Jednička i dvojka je teď na všech platformách + gamepass. Marketing to asi nepotřebovalo… :D
Diskuze
@Pralev (04.06.2023 20:26): To je fajn, ale trvá to docela dlouho :) Jako cheat mi spíš přijde takový to "zabít ho během 4 tahů" a podobně :)
Náhodou je lepší ho uklobat po svém, a je jedno, jak. Právě ty různé možnosti a kombinace hře hrozně moc přidávají a člověk se na tom dokáže vyblbnout :)
Náhodou je lepší ho uklobat po svém, a je jedno, jak. Právě ty různé možnosti a kombinace hře hrozně moc přidávají a člověk se na tom dokáže vyblbnout :)
@Tainaru (04.06.2023 17:28): No dobrý pocit to byl do chvíle, než jsem pak viděl na YouTube tohle video, kde toho bosse sundá týpek s partou na levelech 51, bez Saving Grace, bez Surpassing (takže max. dmg 9999) a hlavně bez itemů :-D Takže i například blbou manu si mohl doplňovat jen abilitami jako Steal SP a Share SP.
To mi pak přijde, že ten můj pokus, kde jsem měl postavy 60+ a používal jsem vše, už je pomalu jako cheatování :-D (a stejně mi to dalo fakt zabrat)
Za tu informaci s truhličkami v OT2 moc díky! Jinak bych jen kvůli tomu zvolil ve dvojce thiefa jako maina. Takhle si vyberu někoho jiného :-)
To mi pak přijde, že ten můj pokus, kde jsem měl postavy 60+ a používal jsem vše, už je pomalu jako cheatování :-D (a stejně mi to dalo fakt zabrat)
Za tu informaci s truhličkami v OT2 moc díky! Jinak bych jen kvůli tomu zvolil ve dvojce thiefa jako maina. Takhle si vyberu někoho jiného :-)
@Charllize (04.06.2023 17:37): Tvoje streamy asi začínají nést ovoce :).
@Charllize (04.06.2023 18:13): Já toho ale nemám moc nahráno a nemám zkušenosti velebného kmeta, tak jenom občas přicmrndávám :)
@Tainaru (04.06.2023 18:11): Evidentně stačí ty tvoje :D
@Charllize (04.06.2023 17:37): Kdybys byl býval víc psal komentáře, možná by byla ta situace lepší :)
DH zažívá boom lidí co začali hrát jrpg a to by člověk řekl že se to nikdy nemůže stát :)
@Pralev (04.06.2023 16:11): To jsem rád, že jsem něčím přispěl :)
Jo, právě ten chybějící save je na tom celém největší zlo, jinak by mi nevadilo zkoušet toho superbosse pořád dokola. Dvojka už je v tomhle ohledu "normální," takže tam se to nějak dá naučit rostoucím počtem pokusů.
Jo, a taky tam chybějí ty zamčené truhličky, takže nemusíš mít pocit, že bys měl mít v partě od začátku zloděje.
Jinak to využívání návodů je pro řadu JRPG celkem běžná věc. Já bych si kolikrát taky ani neškrtl právě z toho důvodu, co popisuješ v komentáři. Ale bývají i šílenější úkoly, missable úkoly atd.
Každopádně s tím fightem gratuluju a respekt, je to zajímavá sestava. Po úspěšném ukončení souboje to byl parádní, pocit, co? :)
Jo, právě ten chybějící save je na tom celém největší zlo, jinak by mi nevadilo zkoušet toho superbosse pořád dokola. Dvojka už je v tomhle ohledu "normální," takže tam se to nějak dá naučit rostoucím počtem pokusů.
Jo, a taky tam chybějí ty zamčené truhličky, takže nemusíš mít pocit, že bys měl mít v partě od začátku zloděje.
Jinak to využívání návodů je pro řadu JRPG celkem běžná věc. Já bych si kolikrát taky ani neškrtl právě z toho důvodu, co popisuješ v komentáři. Ale bývají i šílenější úkoly, missable úkoly atd.
