v okne. Nečistý konzolový port! :-)
@Tulareanus (16.03.2020 14:17): Presne to sa mi aj stalo. Velen som presnoril dosť dôkladne a na Skellige som dorazil aspoň o šesť úrovní silnejší, než je záhodno. Za plnenie bočných úloh dostávam 1-2 skúsenosti, škandál!
@Tulareanus (16.03.2020 14:17): Presne to sa mi aj stalo. Velen som presnoril dosť dôkladne a na Skellige som dorazil aspoň o šesť úrovní silnejší, než je záhodno. Za plnenie bočných úloh dostávam 1-2 skúsenosti, škandál!
@valcik (16.03.2020 09:54): Ja som hral na tej istej obtiažnosti a trocha "nevýhoda" je, že ak plníš všetko a prejdeš celý Velen a Novigrad, tak si trošku overleveled oproti prostrediu aj na Skellige. Ja som teda hral hlavne fast attacks a quen a bavilo ma dodgovať (hlavne uskakovanie, kotúle menej) a dávať protiútoky. Aj to dobre vyzeralo.
A hej, tá hudba na Skellige dostala aj mňa. A to si ešte počkaj na Kaer Morhen. Tá ústredná skladba tam je tak super, že som sa ju "musel" naučiť hrať na gitare aj mandolíne. :D
A hej, tá hudba na Skellige dostala aj mňa. A to si ešte počkaj na Kaer Morhen. Tá ústredná skladba tam je tak super, že som sa ju "musel" naučiť hrať na gitare aj mandolíne. :D
@S4TW (16.03.2020 11:31): Tak to už pak záleží na příběhu. Hlavní postava může být nemocná nebo prokletá, tak postupně slábne. Pokud by to bylo sci-fi, může se jednat třeba o kyborga, který je nakažený nějakým virem.
Já už třeba mám v hlavě vymyšlený námět na RPG, která by sledovala postavu stárnout. Začalo by se od jeho mládí, kde se učí všem triků, tak tak porazí jednu potvoru 1v1, pak by se postupně dostal do produktivního věku, kdy kosí nepřátele po desítkách, až bysme se nakonec postupně dostali k jeho stáří, kde zase tak tak porazí jednu potvoru 1v1. Něco takového.
Já už třeba mám v hlavě vymyšlený námět na RPG, která by sledovala postavu stárnout. Začalo by se od jeho mládí, kde se učí všem triků, tak tak porazí jednu potvoru 1v1, pak by se postupně dostal do produktivního věku, kdy kosí nepřátele po desítkách, až bysme se nakonec postupně dostali k jeho stáří, kde zase tak tak porazí jednu potvoru 1v1. Něco takového.
@S4TW (16.03.2020 11:38): Ja som (low-end) PC master race, loadingy mám päťsekundové a po technickej stránke to behá výborne, půl minutka klikání je pre mňa neprijateľná! :)
@valcik (16.03.2020 11:37): nevím, tohle mě fakt netrápí, přeskakuji minimálně a tu půl minutku klikání většinou zvládnu... ono když teď hraji na konzoli a mám loading přes minutu po každé smrti, tak to bolí mnohem víc :D
@S4TW (16.03.2020 11:31): Niekedy musíš aj dvadsaťkrát dvojklepnúť na medzerník, než to utrpenie skončí. Už som si zvykol zhodiť celý krám, zabiť proces cez taskmanager a znovu to spusiť, je to jednoduchšie. Príbeh preskakovať nechcem a sledujem ho celý, ale hra je nadizajnovaná tak, že občas skrátka chceš videjko preskočiť a nahrať starší sejv. Každá hra je v prvom rade softvér a mala by sa tak aj správať, toto sú skrátka konzoloidné retardované praktiky ktoré hrdý človek nemôže akceptovať! :P
@BINGMAN (16.03.2020 11:07): tak ono to i dává smysl, jak hrdina postupuje hrou, tak se něj stává větší mistr svého řemesla, to je docela přirozený postup... ale souhlasím s tím, že by bylo zajímavé nějaké RPG, které by tohle postavilo na hlavu a nějak zajímavě a rozumně přineslo takový gameplay... otázkou je, jak? přijít třeba o ruku se jeví jako jednorázový krok, který na chvíli tu obtížnost zase nažene, ale pak se do toho hráč zase dostane...
@valcik (16.03.2020 11:30): tak to už je trochu tvůj problém, jestli hraješ hru postavenou na příběhu a chceš přeskakovat videjka a dialogy... navíc mi nepřijde (když třeba kvůli smrti něco opakuji), že by to bylo nějaké časově náročné to přeskákat...
@valcik (16.03.2020 11:30): tak to už je trochu tvůj problém, jestli hraješ hru postavenou na příběhu a chceš přeskakovat videjka a dialogy... navíc mi nepřijde (když třeba kvůli smrti něco opakuji), že by to bylo nějaké časově náročné to přeskákat...
