@MarezCZE (18.09.2023 20:05): čekni koment
Diskuze
@kristmeister (18.09.2023 17:05): Tak proč jen 65%? Vyplatí se jen kvůli kampaní? Nebo to je jen pár hodinovka?
@Cobot (18.09.2023 13:20): Kampaně jsou super, mulťák by byl fajn nebýt toho grindu. Ale zas ty raidy jsou pak bezva :)
@Cobot (18.09.2023 13:20): za 4€ to stojí rozhodně. Příběh je celkem v pohodě, aspoň prvních pár hodin mě fakt bavilo.
Za 4€ mě to docela láká. Stojí to za to když chci čisté singl příběh?
@PRIVATE MARTIN (17.09.2023 11:19): Ano, dokonce i multiplayer bude funkční, však mrkni na oznámení na Steamu. Akorát to nebude mít podporu už.
@PRIVATE MARTIN (17.09.2023 11:19): Melo by, ciste jako singleplayer. Alespon doufam, jinak by to snad dal neprodavali. I kdyz kdovi, tyhle spolecnosti jsou schopny vseho. :)
Bude sa to dať hrať aj po vypnutí serverov?
@Fritol (17.09.2023 07:34): Ještě bych doplnil, že existuje Steam Curator, v rámci kterého lze použít i Searchable list
90% na Steamu. Poslední šance koupit.
Hra bude stažena z prodeje v září. Aktuálně 80% na DE na Steamu, nejnižší cena ever, jestli se s tím chce někdo trápit ještě.
@SilentWolf (23.01.2023 13:51): SE ale fakt jede. Potom co se zbavili těch západních značek vydávají kde co. Obvzlast v rámci remasteru a remaku starých her. Jen minulej rok sem od nich kupoval asi 8 her. A tenhle rok to mají taky solidně nabitý.
@Strady (23.01.2023 13:27): Dál vyjde Forspoken. Square Enix jede!!
@Strady (23.01.2023 13:27): je to škoda no, ty poslední updaty byly fakt super :(
Už mám nahráno 36 hodin a ty kampaně jsou super, ale ty výpravy jsou fakt otravnej a repetetivní odpad. Nebýt toho, že se to snažím dohrát na 100%, tak už bych to asi vzdal. OCD syndrom no :D
@TomHardy (12.06.2022 21:20): Safra, tak to je fakt škoda. Pritom potenciál to malo neskutočný.
Doteraz nechápem prečo z toho chceli silou mocou onlinovku. Keď to ohlásili, čakal som, že to bude moderná variácia na Marvel Ultimate Alliance.
Btw, je to podobný prúser ako Anthem.
Doteraz nechápem prečo z toho chceli silou mocou onlinovku. Keď to ohlásili, čakal som, že to bude moderná variácia na Marvel Ultimate Alliance.
Btw, je to podobný prúser ako Anthem.
@PRIVATE MARTIN (04.06.2022 07:31): Tak na Avengers prodělali 200 milionů, takže Crystaly koupila společnost Embracer Group. To myslím fakticky znamená, že se prodělečné ip a hře jako takové už teď nikdo věnovat nebude (čemuž i docela věřím proto, že x měsíců je na PSku bug, kdy nejde dohrát DLC s Hawkeyem díky tomu, že se neukáží po cutscéně animace a aby hra fungovala, je třeba napřed dojed DLC Wakandu. Pak se to nějak "zázračně" uzdraví. Online se to řeší, vývojáři nic.
@TomHardy (komentář): Crystal Dynamics krachli?!
@M.a.t.t. (22.10.2021 22:13): Díky za info, ten konec prologu jsem viděl, ale ten záběr na ní mi nějak uniknul... Každopádně jsem si myslel, že mi uniklo něco víc - asi bych čekal, že tam bude někde ukázaný, jak ty schopnosti objevila a tak...
@tomi2k9 (22.10.2021 21:57): Na konci prológu bol vypustený Terrigen, čomu Avengers nedokázali a ktorý zasiahol mnohých účastníkov Avengers Day vrátane Kamaly. Je tam dokonca i priamy záber ako leží na zemi obklopená zvyškami hmly.
Nějak mi zezačátku příběhu uniklo, kde Kamala přišla ke svým schopnostem.. Jako je mi jasný, že za to můžou jako v seriálu krystaly, ale nevšiml jsem si, že by o tom byla zmíňka ve hře... Tuší někdo?
Tak už dorazili i do gamepassu, spolu se Scarlet Nexus a pár dalšíma.