Každopádně s tím fightem gratuluju a respekt, je to zajímavá sestava. Po úspěšném ukončení souboje to byl parádní, pocit, co? :)
@Tainaru (04.06.2023 15:12): Jé, díky :-) Spíš já bych měl pochválit tvůj komentář. Byl jedním z důvodů, proč jsem si tu hru pořídil.
Z finálního bosse budu mít asi taky nějakou dobu špatné spaní, ale může za to fakt hlavně ta absence savu. Opravdu nechápu, proč nedali save point po těch 8 bossech před ním. Zvládl jsem ho sice bez návodu (ale bez návodu jsem nezvládl oběhat všechny vedlejší questy :-D), ale byla to hrůza. Klíč byl pro mě pochopit, že první fáze je lehčí, takže tým A je můj slabší tým, zatímco tým B je ten silnější tým. Nakonec jsem ty týmy na závěrečný úspěšný pokus poskládal tak, že paradoxně ta první fáze byla výrazně těžší a hrozně dlouhá, protože můj slabý tým neměl žádného dobrého damage dealera, zatímco v týmu B Cyrus sorcerer a Olberic warmaster úplně drtili a v podstatě nedali nepřátelům příležitost dostat mě do nějaké obtížné situace :-)
Nakonec jsem to poskládal takhle:
Tým A:
- Primrose scholar (ale na rozdíl od Cyruse neměla dobrý gear a staty, dělala malou damage a spíš sloužila jako shield breaker a na kouzlení ultimátky na Alfyna a H'aanit).
- Alfyn cleric (ten byl nejdůležitější člen, healoval, dával celé partě BP, kouzlil Rehabilitate na celou partu s ultimátním skillem dancera).
- Therion merchant (kvůli hired help, ale nakonec jsem to moc nevyužíval a Therion byl primárně debuffer, shield breaker a damage dealer se svou ultimátkou).
- H'aanit starseer (nakonec ty starseer abilities mi nepřišly tak užitečné, jak z popisků zněly, dokonce ani když měla ultimátku od dancera, aby kouzlila vše na celou partu; takže sloužila spíš jako debuffer s Leghold Trap a damage dealer).
Tým B:_
- Cyrus sorcerer (nepřekonatelný shield breaker a damage dealer; běžně dával po breaku 60k damage za kolo).
- Ophilia dancer (healer a buffer + ultimátka na Cyruse, aby kouzlil 2x).
- Tressa runemaster (Transfer Rune + Sidestep).
- Olberic warmaster (druhý nejlepší damage dealer se svou ultimátkou Winnehild's Battle Cry).
Dvojku už mám ve Steamu ve wishlistu a moc se na ni těším. O kvalitě jedničky asi nejlíp vypovídá to, že po 110 hodinách mám chuť dát si rovnou to samé (prý ve všech ohledech o kousek lepší) s druhým dílem :-) Ale dám si pauzu a dohraju si ještě předtím jiné hry.
Z finálního bosse budu mít asi taky nějakou dobu špatné spaní, ale může za to fakt hlavně ta absence savu. Opravdu nechápu, proč nedali save point po těch 8 bossech před ním. Zvládl jsem ho sice bez návodu (ale bez návodu jsem nezvládl oběhat všechny vedlejší questy :-D), ale byla to hrůza. Klíč byl pro mě pochopit, že první fáze je lehčí, takže tým A je můj slabší tým, zatímco tým B je ten silnější tým. Nakonec jsem ty týmy na závěrečný úspěšný pokus poskládal tak, že paradoxně ta první fáze byla výrazně těžší a hrozně dlouhá, protože můj slabý tým neměl žádného dobrého damage dealera, zatímco v týmu B Cyrus sorcerer a Olberic warmaster úplně drtili a v podstatě nedali nepřátelům příležitost dostat mě do nějaké obtížné situace :-)
Nakonec jsem to poskládal takhle:
Tým A:
- Primrose scholar (ale na rozdíl od Cyruse neměla dobrý gear a staty, dělala malou damage a spíš sloužila jako shield breaker a na kouzlení ultimátky na Alfyna a H'aanit).
- Alfyn cleric (ten byl nejdůležitější člen, healoval, dával celé partě BP, kouzlil Rehabilitate na celou partu s ultimátním skillem dancera).
