@JohnCZ (24.10.2020 12:28): Nomad byl asi jedinou věcí na Andromedě, ke které jsem neměl výhrady. Jezdilo se v něm krásně, nejvíc vzpomínám na asteroid H-047c, tam to byl krásný ME1 feel, který se sice rychle vytratil a šlo se zpátky k normálu, ale dokázal tu hru hezky oživit.
Diskuze
@stepankoby1 (23.10.2020 20:02): Nejsi sám. :) I ježdění s Nomadem v Andromedě mě mega bavilo.
@Jab (23.10.2020 19:17): ja tiež a bez ohľadu na to či tam sú alebo nie sú vozidlá, toto dlc mi prišlo ako obzvlášť vatové a že je to tak odfláknuté, že nielen, že textúry jednotlivých hammerhead "levelov" vyzerajú horšie ako pôvodná hra, ale chcel som podotknúť aj to, čo bolo spomínané nižšie, že aj spoločníci v podstate cez dlc mlčia.
@stepankoby1 (23.10.2020 20:02): Já taky, hlavně Mako :)
@stepankoby1 (23.10.2020 20:02): Jo, jen tak si jezdit. :D
@raisen (23.10.2020 19:21): Já měl vždycky Mako i Hammerhead strašně rád. :D Asi jsem holt divnej.
@raisen (23.10.2020 19:25): Já jsem myslel, že tam ten prostor není, ale nakonec je tam prostor pro loalty misi pro legiona + jednu jinou libovolnou misi, která se ale asi musí hrát před tou Legionovou. Možná podívat se na youtube stačí, ono to zas taková bomba není, ale já mám kvariany i gethy hrozně rád, tak jsem vděčný za jakoukoliv interakci :-)
@Radecker (23.10.2020 19:22): To jsem četla, že to je fajn. A vidíš, vlastně jsem se na to chtěla podívat na YT, jak to probíhá, neboť v mém případě jsem měla všechny loyalty mise splněné, než jsem narazila na Legiona. I když teď vím zpětně, že tam ten prostor pro tu misi je.
@raisen (komentář): To jsem si vlastně nikdy nevšiml jak jsou společníci v tomhle DLC němí. Ale asi fakt jo no :-) Legiona je fajn vzít na loyalty misi od Tali.
@Jab (23.10.2020 19:17): Naprosto rozumím těm, kterým se Mako ani Hammerhead nelíbí a jsem ráda, že mi pohyb s nimi naštěstí nevadil a ani neobtěžoval.
Na trojku se těším a hlavně se těším na to, že ta už pro mě bude nová.
Na trojku se těším a hlavně se těším na to, že ta už pro mě bude nová.
@raisen (komentář): Já neměl rád ani Mako ani Hammerhead. :) A ani moc tohle DLC. Ale už se blížíš ke trojce. Tak tam se na komenty těším. ;)
@pajmič (27.03.2015 16:36): OK,díky,už jsem na to taky přišel!
@CrazymanM (27.03.2015 16:25): Normálně si počkej u jednoho z těch malých polí na to, až tě velkej kanon zaměří a upaluj rychle pryč. Je to daleko rychlejší a nezpečnější, než to pižlat hamrhedem.
Potřeboval bych radu,jak se vypořádat s tím dělem u gethské lodi?Je mi jasné,že musím likvidovat ty menší kopule,ale vždy mě sestřelí to dělo!
Nechce se mi psát komentář... Galerie screenshotů (14, možné spoilery)
Mick: Děkuju. Já se ptal proto, že jsem tam právě Overlorda ke stažení nenašel. Bylo tam jen 5 DLC namísto současných 11, což mě překvapilo... :-)
@Malignus (11.02.2012 01:07): Nespamuj! http://social.bioware.com
Kde se dá legálně získat?
A nejenom to, pád satelitu a spojení s VI vypadali famózně :)
proč 100%? je to DLC a baví mě možná více než kdejaká mise v původní hře- těším se až pojedu toho ShadowBrokera - to bude chvilku trvat protože jsem rozehrál na insane a imho na to DLC musím být až v Illu
edit: a dokonce jsem se i trochu bál.. ten zvuk té VI byl parádní :)
edit: a dokonce jsem se i trochu bál.. ten zvuk té VI byl parádní :)
Však to nepopírám, BioWare umí i z těch největších klišé udělat parádní podívanou.
BTW na Mass Effectu (zejména dvojce) mě trochu mrzí, že veškerá struktura levelů je zcela podřízená scénáři a hernímu systému.
BTW na Mass Effectu (zejména dvojce) mě trochu mrzí, že veškerá struktura levelů je zcela podřízená scénáři a hernímu systému.
Nate - jo, to bolo predvidatelne takmer od zaciatku, ale isty emocionalny naboj sa tomu zaveru neda upriet. A to imho Bioware vie, ako jedna z mala spolocnosti. Ostatne to celkom pekne predviedli aj v Shadow Brokerovi.
mě celkem rozčílil a nenechal se snadno zabít
překvapenim sem myslel tim jak tě to hackne a vidíš jak v matrixu a pak toho bratra nechutně připojili prostě ten pohled je drsnej
Mě byl pro změnu konec jasný od chvíle, kdy Archer prozradil, že ten jedinec spojení s VI je jeho bratr... Přeci jenom BioWare vždy píší své příběhy podle té neprovařenější příručky klišé příběhů.
docela mě to překvapilo a i trochu rozsekalo :)