Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (23.09.2020 13:08): cetl jsem na netu nejaky clanky na to tema, a ten doom byl jediny komercni uspech od skyrimu... coz uz je prave tech skoro 10 let jak jsem zminoval

nikde jsem nepsal, ze zenimax je neziskovy, ci dokonce krachujici, pouze poukazuji na to, ze to s nimi jde od jebu k jebu... byt pred krachem, msft by se o ne pravdepodobne ani nezajimal... oni potrebuji komercne fungujici male ekosystemy... nejake zachranovani malych skomirajicich firem ci brandu za minimalni penize, to se deje spise v pidisfere soukrome vlastnenych firem... verejne obchodovatelnym kolosum toto pluje zcela mimo zaber radaru... oni resi pouze bilionove obchody s bilionovym potencialem (v sektorech jako je farmacie ci IT se akvizice deji doslova denne, a existuji kolosy, jako cisco nebo gilead sciences, ktere spolkly jiz stovky uspesnych malych firem, ktere prakticky dnes tahnou jejich revenues)

zenimax je jednou z tech malych, uspesnych firem... maji brandy, developery i zisky, ale postradaji smer... vlastnimi silami uz se asi nemaji kam vyse vyvijet
@Ronik (23.09.2020 13:21): jako jo, větší hodnotu dneska asi nemá :) V podstatě by kupovali jen ten trademark. A bylo by cool zas před Falloutem viděl tu otáčející se Zemi a for gamers, by gamers...nostalgie.

@Tarhiel (23.09.2020 13:21): ano, Prey je brilantní věc, jen ty prodeje slabší..

A mě po těch hejtech Mladokrvák příjemně překvapil, hlavně tou nádhernou paříží a furt zábavným gameplayem.
@ještěr (23.09.2020 11:52): a tos vzal kde, že je Bethesda neúspěšná? Skyrim se furt prodává jak rohlíky, Fallout 4 se prodával jak rohlíky, Fallout 76 měl sice katastrofální launch, ale dost ho post-release zlepšili a už má na steamu pozitivní hodnocení..Zenimax neprodával proto, že jim hrozil krach, naopak to byl velmi výdělečnej kolos..z poslední doby i třeba Doom Eternal byl velkej úspěch. Co se nepovedlo sales-wise byl Youngblood a Prey, ale jinak byl Zenimax profitable.
Třeba se tam jednou bude Todd moci vrátit alespoň mejt hajzlíky, ááno. :)
Bethesda je skoro 10 let neuspesna. Predpokladam, ze velky hrac jako Microsoft tohle nebude tolerovat. Kdyz jde o vysledky tak oni se s tim moc neserou. Microsoft je ted pod Nadellou uplne jina firma, nez byla pod Gatesem ci nedej boze pod tim pitomcem Ballmerem. Podle mne budou delat velke zmeny.
Je docela vtipný, že teď všechny tři existující studia historicky zainteresovaný s Falloutem, InXile (Fargo), Obsidian i Bethesda jsou pod jednou střechou. Ale MS chce bejt hands-off a Fallout bude mít furt pod palcem Toddler. I když v momentě kdy budou trávit čas TESem a Starfieldem, tak ta možnost domluvy s inXile nebo Obsidianem na tvorbě dalšího spin-offu bude dost možná.
@S4TW (23.09.2020 09:53): mozne je nyni uplne vse, i nejaky izo spinoff (na papire je porad nekde prakticky hotovy skvely project van buren), ocekavam ze microsoft bude nyni v teto dekade postupne budovat rozsahly predplatitelsky system, kdy aaa hry budou nove jen vabnicky na nove accounty, aby vykouril sony, ubi ci steam (ktere to potrebuji jak koza drbani), zde pravdepodobne bude jednim z cilu pokryt vsechny zanry pro uplne vsechny hrace (tedy i hrstka izo-her, ktere tam klidne mohou byt jen pro image)... msft si pro sve obri VP a revenue muze dovolit i psi kusy, ktere ostatni neutahnou

takovy ekosystem ala streaming services pokladam za priznivy zvrat, protoze castecne vyresi ten 20 let trvajici problem s releasy srackovych sequelu, aby byly pred vanoci earnings z prodeju ackovych brandu, nikdo se jiz nebude ptat autoru her typu planescape torment, alien isolation, dishonored, proc kua neprodali 20 milionu kopii (protoze v budoucim ekosystemu msoftu nic jako kupovani kopii her nebude existovat, pouze pocet stazeni a pocet odehranych clovekohodin), atd.

