Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@watchOut (05.11.2020 11:22): Škoda žes ho nezkusil anyway, nepřišlo mi, že by nějak negativně ovlivňoval souboje, spíš naopak, je při nich potřeba dávat víc pozor..obecně hardcore mód hru nijak výrazně neztěžuje, jen ji činí immersivnější. Ale tak třeba si to někdy dáš podruhý, já to plánuju těsně před vydáním dvojky.
@Paul (05.11.2020 10:22): Tak fast travel ani nevím, jak se používá. A nehodlám to zjišťovat. :-) HC mód mě taky velmi lákal, zejména právě kvůli cestování a navigaci. Ale ty dodatečné featury s bojem mě na první hraní odradily. A takhle GPSce nedokážu odolat, ale aspoň cestuji ručně.
Ke koni mě napadly ještě dvě věci: po dlouhém trysku by mohl zůstat chvíli zadýchaný i v kroku (během doplňování staminy). A hlavně bych dal skok až jako perk, to rozhodně není to první, co by kovářův synek prováděl, když by poprvé sedl na koně.
@watchOut (05.11.2020 10:07): s koněm souhlas, doufám že ve dvojce bude i absence koňskýho teleportu (aspoň s hadcore modem, bez kterýho bych KCD tedy nehrál). Ten lipsync bude asi tím německým dabingem, s anglickým jsem nic takového nepozoroval.
Tož jo, první herní den (24 mých hodin) je za mnou a zatím jsem velmi spokojen. Grafika na +- doporučeném HW je velmi pěkná, ačkoliv třeba od The Witcher 3: Wild Hunt se už tak zásadně neliší. Ovládání se mi usadilo na gamepadu (gauč je gauč) + KBM na lukostřelbu, lockpicking a management. Dabing jsem zvolil německý: jednak je to historicky celkem trefné, a jednak je opravdu dobrý.
Zatím zjištěné mušky:
Mrzí mne, že není nutné a ani možné se starat o koně. Když už si můžu vařit bedly, tak proč bych koně nemohl odsedlat a zavést na pastvu.
Automatické sledování cesty na koni je poněkud kostrbaté.
Lip-sync je v některých rozhovorech i o půl věty mimo (zvuk kratší než pohyb).
Při škrábání se do příliš prudkého svahu mě to někdy vystřelí jako z praku někam dolů a nejlépe ještě do křoví, ze kterého nejde vylézt.

Vše ostatní je dobré až skvělé. Zejména bych vypíchl alchymii a broušení zbraní: to, že je potřeba to umět a není to na tlačítko, je skvělý krok k realitě. Lukostřelba je těžká, ale taky „opravdově” těžká (srovnání mám).

Tak snad to ještě letos dohraju - chuti k tomu mám dostatek.
Ten dabing je příšerný, o tom žádná. Každopádně si warhorse dává načas, už aby oznámili pokračování, nějak se flákají
me ten dabing taky pripada dost hroznej ... samozrejme snaha se pocita, ale ta anglicka verze je proste o 2 levely vys
Pustil som si to v očakávaní najhoršieho.. a ono je to vlastne na amatérsky projekt pomerne slušné (hoci nie všetky postavy sú nadabované kvalitne a rozdielna kvalita audia už bola zmieňovaná). Rozhodne to tomuto projektu sedí viac ako angličtina, ale pokiaľ chcú dabovať iba cutscény a nie kompletnú hru - aspoň tak som to pochopil - tak mi to beztak pripadá trochu zbytočné.

