@BUMTARATA (06.05.2020 19:54): no pro pána krale. To jsem nečekal:)
Diskuze
@BUMTARATA (06.05.2020 19:54): Akurát som to chcel uploadnúť :D
@Garret (06.05.2020 21:41): Doufám!
@Garret (06.05.2020 21:41): Stanu se menším a ještě menším,
až budu nejmenším na celém světě.
až budu nejmenším na celém světě.
@BUMTARATA (06.05.2020 19:54): a budou se tam taky scvrkávat koule podle teploty?
M for Mature.
The game contains nudity and sexual material: Players can select a gender and customize their character; customization can include depictions of breasts, buttocks, and genitalia, as well as various sizes and combinations of genitals.
The game contains nudity and sexual material: Players can select a gender and customize their character; customization can include depictions of breasts, buttocks, and genitalia, as well as various sizes and combinations of genitals.
@Paul (16.04.2020 11:42): My vlastně mohli už dneska (původně) pařit ? Pfff ...
Snad to v tom září vydají.
Snad to v tom září vydají.
zajímavý... soutěž o 100 klíčů k Cyberpunku, na základě komentáře. hmm, předpokládám, že Steam by jim to jako scam nepovolil.
Today..nic :)
@Jab (29.02.2020 18:00): :-D
@Gordon (29.02.2020 17:57): Zatracenej polskej nacionalismus!
@lop0010 (29.02.2020 17:39): Důvod?
@mazar1234 (29.02.2020 17:51): Pokud věříte oficiálním prohlášením, tak to odložily kvůli polishingu.
@mazar1234 (29.02.2020 17:51): Pokud věříte oficiálním prohlášením, tak to odložily kvůli polishingu.
@lop0010 (29.02.2020 17:39): Ale toto nie je pochybne financovany Star Citizen, ale seriozna firma, vyjst to urcite vyjde, otazke znie maximalne ci tento rok, co je ale dost realne.
@lop0010 (29.02.2020 17:39): Jak opět? Odložili to jednou...
Věří někdo tomu že ta hra opravdu vyjde?Mám předplaceno měla původně vyjít 16.04.2020 a opět to posunuly až na září téměř přestává věřit ve vydání tohoto kousku. :-(
@Garret (17.01.2020 17:49): Jo, ja bych jel dal :)
Ale fakt si neco takovyho nevybavim, jestli to neni kvuli urcitymu hardwaru nebo ovladacum, nebo tak neco.
Ale fakt si neco takovyho nevybavim, jestli to neni kvuli urcitymu hardwaru nebo ovladacum, nebo tak neco.
Cyberpunk Multiplayer (pouze kódové označení), nevyjde dřív, než v roce 2022.
Zdroj: zing.cz
Zdroj: zing.cz
@M.a.t.t. (17.01.2020 12:09): Jakožto vývojář asi ví, do které díry vlézt, aby se něco posralo. :-D A bohužel to podvědomně dělá i v hraní pro zábavu...
Mimochodem akcie CD Projektu klesly o deset procent.
Mimochodem akcie CD Projektu klesly o deset procent.
@SimonEndt (16.01.2020 22:49): Ty máš na tie bugy špeciálnu smolu. :)
Inak si skutočne nemyslím, že išlo po vydaní o prehnane zabugovaný titul. Pod týmto pojmom si predstavím skôr hry ako Fallout: New Vegas, Vampire: The Masquerade – Bloodlines, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Kingdom Come: Deliverance a podobne a pripájam sa k tým, ktorých nič výrazné nepostihlo. No na niekoho sa to nalepiť musí.
Inak si skutočne nemyslím, že išlo po vydaní o prehnane zabugovaný titul. Pod týmto pojmom si predstavím skôr hry ako Fallout: New Vegas, Vampire: The Masquerade – Bloodlines, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Kingdom Come: Deliverance a podobne a pripájam sa k tým, ktorých nič výrazné nepostihlo. No na niekoho sa to nalepiť musí.
@SimonEndt (17.01.2020 07:38): +1
Ony se ta data nestanovují nazdařpánbůh, pokud jde navíc o nějaký velký projekt, musí se s tím posunout i další věci, který stojí peníze.
