Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To chtějí získat "Jabovu cenu za příspěvek k boji proti dungeonům", ne?
Zdar lidi spouští se to někomu kolem 4 minut? To samý i heroes VII. Všechny ostatní hry se spouštějí normálně.
Imho z těch jmenovaných má asi největší potenciál dosáhnout oblíbenosti Grimrocku 2 a MaM X ta Operencia. Ale asi se to spíše nepovede. Tipuji samozřejmě jen.
Btw po Grimrock 2 a MaM X jsou ještě nějaké další moderně pojaté dungeony, které jsou dobře hodnocené? Vím sice o pár dalších, ale ty dobrými hodnoceními zrovna nehýří. Nebo vypadají, jako kdyby vznikly přinejlepším v roce 1994.

Použil bych štítky. Ale tahle spása lidstva ještě na DH nepřišla. :)
@hanak_v_exilu (19.11.2020 22:21): Viz edit v postu níže. Ale pro jistotu znova. Takže, otevři v notepadu tento soubor: InstallDir/StreamingAssets/Dialog/LevDialog.xml

Tam najdi řádky condition: xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED"

A teď jsou dvě možnosti. Zkus dát všude Enabled. Pokud to nezafunguje, tak je celé smaž. Mělo by to tam být 4x v tom souboru.

Aha, tak už píšeš, že už jsi to asi našel.
@hanak_v_exilu (19.11.2020 21:51): Mně se to stalo taky a to mám krabicovou originálku a hrál to přes Uplay. Řešení je v jednom textovém souboru přepsat jednu položku. Až si vzpomenu kterou, tak řeknu :-)

Edit: Takže, otevři v notepadu tento soubor: InstallDir/StreamingAssets/Dialog/LevDialog.xml

Tam najdi řádky condition: xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED"

A teď jsou dvě možnosti. Zkus dát všude Enabled. Pokud to nezafunguje, tak je celé smaž. Mělo by to tam být 4x v tom souboru.
Ani neoficialni ehm demo?

proste demo nebo early access koncil presne v te chvili kdy se melo jit do kovarny a umyslne ta moznost nebyla aktivni, kdyz hrac upgradnul na plnou verzi mela se aktivovat. zakopany pes je tedy v tomhle, bohuzel uz si nevybavim jak se to resilo. Taky to muze delat piratska verze, slo o jistou formu protipiratske ochrany.
Pohledej tady, myslim ze se to tam nekde resilo, pripadne napis Elemirovi primo, bude si to pamatovat nejspis.
https://www.svetmightandmagic.cz/forum/index.php
Ta hra je kouzelná. Dostal jsem se už do druhé kapitoly, nebo do třetí, teď nevím. Ale nešlo mi odcestovat na Výhně abych použil úlomek vody. Prostě ta volba nebyla aktivní. Prý je to bug a musím hru rozehrát znovu, nebo psát na podporu. Nevíte co s tím?
@Dan9K (06.07.2020 16:32): Já mastím dungeony skoro imrvére a zas tak strašný to není. Daggerfall je dost specifickou výjimkou, tam to bohužel nedopadlo úplně nejlépe ani po několika záplatách. Ale když si vezmu posledních 20 dungeonů - MM1-3, Wiz 1-4, UU1/2, Grimmrock 1/2, MM:X, Bard's Tale, Ultimy 0-2 (i když tady to nejsou klasické dungeony, ale mají pasáže, které jsou srovnatelné), Ravenloft 1, BaK, 2x goldboxy, Anvil of Dawn...), tak největší problémy dělal isometrickej Dark Sun 2 :)
@Dan9K (06.07.2020 16:32): Tak sú série, ktoré za to stoja prechádzať všetko, ale na mnohých sa podpísal čas alebo neskúsenosť autorov, prípadne je nejaký diel "divný". Tiež niekedy hrám podľa série, ale dávať si "okovy" v koníčku, ktorého hlavným cieľom je zabaviť sa, je tak trochu masochizmus. :)

Tak neviem koľko máš reálne času na hranie, ale ten Morrowind ti môže aj na ten rok vystačiť. :)
@Tulareanus (06.07.2020 16:20): o tom prokletí vím, proto to tak odkládám, je zajímavé, že právě dungeony jsou nejvíc prolezlé bugy snad ze všech žánrů a jsou to ty bugy, které znemožňují hru dohrát.

Moje prokletí je zase, že musím za každou cenu hrát sérii od prvního dílu, jinak z toho mám hrozný pocit :-) a archeolog celkem jsem, ale hrozně mě neláká prolézat něco, co ani nikdo nevytvořil, začnu tím Morrowindem :-)

obecně v tom RPG mám mezery obrovské, si dám tak jedno ročně v průměru.
@Dan9K (06.07.2020 16:03): Ohľadom TES by som už prvá dva diely ani neriešil, sú už po všetkých stránkach prekonané (nielen po technickej) a vzhľadom na to, že čím ďalej ideš v TES sérii do minulosti, tým menej tam hrá príbeh rolu, tak reálne okrem hernej archeológie nie je na to dôvod, o to viac, že to nie sú krátke hry, kde by to nevadilo a veľa obsahu pôsobí genericky. Hral som všetky časti a Morrowind a Skyrim mi prídu ako najlepšie časti, hlavne z hľadiska lore a prostredia, ktoré budujú atmosféru, aby si mal motiváciu pristúpiť na herný systém a riešiť veci. Ak chceš hrať TES v podstate s najvychytanejšími hernými mechanizmami a funkčnosťou gameplaya ako takého, čo znamená, že najľahšie prenikneš do systému hry (+dabing pre atmosféru), tak odporúčam začať so Skyrimom. Ak ti nevadí, že ti hra občas naozaj bude hlavne zo začiatku hádzať prekážky pod nohy a zorientovanie je ťažšie, ale na druhej strane máš k dispozícii, na celkové pomery fantasy, naozaj veľmi exotický svet na explorovanie, tak choď do Morrowindu. V oboch prípadoch je tu ale bethesďácka kliatba, že ak chceš mať naozaj imerzívne a čo najpohodlnejšie hranie, treba tie hry omodovať. V súčasnosti obvzlášt ten Morrowind.

