Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@účet smazán (31.07.2020 19:43): Někteří fanoušci mají pocit, že Mafia 2 je neúplná hra. Než jste začali předělávat Mafii 1, proběhla diskuse, zda předělat Mafii 2?
V komunitě fanoušků existují legendy o chybějícím obsahu v Mafii 2, ale ty jsou docela přehnané! Neexistuje žádná tajná nevydaná verze nebo nevyužitý obsah, který by stálo za to obnovit, takže to nebylo něco, o čem bychom uvažovali.

Bavíme se nad tím už druhým dnem, téměř mě to až dojímá... :D
@Walome (30.07.2020 14:07):" @[neexistující uživatel] (30.07.2020 13:48): prosimte kdo se sebeh? Ja napsal ze je to blbost, Bursoft taky a tim by to skoncilo..."
Seběhlo se lidí víc, že to je detail jsem řekl hned, ublíženej a znuděnej fakt nejsem. Mafii II jsi dal 55% a trojce 80%, to mi k váze tvých argumentů a postřehů stačí.
@Walome (30.07.2020 14:58): Tak nic, když ani turistika není zajímavá, tak to vynechám. Jinak ale pamatuj, že Tommy nikdy neříkal, že to co dělá, je správný. Ani jednou to snad netvrdil, akorát se z toho snažil vyvléknout. Pochopitelně, kvůli tomu že na rozdíl od Paulieho a Sama, měl nějakou rodinu, dítě apod. Tommy měl nějakou morálku a snažil se věci řešit prostě diplomaticky. Kdo ti je víc sympatický? Sam, kterej by tě nejradši rozstřílel na kusy, pač to starej páprda nařídil, nebo člověk co tě klidně ušetří a dá ti vůbec nějakou možnost, se z toho dostat? Je jasný, že v tom světě, ve kterém se Tommy pohybuje, diplomacie je to poslední, co někoho zajímá, ale jde o princip. A co se týče těch policajtů....máš na mysli gameplay jako takovej? To je jako GTA, prostě zabijíš co ti stojí v cestě. Ale pokud jde o cut scény, tak si nevybavuju něco takového, natož že by to někde zaznělo, ale můžu se plést, dlouho jsem to nehrál. Ale prostě většinu věcí, co hráč udělá sám od sebe jakože když hraje, nepovažuju moc za podstatné v samotném ději, když se o tom často nemluví. To samé Splinter Cell když sejmeš civilistu, nebo zabiješ někoho, já to prostě beru odděleně pokud mi rozumíš.
@David_Cravford (30.07.2020 14:52): mapa je mrtva. To new orleans je zalostne nevyužitý (nikdo tam ani nehraje na kytaru nebo tak). Tommy je takovej radoby moralni a pritom zabiji policajty po desitkach. S Vitem mas pravdu, ale u nej mi vadilo ze byl hrozne plochej a zaroven nudnej.
@Walome (30.07.2020 14:50): Hmm, jak na tom je mapa v té hře? Má to nějaké interiéry, jsou NPCčka živé? Jinak Vito si též na nic nehraje, proto mi přišel sympatickej. Ani Tommy si na nic vlastně nehrál, podle mě Tommy byl nejvíc zajímavej, protože jeho postava byla čelem všem těm konfliktům a vůbec se nehodil na to. Bylo zajímavé sledovat jak se chová v těch situacích. Ale Vito mi přišel víc charismatickej, spíš tim xichtem a českým dabingem.
@David_Cravford (30.07.2020 13:45): Mafia 3 je super, ma nejlepsi ai ridicu z cele serie (kdyz zastavis na frajplace tak na tebe troubej nebo te normalne objedou), ma super akcni slozku (lepsi nez dvojka), supr pribeh (opet lepsi nez dvojka), supr postavy, supr oblicejovy animace a hlavni hrdina je nejlepsi z cely serie. A autoradio jede i kdyz jdes so mapy - coz je detail, ale tesil me.

@Marci (30.07.2020 13:48): prosimte kdo se sebeh? Ja napsal ze je to blbost, Bursoft taky a tim by to skoncilo kdyby sem nenabehli mravokarci a ublizenci a nezacali rozmazavat hovna po stenach. Vubec nic dramatickyho se neudalo. A tady se v tom budou brodit protoze jsou znudeny a nemaj co delat.