msft (apple, google) to tak zavedli i ve vaznejsich businessech, da se ocekavat, ze to msft s uspechem zopakuje i tady (tedy v branzi, kde jeste pred 15-20ti lety prevladalo totalni diletanstvsi 30ti letych "manageru")

tedy, potencialne se mate na co tesit (zamerne pisu mate, bo posledni novejsi hra, co jsem hral, je prey a dishonored)

pokud nekdo namitne, ze to nebude ekonomicke a vydelecne, tak upozornuju, ze msft na tom se svym volnym cashem nemusi x let vubec vydelavat, navratnost prachu v minoritnim byznysu neni pro firmu problem, dulezite je ovladnout byznys do budoucna a vykourit konkurenci (zde zejmena probiha velky multiplatformni boj se sony, ktere do toho kope velice slusne ve vice odvetvich...)
Mrkve si k Vanocum prave za $7.5B dopraly cely Zenimax v cele s vyzilou, netalentovanou Bethesdou :D, pro Fallout je to asi nejoptimistictejsi konstelace hvezd zhruba od roku 2003, kdy se Interplay rozhodl aspirovat na Darwinovu cenu. Teoreticky totiz mohou libovolnou znacku komukoli sebrat a strcit nekomu jinemu a lepsimu, kterych maji pod svymi kridly X

Mozna jim to ale bude zcela u prdele, zasadni je prece vyorat se Sony...
@Paul (20.09.2020 16:32): tak vyřešeno. Problém je u mě v kompu. Já mám něco s cmd.exe. Nevím co, ale je to nějaký nakoplý. Zkoušel jsme to asi před měsícem neúspěšně řešit, ale nepovedlo se. Instalace Restoration modu vyžaduje spušetění toho "master_dat_fix.exe", který spoušít právě cmd a podle mě ta operace neproběhne.

Už se asi rok odhodlávám k přeinstalaci W10 a asi bych to měl už konečně udělat. Jen se mi hrozně nechce, když to v podstatě až na pár věcí všechno chodí...

Překopíroval jsem instalaci F2 s RP 2.3.3. z ntb do desktopu a ukladání chodí bez problémů.
@Paul (20.09.2020 12:34): dával jsi tam tu verzi 2.3.3 z toho odkazu co jsem dával níž?

Já mezitím našel na fóru, že asi verze 2.3.3. nefunguje. Že funguje starší 2.3.2. Na vině je asi ta čeština.

Každopádně rozdílů mezi těmi verzemi moc není. Takže buď 2.3.2 v cz. Jenže tu jsem narychlo už nenašel. I když asi ji mám v notebooku. A nebo to hrát anglicky.
@Cobot (19.09.2020 18:48): mám to teď nainstalovaný (steam verze), s tím CZ restoration projektem, a ukládat a načítat pozici jde (ale zkusil jsem to jen hned na začátku v chrámu)
@John Mirra (15.09.2020 19:51): LOL :D .. to ne, ale Buffy by dobre jmeno pro takovouhle postavu ... (nedelam si srandu, ale obvykle se jmenuje neco jako Honey, obcas jeste hraju za Lizbeth (Salander), ta ale miva ch < 4)
Přijde mi, že v dnešních hrách bývá hráč tlačen určitou cestou, někdy jemně, někdy trochu násilněji. V této hře jsem si kolikrát připadal tak že prostě něco zkusím a ono to nějak dopadne :D a že žádná volba není vlastně špatná.
Mě se to nepovedlo dohrát s perkem vrah dětí a vytetovaným cejchem otrokář na čele.
@S4TW (15.09.2020 10:51): FO1 a FO2 patri urcite ke hram, kterejch mam nejvic dokoncenych playthrough ...

unikatni na FO je to, ze to fakt jde hrat/dohrat plnohodnotne s totalne ruznejma buildama ... ja uz tedka hraju jen podivne buildy, kterych by se powergameri stitili jako neceho voskliveho (eg ch 5+ a ag 7-)
já osobně se hrozně těším na můj druhý playthrough F1 a F2... tentokrát chci hrát úplně jinak, než bych to hrál, zkusit si buď být hrozně badass a nebo úplný tupec, ještě se nevím rozhodnout :)