Not great, not terrible. Kampaň byla slušná, místy jsem si říkal že je to skoro na úrovni Spidermana, ale ten live service crap to trochu stahuje a scénář je místy dost cringe. Ale jo, zadara to nebylo špatný.
@SilentWolf (31.07.2021 09:37): jo, tohle je ještě víc simple. Ikdyž teď jsem měl bossfight kterej mi nepřišel úplně lehoučkej.
@Paul (31.07.2021 09:18): je to nějak komplikované? Malý od ségry odehrál jako boss Spidermena (tam nás teda sraly ty plížící pasáže) a s obtížemi Uncharted 4. Ale tak tohle by mělo být možná ještě víc simple ne?
Myslím teda jako z pohledu "hráče" co neumí číst.
Myslím teda jako z pohledu "hráče" co neumí číst.
@M.a.t.t. (30.07.2021 20:26): tak vzhledem k tomu že mě zajímá jenom ta kampaň, tak to je celkem fajn. Mám v tom tři hodiny a zatím fakt dobrý, v rámci žánru "lineárních action adventure blbostí" :)
@Paul (30.07.2021 19:41): Kampaň je to jediné skutočne dobré na celej hre a Kamala to celé poriadne tiahne. Zvyšok nebrať :)
Je to teď o víkendu komplet zdarma, včetně kampaně..tak tomu dávám další šanci...a musím říct že ta plná verze působí o dost líp než demo co jsem kdysi hrál, víc kontextu a sympatická Kamala, asi mi nebude dělat problém tu kampaň projet.
@Cobot (06.11.2020 20:28): Jó, to by bylo bájo!
@Charllize (06.11.2020 20:28): koupil jsem day one a pak i dlc, a chci dalšího Deuse, ještě že je Cyberpunk za rohem
@Charllize (06.11.2020 20:28): BTW podle sebe soudím tebe.
@Cobot (06.11.2020 20:28): SE urcite krachovat nebude a na nejaky vyhled mensich her a podobne zapomen, jen tech asi 30 ruznych dilu Final Fantasy je udrzi nad vodou do skonani sveta :)
BTW kdyz chcete dalsiho Deuse meli jste ty predchozi kupovat day one a ne cekat na slevu 99% a humble :D
BTW kdyz chcete dalsiho Deuse meli jste ty predchozi kupovat day one a ne cekat na slevu 99% a humble :D
@Paul (06.11.2020 19:51): Jó kdyby raději udělali novej Deus Ex, udělali by líp. Tak snad nekrachnou a dojde na návrat k osvědčeným levnějším značkám byť s menším výhledem prodaných kusů.
Bomba confirmed
Square Enix - reported Yen 6.5bn loss for HD Games driven by Marvel Avengers, would not say how many sold but that volumes were 60% of plan. Implies game cost over $100m to make but only sold 3m or so. Ouch
https://twitter.com/gibbogame/status/1324754312279465991
Square Enix - reported Yen 6.5bn loss for HD Games driven by Marvel Avengers, would not say how many sold but that volumes were 60% of plan. Implies game cost over $100m to make but only sold 3m or so. Ouch
https://twitter.com/gibbogame/status/1324754312279465991
@John Mirra (09.10.2020 16:24): tak DE celou dobu mohli taky vyvíjet, tvůrci tohohle se teď maximálně můžou vrátit k TR. Což se doufám taky nestane. :D
@John Mirra (09.10.2020 16:24): Vzhledem k tomu, jakej je to propadák, tak snad jo :)
Ježiš, oni už to vydali? To mi nějak uniklo. Tak to se teď můžou vrátit k DE, ne? :))
@Redfield (29.09.2020 19:14): Jop, myslel jsem Guardians. A právě, ta studia nejsou moc flexibilní, ač samozřejmě mohou překvapit, ale těžko věřit, že by mohli přijít s něčím originálním. A taky si nemyslím, že by to byli zrovna squeenix, kdo by jim bránil povolit uzdu fantazie. Přeci jen zaplatili LiS když nikdo jiný nechtěl, financovali stupidní experiment jménem Quiet Man nebo riskovali s Left Alive. Nevím no, nějak nevěřím, že dokáží přijít s něčím jiným, než s další akční hrou, které dělají posledních několik let. Měli by je nechat dělat ty svoje zaběhlé série a Marvel licenci dát třeba Platinum Games, ať udělají pořádnou rubačku jak to oni pěkně umí... Jednak by to bylo levnější a taky je tam jistota kvality. Třeba bych si to pak i zahrál.
@Fritol (29.09.2020 19:00): To právě asi je. Alespoň tady se o tom mluví v množném čísle. Studia nemusí ani zavírat, downsizing se na nich taky může dost podepsat.
