Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Molceon (20.05.2020 08:09): Obecně mi reakce lidí přijde přehnaná, ano pár věcí totalně podělali, ale není fér za to házet celej blizzard do koše a ještě jim kálet na hlavu.

Takže je naprosto v pořádku vydat alpha verzi hry, které chybí 80% fíčur té původní, která má mimochodem za 12 dní sedmnáctileté výročí (TFT).
S novým UI které běží na Chromium, nic tam nefunguje a tři měsíce největší impact bodu v changelogu je oprava uší u nagy?
Je v pořádku, že vyšly za tři měsíce tři patche od vydání, které zabírají jednotlivě více místa na disku než původní hra i s datadiskem a NIC NEPORAVUJÍ?
Je v pořádku, že i když nemáš Reforged, tak musíš stáhnout celou hru i s Reforged grafikou, která je zamknutá a hra má 30GB?
Napadá mě dalších 10 000 věcí, které mě na té hře neskutečně serou. Není to hyperbola, skutečně si myslím, že pokud bych měl čas a chuť, tak zvládnu vypsat přes 10 000 věcí, které mě serou.

K tomu dodám, že jeden borec udělal lepší ladder, než celý Blizzard a na kterém teď hraje 100% profi komunity, s MMR, W/L, zamknuté regiony kvůli pingu, online žebříčkem, statistikami, divizemi... Nic z toho ladder od Blizzardu nemá a ještě máš co druhou hru buď ty nebo tvůj soupeř třeba 500 ping, protože tě to bez problému matchne s borcem, co je na EU gatewayi napojený z USA.

Seru jim na hlavu, logo a rozmazávám to hovno po stěnách, jsou to čuráci, kdokoliv je obhajuje je pro mě prostě neinformovaný člověk. "Ale no ták, proč je všichni hejtíte, oni občas něco pokazí, ale pořád je to Blizzard". Blbej vtip.
@Blackhand47 (29.04.2020 16:07): Je potřeba se na to dívat objektivně, za těch 15 let se propustilo tolik lidí co stálo za skvělýma hrama a tolik nových se jich nabralo..navíc akcie ukazují, že blizzardu se daří skvěle, Mikrotransakce v OW, HS, WoW.. to vše generuje zisk na který Activision slyší a nemá potřebu dělat zásadní změny..

Jediná velká hlava co stojí za řeč je Jeff Kaplan, ten už je tam od roku 2000, ale jde vidět, že uplnou svobodu nemá, každopádně OW který spadá aktualně pod něj i po těch letech přinesl jen nové skiny a hromadu obsahu zdarma, za který nemuseli hráči dát ani korunu, to je u blizzardu velká vzácnost. (takový necomancer za 400kč do diabla 3 docela bolel)
Řekl bych, že i díky Jeffovi bude crossplay OW 1 s OW 2 hráči, takže pokud někoho nezajímá příběh, může hrát v pohodě OW 1 proti OW 2 hráčům, to je další velká věc a ukazuje to, že ještě nejaký normalní lidi tam pracují.

Diablo 4 taky nevypadá špatně, prakticky přináší spoustu věci po kterých se volalo mnoho let, ten tým vypadá maximalně pokorně a sympaticky.

Co se průserů týče, tím jak se jim rozrůstá portfolio je to čím dál horší na uhlídaní, třeba takový CD projekt udělal doslova 3 větší hry z toho ta poslední se hraje skoro 5let, blizzard do toho dělá spoustu dalších věcí a to sebou přináší větší nároky na každýho člověka co je za něco zodpovědnej.
Obecně mi reakce lidí přijde přehnaná, ano pár věcí totalně podělali, ale není fér za to házet celej blizzard do koše a ještě jim kálet na hlavu.

Nebudu se vyjadřovat k politickým záležitostem, ale za reforge jsem dostal refund i po 11hodinách hraní, za mě i přes to, že už nejsou tím čím byli je to společnost, která přinese hry kde se dají utopit tisíce hodin..
@DEU (18.05.2020 14:40): O změnách plánuju nadále informovat pravidelným výpisem bizarností z patch notes (pokud teda ještě nějaký patch na tenhle průjem vyjde). Od minulého postu zatím nic, jen nějaký pár megabajtový minipatch, ke kterému se ani neobtěžovali napsat changelog.