Dosť ma štve jak je to nakazené konzolitídou. Neznášam softvér, ktorý vyblokuje periférie a prevezme ovládanie, je to praktika typická pre malvér! Často sa mi stáva, že po dokončení hlavného kvestu sa pri lámaní príbehu spustí videjko na ukončenie aktu/quest arcu, ktoré sa nedá preskočiť. Jediná možnosť je preskakovanie dialógových riadkov dvojitým (WTF?!) poklepaním na medzeru alebo RMB. Keď videjko skončí, nahrá sa nový akt/quest arc a zase sa spustí videjko, ktoré nejde preskočiť a dvojité poklepávanie pokračuje.. Ak vám náhodou hra násilne ukončila nesplnené bočné kvesty a označila ich za nesplnené, musíte pretrpieť celé martýrium s videjkami, nahrávaním a dvojklepaním, než sa dá program ukončiť a nahrať starší sejv. Poľskí diletanti!
@S4TW (16.03.2020 10:17): Jop, aj mne sa už Geralt párkrát rozpleskol po páde do rokliny. Alebo z veže či majáka, vďaka tomu "kinematickému" konzoloidnému približovaniu a vzďalovaniu kamery v tesných interiéroch.
@S4TW (16.03.2020 10:17): Jop, aj mne sa už Geralt párkrát rozpleskol po páde do rokliny. Alebo z veže či majáka, vďaka tomu "kinematickému" konzoloidnému približovaniu a vzďalovaniu kamery v tesných interiéroch.
@BINGMAN (16.03.2020 11:07): Jo, přesně to bych chtěl. Malinko se tomu přiblížila jistá GOTY nedávné doby. A říkám si, že bych rád ve hře třeba přišel o ruku a musel přizpůsobovat bojový styl tomu. Má oblíbená literární postava Roland Deschain přijde o prsty sotva na začátku ságy. Taky bych si rád zahrál nějaké Lovecraft RPG, kde parta čerstvých zdravých vyšetřovatelů je nejsilnější právě na začátku hry a pak jsou různě domarasení a napůl zbláznění. :D Taková variace na deskovku.
@Red (16.03.2020 10:54): To bývá problém většiny her s RPG prvky, protože hraním získáváš lepší schopnosti, případně lepší efektivitu , jak nepřátele likvidovat. + na začátku hraní ještě nemáš hru pořádně v ruce. Překvapuje mě, že to nikdo nezkusil obrátit (vlastně 2 menší příklady existují. Sinner a kampaň za nemrtvé v Ledovém trůnu), tj. RPG naruby, kde hraním schopnosti ztrácíš.
Mně dal zabrat už ten tutoriálový Gryf. Ale nejhorší byli duchové jako Lesnica.
Přijde mi, že časem je to pořád lehčí a lehčí. Stejně jako v úvodu jsem se zapotil až na konci datadisku.
Přijde mi, že časem je to pořád lehčí a lehčí. Stejně jako v úvodu jsem se zapotil až na konci datadisku.
@valcik (16.03.2020 09:54): taky hraji na tu obtížnost, občas skapu, ale když se hráč hlídá a je trpělivý, tak se dá v pohodě i vyšší lvl... nicméně já mám nejvíc problém, jakmile je velká skupina, ale horké to taky není, 1 vs 1 se dá většinou prohrát jen vlastní hloupostí a nejvíc smrtí způsobí stejně pád z menší než velké výšky :-))... ale jo, Witcher není určitě hc hra, ale hrál jsem taky i mnohem lehčí...
Hrozne ma bavia kartičky na normálnej obtiažnosti. Špióni+návnady FTW!
@Tulareanus (15.03.2020 19:53): Bojový build na obtiažnosti krvák&zlomeniny, trénujem rýchly aj silový štýl a pri oboch vylepšujem kritické zásahy. V zelených mám oleje, v modrých Quen+Axie. Celý ten bojový systém je dosť plochý, vďaka bonusom za adrenalín a bonusom k prieraznosti zbroje sa dajú porážať aj súperi silnejší o desať úrovní..
Na Skellige som práve dorazil, je tam parádna vokálna muzika!
@Tulareanus (15.03.2020 19:53): Bojový build na obtiažnosti krvák&zlomeniny, trénujem rýchly aj silový štýl a pri oboch vylepšujem kritické zásahy. V zelených mám oleje, v modrých Quen+Axie. Celý ten bojový systém je dosť plochý, vďaka bonusom za adrenalín a bonusom k prieraznosti zbroje sa dajú porážať aj súperi silnejší o desať úrovní..
Na Skellige som práve dorazil, je tam parádna vokálna muzika!
@valcik (15.03.2020 19:28): tak záleží aký build a štýl hry hráš, ja som mal celkom akčné súboje, ale samozrejme, nebol to žiadny dark souls. :)
Na Skellige si už bol? Tam je quest s mágovskou vežou, kde sú tiež veľmi vtipné narážky.
Na Skellige si už bol? Tam je quest s mágovskou vežou, kde sú tiež veľmi vtipné narážky.