- Therion merchant (kvůli hired help, ale nakonec jsem to moc nevyužíval a Therion byl primárně debuffer, shield breaker a damage dealer se svou ultimátkou).
- H'aanit starseer (nakonec ty starseer abilities mi nepřišly tak užitečné, jak z popisků zněly, dokonce ani když měla ultimátku od dancera, aby kouzlila vše na celou partu; takže sloužila spíš jako debuffer s Leghold Trap a damage dealer).
Tým B:_
- Cyrus sorcerer (nepřekonatelný shield breaker a damage dealer; běžně dával po breaku 60k damage za kolo).
- Ophilia dancer (healer a buffer + ultimátka na Cyruse, aby kouzlil 2x).
- Tressa runemaster (Transfer Rune + Sidestep).
- Olberic warmaster (druhý nejlepší damage dealer se svou ultimátkou Winnehild's Battle Cry).
Dvojku už mám ve Steamu ve wishlistu a moc se na ni těším. O kvalitě jedničky asi nejlíp vypovídá to, že po 110 hodinách mám chuť dát si rovnou to samé (prý ve všech ohledech o kousek lepší) s druhým dílem :-) Ale dám si pauzu a dohraju si ještě předtím jiné hry.
@Pralev (komentář): Oho, naprosto skvělý, informativní komentář na skvělou hru! Je vidět, že to máš dobře nastudované a ta herní doba se v tom odrazila. Dokonce jsem zjistil i něco nového. A jestli jsi toho superbosse porazil bez návodu, tak všechna čest, já z té části mám dodneška noční můry :)
Bravo, opakovat! (třeba někdy u dvojky) :)
Bravo, opakovat! (třeba někdy u dvojky) :)
@Tainaru (10.02.2023 18:04): To by bylo fajn, ale zatím nevíme jestli ta hospoda nebude bod nula kde se to proste bude muset absolvovat. Den noc samozřejmě zní dobre a to jsem i vyzkoušel než jsem to vypnul. Zkoušel jsem lovkyni a bylo to trosku WTF. :)
@Charllize (10.02.2023 16:35): Podařilo se mi dojít k jedné další postavě a zverbovat ji do party. Tam mi dala hra na výběr, jestli chci pustit její příběh hned, anebo manuálně později, až dorazím někam do hospody. Třeba by se ti to podařilo projít bez toho, že by sis ty ostatní musel pustit taky :)
Ten systém dne/noci je taky pěkný. V noci se objevují tužší monstra než ve dne, asi se tím dá do malé míry regulovat obtížnost. Schopnosti postav (interakce s NPC) se taky mění ve dne a v noci.
Ten systém dne/noci je taky pěkný. V noci se objevují tužší monstra než ve dne, asi se tím dá do malé míry regulovat obtížnost. Schopnosti postav (interakce s NPC) se taky mění ve dne a v noci.
@Tainaru (10.02.2023 16:32): Haha, jo, je to se mnou už špatný :)
@Charllize (10.02.2023 15:32): Oba víme, že tě nic nepřesvědčí. Radši se drž dál! :DD
@Tainaru (10.02.2023 15:18): Ja bych jen chtěl aby to zase nebylo rozmelneny mezi různý postavy které se pak daji dokupy. Chtěl bych si vybrat jednu a s ni hrát celou hru. Experiencni kočky jsem nepotkal ale určitě tam budou. Dále soubojak s boostovanim a weak mechanikou už začínám vnímat jako celkem nudnou věc. Budu pak sledovat tvoje postřehy jestli tam přeci jen nejsou věci co by mne přesvědčili :)
Takze peníze vrazím do Labyrinth of Galeria :)
Takze peníze vrazím do Labyrinth of Galeria :)
@Charllize (10.02.2023 15:00): Mám to rozehrané za Apothecary. Už aby to tu bylo! :) Pár věcí doznalo změn, třeba režim dne a noci, který se dá tlačítkem změnit, anebo plavba na lodičkách.
Zbytek... jelikož jsem na samém začátku, tak těžko říct, ale strašně se zas těším na tu salvu různých bojových kombinací.