Ještě k tomu, co měl řešit minulý patch (desync u map "jako" Custom Hero Survival)... párkrát jsem tu mapu hrál a občas to spadne. :-)
A padají i ostatní mapy, co hraju. Někdy úplně náhodně, někdy je to kvůli nějakému assetu, který map maker využil a Reforged ho neumí. Z 90% je to náhodné.

Je strašná sranda, jak hraješ mapu třeba hodinu a půl a z ničeho nic to spadne. Tohle je na denním pořádku.
@DEU (30.04.2020 01:43): z Battlefront 2 je těd úplně jiná, velmi dobrá hra, což je mnohem lepší než dkyby se na to vysrali úplně. BFV jsem nehrál, takže nevím jaká je situace u něj.
@Blackhand47 (29.04.2020 16:07): Jojo, je to naprosto ukázková "I am the most hated company. / Hold my beer." situace.

Já jsem jenom překvapený, že se to pořád hraje - to opravdu neexistuje nějaká rozumná alternativa?
Po třech měsících od vydání vyšel včera patch 1.32.4.
Přidává "podporu" single playeru (custom mapy - instance hry běží na lokálu, nikoliv online). Sice je to věc, která tam měla být od vydání, a ona tam byla, akorát jste museli zapnout mapu přes World Editor (což je značně problematické, jelikož většina custom map jsou chráněné různými způsoby a není vždy úplně triviální tu ochranu prolomit). Takže co vlastně udělali je to, že přidali do menu ve hře tlačítko Single Player, pod kterým se skrývá možnost hrát single-player custom mapy. Po třech měsících vlastně implementovali něco, co měla původní hra od vydání. Mimochodem custom kampaně furt nikde.

Taky odstranili tu příšernou sépii, kterou měli hráči classicu v Menu, aby se odlišil Classic/Reforged. Moje otázka zní: proč to nenapsat šedým písmem někde doleva do rohu, nebo třeba k verzi patche nahoře vpravo? Proč kvůli tak nepodstatné informaci přidávat nějakej sépiový filtr do pozadí? To si tahle rozhodnutí tahají někde hluboko z prdele?

Určitě kroky správným směrem. A co zbytek patche?

V podstatě jenom úpravy grafiky Reforged (stopy jednotek!!! wow). Nějaký nejasný crash fix mapám, jako je Custom Hero Survival. Zase, co to jako má kurva znamenat? Jenom verzí CHS je několik desítek, chcou mi jako říct, že opravili těch 40 map z 50, které padaly? Nebo jenom jednu konkrétní mapu? Nebo opravili crashe všech customek?
Fixed multiple crashes on custom games such as Custom Hero Survival.

Nicneříkající bod, úplně na hovno informace. Zbytek patche jsou (pro hráče s classic grafikou) absolutně nepodstatné úpravy Reforged grafiky nebo nějakého nepodstatného bugu, co měly macOS verze hry.

Co ale zvládli zkurvit? Tak jako vždy, replaye z předchozí verze hry nejsou kompatibilní. Nechápu, že třeba tuhle věc neřeší.
Zkurvit klasicky zvládli ale nejen to, co kurví vlastně každou verzi hry. Tentokrát ještě navíc vyrestartovali progres na Versus - Blizzardím (kokotském) "ladderu" (viz předchozí diskuzní post @Clorky (13.04.2020 20:41) a odemknuté profilové ikonky.
Třeba Firelord ikonka se odemkne po VYHRÁNÍ 500 zápasů jako RANDOM. Případ borce, který měl 497 výher za random race a jeho progres z hodiny na hodinu fuč, snad netřeba komentovat. Brutální fail.

Jo, jinak ten patch zase rozbil w3champions (viz předchozí diskuzní post). Tisíce hráčů a profíci nehrajou nikde jinde, je opravdu smutné, že se třeba s Padem Blizzard nedomluví a nezačnou spolupracovat, aby to nemusel Pad opravovat vždy PO PATCHI, ale aby W3champions bylo třeba připravené ještě před nasazením patche. Nulový kontakt s komunitou, prostě skrz naskrz evil company.

