Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ZephyrCZ (14.11.2020 12:51): Ja na PC presel, protoze nebylo zbyti. Proto taky k tomu mam nulovej vztah. Vzdy to pro me bude jen kupa slozenejch soucastek bez pribehu a dozivotni opovrhovani Doomem jako bonus :o) Konzole mi taky nic nerikaj, protoze na gamepad jsem si nikdy nezvyknul, ac jsem se snazil :)

Ta konzolova Amiga CD32 - dalsi priklad naprostyho diletanstvi kravataku. Za rohem PS1 a oni vemou A1200 a udelaj z toho konzolku.... co cekali... :D
@Zx Atari 500 (14.11.2020 11:30): Souhlas. Já Amigu nikdy neměl, vždy jsem byl PC pozitivní a to mi zůstalo dodnes, neboť jsem nikdy neměl ani jednu herní konzoli, Ale Amiga se mi vždy líbila a chápal jsem lásku, kterou k ní chovali její majitelé.
@ZephyrCZ (14.11.2020 11:11): No ano, neumela pracovat s 3D, protoze vedeni :) Ustrnuli naprosto nepochopitelne ve vyvoji a zili slavou minulosti. Ty hry co jsi vypsal, to byla uz jen krec, ze jako Amiga taky neco vytlaci, ale na stavajicim HW to uz nemelo smysl. S 14Mhz u 1200 v zakladu a omezenim, danym zpusobem zpracovani 3D vystupu se vic delat nedalo.. ta jejich evoluce byl fakt nepochopitelnej zkrat.
@Zx Atari 500 (14.11.2020 02:45): Reálnej Amiga killer byl fakt, že Amiga neuměla pracovat s 3D. Toť vše. Byl to skvělý počítač, s hudbou a 2D uměl kouzla a PC dlouho neumělo najít odpověď, ale po nástupu 3D her byla Amiga v háji. Jasně, nakonec se z Amigy vykřesali docela slušné možnosti ve 3D, viz třeba Genetic Species, Alien Breed 3D a další, ale nestačilo to. PC bylo prostě už jinde. Vesmírné simulátory typu X-Wing, 3D střílečky, závodní hry, bylo toho obrovské množství a Amiga neměla šanci tohle utáhnout v kvalitě, kterou PC neustále posouvalo dopředu, ať jsi měl jakýkoliv stroj s jakoukoli Turbokartou. TOHLE zabilo Amigu. Hraní se změnilo a ona neměla sílu na to, aby hardwarově utáhla to. co nabízela konkurence. Když se k tomu přidali na PC ještě zvukové karty, bylo dílo dokonáno.
Což nemění nic na faktu, že Commodore bylo hodně neschopné a těch přešlapů udělali fakt hodně.
Tak před deseti lety jsme to s kámošem ze srandy spustili ve split screenu a skončili jsme u toho na celý večer:)
@TombSpirit (14.11.2020 00:44): No ono ze zacatku ani ta zvukovka moc nepomohla... :))



@ZephyrCZ (14.11.2020 00:06): Mno ja nad Doomem ohrnul nos :) Otec mel z prace nabuseny PC, a dal jsem cca pul hodky a od te doby stale nevericne kroutim hlavou, proc jako tohle byl ten "herni Amiga killer" :D

Realnej AK bylo totalne neschopny vedeni firmy Commodore. To se stane malokdy, aby nekdo dokazal zabit takovou dojnou kravu. Neco podobneho dokazala snad jeste mobilni divize Nokie... :D

Musim si dat PX na uklidneni :)
@Zx Atari 500 (13.11.2020 23:02): Pokud jsi měl Amigu, tak chápu, že jste se museli speakeru na PC tlumit. Ten smích vás sice přešel potom co jste viděli Doom, a už jste se pak nikdy moc nesmáli, ale jo. PC speaker bylo peklo a Amiga byla zcela jinde v tomto směru... :)
Jo, staré dobré časy, dneska je to strašná nuda, ty hry zní na PC úplně stejně jako na psku a xboxu...
@Zx Atari 500 (13.11.2020 19:57): Jak jsem psal níže, hudbu z Lotusů sjíždím někdy při práci. Kdyby tak kolegové a partneři kolikrát tušili, při jakých písních vznikají plány a nápady, tak by asi nepochopili. :D Ale mě zrovna tahle hudba neuvěřitelně roztáčí mozkové závity.
@90210 (27.02.2014 11:48): Motorky jsem "sehnal" o dost pozdějí a libily se taky :) Ale GP Circuit jsem bral tenkrát "vážně" :) Pak ale ta pecka do hlavy, když jsem viděl v Excalibru obrázky a info o F1GP od MicroProse, navíc tenkrát je na Amigu :)

Já si to občas zahraju, je to pořád dobrá hra. Narozdíl od toho Grand Prix, Undergroundů apod. cos zahrál jednou a jseš rád že to máš za sebou.
Prvni zavodni simulator co jsem hral, jako malyho me to strasne bavilo. To je asi vsechno co k tomu muzu rict, nehral jsem to tak dlouho ze uz ani nevim jak to vlastne vypadalo. :-)