@Bursoft (30.07.2020 11:45): Kde přesně překrucuju, co píšeš? Jen nesouhlasím, s tím, že je to "jedno" nebo nepodstatný detail. Je to převážná část loga, kterou se studio prezentuje, tak by mohlo být vytvořeno správně. Co Luďa vyvozuje není podle mě jen z loga, byť ho zmiňuje jako další věc, kterou Hangar 13 odfušili. Ta hra je postavená více méně na Mafii III, která byla docela slabá a gameplay má taky docela nedostatky viz cover atd. ALE, jak jsem již psal... Sám říkám, abychom na základě loga nepredikovali kvalitu hry jako takové, která ještě ani nevyšla... Mě jen zaráží, to jak se na něj seběhlo tolik lidí s tou kritikou. On má prostě a zkrátka pravdu... To, že to nemusí mít s kvalitou hry nic společného je možná pravda... Nicméně to po Mafii 3 studiu na kredibilitě nepřídává. Toť vše.
Hm, dejme tomu, že se jim povede remake na jedničku. Bude to nadále znamenat, že Hangar 13 jsou lajdáci na základě loga i když se jim třeba povede udělat skvělej remake? Taky mi přijde odsuzování na základě loga trošku divné, to mi neříkejte, že jsou to tak neschopný volové, že ani třeba Mafie III nemá ani jeden kvalitní prvek, který by taky šel vzít mimo kontext a udělat o tom debatu. Jen místama tu někdo zmínil, že je dětinské se vysmívat druhýmu, kterej to odsuzuje na základě loga, aby pak napsal že ten argument je doslova "píčovina", takže tu vlastně všichni kážou vodu a pijou víno.
Tak je to jen detail v logu, no a co. Je to blbost, ale tak nic to neznamená.

Ale pamatuju si, že tady se oprávněně dost lidí smálo :))
@Marci (30.07.2020 11:38): Překrucuješ co píšu. Luďa vyvozuje závěry, že jsou Hangar 13 fušeři, protože si neumí ohlídat nepodstatnej detail v logu. Já říkám, že je to uměleckej záměr a vůbec nesouvisí s jejich produkty. Hanit práci lidí na základě loga jsem tu fakt ještě neviděl..
@Bursoft (30.07.2020 11:35): Tyvole, ale tady přece nejde o to že někdo odsuzuje remake... :-D Sis vytáhl při psaní mozek na stůl nebo co? To máme všichni držet hubu dokud to nevyjde a jen se tu plácat přes ptáky, jak se na to těšíme? Jakou revelantnost má se vysmívání člověku, co napsal postřeh toho že mají chybný logo? Když jsem tu napsal své postřehy z gameplay videjka, tak jste se na mě sesypali a argumentovali úplně stejně cringovně jako teď a odsoudily mě že to jen hejtím, což vůbec není pravda, neboť jsem jen vypsal věci, co mi přijdou jako nedostatky.
Chápeš vůbec že od toho ta diskuze slouží, k vyměňování se postřehů a né k vysmívání se druhým za to, že napsali něco k věci? Ta diskuze tu opravdu nemá s takovým přístupem moc smysl.
@Marci (30.07.2020 11:30): Bylo by mi to jedno a především bych nedělal závěry, že jsou Naughty Dog pitomci, protože neví, že pes nemá křídla..

Já chápu, že jsou lidi, kteří tu hru prostě už odsoudili, aniž by ji hráli, prostě budou mít svoji starou Mafii a přes ni nepojede vlak. Ale řešit nějakou kompetentnost studia/vývojářů skrz logo je naprosto směšný.
@Bursoft (30.07.2020 11:17): Přeformuluj prosím tě koment s Valve a Kojimou, nemá to ani hlavu ani patu... Je to lajdáctví a je to detail, nicméně může snad vyjádřit názor, protože v podstatě má pravdu. Že je to někomu jedno jako Walomovi je irelevantní k tématu, mně je třeba taky jedno co mají za logo, jen říkám, že má vlastně pravdu... Kdyby třeba Naughty Dog měli v logu místo tlapy křídlo, tak by tě to nesralo?