No, abych to shrnul a zmínil svůj názor - tenhle patch zároveň s předchozími 3 patchi (od vydání) měl vyjít jako zero day patch a ne v průběhu tří měsíců. Simple as that. Totální výsměch.

@Karasman (14.04.2020 07:16): můžeš si koupit classic a máš vše krom Reforged grafiky.
Tak to je fakt síla. Člověk by čekal, že po tom hatu, co se na ně sesypal po vydání, na tom budou makat nonstop, aby to co nejrychleji dali do pořádku a oni za celou tu dobu opraví úplný prd. Osobně bych si to fakt rád zahrál, ale za tohle platit fakt nebudu. Díky za info.
Je to přes dva měsíce od release. Z věcí, které jsem vyjmenoval ve svém nasraném komentáři, zvládli opravit tohle:
Profanity filter, kampaň, auto-scroll (wow), downgrade grafiky (efekty kouzel a stíny jsou už ok).

Pokud vím, tak ale kampaň furt obsahuje desítky bugů (mezi nimi i ten 18 let starý, který zmiňuji na konci komentáře). Auto-scroll sice funguje, ale za ty dva měsíce asi na týden stihli rozbít friend list (nezobrazoval jména, nešlo psát šepotem ve hře).
Klasický "versus" mód, tedy ladder je stále takřka nepoužitelný. Je velká pravděpodobnost, že tě to spojí třeba s někým z USA, kdo je lognutý na EU gateway a buď ty nebo on bude mít třeba 300 ping. Hra běží logicky na serveru blíže k jednomu z vás.

Samozřejmě nastoupila komunita a vytvořila tohle..
Mám pocit, že to dělá dokonce jen jeden člověk, který krom toho sdílí svůj progres a coding sessions na twitchi.
V rukou jednoho borce vznikl ladder, o kterém by si Blizzard mohl nechat snít. Viditelný ranking a mmr, žádný šílený ping, online žebříček, seamless integrace do hry. Upřednostňuje ho snad každý, kdo tu hru hraje trošku víc. Všichni streameři na twitchi nebo profíci. Není to úplně vhodné pro amatéry, protože logicky jsou tam silnější hráči, než na normálním (kokotském) ladderu.

Ve svém komentáři jsem nezmínil, že nelze psát šepotem ostatním uživatelům, jen těm ve friend listu (opět downgrade, ve classicu to šlo).

Velmi vtipné je také to, že nefunguje naprostá většina (snad nic) z příkazů za lomítkem (/f add, /f list, /squelch...). Pokud vím, neexistuje ani žádný příkaz, který vypíše použitelné příkazy (/help nebo /?).
Místo toho, pokud chceš někoho ignorovat (nevidět jeho zprávy), musíš napsat !mute místo typického /squelch (v české verzi /umlčet, což mimochodem bylo takto přeložené i v návodu jak někoho ignorovat, když sis otevřel F12 - historii chatu, a samozřejmě ta česká verze příkazu nefungovala... ale to jen taková vsuvka).

Příkaz !mute funguje však pouze v lobby nebo ve hře, to znamená, že situace, kdy tě někdo flejmí v nějakém kanále (W3 General), tak tam to fungovat nebude. Navíc to ani nevypíše chybu, ale třeba !mute blizzardasslicker666 to normálně napíše do chatu, takže to všichni v tom kanále vidí.

Příkaz !mute úspěšně použitý v lobby se nepřenese do hry, takže ve hře ho musíš napsat znovu, pokud chceš onoho hráče nadále ignorovat. To je fakt na hlavu.

Naprosto nepochopitelné pro mě je, že u jedné z custom map, které hraji (Warlock) někteří lidi nevidí terrain, nemají zvuk nebo nevidí efekty kouzel. Hledat příčinu je nereálné, vzhledem k tomu v jaké fázi ta hra stále je, to skutečně může být naprosto cokoliv.

Stále se děje to, že náhodně hra:
a) zamrzne, musím se odpojit z mapy
b) dostanu desync a hodí mě to do post-game screenu
c) vypne se hra a dostanu error

Děje se to úplně náhodně, pattern jsem nevypozoroval.