Ony se ta data nestanovují nazdařpánbůh, pokud jde navíc o nějaký velký projekt, musí se s tím posunout i další věci, který stojí peníze.
@SimonEndt (16.01.2020 18:42): hmmm
we want CP2077 to be our crowning achievement for this generation ....
^^ ti si teda verej, doufam, ze maj na co ... predpokladam, ze spatny to asi urcite nebude, ale podle toho, co jsem videl tak trosku predpokladam, ze to bude *zas* kruta arkada ukuchtena stylem jako kdyz pejsek a kocicka varili dort ... samozrejme snaha se ceni, takze kdyz je potreba na ten dort nakladak, tak v jeho stinu zmizi nedostatky, ktere budou prehluseny ohromnou kvantitou ...
we want CP2077 to be our crowning achievement for this generation ....
^^ ti si teda verej, doufam, ze maj na co ... predpokladam, ze spatny to asi urcite nebude, ale podle toho, co jsem videl tak trosku predpokladam, ze to bude *zas* kruta arkada ukuchtena stylem jako kdyz pejsek a kocicka varili dort ... samozrejme snaha se ceni, takze kdyz je potreba na ten dort nakladak, tak v jeho stinu zmizi nedostatky, ktere budou prehluseny ohromnou kvantitou ...
@SilentWolf (17.01.2020 10:27): To udělali aby je fanoušci nesežrali když oznámili jen FO76 :)
@Paul (17.01.2020 09:58): a pak se z toho pro velký úspěch poučili a nový TES oznámili na příští eon.
@BUMTARATA (17.01.2020 01:16): s tím, že to ohlašování data vydání příliš brzy je u takto velkých projektů stupidní souhlas..zrovna tohle udělala Bethesda dobře u FO4, kdy to oznámili fakt až v momentě kdy měli jisto. Ale jak píše Simon, nějaké validní důvody pro to jsou.
@HEX (17.01.2020 07:44): Takže oni to dokonce už potvrdili…
@BUMTARATA (17.01.2020 01:16): CD Project sou sice good guys, ale crunchovat se bude tak, že vývojáři se ještě za pár let budo budit hrůzou ze spaní při snech o finishování hry.
https://www.gamespot.com/articles/cyberp ... tm_source=reddit.com
https://www.gamespot.com/articles/cyberp ... tm_source=reddit.com
Problematika u data vydání AAA her je taková, že oni to musí ideálně oznámit dlouho dopředu, aby si "zamluvili" nějaký časový úsek, např. 14 dní, kdy si nikdo nedovolí vydat jiný AAA titul. Odhad je velká zodpovědnost, nikdo nechce na poslední chvíli znovu propočítávat odhadovaný čas dokončení a hledat další vhodné datum. A hlavně zklamat fanoušky.
Pokud se pak hra vydává třeba na Steam, tak ten kolikrát po dohodě sám nabídne 1-2 víkendy, kdy je ochoten vypromovat lokálně hru na hlavní stránce a do toho data se to prostě musí stihnout.
Pokud se pak hra vydává třeba na Steam, tak ten kolikrát po dohodě sám nabídne 1-2 víkendy, kdy je ochoten vypromovat lokálně hru na hlavní stránce a do toho data se to prostě musí stihnout.
No škoda že takhle neodložili i loni KCD, tomu by to silně prospělo.
A překvapený nejsem, je to docela standard - dlouho dopředu se přesný finish odhadovat fakt nedá, pokud kvůli němu nemá být něco zásadně ojebáno.
A překvapený nejsem, je to docela standard - dlouho dopředu se přesný finish odhadovat fakt nedá, pokud kvůli němu nemá být něco zásadně ojebáno.
@Paul (16.01.2020 20:26): Ještě poznámka k tomuhle: Tyhle odklady fakt nejsou žádná marketingová vějička nebo co z toho děláš. Je to pro ně dost nepříjemná věc, už kvůli různým dohodám s obchody co se musí měnit a tak. Ale třeba to znamená, že teď nebudou muset 4 měsíce brutálně crunchovat a vyjde to v lepším stavu.