Nakonec se mi podařilo předobjednat tu sběratelku, ale kdo ví, jestli úspěšně.
Zbytek... jelikož jsem na samém začátku, tak těžko říct, ale strašně se zas těším na tu salvu různých bojových kombinací.
Nakonec se mi podařilo předobjednat tu sběratelku, ale kdo ví, jestli úspěšně.
A přijde mi to jak DLC k jedničce. Stejně to vypada, soubojak prakticky totožný, výběr postav podobný, hudba s podobném rytmu a nic zásadního na tom nevidím. Samozřejmě pro někoho kdo má rad první díl super, osobně ale zatím asi vynechám jelikož to na změnu věci co se mi nezdali nevypadá.
Vyšlo demo na dvojku..
@Tainaru (13.09.2022 21:47): Jop, hezky pro youtubery na pozadí vysílání :)
Ja tenkrát tu bustoidni sberatelku k ff12 taky nebral.
Ja tenkrát tu bustoidni sberatelku k ff12 taky nebral.
@Charllize (13.09.2022 21:11): Škoda, že to posílají jenom do USA a Kanady. Ale zrovna ty busty jsou stejně taková zbytečnost :/
Teď koukám ze už to není exluzivita ta dvojka ale vychází i na vše ostatní.
A sberatelka ve stylu FF12 remasteru a dost draha :)
https://store.na.square-enix-games.com/e ... s-edition-set-switch
A sberatelka ve stylu FF12 remasteru a dost draha :)
https://store.na.square-enix-games.com/e ... s-edition-set-switch
@Fritol (13.09.2022 16:17): Hmm, ok :)
Trochu sem doufal ze se na ten pixel HD styl vykaslou ale asi to nikomu nevadí, kromě mne.
A ještě jsem zvědav jak vyřeší ty postavy. U jednicky mne to jak trhane hraju každou chvíli za někoho jinyho dost vadilo.
Trochu sem doufal ze se na ten pixel HD styl vykaslou ale asi to nikomu nevadí, kromě mne.
A ještě jsem zvědav jak vyřeší ty postavy. U jednicky mne to jak trhane hraju každou chvíli za někoho jinyho dost vadilo.
@Fritol (13.09.2022 16:17): Už se těším!
To mě mrzí, že je to na mobifouny. Budu doufat, že třeba někdy udělají nějakou Switch verzi.
Ale zrovna dneska mi přišla původní limitka OT (verze bez CD), tak jsem potěšen.
Ale zrovna dneska mi přišla původní limitka OT (verze bez CD), tak jsem potěšen.
Už se můžete registrovat do Champions of the Continent.
@Fritol (08.02.2022 17:43): Zajímalo by mě, jestli vydají i Bravely Default Brilliant Lights. Údajně je to zatím až nečekaně úspěšný titul.
Champions of the Continent vyjde na západě.
[neexistující příspěvek]: Najs najs najs! A s tím i Nier Automata. Phil ftw.
[neexistující příspěvek]: Rouhání..
@Charllize (18.02.2021 17:03): Mohli by k tomu dát skleněnou destičku vykládanou vitrážovými obrazci s herním motivem :D
@Tainaru (18.02.2021 16:53): Mě ta edice přijde originální, jediné co mě v ni zklamalo byla mapa, ta je dle mého dost odflaknuta a nekvalitní.
Ale netrvám na tom, stačí mi pěkná knížka a nějaký blbinky k tomu. I když mám ale dojem ze k tomu žádná edice nebude :)
Ale jestli te ve škole nutily tohle vyrábět tak chápu ze té to štve :)
Edit: teď koukám ze jsem podobný příspěvek psal před časem níže. Achjo, už si nic nepamatuju :)
Ale netrvám na tom, stačí mi pěkná knížka a nějaký blbinky k tomu. I když mám ale dojem ze k tomu žádná edice nebude :)
Ale jestli te ve škole nutily tohle vyrábět tak chápu ze té to štve :)
Edit: teď koukám ze jsem podobný příspěvek psal před časem níže. Achjo, už si nic nepamatuju :)
@Charllize (18.02.2021 16:41): To si taky říkám :) ale z těch edic mě zaujala jen ta korejská verze a přijde mi škoda, že se nedočkala vydání i v angličtině. Pop-up mě totiž vůbec nebere, to se nás snažili naučit tvořit v rámci knihaření na škole a přišlo mi to už tenkrát jako zbytečné plýtvání papírem i energií :)
Je pravda, že ty artworky jsou takové zvláštní. Někdy to vypadá hrozně dobře ne-mainstreamově a jindy (naštěstí vzácně) zas jako něco ze skicáku.