Tady přikládám video, v jaké fázi je vyhledávač custom her (stále nefunguje řazení). Může mi to prosím někdo vysvětlit?

Zbytek mého komentáře je jinak stále validní. Neopravili nic, co totálně tu hru rozbíjí.
Tak co, chlapi? Udělali s tím ti komici něco, nebo vůbec nic?
Prosím vás, lidi. Ta hra teprv vyšla. Ten poslední patch je čistě výsměch fandům, počínajíce "omluvou", která dává za vinu neúspěch HRÁČŮM, končíce 95% neopravených bugů. Prostě opět a zas totální fail. Je pro mě těžké pochopit, jak na tohle lidi nereagují. Pro mě to je, jak kdybych místo stejku dostal opepřený kus buvolího hovna politého klokaní mrdkou. PROSTĚ TO NECHCEŠ! Podívejte se na remaster Age of Empires II: Definitive Edition. To se snad ani nedá srovnat.


Prostě to jde.
JDE. TO.
Multimilionové nebo multi-miliardové herní studia na to jebou, protože to stojí prachy a lepší sehnat pár hráčů ať si koupí pár kopií, vydáme to s implementováním HD patche a HD modelů, a pořádně to dělat nebudem, JEBAT. To je dnešní psychologie tvůrců. Je to kurva špatně a dokud to nepřestanete kupovat, tak to pojede dál!
Prej blizzard ( dle jednoho youtubere) banuje lidi za to, když legálně řeknou, jak zpátky dostat peníze :D
Jo, to je ta roztomilá neomluva z fóra :-). Za formulaci "je nám líto, že jste nedostali, co jste chtěli" by měli někoho v PR oddělení povýšit :-D
@pajmič (04.02.2020 13:28): jako chápu, když se to někomu nelíbí. Prostě jsem to psal ze srdce, slova skákaly na jazyk a moc jsem nad tím nepřemýšlel. Proto se někomu nemůže líbit ta forma nebo styl, jakým jsem to napsal. Respektuju to, nepsal jsem to za účelem být top komentář měsíce, ale povedlo se, což je pro mě velké překvapení a mám z toho radost. Původně jsem to fakt ani nechtěl psát do komentáře (viz historie diskuze zde).

Mám tam dost vulgarit, dost caps locku. To mělo za cíl ukázat právě to rozhořčení, takový ten pocit nasranosti, když mě to trklo, jaká je to hrozná věc, co s tou hrou udělali. A prostě jsem nad tím nepřemýšlel a rval to tam, jak mi to přišlo pod ruku.
Koukam ze komunita se ma po cem zase vozit. To je panecku zabavicka. Pomalu lepsi nez kdyby to vyslo v poradku.
@DEU (03.02.2020 01:14): Počkat, kam tedy podle tvých kritérií spadají tebou zmiňované Men of War: AS2 (další recyklát prvního MoW, kde se za kampaň počítají opět jen upravené multiplayerové mapy a víc jak polovina z nich je vytržených z AS1) a Dawn of War II (spíš průměrná diablovka než RTS, kde je takových 90 % misí čistý filler)?
@H34D (02.02.2020 09:51): Již podruhé bylo v komunikaci se mnou použito slovo dement. Super. Moje názory jsou detailně popsány v mém předchozím příspěvku. Přečti si ho znovu, já už to dál řešit nebudu. Pro mě zase remasterované hry, reskinované hry a dále hry bez kampaní nebo s velmi strohými kampaněmi jsou hry mrtvých studií z hlediska vývoje a inovací. Např. ságy Warcraft, Medal of Honor, Call of Duty, Battlefield.
@DEU (02.02.2020 04:58): Ano, já nechci urážet, ale když někdo napíše něco tak dementního jako ty, tak se cítím k tomu dotlačen, nemám jinou možnost. Ani teď nemám jinou možnost, než opět označit tvůj post za dementní, je mi líto.

