Je to přes dva měsíce od release. Z věcí, které jsem vyjmenoval ve svém nasraném komentáři, zvládli opravit tohle:
Profanity filter, kampaň, auto-scroll (wow), downgrade grafiky (efekty kouzel a stíny jsou už ok).
Pokud vím, tak ale kampaň furt obsahuje desítky bugů (mezi nimi i ten 18 let starý, který zmiňuji na konci komentáře). Auto-scroll sice funguje, ale za ty dva měsíce asi na týden stihli rozbít friend list (nezobrazoval jména, nešlo psát šepotem ve hře).
Klasický "versus" mód, tedy ladder je stále takřka nepoužitelný. Je velká pravděpodobnost, že tě to spojí třeba s někým z USA, kdo je lognutý na EU gateway a buď ty nebo on bude mít třeba 300 ping. Hra běží logicky na serveru blíže k jednomu z vás.
Samozřejmě nastoupila komunita a vytvořila
tohle..
Mám pocit, že to dělá dokonce jen jeden člověk, který krom toho sdílí svůj progres a coding sessions na twitchi.
V rukou jednoho borce vznikl ladder, o kterém by si Blizzard mohl nechat snít. Viditelný ranking a mmr, žádný šílený ping, online žebříček, seamless integrace do hry. Upřednostňuje ho snad každý, kdo tu hru hraje trošku víc. Všichni streameři na twitchi nebo profíci. Není to úplně vhodné pro amatéry, protože logicky jsou tam silnější hráči, než na normálním (kokotském) ladderu.
Ve svém komentáři jsem nezmínil, že nelze psát šepotem ostatním uživatelům, jen těm ve friend listu (opět downgrade, ve classicu to šlo).
Velmi vtipné je také to, že nefunguje naprostá většina (snad nic) z příkazů za lomítkem (/f add, /f list, /squelch...). Pokud vím, neexistuje ani žádný příkaz, který vypíše použitelné příkazy (/help nebo /?).
Místo toho, pokud chceš někoho ignorovat (nevidět jeho zprávy), musíš napsat !mute místo typického /squelch (v české verzi /umlčet, což mimochodem bylo takto přeložené i v návodu jak někoho ignorovat, když sis otevřel F12 - historii chatu, a samozřejmě ta česká verze příkazu nefungovala... ale to jen taková vsuvka).
Příkaz !mute funguje však pouze v lobby nebo ve hře, to znamená, že situace, kdy tě někdo flejmí v nějakém kanále (W3 General), tak tam to fungovat nebude. Navíc to ani nevypíše chybu, ale třeba !mute blizzardasslicker666 to normálně napíše do chatu, takže to všichni v tom kanále vidí.
Příkaz !mute úspěšně použitý v lobby se nepřenese do hry, takže ve hře ho musíš napsat znovu, pokud chceš onoho hráče nadále ignorovat. To je fakt na hlavu.
Naprosto nepochopitelné pro mě je, že u jedné z custom map, které hraji (Warlock) někteří lidi nevidí terrain, nemají zvuk nebo nevidí efekty kouzel. Hledat příčinu je nereálné, vzhledem k tomu v jaké fázi ta hra stále je, to skutečně může být naprosto cokoliv.
Stále se děje to, že náhodně hra:
a) zamrzne, musím se odpojit z mapy
b) dostanu desync a hodí mě to do post-game screenu
c) vypne se hra a dostanu error
Děje se to úplně náhodně, pattern jsem nevypozoroval.
Tady přikládám video, v jaké fázi je vyhledávač custom her (stále nefunguje řazení). Může mi to prosím někdo vysvětlit?
Zbytek mého komentáře je jinak stále validní. Neopravili nic, co totálně tu hru rozbíjí.