Nevím, jestli jsi tou druhou hrou myslel Guardians of the Galaxy (vybavuju si nějaký spekulace), ale s tím se dá vymyslet něco zajímavého (ostatně předloha je dost jako Mass Effect). Jen by to chtělo lidi s kapkou fantazie... a ti CD i Eidosu chybí, nebo jim SE nepřeje.
Nevím, jestli jsi tou druhou hrou myslel Guardians of the Galaxy (vybavuju si nějaký spekulace), ale s tím se dá vymyslet něco zajímavého (ostatně předloha je dost jako Mass Effect). Jen by to chtělo lidi s kapkou fantazie... a ti CD i Eidosu chybí, nebo jim SE nepřeje.
@Redfield (29.09.2020 18:55): Pravda, na to jsem nepomyslel. No doufejme, že z toho budou moct vycouvat, případně že ta dohoda není ve stylu "uděláte nám tolik a tolik her". O CD a Eidos bych se jinak nebál. Nevěřím, že by je squeenix po nějakém podělu s Marvel hrami zavřeli. Jsou to jediná dvě západní studia, které Squeenix vlastní a nemyslim si, že by squeenix chtěl redukovat vývoj her na západě vzhledem k tomu, že si platí extérní studia aby pro ně dělali hry. Navíc Tomb Raider značka určitě není mrtvá a Japonci ji asi dělat nebudou, ač by to bylo z mé strany určitě vítané oživení. Uvidíme...
@Paul (29.09.2020 17:19): Obávám se, že na to je to moc silná značka. Ale stoprocentně jim mezi prsty protekla (a proteče) spousta peněz. Dokud nepředělají matchmaking, budou krvácet hráče hrozným způsobem. A ty, co jim zbydou, ani nedokážou vyždímat, protože odflákli dokonce i mikrotransakce...
@Fritol (29.09.2020 17:35): To možná nebude tak snadný. Hry jsou součástí dealu s Marvel/Disney, takže těžko říct, jak jsou tam nastavený podmínky. A i pokud se z toho jedný nebo druhý straně podaří vycouvat, mohlo by to mít pro CD a Eidos nepěkný důsledky.
@Fritol (29.09.2020 17:35): To možná nebude tak snadný. Hry jsou součástí dealu s Marvel/Disney, takže těžko říct, jak jsou tam nastavený podmínky. A i pokud se z toho jedný nebo druhý straně podaří vycouvat, mohlo by to mít pro CD a Eidos nepěkný důsledky.
@Paul (29.09.2020 17:19): Velmi dobrá zpráva. Snad to bude znamenat, že ta další Marvel hra, na které se údajně maká, bude teď zrušena a Eidos a Crystal Dynamics se vrátí k Deus Ex a Tomb Raider nebo začnou dělat nějakou svoji novou značku.
@Paul (29.09.2020 17:19): Tak teraz dúfam, že sa rozhýbu a zafinnacujú záver Jensenovej trilógie, patrilo by sa príbeh uzavrieť :)
Vtipná zpráva dne.
Ač nepochybuju, že to na konzolích prodalo víc, mám takovej pocit, že se jim to nezaplatí.
Ač nepochybuju, že to na konzolích prodalo víc, mám takovej pocit, že se jim to nezaplatí.
@marwel (25.08.2020 07:35): Jojo, to zní rozumně. Taky čekám na novou generaci s dalším kompletním playthrough :)
@Ria Kon (24.08.2020 19:01): Mam koupeno, byla to vlastne jedna z hlavni exkluzek kvuli kterym jsem PS4 kupoval a stale ho nehral. Zatim nebyla ta spravna nalada. Vzdy v takove chvili radeji sahnu po hre u ktere nemam tak vysoka ocekavani a vetsinou se u ni pak skvele bavim. Jako v pripade Killzone Shadow Fall nebo Infamous Second Son. Kdyz ma byt vylepsena verze Spidermana na PS5 (snad s 60 fps modem), tak asi pockam.
@marwel (23.08.2020 13:04): Spideyho (PS4) doporučuji. Je to super kvalitka mezi superhrdinskými hrami. Miles Morales má být sice menší hra, ale za cca 2 roky by mělo ještě vyjít plnohodnotné pokračování Petera Parkera, na kterém oficiálně pracují. To už jsou tři pavoučí hry dostupné na jedné generaci :)
@BUMTARATA (23.08.2020 17:39): Ten trailer je dobry. Jenze 4 postavy naraz? Jako dve jsou jeste pro singleplayerove hrace ok, ale ctyri... To prepinani je fajn no. No uvidime. Rocksteady maji dobrou reputaci, tak snad z toho neco vyleze.