MCZ ti snad už vysvětlil, že hledat realističnost v počítačových hrách je nesmysl. I když vezmu relativně realistické hry jako je třeba Age of Empires II, tak se tam pořád dějí věci jako je rozstřílení hradeb šípama, rozsekání budovy mečema apod. Více si mě pobavil ale tím svým výčtem RTS, které jsou jakože konkurence pro Warcraft a Starcraft. To, co si zmínil jsou v prvé řadě singleplayerové hry, Sám si řekl, že multiplayer nehraješ, tak proč se vůbec snažíš psát o věci, které nerozumíš? Napíšeš, že SC2 tě po dohrání kampaní přestal bavit, pak napíšeš, že tam nic nového nevzniká, ale při tom, to co tam vzniká "nepočítáš" a k tomu napíšeš, že multiplayer nehraješ, tak to je jak u blbejch, co teda chceš? O tom, zda nějaká hra bude mít příznivce, fanoušky a hráče delší dobu, rozhoduje většinou multiplayer. Ne vždy, např. žánr RPG je jiná kategorie, ale u akčních her a real-time strategií je to multiplayer, který udrží hráče. Kdyby Warcraft a Starcraft multiplayer neměly, tak by je samozřejmě v současné době téměř nikdo nehrál. I ten Clorky tady psal o tom, že custom mapky ve W3 hraje 18 let a takových lidí je spousta. Ty snad víš o herní komunitě, která by hrála nějaký Supreme Commander dodnes? Je to hra v které se pořádají turnaje a ligy, mistrovství republiky, mistrovství světa v přepočtu až o miliony korun? Je to hra, kterou v daný moment na streamech sledujou desítky až stovky tisíc fanoušků? Zde může někdo poznamenat, že popularita nerovná se automaticky kvalita, ale pokud vím diskuse začala o oblíbenosti her Blizzardu a ty hry jsou prostě oblíbené, protože dokážou udržet hráče po dlouhou dobu. A je logické, že když tvůrci dokážou pro tak velké množství lidí generovat zábavu na tak dlouhou dobu, stanou se oblíbení, ergo ten status Blizzardu. A mimo jiné zrovna Warcraft a Starcraft se drtivou většinou lidí považují za nejlepší hry ve svém žánru, nějaký Warhammer jim opravdu nikdy nekonkuroval. Tady jsme prostě zas u toho, že ty jako jednotlivec máš jiný názor a vydáváš jej bez důkazů za objektivní. Já třeba nehraju RPG, ale nedovolil bych si psát, že kdo má rád Witchera je indoktrinovaná ovce CD Projektu. Diablo 3 jsem taky nikdy nehrál, ale tvůj názor je názor jednotlivce, i konsensus na DH říká 75%.

Poslední perlička je tvá výtka herních mechanik starých her. Jako člověk, co má dle profilu 35 let bys snad mohl pochopit, že většina 20 let starých her bude mít horší mechaniky než současné hry. Warcraft 1 umožňoval označit jen 4 jednotky, protože v té době nebylo zvykem označovat jednotek více, žánr RTS se teprve rodil.
@DEU (02.02.2020 04:58): Jen tak bokem... Ovládání a interface stranou (maximální počet jednotek atd.), ale co se realismu týče, tak strategie - i ty realtime - považuju v podstatě za šachy a jako takové mají nějaká pravidla, jakkoli občas vypadají hloupě - kvůli rovnováze sil, zábavě atd. Takže když parta mariňáků sestřelí mezihvězdný battlecruiser, ani tak moc neřeším "realističnost", ale spíše ten "pocit" - obecně mi strategie od Blizzardu nesedí tím, že pokud tam není nějaké tvrdé omezení (tj. vzdušná jednotka nemůže zaútočit na pozemní nebo naopak), tak se dá používat v podstatě všechno na všechno a obranné stavby jsou spíše takovým doplňkem.

Samozřejme si uvědomuju, že těžiště těch her je v nějakém mikromanagementu jednotek a jejich schopností a že právě tohle hráče tolik baví, jen mě teda vždycky fascinovaly ty cutscény v kampaních, které ukazovaly bitvy úplně jinak, než jak obvykle probíhaly v samotné hře (a teď neřeším počet jednotek, ale ten "pocit").
@H34D (01.02.2020 08:24): Píšeš, že nechceš urážet a hned v první větě se zmíníš, že zde potkáváš samé dementy a poté následuje ona věta o neurážení mě? Starcraft a Warcraft, že nemají na Steamu v RTS žánru konkurenci? Podívej se například na hry: Supreme Commander, Men of War: Assault Squad 2, Call to Arms nebo na Warhammer 40,000: Dawn of War II. Blizzard se stal úspěšným, zejména díky marketingu, do kterého i v dobách své ejvětší slávy cpal peníze. Jeho hry samozřejmě ve své době samozřejmě jistou kvalitu měly. Mnou zmíněné tituly jsou ale zejména hratelnostně, obtížnostně a realisticky úplně jinde.