Vějička je spíš to rok dopředu ohlašovaný datum vydání…
Ale co je důležitější, tak zvolnění tempa pro zaměstnance bych neočekával, spíše naopak (viz Schreiera, třebaže zmiňuje konkrétně Crystal Dynamics, je to bohužel běžná praxe). CD Projekt RED crunchovali Witchera tak moc, až se zapřísahali, že se Cyberpunkem to bude lepší. Moc bych na to ale nesázel. Nebylo by úžasný, kdyby oznámili odklad na září s tím, že to všechno sice stíhají do dubna, ale nechtějí moc mučit zaměstnance?? To by znělo jak z jinýho světa, že?
Vějička je spíš to rok dopředu ohlašovaný datum vydání…
Ale co je důležitější, tak zvolnění tempa pro zaměstnance bych neočekával, spíše naopak (viz Schreiera, třebaže zmiňuje konkrétně Crystal Dynamics, je to bohužel běžná praxe). CD Projekt RED crunchovali Witchera tak moc, až se zapřísahali, že se Cyberpunkem to bude lepší. Moc bych na to ale nesázel. Nebylo by úžasný, kdyby oznámili odklad na září s tím, že to všechno sice stíhají do dubna, ale nechtějí moc mučit zaměstnance?? To by znělo jak z jinýho světa, že?
"One thing we need to make clear is that the triple-A release we’re working on in parallel in CP2077 is Cyberpunk multiplayer," CD Projekt executive Michał Nowakowski says in a teleconference.
@BUMTARATA (16.01.2020 23:19): Z toho co vypsal Simon jsem tam právě skoro nic neměl. Blikající textura na horizontu ve Velenu když člověk stojí u stromu oběšenců a to je tak vše. Pak ten duckwalker jež tam dodalo Hearts of Stone, ale při druhém dohrání už jsem na to taky nenarazil. Ještě Klepna byla trochu otravná. Celkem tam mám 550 hodin a pamatuju si ty průchody dobře. Samozřejmě nepopírám, že jsem třeba měl větší štěstí/lépe odladěn hardware/ovladače než někdo jiný. Samozřejmě na fórech má každá hra spoustu threadů o problémech, lidé jež problémy nemají o tom thready nevytváří. Ale když se řekne bugy až na půdu, tak si osobně představím takovej daggerfall, co při vydání nešel dohrát, nebo Kingdom Come, které bylo při vydání taky v o dost horším stavu než TW3. Asi máme holt jinou definici.
@Paul (16.01.2020 22:50): Nevím, jestli to něco dokazuje, já bych tu hru taky hodnotil pozitivně. Tím, že to bylo zabugovaný až na půdu, jsem myslel spíš množství než závažnost. Možná ti ty věci přišly jako prkotiny (a ony často byly), a tak jsi je ani nevnímal nebo už zapomněl. Viz Simonův příspěvek. Nebo se podívej na Reddit, Steam, nejsou tam jenom vlákna „mám ten a ten problém“, ale „so many bugs“, „too many bugs“, atd.
@Shoggot (16.01.2020 22:08): Ale měli jen ty velké žluté, protože bílé nebyli kvůli válce.
@Paul (16.01.2020 22:50): Ja jsem s tim taky pri launchi zadny zasadni potize nemel (hral jsme PC verzi) na nic zasadniho buglyho si nevzpomenu. Jen snad, coz neni bug, kdyz jsem mazal za Keirou za ni domu, po te co odesla z vypravy do dungeonu (byl jsem tam do minuty) a zaklepal ji na dvere odesla mi deska a tyden jsem nevedel co bude, ty byl asi nejhorsi tachnicky zazitek co jsem v Zaklinaci 3 mel :)
@Garret (16.01.2020 22:57): kdyz ty mas k takovym vecem velice nizky prah bolesti. Co je u tebe mega bug si ja ani nevsimnu, nejspis :)
@Garret (16.01.2020 22:57): kdyz ty mas k takovym vecem velice nizky prah bolesti. Co je u tebe mega bug si ja ani nevsimnu, nejspis :)
někdo bugy má, někdo ne. to už tak bývá... jenže zatímco RDR2 jen "nešel" spustit nebo běžel špatně, W3 bugoval během hraní, což osobně považuju za mnohem nasírací...