@Fritol (18.02.2021 16:47): Jasné, no... doufám, že po tomhle budou mít čas na další pořádný Octopath :D
Je pravda, že ty artworky jsou takové zvláštní. Někdy to vypadá hrozně dobře ne-mainstreamově a jindy (naštěstí vzácně) zas jako něco ze skicáku.
@Fritol (18.02.2021 16:47): Jasné, no... doufám, že po tomhle budou mít čas na další pořádný Octopath :D
@Tainaru (18.02.2021 16:34): Jop, to je ta mobilní hra a už vyšla, akorát jen v Japonsku. Zda vyjde na západě netuším. Vzhledem k tomu, že tam mají přidávat nový obsah postupně, tak hádám, že spíš nevyjde, protože by museli platit dlouhodobě lokalizaci.
@Tainaru (18.02.2021 16:18): Jako nezní to zle. A pokud by k tomu byla nějaká pěkná edice jako měl Octopath tak bych to koupil. I když mě ty pixelovaty pisisvori už trosku otravuji :) Vždycky si říkám jaký by to bylo kdyby tam byli postavy jako jsou na těch artworcich (ty jo co to je za slovo)
@Fritol (18.02.2021 16:27): To je ta jejich mobilní hra? Vím, že to ohlašovali, a k vydání asi už mělo dojít, ne? Tak jsem si s prvními záběry v traileru myslel, že by tohle mohlo být ono. Ale asi ne.
Nicméně oni si ten HD-2D nějak nechali patentovat, že? Takže se v tom asi chtějí všelijak rochnit.
Nicméně oni si ten HD-2D nějak nechali patentovat, že? Takže se v tom asi chtějí všelijak rochnit.
@Tainaru (18.02.2021 16:18): V minulosti ale řekli, že na další Octopath hře dělají a tu mezeru mezi tím má vyplnit Champions of the Continent. Pokud tahle hra nemá nic společného s Octopath Traveler, tak hádám, že dělají i na tom ještě.
Tak demo mě baví, příběh mi dost připomíná Hru o trůny, ale s obtížností bitev budu mít obecně asi docela problém, protože hned v té druhé mě jako správnou lamu dokážou snadno vyklepnout :D Jinak se mi to líbí, asi tam jde i dobře taktizovat a trošku i spolupracovat s ostatními postavami. Ale jak pravil Charllize, tak jsou tam cutscény a bojové mapy, symbolicky i nějaké drobné lokace na protáhnutí nohou. Ještě tam funguje jakýsi systém řešení diplomatických úkolů, kde hráč má zvolit jednu možnost řešení a může zkoušet překecat ostatní postavy, aby pro něj hlasovali, což se nakonec projeví nebo neprojeví ve hlasovacím řízení.
No, ne že by to bylo špatné, ale raději bych další Octopath, ten mě asi bavil víc :D
No, ne že by to bylo špatné, ale raději bych další Octopath, ten mě asi bavil víc :D
@Fritol (18.02.2021 08:28): Jako já to určitě zkusím, pac SE. ale moc tyhle sjrpg rad nemam. Vždycky mě tam štve absence nějakého světa. Jsou to vždycky cutsceny a bojové mapy.
@Charllize (18.02.2021 03:34): Originálně ne, ale líbí se mi to. Graficky pěkné a když to tam pak trochu rozebírali, tak to vypadá, že je to dost příběhově zaměřené i s možností voleb. Za mě dobrý.
@Fritol (17.02.2021 23:54): No nevím, moc originálně to nepusobilo.
Project Triangle Strategy. Vypadá trochu zajímavěji, než Octopath.