@marwel (23.08.2020 13:04): Nad Suicide Squad bych ještě nelámal hůl. Z toho, co víme, tedy, že mezi postavami budeme moci přepínat a ty zbylé bude ovládat AI, případně jiný hráč, působí co-op spíše jen jako doplněk, zpestření. Takto lze totiž stále dosáhnout smysluplného narativního zážitku. A ten snad je stále jejich ambicí. Na rozdíl od Gotham Knights, kde působí zvláštně, že se do hry připojí jakýsi Robin, který pak nefiguruje v cutscénách, protože se s ním nepočítalo. A také si nemyslím, že by zrovna Rocksteady chtěli udělat tu samou hru, co dělají WB Games. Opravdu doufám, že úplně nezahodí ten starý souboják. A když jo, tak že přijdou s něčím zábavnějším, než co jsme viděli u „konkurence“.
Vypada to, ze se nasledujicich par let dobre superhrdinske hry nedockam. Avengers koop pitchovina, Gotham Knights koop pitchovina, Suicide Squad koop pitchovina. No do pitche. Tak jedine to vetsi DLCcko pro Spidermana, pricemz Spidermana jsem jeste nehral, tak mozna pockam na novou generaci konzole a zahraji oboji az pak.
Jisté je, že to bude mít lepší prodeje než Deus Ex, takže dává smysl se věnovat něčemu, co vydělává. A nemyslím si, že Deus Ex zařízli kvůli tomuhle. Kdyby nedělali Avengers, tak dělají něco jiného, co není Deus Ex...
Ale má to i svá pozitiva. Při troše štěstí teď neuvidíme pár let ani Tomb Raider.
Ale má to i svá pozitiva. Při troše štěstí teď neuvidíme pár let ani Tomb Raider.
@Paul (23.08.2020 09:12): Ano, doufejme, že kvůli tomu tu sérii zaříznou úplně. Potřebujeme víc nesmyslných rubaček.
Zkusil jsem tu betu ze steamu. Působilo to na mě jako taková slabší verze Fighting Force a po půl hodině mě to přestalo bavit. Mám takovou radost že kvůli tomu zařízli ten Deus Ex.
@Ria Kon (15.08.2020 18:58): Co si pamatuju, ten auto-move ze vzduchu tam je (asi jen u některých postav, Ms. Marvel ho myslím nemá, zato Black Widow určitě), ale na podstatně kratší vzdálenost než u Spideyho. Ale to je prostě ten rozdíl v koncepci soubojovýho systému. Jedna hra automatizuje pohyb, aby v co největším procentu případů (kdy to ještě dává smysl) dopadl na nepřítele a nepřerušila se šnůra, druhá chce po hráči jednoznačný input (pro tenhle případ třeba drop smash) jako komplexnější spectacle fightery. Obojí plní svůj účel – v kontextu svého systému.
Neříkám, že jedno nebo druhé musí nutně vyhovovat všem (ani že jedno nebo druhé je lepší), já jsem jen rád, že combat není tak přímočarý, jak se mi to z prvních trailerů zdálo. I když mě teda strašně štve, jak moc hra sahá do ovládání kamery, aby mi mohla zazoomovat na animaci, kterou už jsem si prohlédl stokrát předtím.
Neříkám, že jedno nebo druhé musí nutně vyhovovat všem (ani že jedno nebo druhé je lepší), já jsem jen rád, že combat není tak přímočarý, jak se mi to z prvních trailerů zdálo. I když mě teda strašně štve, jak moc hra sahá do ovládání kamery, aby mi mohla zazoomovat na animaci, kterou už jsem si prohlédl stokrát předtím.
@Redfield (15.08.2020 18:02): Mám radši precizní/efektivní boje než chaos, tak možná i proto mi to nesedne.
Jeden konkrétní případ, který mě donutil betu vypnout bylo zasekávání ve vzduchu s Hulkem. Jde o také to japonské levitování při rozsekávání či bušení do enemáka. Ve Spider-Manovi se tohle aktivuje v momentě, kdy útočíte na nepřítele, který se aktuálně nachází ve vzduchu. Tady se zaseknete při zmáčknutí tlačítka útoku vždy a je jedno, jestli se kolem vás něco nachází nebo ne. Pomiňme komickou stránku věci, můj instink říká, že by se mechaniky měly chovat tak, že bez kontaktu s cílem ve vzduchu by měl Hulk pokračovat v pádu a řachnout s danou ránou někomu po kebuli, ale ne. Zůstanete viset jak kachna na střelnici.