Inka FenixProDabing sa za tie roky trochu zlepšil a dokázali vyprodukovať aj niekoľko obstojných kúskov. Obzvlášť ak si porovnám s "profesionálnym" českým dabingom vybraných filmov. :)
@Luďa (23.10.2020 09:37): Základní hra má 72 hodin audia. Pro srovnání, v tuto chvíli největší existující český herní dabing, tedy Mafia: DE, má 15 hodin. Takže asi tak.
"Zkrátka než nějaký „špatný“ outsourcovaný dabing, tak radši žádný." - přesně moje slova, na to mě pak bavily reakce jiných lidí, že když já nemám ráda dabing a nechci ho, nemusím ho upírat ostatním. Já jen právě ráda mám, a proto by pro mě existence špatného dabingu u něčeho takového byla horší než jeho neexistence,

@účet smazán (23.10.2020 08:01): Upřímně, mělo by to cenu? Nejdříve tak půl roku po vydání bych to plně nedocenila už ani já, a co pak teprve "běžní" lidé. To už by nemělo takový efekt. Ale vzhledem k tomu, jak Dan mluvil na Agraelově streamu o dabingu remaku (a vlastně i KCD, opět), respektive jej chválil a řekl něco v tom smyslu, že lidem, kteří za tím stojí, by klidně KCD svěřil, by nemuselo být českému dabing v KCD konec, třeba by se pokračování dočkalo... Kdysi někde zmiňoval, že na dabing KCD chce 50 herců, dohled a potřebuje čas. To by šlo třeba nějak nakombinovat... (a btw. M1DE má herců dokonce 70)
@účet smazán (23.10.2020 08:01): Vysvětloval to mnohokrát. Problém nejsou až tak moc peníze jako čas, protože to nechtěli dávat externímu studiu, kde by kvalita nemusela být zaručená. Těch replik je tam tolik, že poslechnout si všechno by zabralo mnoho hodin, možná by se to dalo počítat i na jednotky dne. Dabing by zabral pár měsíců i kdyby se to dabovalo ve více studiích najednou a těch pár měsíců by několik lidí z Warhorse neřešilo nic jinýho, než dabing, místo práce na novým projektu. Zkrátka než nějaký „špatný“ outsourcovaný dabing, tak radši žádný. :)
@Sasakr (22.10.2020 22:00): Je to naprosto parádní. Ani jsem si nevšiml něčeho nepadnoucího. To právě zmiňovaný Fénix byl čirá tragédie a přesto jej tu mnoho lidí chválilo, jak je to báječné.
Na amatérskej projekt docela slušný, ale i když mi EN originál taky úplně nesedne, za tohle bych ho asi nevyměnil...

Trochu je mi proti srsti, že to, že z toho jen sestříhaj film na yt je explicitně napsáno až na fb page.
Problém je rozdílná kvalita nahrávek a i celkově zvukové prostředí. Ale teď by se k tomu měl nějak víc dostat zvukař, tak předpokládám, že to nějak srovná. Ten zvuk dělá holt hodně, za mě je to vždy největší kámen úrazů jakéhokoli amatérského počinu.
Tak jak hlasy sednou to je asi i otázka zvyku. Ale souhlas s tím visením ve vzduchu. Obecně u těch starších a stylizovaných her nemusíš řešit pohyb rtů, tady už je tohle trochu potřeba. A fénix pro dabing byla pro mě ze začátku úsměvná záležitost, ale už pár kvalitních věcí udělali a zaslouží si respekt.
@Cobot (22.10.2020 23:15): Hrál jsem Fénix pRoDaBiNg RTCW, a zpětně si říkám, že to nebylo až tak zlé, narozdíl od tohoto. Nevím, ty hlasy mi vůbec nesedí a ty hlasy prostě jen visí na pozadí ve vzduchu.
Je to dost dobrá poloprofi práce, vlastně jediný projekt, kterému věřím. Jiné pokusy, a že jich bylo, byly často ztraceny už od začátku, především kvůli tomu, že si lidé, kteří s tím přicházeli, neuvědomovali, do čeho se chtějí pustit. Tohle má potenciál a může to dopadnout, navíc i dobře dopadnout.
@Gordon (22.10.2020 23:13): To jsi asi nikdy neslyšel před lety fenix pro dabing :) Ale možná už jsou i oni jinde. Tohle sice není úplně profi, ale na amatérskéj dabing mi to přijde hodně dobré. Nemám teda ponětí, kdo to dělá, ale je to slušné.
Tak nakoniec som to padanie vyriešil. Chyba bola medzi Ram a CPU, zvýšil som napätie a znížil som mhz na Ramke. Znad to bude ok.
@Dragoun (15.10.2020 17:42): Já doufám že to nebude jako Zaklínač, ale Zaklínač trpí hlavně blbým scénářem, a jeho scénáristi na nic jiného nemají čas, tak snad KCD bude mít větší štěstí, pokud tedy vůbec vznikne. Potenciálu je dost.
Trochu tady v diskusi odbočím. Jak se stavíte k tomu, že vzniká film/seriál z prostředí hry?
Jestli to bude jako Zaklínač, tak to bude super. Sám za sebe se hrozně těšim! Hodně jsem zvědavej na herecké obsazení a doufám teda, že se to bude u nás i točit!
@Gordon (14.10.2020 00:19): Včera večer som ešte niečo skušal, ale nemam ešte čas to odskušať. S teplotou a ostatnými vecami nemam problem, myslím že mam hardware v poriadku. Ak tak prinajhoršom to pôjde z disku preč. Och bože zlaté konzole.
Buď se procák přehřívá a hra nezvládne vynucené podtaktování, nebo procák jednoduše nestíhá počítat hru a tak dojde ke zhroucení hry při dosažení určité prodlevy. Nebo máš nestabilní/vadnou RAM. Víc mě toho nenapadá.