Tahle diskuze by se klidně mohla zrušit, protože když tu někdo napíše svůj postřeh nebo něco, tak se tu vyrojíte a začnete se mu vysmívat, že to vůbec nemá žádnou váhu a argumentujete stylem dětí první třídy. Neuvěřitelné.
@Marci (30.07.2020 11:13): Není to lajdáctví, jednoduše to není důležitý. Uvádíš logo své firmy, jakejkoliv nesouvisející detail jenom odvrací pozornost od sdělení, že je to "Hangar 13". To je jak kdybych řekl, že Valve jsou dementi, protože lidi přece nemají na hlavě ventily, nebo že Kojima je blbec, protože přece astronauti nemůžou být kostlivci :D
@Bursoft (30.07.2020 11:04): Jestli by tohle byl záměr, tak je to snad ještě horší než lajdáctví... Samozřejmě, že tu nebudeme predikovat kvalitu hry na základě loga studia, je to "trošku" hnidopišství, nicméně snad musíte uznat, že trošku point má, ne ? Projektil letí ze zbraně hned v první moment bez nábojnice, která vyskakuje bokem z hlavně a jestli si chci dát kulku do loga, tak to udělám dobře... Nicméně samozřejmě, že je to "lehce" přes čáru, řešit logo... řešil bych spíš cover za neprůstřelným dřevem nebo balíkem slámy. Ale neřešme ty nedokonalosti a pojďme se těšit na naší lásku ze starých čas v novém kabátu...
@Luďa (30.07.2020 07:24): To si děláš srandu že jo :D Já si furt myslel, že se bavíte o nějaké situaci v tom gameplay videu, ale ty řešíš logo firmy? :D Nenapadlo tě, že je to třeba záměr? To tě netrápí, že tam není vidět pistol nebo člověk? Když chceš být tak akurátní, proč si nespočítáš, jak rychle letí kulka? Třeba bys přišel na to, že celý to intro je zpomalený záběr a než se kamera otočí před kulku, už by dávno žádná nábojnice nebyla vidět, páč kulka je několik set metrů dál :D A je ve tmě, asi by stejně nebyla vidět :D
@HolyMeatball (30.07.2020 10:49): Tak mě je celkem jedno, že je to nějaká stylizace. Prostě to vypovídá o autorovi, že ví o zbraních kulový a v celým Hangar 13 se nenašel nikdo, kdo by ho opravil. Je to jak kdyby si udělali intro ve stejným stylu s autem, ale auto mělo hranatý kola, když to přeženu. :D
@Walome (30.07.2020 10:37): Kdo si chce stěžovat, a nechce si stěžovat na omílané téma, si vždycky cestu najde. I když teda stížnost na realističnost nábojnice v černobílém 2D stylizovaném logu jsem snad nikdy v životě neviděl, no. :)
@Walome (30.07.2020 10:37): Tak na tomhle není moc co k řešení. Prostě jsem si toho hned všiml a už si myslím o té firmě svoje (jako je to fakt prkotina, ale o tom, jak moc ta firma dělá rešerše o něčem, čemu nerozumí to asi vypovídá). Navíc když si ani nedokáží pohlídat názvy čtvrtí na jedné mapě, tak už je to k pláči. Jako fat doufám, že Mafie DE bude dobrá hra, ale všichni víme, jak dopadla trojka a tenhle laxní přístup k nějaké kontrole mi napovídá, že se v Hangar 13 asi nic moc od vydání trojky nezměnilo.
@stepankoby1 (29.07.2020 21:50): Taky mi změna nevadí, ale nechat tam dva názvy je fakt fušeřina. No ale vzhledem k tomu, že už jenom intro před mafiemi ukazuje jejich neschopnost pohlídat si detaily (Jakože wtf, střela ze zbraně vyletí i s nábojnicí. Nějaký grafik, který vyděl zbraně z rychlíku a není schopný se aspoň podívat na wikipedii, udělá intro a v celým Hangar 13 mu nikdo neřekne, že je idiot?), tak se ani nedivím už. :)
@Bursoft (29.07.2020 22:20): Už jen teď vím o 10 módech, které jsou v plánu... Tři z nich jsou naše :D Na nějakou chvíli dost lidí opustí dvojku i původní jedničku, by h řekla... Naštěstí bylo zdokumentováno i modování trojky, takže tohle snad půjde dobře.