Co mě například už v roce 1994 v prvním Warcraftu štvalo, že jsem mohl najednou kontrolovat jen 4 jednotky. Ve Warcraftu 2 opět jen 9, ve Starcraftu opět jen 12. Ve Warcraftu opět jen 12. Až ve Starcraftu konečně pochopili, že by nebylo od věci mít neomezenou kontrolu jednotek. Dále přijde ti reálné, že pěchota Mariňáků rozstřílí Siege Tank nebo sundá z oblohy Battlecruiser? Co velikost jednotek, která neodpovídá skutečnosti ani náhodou. Poměr velikosti jednotek vůči velikostem budov. Starcraft je arkádová RTS, velice rychlá, ale realismus v ní není ani za mák. Například v Men of War 2 musíš jednotkám doplňovat munici, používat správnou munici proti infentrii a správnou proti obrněným vozidlům. V Dawn of War pěchota tank nesundá ani omylem, letectvo taktéž ne. Na to jsou obrněná vozidla nebo protivzdušní roboti. Mimochodem Blizzard v podstatě vykradl Warhammer a udělal z něj Warcraft.

Já osobně měl u Blizzardu primární hru Diablo 2 a sekundární Starcraft 2: Wings of Liberty. Diablo 2 se ale dnes už z mého pohledu nedá hrát. Mechanika je z roku 2000, pohyby postavy jsou vyložene komické. Dnes jsem už třetí rok na Path of Exile, zkouším Grim Dawn: Forgotten Gods a dojde i na Wolcen: Lords of Mayhem či Last Epoch. Blizzard místo aby udělal Diablo 3 jako jsou mnou zmíněná Hack&Slash hry, totálně zmrvil Diablo 3. Čtyřkou se buď zachrání, ale jelikož Hack&Slash není kdovíjaké zisky generující žánr ve srovnání s hrami typu Dota, LoL, Counter Stike, Overwatch a Heartstone, spíš ji Blizzard umrtví. Starcraft 2 mě pustil po dohrání všech kampaní na Brutal a jelikož do hry nic nového nevychází. COOP commandery nepočítám. Ti po vylevelení na 15 omrzí. Mutace taktéž dlouhodobě hráče neudrží. Multiplayer nehraji, nemám skill na RTS online.
@jvempire (01.02.2020 12:50): Co chceš na té hře opravovat, když tam ani nic není? Hraju to už pátej den a padá to kdy se tomu zachce. Buď spadne hra úplně s klasickým error oknem, nebo mě odpojí od Bnetu, takže se musím znovu připojit a ověřit účet přes mail, nebo klasický desync u customek nebo se hra zapne a vidím jenom myšku, hra nenačte...
Nechci vám tady kazit zábavu, ale 90% negativ bylo popsánu třeba na Zingu o dva dny dříve než v komentáři. Že se hra hodně nepovedla je bez diskuze, ale i když nejsem žádný fanda Warcraftu nebo Starcraftu, tak věřím že za měsíc bude většina věcí opravená.
@Clorky (01.02.2020 12:24): Jsi trošku zbytečně emo. Já tě neobviňuju z plagiátorství, i když zpětně chápu, že můj včerejší post mohl tak působit. Neměl jsem ještě dost informací na to, abych pochopil, že i bez hraní Reforged lze snadno objevit jeho negativa (a ne, opravdu nehodlám googlit a porovnávat, kdo, kde, kdy, co napsal). Upravuju teda své tvrzení, opsal si problém s EULA, zbytek je tvůj originální content. :) Moje narážka na tvůj koment byla stejně jen okrajová, chtěl jsem hlavně reagovat na DEU.