@Charllize (14.12.2020 23:22): Tak je fajn, že vydali aspoň něco, což je lepší než nic; i když je to dost pozdě, což je zas lepší než nikdy :) V těch příručkách člověk taky musí nechat majlant, ale rozumím tomu nutkání něco takového mít.
Snad pohnou s tím artbookem :)
Snad pohnou s tím artbookem :)
@Tainaru (14.12.2020 23:17): To naprosto chapu ze te zajima vic ten artbook :)
Ja jsem trosku tema priruckama posedlej, ne ze bych je pouzival pro hrani, mam to jako takovy doplnek ke hre. Jako kdysi byval manual, jen za nej je treba vyplaznout penize navic :) Ale kupuju je jen k urcitym hram u kterych si myslim ze ta prirucka ma jakoby nejakou pridanou umeleckou hodnotu nebo je ta hra necim vyjimecna, bud pro mne nebo v obecnem pohledu.
Ja jsem trosku tema priruckama posedlej, ne ze bych je pouzival pro hrani, mam to jako takovy doplnek ke hre. Jako kdysi byval manual, jen za nej je treba vyplaznout penize navic :) Ale kupuju je jen k urcitym hram u kterych si myslim ze ta prirucka ma jakoby nejakou pridanou umeleckou hodnotu nebo je ta hra necim vyjimecna, bud pro mne nebo v obecnem pohledu.
@Charllize (14.12.2020 23:09): Aha, no moc nerozumím tomu, co všechno se promítá do ceny guide booku.
Ale jsem zvědavý spíš na ten artbook, nad tím budu vážně uvažovat :)
Ale jsem zvědavý spíš na ten artbook, nad tím budu vážně uvažovat :)
@Tainaru (14.12.2020 22:55): ma trosku vetsi format nez klasicka A4 a je to hard cover. Jo s krizkem po funuse to je. Je to preklad japonsky prirucky co vysla s vydanim hry. A obvykle tyhle herni prirucky u nas stoji tech 1000 kc. Jinak vzadu je cenovka 39 dolaru.
@Charllize (14.12.2020 21:16): No, nevím... není to po takové době zbytečné? Navíc mi to přijde docela jako pálka za 224 stran...
Dark Horse vydalo s obrovskym spozdenim oficialni prirucku ke hre. Je moc pekna :)
https://www.darkhorse.com/Books/3004-712 ... he-Complete-Guide-HC
https://www.xzone.cz/oficialni-pruvodce- ... r-the-complete-guide
https://www.darkhorse.com/Books/3004-712 ... he-Complete-Guide-HC
https://www.xzone.cz/oficialni-pruvodce- ... r-the-complete-guide
@Charllize (09.07.2020 12:07): To bych se ty figurky bál i rozbalit, aby se nijak nepoškodily :)
@Tainaru (09.07.2020 11:50): U me hodne rozhoduje cena. treba 3000 nebo vic nejsem ochoten dat, a musim mit fakt pocit ze se mi to libi. Ta edice octopath travelera vysla na 2000, coz oproti zakladni edici ktera byla za 1500 neni takovy rozdil.
Ale z takovych sberatelek jako treba melo Darksiders 3, kde byli ctyri nebo pet figurek nevalne kvality za skoro 10 000 mi spis beha mraz po zadech :)
https://www.playincstore.com/wp-content/ ... ApocalypsEdition.jpg
Ale z takovych sberatelek jako treba melo Darksiders 3, kde byli ctyri nebo pet figurek nevalne kvality za skoro 10 000 mi spis beha mraz po zadech :)
https://www.playincstore.com/wp-content/ ... ApocalypsEdition.jpg
@Charllize (09.07.2020 11:41): Závidím, knížky jsou nej. U těch mapek apod. je aspoň možnost nechat si je vytisknout na míru osobnímu vkusu. Já ale limitky stejně nekupuju, protože to bych pak chtěl mít všechno.
Hm, matně si vzpomínám na nějakou Bravely default/second edici, kde byla jakási podivná figurka. Tam asi člověk dopředu fakt neví, co přesně dostane.
Hm, matně si vzpomínám na nějakou Bravely default/second edici, kde byla jakási podivná figurka. Tam asi člověk dopředu fakt neví, co přesně dostane.
