Pro ty, kdo sledují a nebyli na brněnské předváděčce, mám pár dojmů a faktů:
- datum vydání ještě není konkrétní, ale kluci naznačili, že už počítají někdy po novém roce (leden - únor)
- seděl jsem sice úplně v první řadě a promítalo se z promítačky, takže jsem byl fakt moc blízko, ale hra vizuálně vypadá moc pěkně a eyecandy, slunce mezi stromy dělá pěkná kouzla, stejně jako strašidelnější pasáže, kde je hezká hra světla/stínů
- kluci říkali, že hrají na starším noťasu, tak nevím, jestli to bylo dáno tím, ale textury nebudou uplně high definition.. Přišlo mi, že pokud se pohledem zazoomovali nebo zaměřili na nějaký bod, bylo to už dost rozplizlé - na druhou stranu pro plynulé hraní by měl stačit ekvivalent GTX 1060.
- hra má mít víc konců reflektujících průchod hrou
- nebude to walking simulator, i z gameplaye bylo jasné, že to bude adventura, která potrápí různými (a ne stupidně jednoduchými) puzzly
- hra bude asi delší, než se od tak malého projektu čekalo.. kluci prošli s nějakým skipem první kapitolu za necelou hodinu (ale s tím, že věděli kam jít nebo co dělat), potom přeskočili do tuším 3. kapitoly, kde se řešil puzzle v dětském kempu (to si s různýma zkratkama proběhli za půl hodiny, ale bez znalosti nějakých kódů apod. bych to tipoval třeba na hodinu) a celkově má mít hra 12 kapitol (ne stejně dlouhých)
- čeština bude jen ve formě titulků
- na mapě je hromada autentických míst z českých i moravských lesů, ale geograficky jsou vytržené a zasazené do vymyšleného prostředí (ale jak jsem psal, vypadá to fakt dobře), a fakt tam jsou turistický značky :D
- ve hře se bude hodně odkazovat na český forklór a různé báje a pověsti, budou tam odlehčené nebo vtipné pasáže / narážky, ale příběh bude vážný
- ještě zajímavosti - kluci už financují zbytek ze svýho - hodně by je podpořil subscribe na Steamu skrz budoucí prodeje; všechny assety ve hře vytvářel jeden člověk (nejsou nakoupené), což teda všem vyrazilo dech k tomu množství, co jsme mohli za tu chvilku vidět