@BUMTARATA (16.07.2020 12:45): Neco vypichnout muzu, neco jsem tu uz rikal.
Ellie prisla ve druhem dile o vsechnu osobnost. Je naprosto bez emoci a mezi ni a Dinou neni naprosto zadna chemie. Poslouchat jejich dialogy je nuda a nijak neohohacuji dej hry. Tak mi to prislo. Jestli umim nebo neumim cist mezi radky na tom nic moc nemeni. Spis vy v tom vidite neco, co tam neni. Jako kdyz Nikdykde vidi ve Fallout 4 nejlepsi RPG soucasnosti a ja mam problem v tom videt uz jen to RPG.
Tommy. Nejdriv za odplatou vubec jit nechce, pak, pod Elliiny "natlakem", naprosto stupidne odejde sam. Pred stretem v divadle je ok s tim, ze Abby osudu unikla, vraci se zpet. Po stretu v divadle a po nejake dobe prijde za Ellie s tim, ze Abby nasel a ocekava, ze Ellie dokonci co slibila. Kdyz Ellie odmitne, urazene odchazi. Oba naprosto ignoruji fakt, ze je Abby dvakrat nechala nazivu.
Zpusobem jakym je Abby profilovana nedava zpusob pomsty na Joelovi zadny smysl. To jen scenariste potrebovali, aby Ellina bezducha honba za pomstou davala trochu vetsi smysl. Mel zjevne Abby nenavidi, presto jeji pozici neprozradi ani kdyz pred ni stoji zjevne naprosto nepricetna zenska s pistoli v ruce. Radeji zemre i se svym pritelem a nenarozenym ditetem. Owenova posledni slova: "She's pregnant." Epic. Mozna jsi to mel rict driv, Owene. Tahle radoby dulezita tehotna "bomba" padne jeste v pripade Diny. Naprosto nesmyslny. Nic to pribehu nedava, jen zpusob, jak Ellie vyhnat do Seattlu samotnou a netahat Dinu porad za prdeli.
Cekove by ten pribeh TLOU2 dal na jednu hodinovou quest line v nejakem RPG, pricemz pul hodiny by hrac stravil bojem a deset minut presuny.
Celkove souhlasim s dojmy CohhCarnage. Spatna hra to neni, gameplay je stejne dobry jako v jednicce, ale uz to neni celkove tak zabavne. Je to prilis heavy, prilis tisnive, snaha tvurcu primet hrace se po celou herni dobu citit mizerne se povedla, osobne mi to ale nepripada dobre reseni. Dokonce i Hollywood rozumi tomu, ze nemuzes udelat film cely takhle na hovno, musis to necim obcas vyvazit, tuhle nejaky dialog, nejaky vtipek. To je neco, co v jednicce bylo, ve dvojce ale nic takoveho neni, je to hnus a bida od zacatku do konce. Sakra i ten moment pred posledni casti, "stastny" zivot Ellie a Diny, pusobi depresivne. nakonec skonci sama, to ceho se nejvic obavala, ale pocitove byla osamocena uz od zacatku, i pred Joelovou smrti. Ellie proste jde jen a jen litovat.
@pajmič (16.07.2020 23:23): Ja TLOU2 dohral, jinak bych hru nekritizoval.
@M.a.t.t. (16.07.2020 14:11): Mam rad scenare, ktere nerusi pri hrani, ale nepusobi stupidne. A nevyvolavaji myslenky "tohle je na hovno, takhle by to byt nemelo". Autorska vize a takove kecy mi muzou. Takhle alibisticky se lze koukat na cokoliv.
Ellie prisla ve druhem dile o vsechnu osobnost. Je naprosto bez emoci a mezi ni a Dinou neni naprosto zadna chemie. Poslouchat jejich dialogy je nuda a nijak neohohacuji dej hry. Tak mi to prislo. Jestli umim nebo neumim cist mezi radky na tom nic moc nemeni. Spis vy v tom vidite neco, co tam neni. Jako kdyz Nikdykde vidi ve Fallout 4 nejlepsi RPG soucasnosti a ja mam problem v tom videt uz jen to RPG.
Tommy. Nejdriv za odplatou vubec jit nechce, pak, pod Elliiny "natlakem", naprosto stupidne odejde sam. Pred stretem v divadle je ok s tim, ze Abby osudu unikla, vraci se zpet. Po stretu v divadle a po nejake dobe prijde za Ellie s tim, ze Abby nasel a ocekava, ze Ellie dokonci co slibila. Kdyz Ellie odmitne, urazene odchazi. Oba naprosto ignoruji fakt, ze je Abby dvakrat nechala nazivu.
Zpusobem jakym je Abby profilovana nedava zpusob pomsty na Joelovi zadny smysl. To jen scenariste potrebovali, aby Ellina bezducha honba za pomstou davala trochu vetsi smysl. Mel zjevne Abby nenavidi, presto jeji pozici neprozradi ani kdyz pred ni stoji zjevne naprosto nepricetna zenska s pistoli v ruce. Radeji zemre i se svym pritelem a nenarozenym ditetem. Owenova posledni slova: "She's pregnant." Epic. Mozna jsi to mel rict driv, Owene. Tahle radoby dulezita tehotna "bomba" padne jeste v pripade Diny. Naprosto nesmyslny. Nic to pribehu nedava, jen zpusob, jak Ellie vyhnat do Seattlu samotnou a netahat Dinu porad za prdeli.
Cekove by ten pribeh TLOU2 dal na jednu hodinovou quest line v nejakem RPG, pricemz pul hodiny by hrac stravil bojem a deset minut presuny.
Celkove souhlasim s dojmy CohhCarnage. Spatna hra to neni, gameplay je stejne dobry jako v jednicce, ale uz to neni celkove tak zabavne. Je to prilis heavy, prilis tisnive, snaha tvurcu primet hrace se po celou herni dobu citit mizerne se povedla, osobne mi to ale nepripada dobre reseni. Dokonce i Hollywood rozumi tomu, ze nemuzes udelat film cely takhle na hovno, musis to necim obcas vyvazit, tuhle nejaky dialog, nejaky vtipek. To je neco, co v jednicce bylo, ve dvojce ale nic takoveho neni, je to hnus a bida od zacatku do konce. Sakra i ten moment pred posledni casti, "stastny" zivot Ellie a Diny, pusobi depresivne. nakonec skonci sama, to ceho se nejvic obavala, ale pocitove byla osamocena uz od zacatku, i pred Joelovou smrti. Ellie proste jde jen a jen litovat.
@pajmič (16.07.2020 23:23): Ja TLOU2 dohral, jinak bych hru nekritizoval.
@M.a.t.t. (16.07.2020 14:11): Mam rad scenare, ktere nerusi pri hrani, ale nepusobi stupidne. A nevyvolavaji myslenky "tohle je na hovno, takhle by to byt nemelo". Autorska vize a takove kecy mi muzou. Takhle alibisticky se lze koukat na cokoliv.