@Tainaru (09.07.2020 11:38): pekna je, mam ji doma. jen ta mapa je dost spatna, na tom obrazku vypada lip, nakonec tam daly takovou ne divnem papire a je docela nekvalitni. Jinak mam taky radsi kdyz je artbook, nebo nejaka kniha proste. Treba za uplne nejhorsi povazuju ruzne figurky, to je takovy neseriozni otres:) Prave proto mam rad ty Nintendo sberatelky, jsou takove seriozni. I kdyz nekdy se nekomu i ta figurka povede.
@Charllize (09.07.2020 10:30): Je taky moc pěkná, rozhodně má svoje. Ale u té korejské se mi líbí navíc ten exkluzivní booklet. Jsem trochu víc knížkovej :3 No a taky se mi líbí estetika psaného hangulu :D
@Tainaru (09.07.2020 00:33): Vsak ta zapadni taky nebyla spatna..mozna i lepsi? :)
https://media.gamestop.com/i/gamestop/10 ... er-Wayfarers-Edition
Tech dioramat tam je tusim pro kazdou postavu jedno. 7?
https://media.gamestop.com/i/gamestop/10 ... er-Wayfarers-Edition
Tech dioramat tam je tusim pro kazdou postavu jedno. 7?
Těm Korejcům taky závidím všechno možné.
(Že bych se na stará kolena začal připravovat na přesun do Parklandu?)
Korejská limitka.
(Že bych se na stará kolena začal připravovat na přesun do Parklandu?)
Korejská limitka.
Jeden můj skicoidní fan-artík na motivy hry.
odkaz
odkaz
@Charllize (07.06.2019 23:12): A také těch nejdelších (v rámci příběhových SP), takže není prostor na jiné :).
Plus určitě, od Vagrant Story přes SMT k Eternal Sonatě, je z čeho vybírat pro různé chutě. Navíc už i na PC jde o silně zastoupený žánr.
Plus určitě, od Vagrant Story přes SMT k Eternal Sonatě, je z čeho vybírat pro různé chutě. Navíc už i na PC jde o silně zastoupený žánr.
@Charllize (07.06.2019 23:12): Nope, třeba se věnovat i jiným žánrům, to by z toho jinak člověk zakrněl :).
Nadto samozřejmě čím vzácnější, tím dražší :)...
Nadto samozřejmě čím vzácnější, tím dražší :)...
@Isair (07.06.2019 22:54): JRPG obdobi je treba mit porad, vychazi tam nejvic zajimavych a originalnich her :)
Mít zrovna JRPG období, tak to za těch 50-60€, nebo kolik za to vlastně chtějí, klidně hned vezmu, vypadá to každopádně skvěle. Nicméně stále doufám, že Square někdy konečně na PC vydá i FF 1, 2, Tactics a Chrono Cross... každopádně jsem rád, že se čím dál tím víc JRPG objevuje i na PC, jakkoliv nejsem nějaký hardcore JRPG fanoušek, je to poměrně příjemné osvěžení a změna od všech těch ostatních RPG, o to spíše, že jsem ten (sub)žánr "objevil" teprve nedávno (když tedy nepočítám Final Fantasy VIII, který jsem hrával už v devadesátémdevátém).
@Fritol (07.06.2019 22:20): Ja jsem zas deformovanej z prace, takze ani nevim jestli s tim souhlasim nebo ne :)
@Charllize (07.06.2019 22:19): Rozumím, ale nesouhlasím s tím no. :D
@Fritol (07.06.2019 22:11): Ja myslim ze ta cena je naprosto fer vuci lidem co si hru koupi na switch treba dneska. Zaplati uplne stejne jako na steamu. Samozrejme je to dan za exluzivitu to prodleni, ale tak uz to dneska chodi.
Rozumis, treba kdyz by vysla Persona 5 na PC tak taky nebude za 20 euro. Bude proste za 50 nebo 60. Stejne jako na PSN.
Rozumis, treba kdyz by vysla Persona 5 na PC tak taky nebude za 20 euro. Bude proste za 50 nebo 60. Stejne jako na PSN.