Inak neviem, či si hral niečo z Dark Souls série, ale ja som si dal tento rok ako dark souls panic korona souls maratón a napriek stovkám odohraných hier a z veľkej časti práve RPG, som bol naozaj prekvapený úplne odlišnou hrateľnosťou, takže odporúčam aj to. :)
@Richmond (06.07.2020 14:46): děkuji,

já si to asi nechávám na důchod :-) jedničku a dvojku si myslím nedám nikdy. Trojku až pětku mám v plánu dvacet let. Ale zkusím asi nejdřív Elder Scrolls, ze kterého jsem nehrál vůbec nic. Strašně váhám, jestli fakt začít Arenou a Daggerfallem, ale hrozně se toho bojím, generické mapy mě vůbec nelákají, tak asi začnu až trojkou...

jinak přemýšlím, kde přesně byl ten zlom tady v desítce. Hodně mě zachránil můj barbar, který s obouručním palcátem velmi brzy dokázal dávat hity okolo stovky, kdy se ostatní plácali mezi 10-20 a jeho dovednostní strom byl velmi jednoduchý a dovolal se soustředit v podstatě na 4 skilly (palcát, obouruční zbraň, odolnost a pak dejmetomu ještě trochu té tajemné disciplíny nebo válečnictví) a rychle ho vylepšit. U těch ostatních (čistá kouzelnice, druidka a pak dva hybridi křižák a zvěd), tam jsem nevěděl, co dřív. Potřeboval jsem aby dobře bojovali a zároveň dobře kouzlili a hrozně dlouho jim nešlo ani jedno. Zlom bych asi viděl, když se můj zvěd naučil kouzlo ohnivé magie ohnivý úder, protože tím jsem mohl kosit třeba šest protivníků na jednou, soustředit se na léčení těmi dalšími dvěma a do toho barbar dával své stále zvětšující hity. No a ve chvíli, kdy se stal křižák paladinem a uměl kouzlo přikládání rukou a oživení, tak už nebyl sebemenší problém. A úplně nesouhlasím s tím, jak jsem někde četl, že hrubá síla tu moc nefunguje. Myslím, že funguje. Barbarem (válečným štváčem) jsem ke konci dával při kritickém zásahu i 500 hit pointů, trpaslík mi dvěma sekerami dával 250, paladin s relikvijním mečem (pokud zrovna neléčil), tak dával 150. Kouzla oproti tomu se mi furt pohybovala většinou mezi 100-200, jen čas od času víc. (tsunami možná, tu jsem si tolik neužil, protože jsem dal velmistra vody až úplně na konci) a většinou ke konci už kouzlit ani nebylo moc potřeba, jen čas od času regeneraci., asi i proto, že ty potvory na konci měli odolnost úplně na všechny magie nějakou a slovíčko "odolává" mě štvalo vždycky nejvíc.
@Dan9K (komentář): Dobrej koment! S tou vyšší obtížností jsi udělal dobře a přesně jak píšeš. Začne být docela horko, chvíli to vypadá, že to člověk nedá, pak se to zlomí a člověk je rád, že tu krizi překonal :)
Co se týče plnění úkolů pro povolání, tak už si nepamatuju, jak to bylo v MM6-7, které jsem hrál, ale v MM1/2 to stopro nešlo taky plnit, každé povolání mělo jeden spešl quest.
Pokud ti krokový pohyb nedělal problém, možná bych zvážil zkusit třeba tu trojku, protože ty hádanky tam jsou dle mého výborné a je to díl, kde není nutno mapovat.
@Bragi (02.07.2020 08:43): hele, tak nakonec pochvala Ubisoftu, ozvali se skrz ten facebook a opravili to. Teď je samozřejmě otázka, až dokončím ty další akty, jestli je nebudu otravovat znova, nebo jestli to půjde samo.
každopádně díky za asistenci a omlouvám se diskusi Might and Magic X za zasvinění :-)
to je bezvadný to Uplay, ta 1 splněná challenge zase zmizela, takže jsem zpátky na 0 ze 7, no nic. Ubisoft jsou pašáci.
@Bragi (01.07.2020 21:16): však já hraju a bylo by mi to i úplně jedno. Jde mi jen o to, že se chci dostat do toho Meow dungeonu a ten jde otevřít jen skrz ty Club Challenges. Můžu předpokládám normálně hrát až do konce a doufat, že se nějak ozvou z toho Ubisoftu, jen jsem nějak čet, že bych neměl před otevřením dohrát 4. akt.

A mám nahráno už 72 hodin (minus dejmetomu 10, kdy jsem to měl schozený na lištu), takže myslím, že už se v té hře celkem vyznám, tak vím, s čím mám tu čest :-)
@Dan9K (01.07.2020 20:58): Ak si nemal problém prejsť do druhého Aktu, asi by som si s tým nelámal hlavu. Skús FB si napísal, uvidíš, či sa ozvú. Zatiaľ by som hral ďalej a užíval si hru. Pretože Ringo a Mazar majú pravdu. Skutočne to je jeden z najlepších dungeonov za veľmi dlhú dobu.