Jasně, třeba v Dirt Rally musíš opravovat a obvykle ti čas nestačí na všechno (což můžeš trochu ovlivnit výběrem mechaniků), ale poškození obvykle nemá až tak zásadní vliv na jízdu, pokud fakt někde v rychlosti netrefíš střeba strom.
Opravy limitovaný časem se řešej přinejmenším i ve hrách od Milestone, tedy ve WRC sérii a v novým SLRE.
V normálním rally se asi pravidla řešení oprav lišej závod od závodu. Tuším, že ve WRC to funguje tak, že během erzet a přejíždění může na autě pracovat jen řidič a navigátor za použití nářadí, co s sebou vezou, při opravách na přejíždění mezi jednotlivejma erzetama jsou časově limitovaný tak maximálně tím, aby byli včas na startu.
Ovšem pak jsou opravy v service parku, do kterýho se dostanou maximálně párkrát za závod, tam na autě může pracovat limitovanej počet mechaniků s nějakým časovým omezením. Ty limity se pak myslím ještě lišej podle situace, někdy je to 15 minut, někdy 45 minut a tak, je to celkem komplikovaný a až tak se v tom nevyznám.
Co se navigátorů týče, tak ten systém je jednoduchej. To číselný označení 1-6 značí ostrost zatáčky, od jedničky coby nejpomalejší po šestku coby nejrychlejší. Pak ještě speciální výrazy jako crest (horizont), hairpin (vracečka), acute, square atd. Tady máš názornej obrázek:).
http://blog.codemasters.com/wp-content/u ... -RALLY-pacenotes.jpg