Další info, MP až 2022 či později a bude to asi separátní titul
https://www.ign.com/articles/cyberpunk-2 ... r-2021?sf116033889=1
@BUMTARATA (16.01.2020 21:54): ano, anecdotal evidence je ošidná věc. Proto jsem poukázal na ty steam reviews, kde je dobře vidět ten rozdíl. TW3 drtivou většinu hodnocení kladných už při launchi (něco kolem 94%) a pak to šlo jen nahoru, zatímco RDR2 se dodnes mátoží na 67%. A samozřejmě to neznamená, že to musí nutně jen bezchybně všem. Jen rozporuji ten faktuálně deklarovanej statement že bylo TW3 "zabugovaný až na půdu".
Btw taky jsem na pár insignifikantních bugů narazil. Jeden mě tak rozesmál, že jsem si ho nahrál:
https://www.youtube.com/watch?v=lTaiJPJ-ZVE
https://www.ign.com/articles/cyberpunk-2 ... r-2021?sf116033889=1
@BUMTARATA (16.01.2020 21:54): ano, anecdotal evidence je ošidná věc. Proto jsem poukázal na ty steam reviews, kde je dobře vidět ten rozdíl. TW3 drtivou většinu hodnocení kladných už při launchi (něco kolem 94%) a pak to šlo jen nahoru, zatímco RDR2 se dodnes mátoží na 67%. A samozřejmě to neznamená, že to musí nutně jen bezchybně všem. Jen rozporuji ten faktuálně deklarovanej statement že bylo TW3 "zabugovaný až na půdu".
Btw taky jsem na pár insignifikantních bugů narazil. Jeden mě tak rozesmál, že jsem si ho nahrál:
https://www.youtube.com/watch?v=lTaiJPJ-ZVE
Čtyři měsíce na polish hry nejsou nereálný, u nás máme cca 2 měsíce a to jsme koridorová hra. Další věc je samozřejmě optimalizace, ladění systému při portování atd. Lepší hru opozdit než vydat polorozbitou.
Btw., Witcher 3 jsem hrál pár měsíců zpátky, GOTY verzi, a teda bugů tam bylo požehnaně. Samozřejmě nic, co by mi zabránilo v hraní, ale i tak bezpočet levitujících objektů, mizejících objektů, blikání textur, zasekávání se o neviditelné objekty atd. Jestli se právě tomu chtějí vyhnout, tak se vůbec nedivím a je to jedině dobré rozhodnutí.
Btw., Witcher 3 jsem hrál pár měsíců zpátky, GOTY verzi, a teda bugů tam bylo požehnaně. Samozřejmě nic, co by mi zabránilo v hraní, ale i tak bezpočet levitujících objektů, mizejících objektů, blikání textur, zasekávání se o neviditelné objekty atd. Jestli se právě tomu chtějí vyhnout, tak se vůbec nedivím a je to jedině dobré rozhodnutí.
@Shoggot (16.01.2020 22:08): ne nenosily, ani nevim co tim myslis. Nebo jsem to zapomnel :)
@Charllize (16.01.2020 22:00): Tak já taky nikde netvrdím, že to bylo nehratelné, aby dotyční měli důvod hru reklamovat. Osobně jsem narazil na spoustu bugů i v GOTY edici (namátkou kováři, zbrojíři, se kterými nešlo interagovat, dokud jsi nenahrál uloženou pozici, někdy ani to nepomohlo), akorát menšího významu (nebo s workaroundem), a tak se na ně snadno zapomíná, i proto, že to byla fakt dobrá hra.
Ale okay, v žádným případě se tady o to nebudu hádat. Pointa byla, že i když hru odloží, „aby ji vyladili“, tak nemusí být zdaleka vyladěná (kór když je takový moloch), ale spolu s vámi doufám, že tak tomu v tomhle případě bude.
Ale okay, v žádným případě se tady o to nebudu hádat. Pointa byla, že i když hru odloží, „aby ji vyladili“, tak nemusí být zdaleka vyladěná (kór když je takový moloch), ale spolu s vámi doufám, že tak tomu v tomhle případě bude.
@Charllize (16.01.2020 22:00): Já vím, celý to bylo o tom, že jste za opaskem nosili cibuli.