Jeden konkrétní případ, který mě donutil betu vypnout bylo zasekávání ve vzduchu s Hulkem. Jde o také to japonské levitování při rozsekávání či bušení do enemáka. Ve Spider-Manovi se tohle aktivuje v momentě, kdy útočíte na nepřítele, který se aktuálně nachází ve vzduchu. Tady se zaseknete při zmáčknutí tlačítka útoku vždy a je jedno, jestli se kolem vás něco nachází nebo ne. Pomiňme komickou stránku věci, můj instink říká, že by se mechaniky měly chovat tak, že bez kontaktu s cílem ve vzduchu by měl Hulk pokračovat v pádu a řachnout s danou ránou někomu po kebuli, ale ne. Zůstanete viset jak kachna na střelnici.
@Ria Kon (15.08.2020 17:22): Z bety mě combat naopak příjemně překvapil. Není to sice žádný Devil May Cry, ale zase není moc prostoduchý, komb je pro každou postavu dostatek, uhýbání/counterování není příliš jednoduché a nepřátelé jsou relativně nebezpeční. Největší problém (alespoň na PS4) je kamera a s tím spojená šílená nepřehlednost.
Spider-Man a Batman mají sice rozhodně vyladěnější, ale taky hodně zjednodušený, automatizovaný a poslušný combat s pár druhy nepřátel. Taková odpočinovká klikačka. Na nepříliš dlouhou singleplayerovou hru to stačí, ale řekl bych, že dlouhodobou onlinovku by neunesl.
Spider-Man a Batman mají sice rozhodně vyladěnější, ale taky hodně zjednodušený, automatizovaný a poslušný combat s pár druhy nepřátel. Taková odpočinovká klikačka. Na nepříliš dlouhou singleplayerovou hru to stačí, ale řekl bych, že dlouhodobou onlinovku by neunesl.
@MarezCZE (15.08.2020 16:12): Hra nemá s filmy nic společného.
Mě to naopak zklamalo. Nebo spíš utvrdilo v tom, že to prostě není stejných kvalit jako Spidey či Batman. Vadí mi arény, combat je dost průměrný a špatně reaguje na podněty hráče, a pak samozřejmě celé soustředění na loot a MP část. Jediná pozitivní věc bude příběhová kampaň, ale ani u té nevydržím, když mě boj nebaví. Jinak graficky je to pěkné, jen škoda optimalizace.
Mě to naopak zklamalo. Nebo spíš utvrdilo v tom, že to prostě není stejných kvalit jako Spidey či Batman. Vadí mi arény, combat je dost průměrný a špatně reaguje na podněty hráče, a pak samozřejmě celé soustředění na loot a MP část. Jediná pozitivní věc bude příběhová kampaň, ale ani u té nevydržím, když mě boj nebaví. Jinak graficky je to pěkné, jen škoda optimalizace.
@Vynex (15.08.2020 16:07): Podle trzeb z kin z filmu, to prave bude hra pro kazdeho. Kdo nevidel finale Avengers?
Hraju betu na PC od rána a za mě zatím velké překvapení. Nemůžu se od toho odtrhnout, bude to dlouhé čekání do vydání :D Je fakt že člověk musí být fanoušek aby ho to bavilo a asi to nebude hra pro každého, ale moc se mi líbí jak funguje ten coop.
@Paul (25.06.2020 19:26): Jo jenze Batman je material na kterym se da neco vytvorit. Avengers moc ne. Dyt ta hra se tem filmum dost podoba, nic lepsiho tam nebylo :)
@Charllize (25.06.2020 16:41): to se dá říct i o Batman trilogii a ta je stokrát zajímavější než co je k vidění zde..aspoň mi to tak tedy přijde. Tohle mi připomnělo takový ty tupý konzolový mlátičky z poloviny minulýho desetiletí.
@Charllize (25.06.2020 16:41): jo, ale třeba Batman nebo Spider-Man na mě takhle hned na první dobrou blbě nepůsobili :-)
@Blackhand47 (25.06.2020 15:08): Jsou to superhrdinove, tam nic moc jineho cekat ani neslo :)
@Paul (25.06.2020 12:27): Mě ten gameplay přijde úplně jako z LEGO her. Příběh může být fajn, ale hratelnostně jsem čekal něco víc.
@Paul (25.06.2020 12:27): jako, já jsem docela na superhrdiny, ačkoliv se mi to za poslední dobu už taky přejídá, ale tahle hra na mě působí špatně úplně od začátku... vizuálně to vypadá, jak nějaké průměrné MMORPG...
Pro tohle umřel Deus Ex..