Pro mě jsou W3 a Reforged 2 hry. W3 bude vždy to W3, které bylo v době vydání. Nepoběžím teď třeba přepisovat komentář, protože po 18 letech hru někdo zkurvil patchem. Ty hry se sice v současné době hrajou totožně, ale pro mě to budou vždy 2 rozdílné díla, stejně jako mají 2 rozdílné profily na DH.
@H34D (01.02.2020 12:12):
"Beru tedy, že W3: Reforged je v podstatě jediná hra na DH, kterou lze hodnotit a komentovat, i když ji člověk nehrál, protože přímo pokurvila původní hru. "

Vůbec se nechápeme. W3: Reforged a W3: Classic jsou aktuálně TOTOŽNÁ hra až na grafiku. Defakto Blizzard dokurvil dvě hry jednou ranou.
Napsal jsem asi 10 věcí, které nikde na netu nenajdeš, protože se neřeší. Nebo je najdeš až po napsání tohoto komentu. :-) Myslíš, že jsem si dával takovou práci, abych hledal každou píčovinu, co ta hra obsahuje, abych mohl napsat takový komentář? Ne. Napsal jsem ho z 90% z vlastní zkušenosti. 10% je EULA a odstavce o ladderu. Zbytek je OC.
Tímto s tebou končím, jelikož mě tady obviňuješ z plagiátorství a bandwagoning a to opravdu nemám zapotřebí. Ten chytrák, který mě tady prakticky prosil na kolenou, ať mu obhájím těch 0% už se ani neozval, protože ví, že je vedle jak ta jedle.

"Takže zrovna toto negativum (stejně jako to, že každý účet má to character ID, aby byla možná komunikace s hráči, co hrajou jiné Blizzard hry, anebo mají jen zapnutý launcher a nehrajou nic) je spíš záležitost 10 let starého systému a ne nově vydaného W3: Reforged."

Ano, tahle integrace byla parádní před 20 lety. Teď máš Facebook, Discord, Bnet appku, co si taky hraje na Discord a nevím co všechno ještě. Určitě by toho šlo docílit méně invazivně, než tímto způsobem, kdy je naprosto očividné, že vývojáři v tomto případě opravdu nehledali složitá a funkční řešení, ale spokojili se s jednoduchým a nefunkčním.
@Clorky (01.02.2020 11:33): Beru tedy, že W3: Reforged je v podstatě jediná hra na DH, kterou lze hodnotit a komentovat, i když ji člověk nehrál, protože přímo pokurvila původní hru. Na ty negativa přišli tedy více méně všichni hráči W3 zároveň a je tedy asi vedlejší, kdo co napsal první. Faktem je, že 90% tvého komentáře jsem během chvilky našel na redditu a youtube, takže více se tím nebudu zabývat, jen zmíním, že borec je ten, kdo přečetl EULA. :)

Ještě jednou jsem si ten W3 teďka zapnul a vybavil jsem si jednu věc, na kterou jsem zapomněl. Co se týče chatovacích kanálů, tak krokem zpět bylo vydání SC2 v roce 2010. Vybavil jsem si, jak komunita zuřila, že neexistovaly chatovací kanály, ty přibyly snad až po roce, či dvou a W3 má teď stejný systém. Co se týče klanů, tak jsem viděl, že kolonka je zachována, ale až teď jsem si všiml vtipné hlášky, že jsou disabled do budoucího update. :) Cross realm play tedy asi taky nebude, aby byla hra v souladu s aktuálním bnet systémem, jako má zmiňovaný SC2 a další Blizzard hry. Takže zrovna toto negativum (stejně jako to, že každý účet má to character ID, aby byla možná komunikace s hráči, co hrajou jiné Blizzard hry, anebo mají jen zapnutý launcher a nehrajou nic) je spíš záležitost 10 let starého systému a ne nově vydaného W3: Reforged.
@H34D (01.02.2020 11:19): Hrál jsem jednu hodinu Reforged, jinak hraju "nový" Classic. Jsou to stejné hry. Takže na tyhle věci jsem nepřišel jen tím hodinovým hraním. A furt nevím, co si myslíš, že jsem zjistil z netu.
O customkách se ani nikde nepíše, o seznamu customek taky ne, auto-scroll/profanity filter taky nikdo neřeší, cross-realm tě kopne do hlavy hned když zapneš Bnet launcher. Víš vůbec to, že před Reforged byly realmy spojeny? Nejsem si jistý teď verzí, ale mám pocit, že od 1.29 nebo 1:30? Takže jeden krok v před a dvojitý skok vzad. Paradoxní je, že i když odemkli cross-realm play, tak whisper funkcionalitu nikdy neopravili. Mohl jsi hrát s hráči z US na EU realmu, ale už jsi jim nemohl psát přes whisper.