@BUMTARATA (16.01.2020 21:54): A jak vis ze slo o obecnou situaci. To je stejne divne tvrzeni jako to Paulovo. Ja taky muzu mit tvrzeni ze z tech nekolika stovek zaklinacu 3 pro PS4 a Xone co jsme pri launchi prodal lidem, ho nikdo nereklamoval a ani si nestezoval a pocitam ze mi reknes ze to nic neznamena:)
@Shoggot (16.01.2020 21:58): Ono ani tak o ten pribeh neslo :)
@Shoggot (16.01.2020 21:58): Ono ani tak o ten pribeh neslo :)
@Charllize (16.01.2020 21:51): Opravdu fascinující příběh.
@Paul (16.01.2020 21:19): @Shoggot (16.01.2020 21:37): Nemyslel jsem to tak, že to bylo špatný jako RDR 2, ale že je celkem jedno, že to tomu a tomu (a jeho kamarádům) šlapalo více méně bez problémů, když obecná situace byla přeci jenom jiná.
Jinak souhlasím, i s tím, co psal Tulareanus. Ani já nemám důvod si myslet opak a doufám, že to fakt potřebují jen doladit.
Jinak souhlasím, i s tím, co psal Tulareanus. Ani já nemám důvod si myslet opak a doufám, že to fakt potřebují jen doladit.
@Shoggot (16.01.2020 21:37): Jo podobne jsem slychaval v Tesle kde jsem pracoval pred revoluci na povinnych schuzich, vcetne toho normalniho pracovniho dne :) Pak Karel neprisel do prace a za pul roku se zjistilo ze sedi ackoliv vsem tvrdily ze dal vypoved ze zdravotnich duvodu :)
@BUMTARATA (16.01.2020 20:45): Mno, nevím jestli byl TW3 tak rozmrdaný jako RDR2 (se kterým jsem ale teda já ode dne vydání neměl jediný problém krom crashe při úpravě citlivosti myši kvůli Razer ovladačům).
Nicméně nevidím důvod, proč by tady kolem toho nějak mlžili. Nestíhají to vyladit, něco nefunguje uplně jak má, tak je odklad, řeknou někomu v PR ať to sdělí lidem, ten napíše za pět minut takovouhle zprávu a je to. Normální pracovní den pro všechny :)
Nicméně nevidím důvod, proč by tady kolem toho nějak mlžili. Nestíhají to vyladit, něco nefunguje uplně jak má, tak je odklad, řeknou někomu v PR ať to sdělí lidem, ten napíše za pět minut takovouhle zprávu a je to. Normální pracovní den pro všechny :)
@BUMTARATA (16.01.2020 20:45): Sorry, ale srovnávat launch RDR2 a TW3 je fakt mimo. Ten shitstorm byl u RDR2 o několik řádů jinde. TW3 fakt drtivá většina lidí hrála bez problému, tedy až na framerate kolem dvaceti na konzolích v bažinách a novigradu. Můžeš se podívat na steam reviews na časový ose.
BTW Witcher byl ještě půl roku před vydáním rozmrdanej (proto ho odložili). Stejně jako prakticky každý podobný RPGčko. Nepochybuju že Cyberpunk je už teď dohratelnej, ale má prostě víc bugů než co odhadují jsou schopni vyřešit do dubna, takže odklad.
BTW Witcher byl ještě půl roku před vydáním rozmrdanej (proto ho odložili). Stejně jako prakticky každý podobný RPGčko. Nepochybuju že Cyberpunk je už teď dohratelnej, ale má prostě víc bugů než co odhadují jsou schopni vyřešit do dubna, takže odklad.
Crossgen titul... teď už určitě.
Každopádně co s mojí ušetřenou dovolenou? Snad mi dají tak rychle po letní dovče aspoň týden.
Každopádně co s mojí ušetřenou dovolenou? Snad mi dají tak rychle po letní dovče aspoň týden.
@BUMTARATA (16.01.2020 20:16): To mi je jasné, že do tlačovej správy dajú to, čo znie pekne. Ale i tak nevidím žiaden dôvod, vďaka ktorému by odklad výslednej kvalite hry ublížil.