Ikdyž, koukám, že ten procák je na úrovni Ryzenů. Divné.

Ještě mě napadlo, jak silný máš zdroj? Má certifikaci?
@HungryGhost (13.10.2020 22:43): A co máš za CPU? Můžeš zkusit nějakej program na test stability CPU, prime95 nebo tak. Když jsem měl i5 2500K tak to taky občas jelo na 100%, ale bez padání. S 8core ryzenem už se vytížení na 100% nedostane (a taky nepadá).
@Paul (13.10.2020 22:27): Čo som sa dočital, tak viacero ľudí má tento problém ale k riešeniu som sa nedopátral. Čo som si všimol, tak grafika na to nemá vplyv (asi), môžem mať hocijaké nastavenie grafiky, Podľa mňa to padá, kvôli CPU, vyťaženosť vyskočí na 100% a po cca10 min ma hodí do deskopu.
@HungryGhost (13.10.2020 21:12): zkusil bych klasiku, pokud máš cokoliv přetaktováno, tak vrátit na default, kouknout do eventlogu zda tam nebude víc infa, zkusit aktualizovat nebo naopak downgradnout grafický drivery, ověřit ve steamu herní soubory (verify cache), aktualizovat windows, případně sfc /scannow...

Za sebe můžu říct že KCD jede 100% stabilně, takže ve hře jako takový problém není.
Zdravičko, skušal som hru a neustále mi padá po cca 10min (Vysoké zaťaženie CPU). Má stým niekto skúsenosti ?
@Gordon (09.10.2020 14:09): ja se nehadam, ja jen rikam, ze mi zda, ze se ten pomer otaci v posledni dobe tak, ze leading zacina bejt game industry (leading == ta, na zaklade jejiz predlohy se dela to druhe) .. v90tkach byla leading industry jezdnoznacne ta filmova ..
@Gordon (09.10.2020 10:58): jiste ... zrovna ale teda co pises tak snad ani jeden z filmu neznam, kdyz nepocitam street fighter .. spis jsem narazel na klasickou francizu typu Mad Max 3 nebo Avatar, nebo pan prstenu co je udelanej fakt podle filmu apod .. a to ani nemluvim o 90tych letech kdy byl game prumysl v plenkach a byly hry tupu terminator, duna, alien Vs predator apod ...