Pravdu o cross-platform vývojáři skrývají až do teď. Zmínku o UI jsem na netu ani neviděl.
Boty už vůbec nikdo neřeší, cheating v customkách nebo downgrade grafiky taky ne. Všichni jsou tak dojebaní ze všech ostatních věcí, co tahle hra rozbila, že nikdo ani nezmiňuje reconnection feature.

Jestli máš zájem, tak si ten komentář přelož do angličtiny a prohledej si Reddit nebo BNet fórum. Hodně štěstí.

Neříkám, že spolu v některých věcech nesouhlasíme, ale najít common ground pro tvých výstupech zde? Těžké.
@Clorky (01.02.2020 10:41): Však já vesměs nemám nic proti tvému komentáři, jen jsem poukázal na to, že jsi hru hrál 1 hodinu a vypsal si negativa, které si zjistil z netu a ne svým hraním, ale to je spíš věc k zamyšlení, netvrdím, že je to z principu špatně. Některé hry jsou tak špatné, že s nimi člověk nechce ztrácet čas. Co se týče EULA, tak to byl jen příklad a já se vsadím, že si ji nečetl a přišel si na to odjinud, to je vše. :) Samozřejmě můžeš tvrdit, že ne a já ti to nebudu mít, jak dokázat, ale to není důležité, jinak souhlas, že změna v EULA je zásadní a k horšímu.

Aktuálně se zhoršilo i classic W3, ale to je pořád výtka pro Reforged. S W3 v době vydání, resp. ani v době před vydáním Reforged, nebylo nic špatného, ani rozdělení na US, EU, Asia regiony, jak píše DEU. V tomto jsme přeci za jedno, vlastně ve většině věcí jsme za jedno, i když tvůj post působí, jakobys mi chtěl oponovat.

Ano, není vhodné útočit na osobu řečníka, přesto to v rámci trolení občas udělám. Já si nemyslel, že to jen tak přejdeš, nemyslel jsem si ohledně toho nic, bylo mi to jedno. :) Ale třeba kdybys reagoval prozíravěji, mohl si mě sejmout tak jako já DEU. :)
@H34D (01.02.2020 08:24): Aktuálně je jedno, jestli hraješ classic nebo Reforged. Technicky vzato je to stejná hra, pouze Reforged má odemknuté grafické nastavení.
Ano, tahle integrace byla parádní před 20 lety. Teď máš Facebook, Discord, Bnet appku, co si taky hraje na Discord a nevím co všechno ještě. Určitě by toho šlo docílit méně invazivně, než tímto způsobem, kdy je naprosto očividné, že vývojáři v tomto případě opravdu nehledali složitá a funkční řešení, ale spokojili se s jednoduchým a nefunkčním.

Zkušenosti jsem neopsal z Redditu. Good luck hledání informací o profanity filteru, chatu nebo custom game listu. Jsem první, co tohle na netu řeší. Mnoho věcí, které jmenuju, jsou už známé záležitosti, tudíž nevím jak se můžeš divit podobnosti. Prostě jsem se s tím setkal.

EULA je tak zásadní věc, že ji nejde nezmínit. Nechápu, že máš zrovna s tímto problém.

Klany ve hře nejsou, tak prosím tě nelži.

Říkáš, že není vhodné útočit na osobu řečníka, přičemž v první větě v diskuzi jsi mě označil za retardovaného nováčka a myslel sis, že to jen tak přejdu. Píšeš, že DEU nechceš urážet, ale v první větě ho implikovaně označíš za dementa. Máš něco s hlavou?