@Charllize (07.06.2019 22:07): Klidně ať tam mají cenovku 60€ i 10 let, ale ať to nevydávají na další platformy a nebo to vydají na všechny platformy naráz. :D Tady to vydání o rok později je takové "Hodila by se nám nějaka korunka navíc..." imo by tam měla být prostě nějaka kompenzace. Buď obsah navíc nebo nižší cena.
@Fritol (07.06.2019 22:05): tak moc dobre vis ze slevy na Nintendu jsou ..teda spis nejsou :) Ty jo, dyt oni prodavaji tri roky stary pokemony na 3DS porad za 1300 :)
@Charllize (07.06.2019 22:03): Chápem, ale v tom případě měli jít s cenou dolů i na Switchi už.
Ale chapete oba dva pojem oficialni cena zejo? Protoze ta je uplne stejna jak na Switch tak na PC, neni nejmensi duvod to davat na PC levneji.
nepochybuju ze klic na steam se bude dat nekde koupit za pulku.
nepochybuju ze klic na steam se bude dat nekde koupit za pulku.
@Drolin (07.06.2019 21:55): Jop, Sega ftw.
@Charllize (07.06.2019 21:53): Jasně, to taky neobhajuju. Stejná prasárna, akorát naopak. Ale zas osobně jsem ochotnější dát o pár stovek víc za krabici na konzole než digital na PC. Za to si klidně nějakou tu korunu připlatím.
@Charllize (07.06.2019 21:53): Jasně, to taky neobhajuju. Stejná prasárna, akorát naopak. Ale zas osobně jsem ochotnější dát o pár stovek víc za krabici na konzole než digital na PC. Za to si klidně nějakou tu korunu připlatím.
@Fritol (07.06.2019 21:49): SEGA ve vrchol na poli videoher :)). Yakuza 0 šla předobjednat za nějakých 13 euro, skvělé porty a prostě samé dobré hry. Naopak 60 euro za 2D takřka indie jRPG je šílenost, maximum bych viděl na 19 euro, aneb dokud nepřidají české koruny a normální ceny vzhledem k regionu tak hry nad 20 euro nelze na Steamu kupovat.
@Fritol (07.06.2019 21:49): tak ono to triskani penez je obousmerne. chystane vydani klasik jako Baldurs gate ci Torment na konzole bude kostovat 50 dolaru za krabicku. Na pc ty hry stoji 199 korun :)
A porad mam za to ze rok po vydani je to ok, porad to je nova hra. Koneckoncu plno obchodu ma travelera porad za plnou cenu na Switch a co vim ofiko ho na Switch vydavatel neslevnil, levnejsi ho maji obchodnici na vlastni triko.
Ofiko cena na switch je stejna jako ta steamu.
A porad mam za to ze rok po vydani je to ok, porad to je nova hra. Koneckoncu plno obchodu ma travelera porad za plnou cenu na Switch a co vim ofiko ho na Switch vydavatel neslevnil, levnejsi ho maji obchodnici na vlastni triko.
Ofiko cena na switch je stejna jako ta steamu.
@Charllize (07.06.2019 21:45): Protože na PC hráčích jdou jen vytřískat peníze. Kdyby tu hru vydali zároveň se Switch verzí, tak ohledně ceny neřeknu ani slovo, ale rok po vydání za to chtít stejné prachy je trochu výsměch.
A ne všechny japonské hry to tak mají. Sega nebo Capcom mají tu cenovou politiku trochu jinde. Za pre-order PC portů Vanquish nebo Bayonetty jsem dal necelých 15 euro. Docela běžná praxe je, že když hra vyjde s takovým odstupem na jinou platformu, tak bývá cenovka 30-40 euro. Viz třeba Starlink a to je jen půl roku...
A ne všechny japonské hry to tak mají. Sega nebo Capcom mají tu cenovou politiku trochu jinde. Za pre-order PC portů Vanquish nebo Bayonetty jsem dal necelých 15 euro. Docela běžná praxe je, že když hra vyjde s takovým odstupem na jinou platformu, tak bývá cenovka 30-40 euro. Viz třeba Starlink a to je jen půl roku...