btw. děkuji za dotlačení na 20+ za koment, za chvíli budu atakovat 2000 bodů :D
@Paul (14.09.2020 20:59): Přiznám se, že tam už mě trochu děsí zakomponování zbraní z dvojky. Myslím si, že jich bylo v jedničce tak akorát a navíc už to znám moc nazpaměť, aby mi to nevadilo. Zároveň ale obdivuju, že se s tím někdo dělal...
Koukám že existuje i mod Et Tu kterej Fallout 1 předělává do enginu dvojky, díky čemuž tam jsou i ty featury typu odstrkávání spolubojovníků...to by mohlo být taky dobrý.
Jinak naposledy jsem hrál dvojku před šesti lety taky s restorationem a je to opravdu super.
@John Mirra (14.09.2020 20:29): Já taky už jedině s Restoration projectem. Nejvíc na něm oceňuji to, jak nenásilně a přirozeně je (staro)nový content do hry zakomponován. Jeho tvůrce Killap se až obdivuhodně ovládl, a odolal jakýmkoliv svodům násilně do hry vkládat novou grafiku nebo mechaniky, které by jistě působily jako pěst naoko. Vytvořil prostě jen nejlepší verzi Falloutu 2. Spolu s ní vznikla na Vaultu šílené brahmíny také nejlepší verze češtiny do Falloutu 2, která byla díky RP zcela přepracována.

Btw. RP přidává do hry věci, o kterých už jsme si mezi spolužáky na základce pokoušeli nalhat, že jsme je objevili i v původní verzi (Sulikova sestra atd.) :-)
@morlun (14.09.2020 16:38): Spletl jsem to, není to Restoration patch, ale Restoration project a máš pravdu, informace např. tutok

The purpose of this project was to add back into Fallout 2 all the missing content (locations, NPCs, items, etc.), that were pulled or left unfinished in the original game, as well as fix some bugs where possible. This expansion attempted to stay true to what made Fallout great and thus the new content was going to be a reality of what the original developers wanted.
@John Mirra (13.09.2020 22:16): Restoration patch - ani nevím co to pořádně je? Co jsem tak letmo vyčetl, tak chápu to dobře že tvůrci měli mnohem větší plány s touto hrou a tenhle patch to dotáhl do konce?
Mimochodem, Fallout Nevada, se preklada do cz :) Nesel se nejaky mecenas a zaplatil prekladatele co dela(l) na BG EE prekladech.
Co se týče ovládání parťáků, tak Restoration patch přidává nějaké klávesové zkratky, takže např. stiskem klávesy automaticky nastavíte "držte se ode mě dál" atd. :)
Jinak na předávání věcí u parťáků je super kradení, hrozně to urychluje práci :)
Mne sa to posunutie companionov podarilo zistiť úplne náhodou, keď som si parťáka chcel pozrieť, aby som vedel, koľko má ešte hp. O to viac to človeka nečaká, že to v jednotke nebolo a systém hry vyzerá na pohľad identicky.
@morlun (13.09.2020 19:12): Stane se, ta funkce tam není kdovíjak inzerována a člověk na ní přijde jen když jí zkusí. V jedničce nebyla, tak tenhle zlepšovák do dvojky udělali.
@Radecker (29.05.2020 23:24): ;) Bourbon no. Dávám mu šanci. Jinak jsem fanda spíše skotských (Ardbeg, Kilkerran, Lagavulin, Talisker, Clynelish) a barbadoských rumů (Foursquare a Mount Gay palírny). Není to špatné tenhle bourbon. Ale úplně na chuť jim nepřijdu. Holt přes sladké bych raději šel do těch rumů či případně brandy. Nějak je ten bourbon imho vzdálenější mé středoevropské mentalitě. :)

@Isair (29.05.2020 23:24): Je možné, že tam ještě nějaké chybky jsou. Ale imho jen pár ale. Upřímně... Třebas ta phpBB fóra jsou stále stran diskuzí míle před DH. Ale... DH má prostě záběr jak hrom a neskončí, dokud neskončí místní vedení. Sigil (podobně jako ta brahmína, svetmightandmagic, gothicznet, TES na bonuswebu aj.) prostě stojí a padá s tou člensky omezenou komunitou. Bylo to ale super několik mnoho let. Ne že bych na to nerad vzpomínal. :)

P. S. Ale... Jsem rád, že něco z toho Sigilu ještě slouží. Chtěl jsem ti doporučit infinitygames.cz. Ale koukám nějak skončily asi. Je tam mraky reklamních redirectů. :( A tak ne, napodruhé jdou... Ale poslední příspěvek devět měsíců zpět.