Boje ma zúfalo nudia, furt len tupo mačkám jednu klávesu a hra mi za to dáva pocit hrdinstva.. Ale objavil som pár vzácnych vtipných momentov, ktoré tú detinskú hrateľnosť trošku zachraňujú! Skapatý mág v jaskyni napríklad, pri ktorom ležala faktúra za predraženého nespoľahlivého golema. Alebo daňovák, ktorý ma odchytil na ulici v Oxenfurte, dal mi vyplniť dotazník a zdanil mi mešec siedmimi percentami, sviňák jeden!
Na PS storu je teď sleva 70%, GOTY edice za 379 Kč
@player (02.03.2020 22:43): Place of Power je v těch jeskyních, nevzpomínám si že by nějaké bylo nahoře na kopci.
@ntz (02.03.2020 16:13): Tam poblíž je vesnička Rogne kde je travel point ale tam jsu vysoký hory a nahorů se mi neodařilo dostat a pak je tam travel point prastará hrobka kam jsi šel hedat sluneční kámen. To je ale vchod do jeskyně a kolo moře tam se nahorů dostat nedá.
@player (02.03.2020 15:39): za a) je tam kousek fast travel point a za b) se tam da iirc normalne dojit ... ve hre je imho jedine locknute misto moci kam se neda normalne dojit ... (rekneme kam se neda vratit pokud ho mines v prubehu questu co tam zavede)
Dá se později dostat nějak k té lodi na které byl Geralt s Yennefer v misi poslední přání? Tam je totiž poblíž místo moci, které jsem si zapomněl vyzvednout.
@HolyMeatball (21.02.2020 11:14): Já jsem udělal Ciri cíařovnou Nilfgárdu takže nic :)
@HolyMeatball (21.02.2020 11:14): Ah škoda. :( Ne že by to setkání tedy bylo nějak důležité.
@player (21.02.2020 09:59): když prostě půjdeš/pojedeš po svých/koních za questem bez fast travelu, tak to nejde minout. Ale opravdu jen v rámci Ciri zaklinackou.
@player (21.02.2020 09:59): U mostu v bažinách k té nilfgaardí pevnosti, jak si tam potkal toho temerianského špeha (kus dál jsou ti utopenci právě u toho polopotopeného mostu v bažinách). Čili sever mapy, pokud si to pamatuji dobře.
@AlieN (20.02.2020 15:52): Ciri císařovnou je tady dobrý konec.
@Jab (20.02.2020 16:37): A kde přesně v Bělosadě byli ti trpaslící? To je poměrně velká mapa
@Jab (20.02.2020 16:37): A kde přesně v Bělosadě byli ti trpaslící? To je poměrně velká mapa
Imho Ciri empress tam byli.
@HolyMeatball (20.02.2020 15:12): Ne, objeví se jen v případě tohoto dobrého konce.
@player (20.02.2020 15:02): ty znovu potkáš až na konci při návratu do White orchard. Nevím, jestli se objeví i v případě horšího konce, nebo konce s Ciri jako císařovnou
Kde se dají znovu potkat ty trpaslíci co ti šlohli loď na ostrově mlh,kde jsi našel Ciri?
@player (20.02.2020 11:07): jojo, vidím to podobně, ačkoliv i ty speciální schopnosti nejsou k zahození :-)
@Tarhiel (20.02.2020 11:19): Coen je z knih, ten v první hře byl Leo.
@Paul (15.02.2020 22:38): Coen je z kníh, alebo to je ten, čo zatrepal krpcami v prvej hre? :D
@S4TW (17.02.2020 22:19): Build jsem budoval tak abych měl dva sloupce soubojů, jeden sloupec znamení a dvě volné pole na lektvary.
Woodland Beast - to je krásný příkad questu, kdy mě ani jedno řešení neuspokojí a už 30 minut rozmýšlím nad tím, proč jsem se vlastně rozhodl, jak jsem se rozhodl a nerozhodl se jinak... vlastně, popravdě, jsem udělal ještě předtím jeden reload a své úplně původní rozhodnutí přehodnotil :)
Jinak teda, druhé hraní a pořád stejná pohoňka, hrozně mě to baví a vlastně mi je teď úplně šumák, že mám šíleně dlouhý seznam nezahraných her, protože tady si užívám každou minutu... teď jsem zrovna dojel questy, kde se mi nejvíc líbí, jak jsou udělané příšery (babky z Blat a potracenka)...
Akorát teda vždy bojuji s buildem... vím, že na lektvary je nejsilnější, ale mě to stejně vždycky táhne k soubojáku a znamením :-)
Akorát teda vždy bojuji s buildem... vím, že na lektvary je nejsilnější, ale mě to stejně vždycky táhne k soubojáku a znamením :-)
@player (16.02.2020 22:33): Cavill taky nema bile vlasy od prirody...
@Paul (15.02.2020 22:38): Pokud vím tak Lambert neměl vousy. A nebyl zrzavý. Alespoň v herní serii ne.